در عنوان Detroit : Become Human بیش از 500 شخصیت وجود دارد .

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
fd.PNG

اخرین ساخته استودیو مستقل Quantic Dream به کارگردانی David Cage بصورت انحصاری برای PS4 در دست ساخت است .

Detroit : Become Human در سبک و ژانر خاص Interactive Movie بصورت تک نفره افلاین با هزینه حداقل 30 میلیون یورو برنامه ریزی شده است .

اکنون طبق اطلاعاتی که کارگردان بازی به اشتراک گذاشته میتوان متوجه شد که بخشی از هزینه های بازی صرف کدام قسمت شده .

طبق این اطلاعات David Cage برای این عنوان از 2000 صفحه داستان استفاده کرده و همینطور از 250 بازیگر برای ایفای نقش این بازی و Motion Capture استفاده کرده .

برای کارگردان بازی در Detroit " گفت و گو و دیالوگ ، همینطور احساسات و هیجان مهمتر از گیم پلی است " .

از این رو برای رسیدن به اهداف مد نظر خود ، در بازی از 513 شخصیت استفاده خواهد کرد .

همینطور از دیگر اطلاعات بازی میتوان اشاره کرد که در بازی 35000 ضبط تصویر و همینطور 74000 انیمیشن منحصربفرد و 5.1 میلیون خط کد استفاده شده است .

DETROIT: BECOME HUMAN, BY THE NUMBERS

513 characters

2,000 script pages

35,000 camera shots

74,000 unique animations

5.1 million lines of code

این عنوان احتمالا برای عرضه در نیمه اول سال 2018 برنامه ریزی شده است .
 

Mohammad@li

کاربر سایت
Sep 11, 2014
2,113
نام
MohammadAli
خب ۵۰۰ تا کاراکتر یعنی چی‌؟ الان NPC ها رو هم حساب کرده؟ از این آمارا بخایم بدیم پس سری ویچر هزاران کاراکتر داره.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
خب ۵۰۰ تا کاراکتر یعنی چی‌؟ الان NPC ها رو هم حساب کرده؟ از این آمارا بخایم بدیم پس سری ویچر هزاران کاراکتر داره.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
فک کنم این قضیش با witcher فرق داره .

توی ویچر من فک میکنم 90% کاراکتر ها موشن کپچر ندارن ، و بیشترشون بصورت رندوم مانند دارن کارهای مختلف رو انجام میدن .

اما ظاهرا اینجا تمام این ارقام رو بصورت موشن کپچر و به وسیله بازیگر فیلم برداری کردن . یعنی یه npc که میبینی توی یه بقالی داره کار میکنه ، واسه اونم موشن کپچر و ضبط و ... استفاده کردن .

به خاطر همین از 250 بازیگر استفاده کردن برای ضیط
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,617
نام
Alireza
ایشالا که اینهمه خرج و مخارج و آمار و ارقام گنده نتیجه‌ی مثبتی داشته باشه و این‌ بار جواب بده...من که به Detroit خیلی خوش‌بینم ولی نکته اینجاست که به Beyond هم خوش‌بین بودم :|
اگه Detroit خراب کنه و دوباره شاهد یه بازی شلخته و بی‌هدف باشیم، من به عقل سران سونی شک می‌کنم اگه بخوان دوباره با QD همکاری کنن.
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,719
ایشالا که اینهمه خرج و مخارج و آمار و ارقام گنده نتیجه‌ی مثبتی داشته باشه و این‌ بار جواب بده...من که به Detroit خیلی خوش‌بینم ولی نکته اینجاست که به Beyond هم خوش‌بین بودم :|
اگه Detroit خراب کنه و دوباره شاهد یه بازی شلخته و بی‌هدف باشیم، من به عقل سران سونی شک می‌کنم اگه بخوان دوباره با QD همکاری کنن.
اشتباه داوود که من در این مورد مخالفم باهاش اپیزودی نکردن بازیهاشه ، برخلاف نظر داوود که بازیهاش نباید ادامه داشته باشن ، من میگم سبک اینتراکتیو دراما اکشن ادونچر نیاز به پرداخت عمیق داره چون محوریتش داستانه ، دلیل ضربه خوردن Beyond همین شلختگیه که نام بردی ، میشد مثل سریال Stranger Things در نوجوانی بهش پروبال داد ، ود قسمت بعدی حواشی دوران جوانی رو به بهترین شکل به نمایش گذاشت . ولی سریع داستان میرفت به یک برهه زمانی دیگه و ارتباط مخاطب با حالو هوای داستان قطع میشد ، Beyond مسیر اشتباهی در پیش گرفت وگرنه (قطعا)مثل داستان ST سربلند بیرون میومد . اینکه داستان سریالیو بخوای فشردش کنی و در یک اپیزود تمومش کنی از این بهتر نمیشه ، تمام کارگردانان هم جمع میشدن نمیتونستن Beyond رو در یک اپیزود پروندشو بپیچن . و واقعا STی بود از نظر من که بخاطر یه سری غد بازیای داوود پتانسیلش از بین رفت .
خوش بینیت در مورد Beyond درست بود :D
در مورد قطع همکاری با داوود قفس به شدت مخالفم ، چون سبک کار داوود خاصه ، SMG با UD این حرکتو به خوبی پیاده کرد ولی حالو هوای کارای داوود چون تجربه یونیکی ارائه میده یه چی دیگست ، یوشیدا دقیقا بعد از تر زدن Beyond :D رفت پاریس و دلجویی کردو گفت منتظر کار بعدیتونم . هر چند که داوود نظر کسی روش تاثیر نمیزاره :)) و کار خودشو میکنه .
این سبک همیشه در حاشیه میمونه چون مخالفانو موافقانی خواهد داشت ، شما ببین دلت چی میگه :D
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,328
نام
امیر حسین
اشتباه داوود که من در این مورد مخالفم باهاش اپیزودی نکردن بازیهاشه ، برخلاف نظر داوود که بازیهاش نباید ادامه داشته باشن ، من میگم سبک اینتراکتیو دراما اکشن ادونچر نیاز به پرداخت عمیق داره چون محوریتش داستانه ، دلیل ضربه خوردن Beyond همین شلختگیه که نام بردی ، میشد مثل سریال Stranger Things در نوجوانی بهش پروبال داد ، ود قسمت بعدی حواشی دوران جوانی رو به بهترین شکل به نمایش گذاشت . ولی سریع داستان میرفت به یک برهه زمانی دیگه و ارتباط مخاطب با حالو هوای داستان قطع میشد ، Beyond مسیر اشتباهی در پیش گرفت وگرنه (قطعا)مثل داستان ST سربلند بیرون میومد . اینکه داستان سریالیو بخوای فشردش کنی و در یک اپیزود تمومش کنی از این بهتر نمیشه ، تمام کارگردانان هم جمع میشدن نمیتونستن Beyond رو در یک اپیزود پروندشو بپیچن . و واقعا STی بود از نظر من که بخاطر یه سری غد بازیای داوود پتانسیلش از بین رفت .
خوش بینیت در مورد Beyond درست بود :D
در مورد قطع همکاری با داوود قفس به شدت مخالفم ، چون سبک کار داوود خاصه ، SMG با UD این حرکتو به خوبی پیاده کرد ولی حالو هوای کارای داوود چون تجربه یونیکی ارائه میده یه چی دیگست ، یوشیدا دقیقا بعد از تر زدن Beyond :D رفت پاریس و دلجویی کردو گفت منتظر کار بعدیتونم . هر چند که داوود نظر کسی روش تاثیر نمیزاره :)) و کار خودشو میکنه .
این سبک همیشه در حاشیه میمونه چون مخالفانو موافقانی خواهد داشت ، شما ببین دلت چی میگه :D
نچ! ایپزودی و فصلی کردن کارهاش، بزرگ ترین اشتباهیه که میتونه انجام بده:D

تقریبا تمام کارهای فصلی، انتخاب خیلی تاثیر گذاری نداری، بازی نهایت دو سه تا پایان بیشتر نخواهد داشت! امکان نداره گند بزنی و اواسط یا حتی اوایل داستان بترکی! و خیلی اتفاق های دیگه!

اتفاقا ای کاش بقیه ی اینایی که ایپزودی میسازن توانایی ساخت یک اثر AAA و درست درمون داشتن، که خیلی از محدودیت هاشون برداشته میشد!
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,038
نام
مازیار
خوب استودیویی که یه بازی ۵.۵ میلیون روی ۲ کنسول و یکی دیگش حدود ۲ میلیون فقط روی ps3 فروخته خیلی بد شکست خورده و سونی ابلهه که روی اینا سرمایه گذاری میکنه ؟
 
آخرین ویرایش:

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
اپيزودي كردن به نفع سازنده اس اما به شخصه من اين نوع كار هاي ديويد رو بيشتر ترجيح ميدم . چون تو اپيزودي شدن هزينه ها رو خيلي ميارن پايين و با ٤-٦ دلار كمي بيشتر و كمتر هر اپيزودش رو به فروش ميرسونن . اما در حالت كامل ، رو بازي حسابي كار ميكنن و هزينه ميزارن . اين إعداد و ارقام شگفت انگيز به نظرم اگه اپيزودي ميشد ديگه سركار نداشتيم .

كلا الان اين سبك Interactive خيلي سبك حساسي هستش ، و از محبوبيت بالايي هم برخوردار نيست انچنان ، چون همينطور كه كارگردان بازي هم گفته ، اين سبك بيشتر ديالوگ و انتقال احساسات سركار داره تا گيم پلي و انلاين و ... . واسه همين اكثرا سازنده هاي محدود اين سبك اپيزودي ميسازن ، مثل تل تيلز يا اسكوار انيكس . تنها aaa ساز اين سبك هم ديويد كيج و supermassive با انتيل داون هستن كه من اصلا دوس ندارم اونها هم نابود بشن .
بخصوص ديويد كه هيچ وقت اعتقادي به اين نداشت كه يك IP رو تبديل به فرانچايز كنه ، و تاكيد داره بر خلق چيزهاي جديد و ديده نشده داره .
 
  • Like
Reactions: Milad_HW

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر