حربه زیرکانه سونی برای مقابله با قیمت XOne

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
11865955948242134895.jpg



زمانی که سونی در میان تشویق حضار در کنفرانس 3 E اعلام کرد که قیمت نهایی کنسول در هنگام عرضه 399$ خواهد بود، برتری حیاتی نسبت به XOne پیدا کرد. اما این برتری هزینه ای هم داشت؛ دوربین Playstation 4 (که سابقا به نام PS 4 Eye شناخته می‌شد). بر اساس گزارش‌هایی از چندین منبع معتبر، در ماه‌های منتهی به E3 سونی به خاطر کاهش قیمت 100 دلاری نسبت به قیمت اصلی 499 دلاری کنسولش، از تصمیم خود مبنی بر باندل کردن دوربین با تمام Playstation4 ها منصرف شد. چیزی که خلاف صحبت‌های پیشین سونی و مخصوصا شخص Shuhei Yoshida است. از همه مهم‌تر این کار را به صورت پنهانی و در سکوت کامل انجام داد و به شرکای خرده فروشش تنها از حذف دوربین خبر داد و حرفی از کاهش قیمت نزد تا دستش برای مایکروسافت رو نشود.

اما برای پیشی گرفتن از XOne، سونی کنسولش را محکوم به آینده ای با مصرف کنندگانی پراکنده و متفاوت و ساپورت نرم افزاری متناقض کرد. همچنین این تصمیم تاثیر بسزایی نیز در مورد DualShock 4 دارد و یکی از قابلیت‌های بزرگ آن یعنی چراغ LED داخلی که نقش move را دارد، خواهد داشت و عملا آن را به یک ویژگی بی مصرف تبدیل می‌کند.


تصمیم مایکروسافت مبنی بر باندل اجباری کینکت در تمام کنسول‌ها و استفاده از آن در کارهای ابتدایی کسنول، ممکن است نزد مخاطبان زیاد محبوب نباشد اما تضمین می‌کند هر مصرف کننده‌ای حق استفاده از بازی‌ها و تجربیات کینکت محور را خواهد داشت. برای توسعه دهندگان هم این به معنی این است که کینکت دیگر وسیله جانبی که فقط بخشی از استفاده کنندگان XBox از آن برخوردارند، نیست و سنسورهای حرکتی و المان‌های تشخیص صدا می‌توانند از چیزهای کوچک در بازی تا ارکان اصلی کنترل بازی باشند.
سونی با کاهش قیمت دوربین به 59.99 دلار و فروشش به صورت جدا، برعکس این کار را انجام داد. ایجاد جوی از وابستگی متقابل که در آن پذیرش دوربین PS4 وابسته به نرم افزارهای اجباری است اما این نرم افزارهای اجباری تنها بعد از پذیرش دوربین PS4 کاربرد دارد.
کدام بدتر است؟ LEDهای دسته PS4 الان تنها کمی بهتر از تزیینی است! از نگاه سونی، LEDها با رنگ‌های متفاوت، مشخص کننده هر استفاده کننده به صورت جداگانه است و به اتفاق‌های داخل بازی عکس‌العمل نشان می‌دهد؛ مثلا وقتی جانتان در حال اتمام است، چشمک خواهد زد. در پایان، کاربرد محدودLED در نبود دوربین PS نه تنها تاثیر خاصی روی تجربه بازیکن نخواهد داشت بلکه به شدت عمر باتری را هم کم می‌کند و تا مدت‌ها یادآورد شکست سونی در محدوده حمایت تکنیکی از کنسول خود خواهد بود.
ممکن است سونی برنامه‌های بلند مدتی برای دوربین Playstation 4 و DualShock 4 و تکنولوژی Move مانندش داشته باشد (طبق گفته سونی، PS4 قرار است کنسولی 10 ساله باشد) اما پشتیبانی در هنگام لانچ به نظر بعید می‌رسد. به نظر به این تکنولوژی در هنگام لانچ توجه زیادی نخواهد شد از آنجایی که در بیشتر از 40 عنوان معرفی شده در E3 برای PS4، تنها Drive Club و یک تک دمو، عناوین PS4 بودند که از دوربین پشتیبانی می‌کردند.


در حال حاضر تصمیم سونی مبنی بر حذف دوربین برای کاهش قیمت به نظر می‌رسد که دارد جواب می‌دهد. کمپانی اعلام کرده است که پیش بینی‌های داخلی خود مبنی بر میزان فروش را افزایش داده است و سایت‌ها نیز خبر از شکستن رکوردهای پیش فروش داده‌اند. اما آیا این باعث می‌شود که مصرف کنندگان و توسعه دهندگان در آینده آن را بپذیرند؟ با توجه به شرایط که این طور به نظر نمی‌رسد اما ممکن است سونی نرم افزاری فوق العاده در آستین خود داشته باشد که هنوز آن را رو نکرده است!

منبع: Sony Sacrificed the PlayStation 4 Camera to Beat Microsoft on Price - IGN
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,117
نام
محمد امین
مقایسه کینکت و PS Eye مثل مقایسه F21 و موشک کاغذی می مونه..! کینکت یک تکنولوژی فوق پیشرفته هست که در آینده نزدیک در تمامی دستگاه های الکترونیکی استفاده خواهد شد و یک کنترل حرکتی هست که قراره به طور کامل جای گیم پد رو بگیره..

سونی به خاطر این PS Eye رو با PS4 قرار نداد چون در این صورت یک نقطعه ضعف بود براش چون همه کینکت رو باهاش مقایسه میکنن و باعث تمسخر سونی می شد
 

Al!reza

کاربر سایت
Jul 27, 2011
7,549
نام
Alireza
منم منظورم همونه دیگه ! منی که متنفرم این حقو دارم که نخرم ولی تویی که دوست داری میتونی بری بخری .
قبلا هم ثابت شده سازنده های third party و بزرگ به خاطر این که یه چیزی حتی اجباریه خودشون رو به زحمت نمیندازن .
از کجا میدونی کینکت 2 به درد نخوره ؟
شاید یه تجربه خوبی باشه
هنوز نیومده که .... خیلی از بازی سازا در موردش اظهار نظر نکردن و اونایی هم که تست ـش کردن تعریف کردن ازش
اینم بگم که گیمری هزینه داره ... حالا چه سونی چه مایکرو چه نینتدو
فرقی نداره ... نسل پیش مایکرو میک میزاشت تو کنسول میداد این نسل نمیده
سونی نسل پیش نداد ولی خیلی ها رفتن هزینه کردن جدا و خریدن
 

daxpax

کاربر سایت
Feb 27, 2009
1,285
من نمی دونم انتظار دارید به کسی که توی کلوپ های سونی عضو اه، عمده فعالیتش توی تاپیک های مربوط به کنسول سونی اه، تا پست از مایکروسافت می بینه یه چیزی ار خودش در می کنه و سونی رو بالاتر از مایکروسافت می بره چی گفته بشه :-??

مهم اینه که قبول خقیقت برای بعضی هاتون سخته، آقا جان دارن می گن سونی اومده از pseye زده،یک سری قابلیت ها که نشون داده رو هوا مونده روی کنسول هایی که pseye ندارن، داره می گه سونی واسه قیمت این کارو کرده که قیمت رو کم کنه، نمی گه واسه حق انتخاب من و شما این کارو کرده، من نمی گم فن های مایکروسافت اینجا نمی گن ign داره می گه، باز هم یک سری ها در عالم خودشون سیر می کنن

ورداشتن یک وسیله ی60 دلاری که operate شدن کنسول به اون وابسته نیست و ممکنه کسی لازم نداشته باشدش و اصلا حالش از موشن کنترل بهم بخوره اسمش حق انتخاب نیست؟ اسم این حرکت چیه؟

اینی که شما می خوای به حق انتخاب و ... ربطش بدی و عقل شما بهت می گه این جق انتخابه به خودت مربوطه، اما ربطی به خبر نداره که هیچ، بعضی ها همین افکارشون رو به زور می خوان به خورد بقیه بدن

از اونجائی بنده خودم رو مجبور نمیدونم از هر حرکت کمپانی X دفاع کنم وقتی میبینم کمپانی Y یک حرکت میزنه که به باب مشتریان خوش میاد و باعث میشه یک گرو ه از مشتریان یک وسیله رو که نمیخوان نخرند و حق انتخاب داشته باشند دست به داستان سرایی و اسمون ریسمون بافتن که خبر یک چیز دیگه میگه، چیزی که عیان هست زائئیده فکر و از این حرفا نمیزنم که شب راحت خوابم ببره
 
آخرین ویرایش:

ash||||ash

کاربر سایت
Jun 24, 2013
20
یعنی الان قیمت رو کم کرده به ضرر گیمرها شده؟ یا حق انتخاب ازشون گرفته شده؟:D حالا هرکی خواست از همه قابلیت ها استفاده کنه میره دوربینم میخره , هر کی هم نخواستش مثل من با همون کنسول سیر میکنه
به همین راحتی :D

نه عزیز بحث سر اینه که اینجا یک سری خیال بافی می کنن برای خودشون

این خبر الان داره چی می گه؟ داره می گه آقا سونی واسه کم کردن قیمت pseye رو از درون باکس ها حذف کرد، این ها هم عواقبشه که فلان موارد هست

خبر تمام
حالا یک سری ها میان می گن که حق انتخاب فلانه و مایکروسافت حق انتخاب نداده و سونی حق انتخاب داده و ...

اینجا اصلا کسی از حق انتخاب توی این خبر حرف زده؟ توی این خبر گفته سونی چون گیمر ها رو دوست داره حق انتخاب داده بهشون مایکروسافت گیمر ها رو دوست نداره حق انتخاب نداده بهشون؟ جایی گفته سونی خواسته حال بده pseye رو جدا کرده مایکروسافت حالگیری کرده کینکت رو گذاشته توی پک و می خواد زوری وصلش کنید؟

این ها همه زاییده ذهن مبارک بعضی هاست، هر خبری رو با خیالات خودشون تفسیر و تحلیل می کنن، در صورتی که این خبر داره می گه pseye به دلیل پایین اومدن قیمت حذف شد و لاغیر :)

ورداشتن یک وسیله ی60 دلاری که operate شدن کنسول به اون وابسته نیست و ممکنه کسی لازم نداشته باشدش و اصلا حالش از موشن کنترل بهم بخوره اسمش حق انتخاب نیست؟ اسم این حرکت چیه؟


عزیز این ها تحلیل های شماست، خبر اصلا حرفی در مورد حق انتخاب نزده، خبر داره می گه به خاطر قیمت ورش داشتن این ها هم نتیحه های ورداشتنش، خبری از حق انتخاب و .. نیست

اینی که شما می خوای به حق انتخاب و ... ربطش بدی و عقل شما بهت می گه این جق انتخابه به خودت مربوطه، اما ربطی به خبر نداره که هیچ، بعضی ها همین افکارشون رو به زور می خوان به خورد بقیه بدن

ash||||ash
این جمله واقعا به درد خودت میخوره! خودت میفهمی داری چی میگی؟!
Calm Down And Stop saying junks

من می فهمم اینی که تو نمی فهمی یا نمی خوای بفهمی بحثش جداست ;)

اصولا ملت وقتی چیزی ندارن بگن از این تیپ حرفا در می کنن

آن کس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابدالدهر بماند

واقعا مفهوم واقعیه خزعبل(خیلی مودبانه گفتم) و اصرار روی خزغبلات رو درک کردم . بیخود نیست که بعضیا بن ـه دائم میشن و اکانت دوم میسازن
yahoo_22.gif

اصولا ملت وقتی چیزی ندارن بگن از این تیپ حرفا در می کنن [2]

چیزی هم که نمی دونی در موردش حرف نزن سنگین تری، یک سرچ بکن ببین این چندمین اکانته منه، 7-8 امی باید باشه ;)

_______________________________________________________________________________________________________________________
خودتون می خواید مثل غیر آدمیزاد باهاتون رفتار بشه ، بعدشم شاکی می شید ، یا عین آدم بحث کنید یا وقتی می زنن توی پر و بالتون آتیشی نشید چون جواب خوشمزگی های خودتونه ;)
 
آخرین ویرایش:

hbmss

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,312
نام
hosein
سونی به خاطر این PS Eye رو با PS4 قرار نداد چون در این صورت یک نقطعه ضعف بود براش چون همه کینکت رو باهاش مقایسه میکنن و باعث تمسخر سونی می شد
جون من چی میگی کسی میاد کینکت رو با دوربین پلی مقایسه کنه بعد بیاد سونی رو مسخره کنه !!
اولا" اون کینکتی که شما طرفدارشی تا حالا من چیزه خیلی شاخی براش ندیدم اما دوربین سونی با ترکیب موو در حدی بوده که بازی مثل کیلزون 3 و رزیدانس 3 رو با شارپ شوتر باهاش بازی کرد مال کسنکت که فقط باهاش ماشین بازی و انگریبرد میشه کرد !! مال ما کتاب داستان داره شوتر داره اسپورت داره فان داره و.... زمانی سونی این دوربین رو نذاشت چون دید که گیمر نمیپسنده رو باندل اجبار باشه !! هم قیمت رو میاره پایین هم گیمر راضی تره !! تازه کینکت اگه قطع باشه که نمیشه با کنسولتون بازی کرد چیزه کوچیکی هم که نیست !!
 

racon_leon

کاربر سایت
Jun 20, 2007
1,058
مقایسه کینکت و PS Eye مثل مقایسه F21 و موشک کاغذی می مونه..! کینکت یک تکنولوژی فوق پیشرفته هست که در آینده نزدیک در تمامی دستگاه های الکترونیکی استفاده خواهد شد و یک کنترل حرکتی هست که قراره به طور کامل جای گیم پد رو بگیره..

سونی به خاطر این PS Eye رو با PS4 قرار نداد چون در این صورت یک نقطعه ضعف بود براش چون همه کینکت رو باهاش مقایسه میکنن و باعث تمسخر سونی می شد
چی میگی همین جوری برا خودت بلغور میکنی ؟؟؟ تو این تاپیک از همون پست اول یه پست بیار که یه نفر اومده PS Eye رو با کینکت مقایسه کرده باشه که اومدی دوباره داری جو تاپیک و به هم میریزی؟؟؟؟
در ضمن شما تو اینده زندگی میکنی و هر از گاهی از اینده میای به حال که میگی کینکت تو کجا ها استفاده میشه؟؟؟؟
یادمه اون موقع که کینکت رونمایی شد هم از این جور سخنان گوهر بار میشنیدیم که وای انقلاب شد با این حرکت دیگه همه چی تموم شد و از این حرفا.
اخرش تنها استفادش این بود که جلو تلویزیون قر بدی و بپر بپر کنی .
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
واقعا مفهوم واقعیه خزعبل(خیلی مودبانه گفتم) و اصرار روی خزغبلات رو درک کردم . بیخود نیست که بعضیا بن ـه دائم میشن و اکانت دوم میسازن :|
 

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,297
ash||||ash@
ببینید , این حذف کردن دوربین هم خوبه هم خوب نیست :D بدیش همون چیزی میشه که توو خبر گفته و یکسری از قابلیتها بلا استفاده میشن در عمل .
ولی این که این دوربین از رو جعبه حذف شده دیگه به این معنی نیست که هیچکی نمیره بخرتش :D به هر حال افراد زیادی خواهند بود که این دوربین رو خواهند خرید و بلطبع بازیسازانی هم خواهند بود که برای این دوربین بازی خواهند ساخت
خوبیه این موضوع هم همونطور که مشخصه کاهش قیمت کنسول و ایجاد حق انتخاب برای گیمر هایی هست که کلا علاقه ای به Motion Gaming ندارن
درسته که اون LED هزینه اضافه هستش ولی اولا اونقدری نیست که بخواد خیلی چشمگیر باشه (برعکس کینکت) ثانیا در این مورد دیگه واقعا حق انتخابی وجود نداره :D
 

snakemgs3

کاربر سایت
Oct 27, 2005
1,482
اون LED بدون PSEYE هم کاربرد داره ، اونم وقتی تو بازی جونتون کم میشه ، این LED تغییر رنگ میده.
با این حال معلومه که سونی حرکتی زیرکانه کرده ، نه مثل بعضیا حرکتی احمقانه بکنه بعدش بیاد تغییر حرکت بده.
 

Metropolise

کاربر سایت
Jan 1, 2012
325
مقایسه کینکت و PS Eye مثل مقایسه F21 و موشک کاغذی می مونه..! کینکت یک تکنولوژی فوق پیشرفته هست که در آینده نزدیک در تمامی دستگاه های الکترونیکی استفاده خواهد شد و یک کنترل حرکتی هست که قراره به طور کامل جای گیم پد رو بگیره..

سونی به خاطر این PS Eye رو با PS4 قرار نداد چون در این صورت یک نقطعه ضعف بود براش چون همه کینکت رو باهاش مقایسه میکنن و باعث تمسخر سونی می شد

البته مقایسه ی DDR5 , DDR3 مثل مقایسه F21 و موشک کاغذی می مونه..! =))
 
آخرین ویرایش:

Zack_Fair

کاربر سایت
Mar 16, 2010
1,745
من نمی دونم انتظار دارید به کسی که توی کلوپ های سونی عضو اه، عمده فعالیتش توی تاپیک های مربوط به کنسول سونی اه، تا پست از مایکروسافت می بینه یه چیزی ار خودش در می کنه و سونی رو بالاتر از مایکروسافت می بره چی گفته بشه :-??
دیگه شما رو هم همه می شناسن هیتر درجه 1 سونی هستی تو این سایت. می خوای به شما چی بگیم الان؟
خودتون می خواید مثل غیر آدمیزاد باهاتون رفتار بشه ، بعدشم شاکی می شید ، یا عین آدم بحث کنید یا وقتی می زنن توی پر و بالتون آتیشی نشید چون جواب خوشمزگی های خودتونه
yahoo_3.gif
حالت بده فکر کنم.
 

ash||||ash

کاربر سایت
Jun 24, 2013
20
دیگه شما رو هم همه می شناسن هیتر درجه 1 سونی هستی تو این سایت. می خوای به شما چی بگیم الان؟

من هیتر سونی نیستم، کل فروم رو بگرد هیچ وقت پستی از من پیدا نمی کنی که توش برای مثال lbp,killzone,uncharted و ... رو ببرم زیر سوال و بازی مایکروسافت رو به رخ این ها بکشم، تعریف شما از هیتر تعریف درستی نیست، من با هر بخشی از سونی مشکل دارم، همون بخشش رو مورد نقد قرار می دم، برای مثال ساختن کارت بازی از uncharted نه تنها از نظر من بلکه از نظر خیلی از بازی کن های دیگه هم کار مسخره ای بود، این رو مورد نقد قرار می دم اما هیچ وقت نمیام بگم killzone مضخرفه halo خوبه ;)
هیچ جا پستی از من نمی بینی که بگم xbox بهتر از ps اه، فقط می گم بنا به آمار فلان کنسول در فلان زمینه ها موفق تر بوده

من فن مایکروسافت هم نیستم، سر موقش به مایکروسافت هم می پرم مثل وقتی که تاپیک مقایسه بین کارایی که سونی و مایکروسافت در قبال کپی نشدن کنسولشون کردن
اینی که پست ضد سونی از من زیاد دیدی دلیل بر اینه که سونی یک کارایی توی این نسل کرد که در تاریخ گیم بی سابقست، اگر روزی مایکروسافت یا نینتندو یا هر شرکت دیگه ای هم دست به این خریت ها بزنه حرف زد اون هم می زنم

حالت بده فکر کنم.

اگه مثل خودت باهات رفتار کنن می شه حال بدی آره حالم خیلی بده پس ;)

عزیز من خوب اطلاعاتت رو درست کن
biggrin1.gif
. خودشون گفتن اون مشکل ربطی به سخت افزار نداره و Digital Foundry هم بعدا بازی رو بازی کرده و گفته هیچ مشکلی نداشت رو PS4
biggrin1.gif



شما الان بیشتر شبیه کسی داری پست میدی که دارای اختلالات عصبی ـه زیادی هست و این اختلالات با بن های متوالی تشدید هم شده . دیگه بیش از این نمیخام تعداد پستاتو بیشتر کنم . امیدوارم مدیرا بیان برای بار نهم جمعت کنن از سایت .
خوبه خودت گفتی داری مثل غیر آدمیزاد پست میدی .

کسی نیست جواب بده چون همه خسته شدن از دادن جوابای تکراری به چند نفر که ...
biggrin1.gif
بگو چشم رد شو
yahoo_3.gif

چند چندی با خودت؟ :-?


کسی reply کرد حرف ممنطقی زد جواب می دم ، این شبه حرف ها رو وقتی می رفتم دبستان و راهنمایی از هم کلاسی هایی که داغ می کردن و به هم می پریدن زیاد شنیدم ;)
 
آخرین ویرایش:

Zack_Fair

کاربر سایت
Mar 16, 2010
1,745
من هیتر سونی نیستم، کل فروم رو بگرد هیچ وقت پستی از من پیدا نمی کنی که توش برای مثال lbp,killzone,uncharted و ... رو ببرم زیر سوال و بازی مایکروسافت رو به رخ این ها بکشم، تعریف شما از هیتر تعریف درستی نیست، من با هر بخشی از سونی مشکل دارم، همون بخشش رو مورد نقد قرار می دم، برای مثال ساختن کارت بازی از uncharted نه تنها از نظر من بلکه از نظر خیلی از بازی کن های دیگه هم کار مسخره ای بود، این رو مورد نقد قرار می دم اما هیچ وقت نمیام بگم killzone مضخرفه halo خوبه ;)
هیچ جا پستی از من نمی بینی که بگم xbox بهتر از ps اه، فقط می گم بنا به آمار فلان کنسول در فلان زمینه ها موفق تر بوده

من فن مایکروسافت هم نیستم، سر موقش به مایکروسافت هم می پرم مثل وقتی که تاپیک مقایسه بین کارایی که سونی و مایکروسافت در قبال کپی نشدن کنسولشون کردن
اینی که پست ضد سونی از من زیاد دیدی دلیل بر اینه که سونی یک کارایی توی این نسل کرد که در تاریخ گیم بی سابقست، اگر روزی مایکروسافت یا نینتندو یا هر شرکت دیگه ای هم دست به این خریت ها بزنه حرف زد اون هم می زنم



اگه مثل خودت باهات رفتار کنن می شه حال بدی آره حالم خیلی بده پس ;)
نگاه کن از روی لایک ها معلومه این دسته بندیا. من خودمم فن سونیم و نمیام بگم نیستم.
مسئله اینجاست که من دارم می بینم فن سونی بره تو تاپیکی که در مورد Xbox One باشه صد نفر متخصص تیکه پراکنی و... می ریزن سرش ولی در مورد فن های ماکروسافت برعکسه و میان راحت ترول می کنن می رن.
در مورد این خبرم من نفهمیدم سونی دقیقا چه جنایتی رو مرتکب شده...پست اولم همچین بی جهت نیست مخصوصا اون تحلیلی که توشه:
کدام بدتر است؟ LEDهای دسته PS4 الان تنها کمی بهتر از تزیینی است! از نگاه سونی، LEDها با رنگ‌های متفاوت، مشخص کننده هر استفاده کننده به صورت جداگانه است و به اتفاق‌های داخل بازی عکس‌العمل نشان می‌دهد؛ مثلا وقتی جانتان در حال اتمام است، چشمک خواهد زد. در پایان، کاربرد محدودLED در نبود دوربین PS نه تنها تاثیر خاصی روی تجربه بازیکن نخواهد داشت بلکه به شدت عمر باتری را هم کم می‌کند و تا مدت‌ها یادآورد شکست سونی در محدوده حمایت تکنیکی از کنسول خود خواهد بود.
واقعا مسخره ست این عمر باتری...معلومه اینطوری یه کم زودتر خالی می شه ولی تحلیل آبکیه ـیه. اگه اینطوره با لرزیدن (شوک) زودتر تموم می شه باتری.
دیگه بعد n سال ندونیم اینجا هر کس چجوریه ول معطلیم.
 
آخرین ویرایش:

Naruto

کاربر سایت
Dec 5, 2009
3,383
نام
داود
اون LED بدون PSEYE هم کاربرد داره ، اونم وقتی تو بازی جونتون کم میشه ، این LED تغییر رنگ میده.
با این حال معلومه که سونی حرکتی زیرکانه کرده ، نه مثل بعضیا حرکتی احمقانه بکنه بعدش بیاد تغییر حرکت بده.

جان؟ یعنی چی تغییر رنگ میده ؟ جونت کم میشه هزار تا آلارم رو صفحه میاد نیازی نیست تغییر رنگی داده بشه. حالا گیریم رنگش هم عوض شد. شما دیدت 360 درجه اس پشت دسته رو هم میبینی ؟ :|

- - -ویرایش - - -

البته مقایسه ی DDR5 , DDR3 مثل مقایسه F21 و موشک کاغذی می مونه..! =))

این DDR5 انقدر قدرتمنده که AC روش گیر میکرد :))
 

AAKH1361

کاربر سایت
Feb 14, 2007
581
اما برای پیشی گرفتن از XOne، سونی کنسولش را محکوم به آینده ای با مصرف کنندگانی پراکنده و متفاوت و ساپورت نرم افزاری متناقض کرد. همچنین این تصمیم تاثیر بسزایی نیز در مورد DualShock 4 دارد و یکی از قابلیت‌های بزرگ آن یعنی چراغ LED داخلی که نقش move را دارد، خواهد داشت و عملا آن را به یک ویژگی بی مصرف تبدیل می‌کند.
................
...........
در پایان، کاربرد محدودLED در نبود دوربین PS نه تنها تاثیر خاصی روی تجربه بازیکن نخواهد داشت بلکه به شدت عمر باتری را هم کم می‌کند و تا مدت‌ها یادآورد شکست سونی در محدوده حمایت تکنیکی از کنسول خود خواهد بود.
خیلی دیگه اغراق و مغرضانه نسبت به وسیله ای که هنوز باهاش کار هم نکرده اظهار نظر کرده
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر