گزارش جزئیات داستان بازی Silent Hill: The Short Message فاش شد

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,720
نام
Ebrahim
Silent Hill The Short Message.jpg
پس از سال‌ها شایعات، سرانجام کونامی در ۲۰ اکتبر ۲۰۲۲، طی حرکت غافلگیرکننده‌ای، چند نسخه مختلف سایلنت هیل را معرفی کرد، اما و طبق شایعاتی که قبلاً از این مراسم منتشر شده، یک بازی در این وسط معرفی نشد و آن هم چیزی نیست به جز بازی Silent Hill: The Short Message که توسط هیئت‌های درجه سنی کشورهای مختلف (کره جنوبی و تایوان)، وجود این بازی را تأیید کرده بودند.

بازی Silent Hill: The Short Message برای اولین‌بار توسط داسک گالم، یک شخص شناخته شده فاش شد که اکنون جزئیات داستان آن را نیز به اشتراک گذاشته است

قبل از شروع باید به این نکته اشاره کنیم که پاراگراف پایین حاوی اسپویل احتمالی داستان بازی است.


بازی Silent Hill: The Short Message درباره چیست؟

به گفته داسک گالم، قهرمان داستان The Short Message یک جوان ۱۷ساله به نام آنیتا پلنت است که به جز شخصیتی به اسم مایا (دختر) هیچ دوستی در مدرسه ندارد.

آنیتا و مایا از دوران کودکی با هم دوست بوده‌اند، اما در نهایت از هم جدا می‌شوند و آن هم به‌خاطر این است که آنیتا نسبتاً عجیب رفتار می‌کند؛ یکی از نمونه‌های رفتار عجیب او که داسک گالم به آن اشاره کرده بود، «نگاه‌کردن به چیزهای تکان‌دهنده در اینترنت و تماشای فیلم‌های خودکشی افراد مختلف» است. در روزی، آنیتا مطلع می‌شود که مایا خودکشی کرده و او را مرده پیدا می‌کند؛ در این نقطه هست که اوضاع به بدترین حالت ممکن تغییر می‌کند.

آنیتا که از مرگ او آشفته شده است، تصمیم می‌گیرد تا بفهمد در حین مبارزه با شیاطین خود برای مایا چه اتفاقی افتاده است و از طرفی دیگر، مایا می‌خواهد مطمئن شود که آیا واقعاً مایا مرده است؟!

زیرا یک نفر پس از مرگ مایا در شبکه‌های اجتماعی او، به پست گذاشتن ادامه می‌دهد؛ مطمئناً همه چیز آن‌طور که به نظر می‌رسد نیست و آنیتا مصمم است که حقیقت را کشف کند.

طبق گفته داسک گالم، آخرین باری که او چیزی در مورد طرح اولیه The Short Message شنیده است، سال ۲۰۲۰ بود و از آن زمان تا به الان، ممکن است همه چیز تغییر کرده باشد.

Silent Hill: The Short Message Story Details Reportedly Leaked - PlayStation LifeStyle




 

Cait Sith

Dauntless Feline Hero
کاربر سایت
Jan 21, 2009
2,985
گرچه نمیخوام سر به تن کونامی باشه اینو اگه خود ایتو بسازه یعنی شخصا بالا سر کارش باشه همه کاره باشه میشه امیدهایی داشت. بعد مدتها کونامی بازی رو داره خودش میسازه.
کانسپت اصلی بازیشم خوب به نظر میرسه، فقط تنها سوال اینه ارزششو داشت از سال 2004 تا 2024 مدت 20 سال این آی پی رو بده سازنده های دیگه بسازن؟؟؟

پ.ن: تاپیک زیر خاکیه که 😳
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر