توضیح درباره ی بازی B-Boy

frimware n

کاربر سایت
Aug 7, 2008
60
نام
مهران
سلام خدمت دوستان گرامی این دفعه با معرفی یک بازی نه چندان جدید اومدم که برای پلتفرم های Ps2 PSP(و احتمالا)کامپیوتر عرضه میشه
این بازی بنظر جالب می آید:مسابقه ی رقص به سبک Hip Hop که همش درباره ی آهنگ های جذاب حرکات جذاب و در کل بازی نسبتا جذاب ام بازیکنان از بعضی چیزا توی بازی رنج می برند از جمله تکراری بودن بازی نیودن هیچ داستان خاص و پیسینگ (Pacing)نه چندان جالب که بعد از یه مدتی روی جذابیت بازی تاثیر میزاره.
Livin da life مد اصلی بازی هست نیاز به هیچ توضیحی نیست:شما یک شخص ناشناس هستین که زندگیتون توی استادیوم قشنگه که توی رده ی بزرگترین رقاصای برک می رقصین و باید حفظ آبرو کنین هیچ پیچیدگی نداره بغیر از درست کردن شخصیت و آرایش کاراکتر زن در بازی که حتما باید از یه شخص متخصص کمک گرفت :cheesygri بغیر از این شما اهل جایی نیستید شما حتی زندگی نمی کنید شما فقط یه رقاصین که اومدید ت حرکات زیباتون رو به نمایش بگذارید.
از جمله حرکات پایه ی بازی(Transitions) میشه به حرکات:Toprocking-six stepping-wind milingوfreezingبازی اشاره کرد. هدف توی این بازی جمع کردن امتیاز با حرکات زیبای دست و پا و برتری به بقیه حریفاست.
کنترل بازی برای کنسول ها:برای مثال اگه شما دکمه ی مثلث رو بزنید حرکت Toprocking آغاز میشه که بعدش شما با تکون دادن آنالوگ حداکثر تا 4 حرکت کمبو میزنید با این سیستم کنترل ساده ی شبیه به تکنیک زدن تو فیفا استریت میتونید یه شناخت خوب از همه ی حرکات بازی بدست بیارید.
bboy_psp_015.jpg

البته این آسونیت وقتی شما حرکات جدیدو بیاموزید یه نمور به سختیت تبدیل میشه و آدمو گیج میکنه.برای مثال اگه شما بدونید بالا بالا X یه حرکت باشه که شما هنوز یاد نگرفتید و اتفاقی انجامش بدید باعث میشه انتیاز از دست بدید.
البته برای هر چیزی راهی هست در این بازی یک Move Book کتاب حرکت ها وجود داره که حرکت هایی که شما یاد گرفتین رو نشون میده و میتونید با اون توی استودیو تمرین کنید در ضمن بازم مثل فیفا استریت میتونید لباسای جدید آزاد کنید و بپوشید و به موبایلتون میل هایی زده میشه درباره ی گیم پلی بازی که با همونا هم متوجه میشید حرکات جدید یاد گرفتید و میل های چالنج دریافت میکنید که می تونید قبول یا رد کنید که شامل یه مسابقه ی کوتاه بین شما و رقیباتونه که یه مدت کمی زمان دارید تا حرکت های جالب بزنید و اگه بردید Respect یا همون احترام میگیرید و انقدر این کارو تکرار می کنید تا پراحترام ترین رقاص توی محله شید.
این بازی مثل جی تی ای یه سری چیز داره که میتونید با تمرین آپگریدش کنید البته نه چیزایی مثل Fat یا این چیزا بلکه چیزایی مثل:
flow, rhythm, flair, creativity,وBasic روی شما با همین چیزا قضاوت میشه و هرچقدر بهتر عمل کنیداحترام بیشتری به شما میزارن ولی از اول این جوری نیست مرحله ی اول فقط flow و rhythmشما قضاوت میشه بعدا بقیه اضافه میشن.در رقابت این با چند نفر این امتیازا مقایسه میشن و برنده رو معلوم میکنن پس تو مسابقه باید حرکاتی بزنید که این امتیازا رو بالا ببره.
بغیر از livin da life قسمت jam mode هم هست که همون quick match به زبان اصلیه و توضیح خاصی نداره.
مشکل اصلی بازی گرافیک بازی برای مثال صورت افراد بنظر خیلی پیر میاد فیزیک بازی نسبتا افتضاحه و تنها نقطه ی جالب در گرافیک انیمیشن های موقع حرکات جالب هست که در سطح متوسطی قرار داره.
در کل این بازی ارزش امتحان کوچولو رو داره چون این بازی داستان نداره گرافیک نداره تحملش سخته رد کردن آب خوردنه و در نهایت:پیشنهادش غیر ممکنه.
game-b.boy.jpg

B-Boy_2-550x.jpg

51T6yHMBXUL._SL500_AA280_.jpg

mouse29.jpg
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر