شایعه توسعه دهنده Dead Cells بازی جدید Prince of Persia را برای استیم منتشر می‌کند

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,622
نام
alireza
prince.jpg

یوبی‌سافت قرار است بازی بعدی شاهزاده ایرانی خود را اواخر سال جاری بر روی Steam منتشر کند که توسط توسعه دهنده بازی Dead Cells یعنی استودیو Evil Empire ساخته شده است. در 9 فوریه 2024 اعلام شد که تولید محتوا برای Dead Cells متوقف خواهد شد و استودیویی که مسئولیت پشتیبانی پس از عرضه بازی را بر عهده دارد، Evil Empire، پروژه‌های دیگر را توسعه خواهد داد.

بازی The Rogue Prince of Persia با دسترسی زودهنگام بر روی Steam عرضه می‌شود و اولین انتشار day-one یوبی‌سافت برروی استیم از سال ۲۰۱۹ است. منابع می گویند The Rogue Prince of Persia یک بازی در سبک Roguelite است که به روز رسانی‌های رایگان دریافت می کند و در طول زمان بر اساس بازخوردهای بازیکنان تکامل می یابد. احتمالا بازی در چهار سال گذشته در حال توسعه بوده است. این بازی قرار است به شدت از کمیک های فرانسوی-بلژیکی الهام بگیرد.

در حال حاضر مشخص نیست که این بازی چه زمانی به طور رسمی معرفی خواهد شد، اما نسخه Early Access این بازی تا اواخر سال جاری میلادی در Steam عرضه خواهد شد.
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,418
نام
مــاکــان
یعنی اگه این یکی رو هم برای موبایل بدن بعضیها کلا بدبخت میشن و یا زندگی ها به طلاق و... میکشه:-"
====
به شخصه باکیفیت ترین بازیی که روی گوشی بازی کردم و اینقدر سرگرم کننده بود که اصلا یادم میرفت که دارم روی گوشی بازی میکنم همین Dead Cells بود.
تایید ساخت بازی بعدی اینها خبر واقعا بزرگیه ، اونهم پرنس؟=P~
========

خب الان رفتم دیدم Evil Empire استودیو کمکی Motion Twin بودن که بعد انتشار بازی مسئولیت توسعه رو به عهده گرفتن و همه آپدیتها و دی ال سیهای بازی کار همینهاست.
بازی بعدی خود MT پارسال معرفی شد و اسمش Windblown بود.

ببینیم کدومشون بازی جذابتری از آب در میاد.
احتمالا این وسط رقابتی هم پیش بیاد.
 
آخرین ویرایش:

king of north

کاربر سایت
Apr 5, 2012
6,049
نام
سهند
برون سپاری Prince of Persia یعنی قبول شکست یوبیسافت. خداروشکر اینجا فهمیده عمل کرد ولی حیف که دیگه Prince of Persia ای در اشل AAAA نمیبینیم :D .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر