تصویب شد! کاهش 35% قیمت اینترنت،کاهش 20% قیمت هر گیگ حجم اینترنتی!

MOHS4N

کاربر سایت
May 30, 2011
821
نام
محسن
من 2 روز پیش طرحمو تمدید کردم 2 مگ با حجم 4 گیگ .. شب گذاشتم واسه دانلود فردا چک کردم دیدم حجمم شده 1/17 گیگ .. زنگ زدم میگم این چه وضعه ؟ میگه ساعت دانلود عوض شده .. تو سایت رسمیشون هیچ اطلاع رسانی نکردن که هیچ .. برداشتن نو وبلاگ مبین نت .. و یه قسمتی از پورت مشترک اطلاع دادن که اصلآ احدی اونجارو چک نمیکنه
حداقل 3 تا 7 کردن دیگه واسه این 4 ساعت دیگه نباید محدودیت میزاشتن .. 1 گیگ هدیه دادن 3 گیگ دزدی کردن

1 گیگ یه باره تو این 3 4 سالی که داشتم. ولی این دیگه همیشگیه که محدود کردن. :| من واقعا مجبورم از این سرویس آشغالشون بگیرم. به محض این که مخابرات یا هر شرکتی تو منطقمون ارائه بده عوض میکنم. دلمون به همین یه دانلود شبش خوش بود. :( پس چی میگن میخواد ارزون بشه!!! تو این چند وقته انقدر گرون کردن که دیگه واقعا من موندم با چه رویی این کارا رو میکنن. شاتل هر مناسبتی پیش میاد 1 گیگ 2 گیگ 3 گیگ مجانی میده یا میگه 1 گیگ بگیر 2 گیگ میدیم. بعد اینا روز به روز دارن ما رو میمکن. واقعا از کشوری که توش زندگی میکنم حالم داره بهم میخوره. نه حالا برا این. این یکیشه.

لعنت به این مملکت با این مدیریتش. لعنت.
 
آخرین ویرایش:

reza_cowboy

کاربر سایت
Jan 31, 2012
1,177
نام
رضا
منم فقط دلم به همین مبین نت خوش بوده که نامرد اینم اومد زد تو پوز ما و نزاشت دانلود خوبمون رو شبا ادامه بدیم!!!
دیگه بعد این قضیه نمیدونم باید دلمو به چی مبین نت خوش کنم؟؟نه پینگ درست حسابی داره و نه تعرفه های خوب و کم قیمتی داره و نه سرعت دانلود خوبی داره{2مگ نهایت سرعتش میشه 250 کیلوبایت} دیگه ساعت رایگانش رو هم از 6 ساعت رسونده 4 ساعت تازه با دانلود محدود که دیگه هیچ نکته مثبتی واسش نمیمونه!!!!!!!!!!!!!
ری.... تو دهن این دزدهای کثیف که به هیچ عنوان سیر نیمشن!!!!
ولی دوستان خیالتون نباشه که من خودم به تنهایی از اول سال 92 تا الان تقریبا 1.5 ترابایت{دانلود و آپلود} داشتم که حالا اگه دارن اینکارو باهام میکنن منم قبلا گذاشتمشون:d
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,167
نام
∂αнмα
زر زده مردک عوضی. اینم از سیاست کثیفشونه تا مشتری از دست ندن. برو کنسل کن. به درک. هر چی میگیری ، بی سیم ، باسیم ، کوفت ، زهر مار!! فقط دیگه ازاونا نگیر ..... بنداز از یه جای دیگه بگیر.
من تو ی روستا زندگی میکنم شهر نیست که هم دیگه رو نشناسیم بعد از اون ور بلا نسبت همه پاچه بگیریم اون نمیانده رو میشناسم و اینیم که خبر داده از سر دلسوزی بوده خودم من الان مثل چی پشیمونم شارژ نکردم . من همونطور که گفتم هم از مخابرات دارم و هم از اون شرکت اگه از اون شرکت نت گرفتم دو تا دلیل داشته : یکی تخفیف نت شبانه اونم از روی ناچاری چون مخابرات ترافیک شبانه نداره 2. از هیچ isp ـیی به غیر از مخابرات نمیتونم نت بگیرم وگرنه تا الان isp رو عوض کرده بودم . به گفته همون نماینده تا اون ور عید صبر میکنیم ببینیم چی میشه :|
 

'!|SNAKE|!'

کاربر سایت
Sep 4, 2011
725
نام
Soroush
1 گیگ یه باره تو این 3 4 سالی که داشتم. ولی این دیگه همیشگیه که محدود کردن. :| من واقعا مجبورم از این سرویس آشغالشون بگیرم. به محض این که مخابرات یا هر شرکتی تو منطقمون ارائه بده عوض میکنم. دلمون به همین یه دانلود شبش خوش بود. :( پس چی میگن میخواد ارزون بشه!!! تو این چند وقته انقدر گرون کردن که دیگه واقعا من موندم با چه رویی این کارا رو میکنن. شاتل هر مناسبتی پیش میاد 1 گیگ 2 گیگ 3 گیگ مجانی میده یا میگه 1 گیگ بگیر 2 گیگ میدیم. بعد اینا روز به روز دارن ما رو میمکن. واقعا از کشوری که توش زندگی میکنم حالم داره بهم میخوره. نه حالا برا این. این یکیشه.

لعنت به این مملکت با این مدیریتش. لعنت.
شاتل هم تعریفی نداره ...یه موقعی شبها سرعت 250 بود من 7 گیگ شیرین دان میکردم ...نزدیک 50 گیگ که دان کردم در عرض 2 ماه الان سرعتم شده 30 ! دزدی وجود داره همه جا منتها یکی یه ذره کمتر یکی بیشتر .
 

L.o.s

کاربر سایت
Oct 4, 2011
796
نام
مسعود
معاون وزیر ارتباطات: ارائه‌دهندگان ADSL حق ندارند خدمات را با قیمت قبل محاسبه کنند

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اینکه در کاهش قیمت اینترنت ADSL هدف ما گنجاندن این فناوری در سبد خانوار بوده، گفت: قرار نیست به واحدهای تجاری اینترنت با تخفیف بدهیم. علی اصغر عمیدیان در جمع خبرنگاران در واکنش به اعتراض برخی شرکت‌های اینترنتی مبنی بر تخفیف ارائه شده به اینترنت ADSL اظهار داشت: در مصوبه کاهش نرخ ADSL هدفمان این بود که به خانوارهایی که از این فناوری استفاده می‌کنند تخفیف دهیم. وی با بیان اینکه بر اساس آخرین آمارها ۸۰ درصد خانوارهای ایرانی از اینترنت ADSL استفاده می‌کنند افزود: بر این اساس مصوبه کاهش ۲۰ درصدی قیمت اینترنت ADSL را ابلاغ کردیم. وی با اشاره به اعتراض سایر شرکت‌های اینترنتی درمورد این مصوبه گفت: در پروانه خدمات ISP و ISDP ارائه خدمات اینترنت پرسرعت بر مبنای تکنولوژی ADSL نیامده است افزود: این شرکت‌ها به واحدهای تجاری با حجم و سرعت بالا سرویس می‌دهند و نباید انتظار داشته باشند که تخفیف ۲۰ درصد برای آن‌ها اعمال شود و این موضوع که می‌گویند ما ورشکست می‌شویم درست نیست. معاون وزیر رتباطات با بیان اینکه کاهش قیمت در برخی مواقع بعضی‌ها را دچار ضرر و زیان می‌کند اضافه کرد: منافع باید به سمت حداکثر باشد و در مصوبه کاهش نرخ ADSL این حداکثر، خانوارهایی هستند که از این فناوری استفاده می‌کنند. وی با تأکید بر اینکه شرکت‌های اینترنتی نباید دنبال زیاده‌خواهی باشند اضافه کرد: بانک‌ها و واحدهای تجاری که از سایر سرویس‌دهندگان اینترنت می‌گیرند نیازی به تخفیف ۲۰ درصدی ندارند.

ارائه‌دهندگان ADSL حق ندارند خدمات را با قیمت قبل محاسبه کنند

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره اعمال مفاد این مصوبه که به شرکت ارتباطات زیرساخت، مخابرات و شرکت‌های ارائه دهنده ADSL ابلاغ شده است گفت: این کاهش قیمت باید از تاریخ ابلاغ اعمال شود و چنانچه شرکت‌ها آن را اعمال نکنند برابر مقررات با آن‌ها برخورد می‌شود.
وی گفت: شاید زمانی طول بکشد که شرکت‌های اینترنتی بخواهند قراردادشان را با مخابرات و زیرساخت برای دریافت پهنای باند و خطوط انتقال مجدداً تدوین کنند اما در این مدت زمان حق ندارند خدمات را با نرخ قبلی محاسبه کنند؛ این شرکت‌ها باید به کاربران اینترنت را با نرخ جدید بدهند و اگر مشکلی با زیرساخت و مخابرات داشتند سازمان تنظیم مقررات ورود کرده و مشکلات را حل می‌کند.

بازنگری در مصوبه ۱۸۱ انجام نمی‌شود

عمیدیان درباره احتمال بازنگری و اصلاح مصوبه ۱۸۱ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات گفت: این کمیسیون اعضای مختلفی دارد و اگر یکی از اعضا درمورد بازنگری و اصلاح این مصوبه رأی مثبت دارد نباید به کل کمیسیون و مصوبه ابلاغ شده تعمیم یابد از نظر ما مصوبه ۱۸۱ برای کاهش قیمت ADSL نظر رگولاتوری است و بازنگری در اصلاح آن در دستور کار نیست. به گفته وی در این مصوبه هدف کاهش قیمت برای ۸۰ درصد خانوارها بوده و نباید دنبال این باشیم که برای واحدهای تجاری تخفیف ایجاد کنیم.
 

N.i.n.j.a

کاربر سایت
Dec 27, 2012
1,494
نام
つばさ
معاون وزیر ارتباطات که هیچ ، خود وزیر ارتباطات بوق تشریف دارن و بیشتر نقش مترسک رو برای مزرعه آفت زده سازمان فناوری ارتباطات بازی می کنن ...
 

Mohammad Ghost

کاربر سایت
Mar 17, 2013
691
نام
محمد
[h=2]شاتل هم 20% ارزان کرد

تعرفه‌های جدید خدمات اینترنت پرسرعت شاتل
14 اسفند 1392[/h]با توجه به ابلاغ مصوبه شماره 181 کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در تاریخ 3 اسفند ماه 1392 درباره تغییر قیمت زیرساخت‌های مورد نیاز برای ارایه‌دهندگان خدمات اینترنت پرسرعت از یک سو و تغییر قیمت سرویس‌های اینترنت پرسرعت برای کاربران نهایی از سوی دیگر، شرکت شاتل ضمن ارج نهادن به هرگونه اقدامی که به افزایش کیفیت و کاهش قیمت برای کاربران نهایی و تامین رضایت و خشنودی هر چه بیشتر آنان بینجامد، این تغییر قیمت را در قالب تعرفه‌های جدید از تاریخ 15 اسفند ماه 1392 در اختیار مشتریان قرار خواهد داد. گفتنی‌ست، هرچند هنوز کاهش قیمت وعده داده شده برای امکانات مخابراتی اعمال نشده است، اما شرایط کلیه‌ی سرویس‌های اینترنت پرسرعت این شرکت در تعرفه‌ی جدید منطبق بر مصوبه یاد شده به گونه‌ای تنظیم شده است که مشتریان سرویس‌های مختلف در بسیاری از موارد کاهش قیمت بیشتری را نیز نسبت به این مصوبه تجربه خواهند کرد. حال آن که، محاسبه جبران تغییر تعرفه‌ها برای مشتریان سرویس‌های اکوی 128 یک ساله، اكوي 256 سه ماهه، شش ماهه و یک ساله و همچنین اكوي 512 سه ماهه، شش ماهه و یک ساله که سرویس آنان کاهش قیمت داشته، در حال انجام است و نتایج آن به زودی به اطلاع این دسته از مشتریان خواهد رسید. امید است تعرفه‌های جدید بتواند خشنودی بیش از پیش مشتریان خانواده‌‌ی بزرگ شاتل را فراهم سازد. با سپاس امور مشترکین شاتل
 

elyas68

کاربر سایت
Sep 30, 2012
354
نام
الیاس
درسته شاتل اولین شرکت اینترنتیه تو کشور که ارزون کرده تا الان فک کنم !!! قیمت هر گیگش رو کرده 3/700 و غیره....
فقط دوستانی که شاتل دارند اینجا کسی هس یه 3-4 روزه خیلی اوضاعش خراب شده واسه بازی آنلاین وشبکه اصن وصل نمیشه ! واسه همه اینجوریه ؟!
 

Itachi_Uchiha

کاربر سایت
May 17, 2009
616
نام
امیر
مسعود جدی خسته نشدی؟
اینا اگه میخواستن نت مارو درست کنن تا الان وضع یه تکونی میخورد.... همینه که هست و خواهد بود
قرار بود تا پایان سال پهنای باند و افزایش بدن.. حالا دادن و ندادنشو کاری ندارم ولی من که به شخصه تغییری تو نت مشاهده نمیکنم پینگ هم که ماشالا..
بیخیال باو
 

MOHS4N

کاربر سایت
May 30, 2011
821
نام
محسن
از مبین نت گور به گوری شکایت کردیم(مثل این که خیلیا این کار رو کردن) تو قسمت پیغام ها توی صفحه مشترکین نوشته بنا به استفاده ناصحیح مشترکان در بازه زمانی ما این کار رو کردیم. خیلی رو دارن به خدا.
آدم نمیدونه چی بگه. برای اینترنت 2 مگ که داره گیگی 12 هزار تومن میگیره. برای 1 مگ که گیگی 10 تومن. اصلا من موندم چرا اینطورین اینا!!!
 

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
شاتل هم 20% ارزان کرد

تعرفه‌های جدید خدمات اینترنت پرسرعت شاتل
14 اسفند 1392


با توجه به ابلاغ مصوبه شماره 181 کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در تاریخ 3 اسفند ماه 1392 درباره تغییر قیمت زیرساخت‌های مورد نیاز برای ارایه‌دهندگان خدمات اینترنت پرسرعت از یک سو و تغییر قیمت سرویس‌های اینترنت پرسرعت برای کاربران نهایی از سوی دیگر، شرکت شاتل ضمن ارج نهادن به هرگونه اقدامی که به افزایش کیفیت و کاهش قیمت برای کاربران نهایی و تامین رضایت و خشنودی هر چه بیشتر آنان بینجامد، این تغییر قیمت را در قالب تعرفه‌های جدید از تاریخ 15 اسفند ماه 1392 در اختیار مشتریان قرار خواهد داد. گفتنی‌ست، هرچند هنوز کاهش قیمت وعده داده شده برای امکانات مخابراتی اعمال نشده است، اما شرایط کلیه‌ی سرویس‌های اینترنت پرسرعت این شرکت در تعرفه‌ی جدید منطبق بر مصوبه یاد شده به گونه‌ای تنظیم شده است که مشتریان سرویس‌های مختلف در بسیاری از موارد کاهش قیمت بیشتری را نیز نسبت به این مصوبه تجربه خواهند کرد. حال آن که، محاسبه جبران تغییر تعرفه‌ها برای مشتریان سرویس‌های اکوی 128 یک ساله، اكوي 256 سه ماهه، شش ماهه و یک ساله و همچنین اكوي 512 سه ماهه، شش ماهه و یک ساله که سرویس آنان کاهش قیمت داشته، در حال انجام است و نتایج آن به زودی به اطلاع این دسته از مشتریان خواهد رسید. امید است تعرفه‌های جدید بتواند خشنودی بیش از پیش مشتریان خانواده‌‌ی بزرگ شاتل را فراهم سازد. با سپاس امور مشترکین شاتل

البته هنوز تغییر نهایی انجام نشده و تعرفه جدید به زودی نهایی میشه. فعلا فقط ترافیک ها رو 1 گیگ افزایش دادن.
 

eliminal

کاربر سایت
Sep 11, 2012
3
صبانت هم ارزون کرده ، قبلا 3 ماهه 15 گیگ بود 64 تومن ، الان 3 ماهه 20 گیگ شده 64 تومن!! توی حجم های اضافی هم قیمتارو کم کرده!!!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر