تصاویر و اطلاعات از کیبورد خارق العاه " madcatz " با نام " S.T.R.I.K.E. 7 "

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
کف و خون قاطی کنید !

mad-catz-strike-7-gaming-keyboard-640x359.jpeg


" madcatz " ورورد شما را برای تکامل نسل بعدی کیبورد ها خشو امد میگوید و خودش را اماده ، برای ساخت نسل بعدی کیبورد ها و موس هایی میکند که شامل طرحهای مدولار هستند .
S.T.R.I.K.E. 7 به شما ین اجاز را میدهد تا setting بازی را ، اولیت خود قرار دهید و از بخشی از بازی و ستینگ و نقشه ها ، در مانیتور موجود بر روی کیبورد استفاده کنید ! .

ایا شما NumPad سمت راست صفحه کلید خود را دوست ندارید ؟ این مشکل با S.T.R.I.K.E. 7 به راحتی حل میشود . شما میتوانید ماژول مربوط به NumPad را از سمت راست کیبورد خود جدا کرده و انرا به نقطه دلخواه بچسبانید . این فقط بخشی از قابلیت های تخیلی و نسل بعدی این کیبورد است ! .

برای این صفحه کوچک OLED موجود بر روی کیبورد ، APP های جالی هم ساخته شده که یکی از این APP ها V.E.N.O.M نام دارد . با اسفاده از این APP شما میتوانید در بازی های MMO نقشه ها و مسیر بازی با رئیس را تعیین کنید ، favorite های مورد علاقه خود را تعیین کنید ، نور پس زمینه را تعیین کنید یا فقط به انجام یاد داشت های ورد نظر خود بپردازید . همچنین این صفحه OLED به صورت touchscreen است و به سرعت بازی و برنامه ها را در مسیر های دلخواه اجرا میکند

این کیبورد برای دوست داران بازی هم کم نگذاشته و شمال کلید هایی پیچیده در بازی هاست مخصوصا بازی های MMO . بر همین اساس " madcatz " کیبورد رو با 24 دکمه قابل برنامه ریزی عرضه کرده است . همچنین این کیبورد دارای سه MODE از پیش تعیین شده برای استفاده 72 قابلیت دستوری تعریف شده هم میباشد . همچنین برای اسان تر شدن بیشتر بازی های استراتژی ، میتوانید MAP بازی را بر روی نمایشگر موجود برای روی کیبورد داشته باشید و در ان ، جادو های مورد علاقه ، سلاحهای مورد علاقه ، ماکرو ها و کلیدهای مورد علاقه خود برای بازی را برنامه ریزی کنید .

اگر عاشق مزیت و ویژگی های تاکتیکی در بازی های هستید و اگر کابرد زیاد همراه با تکنولوژی روز را میخواهید " madcatz " ورود شما را به نسل جدید خوش امد میگوید .


stikefill.png
strike_left.png






همچنین برای اطلاعات و راهنمایی بیشتر به اردس زیر میتونید برید :

Mad Catz S.T.R.I.K.E. 7 Gaming Keyboard for PC

منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر