تصاویری از Battlefield: Bad Company

eshqami

کاربر سایت
Dec 17, 2007
81
تصاویری از Battlefield: Bad Company یکی از بلاک باسترهای سال 2008 !

این بازی توسط DICE یکی از استودیوهای معروف EA در حال تکمیل است که عنوان Battlefield 2142 رو در پرونده داره و همزمان در حال ساخت Battlefield Heroes (یه بازی اکشن پلتفرمر) برای PC است. سبک بازی اکشن اول شخص و تا حدودی تاکتیکی است و سلاح ها مربوط به زمان حال میشن. هدف اصلی سازنده ها از اول نشان دادن میدان جنگی تخریب پذیر و کاملا پویا بود البته در تصاویری که از چند ماه پیش تا به الان منتشر شده شاهد بهبود گرافیک بازی هستیم مخصوصا گرافیک چهره و بدن شخصیت ها و همچنین انفجار های مهیب و نزدیک به واقعیت، به طوری که با اکثر شوترهای فعلی رقابت میکنه و از خیلی هاشون یه سر و گردن بالاتره. فقط یه نکته خیلی عجیبه و اونم اینه که EA هنوز تصمیمی برای عرضه این بازی برای گیمرهای PC نگرفته.

Publisher: EA Games
Developer: DICE Stockholm
Genre: Modern First-Person Shooter
Platform: Xbox360 , PS3
Release Date: Jun 23, 2008
-------------------------------
این هم تصاویری از Battlefield Heroes

به نظر بازی جالبی میرسه. گرافیک کاراکترها کارتونی کار شده(Team Fortress 2) و شما در زمان جنگ جهانی دوم وظیفه رهبری جوخه Royal Army رو برعهده دارید و باید با نازی ها بجنگید.

Publisher: Electronic Arts
Developer: Dice
Genre: Action
Platform: PC
Release Date: Q3 2008

منبع
 

KINDMAN

کاربر سایت
Sep 16, 2007
758
نام
Autumn Man
ممنون از اطلاعات خوبت.
DICE یا همون DIGITAL ILLUSIONS CREATIVE ENTERTAINMENT یکی از زیر مجموعه های خوب EA محسوب میشه.
این شرکت قبلا هنرشو در خلق بازی های تحت شبکه با گرافیک و گیم پلی زیبا از زمان Battlefield 1942 تا Battlefield 2 و Battlefield 2142 نشون داده و این سری رو به یکی از محبوبترین بازی های تحت شبکه دنیا تبدیل کرده که البته عنوان اخری تاحدودی به ورطه تکرار افتاد و نتونست موفقیت نسخه 2 رو تکرار کنه.
اینکه فعلا خبری از Battlefield:Bad Company برای PC نیست یه دلیلش میتونه برنامه نویسی راحت تر برای سخت افزار کنسولها باشه که بعد از تجربه Battlefield:Modern Combat روی کنسولها به نوعی غلقشون دست سازنده اومده و قصد دارن از حداکثر توان کنسولها با توجه به تخریب پذیری 100 درصدی که قولشو دادن استفاده بکنن.
ولی دیگه همه ما EA رو میشناسیم پس هیچ بعید نیست یه نسخه از این بازی برای PS2 هم منتشر بشه!
البته قضیه CRYSIS سوای این حرفاست چون کنسولها توان پردازشی این بازی رو نداشتن و کم کردن از گرافیک هم نیمی از لذت بازی رو میزد.برای همین این بازی فقط برای PC منتشر شده (البته تا الان!!!)
در کل چون سری Battlefield روی PC شکل گرفته و به اینجا رسیده ساخت یه نسخه مخصوص کنسول به نوعی نامردی به PC بازها محسوب میشه و چه بسا نتیجه ای بهتر از COD3 در بر نداشته باشه.هرچند این بازی پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به یک بازی تاپ شبکه ای داره و فقط میشه ارزو کرد که PC بازها فراموش نشن!

در مورد Battlefield Heroes هم کاملا حق با شماست چون خیلی بوی یک بازی چند نفره با رنگ و لعاب TEAM FORTRESS 2 رو میده ولی بازهم گرافیک زیباش و کارنامه خوب سازندش باعث میشه فکر کنم بازی بدی نباید باشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر