Star Wars Battlefront 2 احتمالا یکی از عنوان هایی بود که بیشترین مشکل را برای Dice و EA از زمان توسعه تا پس از عرضه ایجاد کرد. مشکلاتی که به شدت برای Dice باعث ایجاد مانع میشد.
به گفته مجله سوئدی DiGITAL به دلیل مشکلات به وجود آمده در ساخت Battlefront 2 به طور مداوم نیروهای خود را از دست داده که این مسئله در ساخت Battlefield 5 هم تاثیر داشته است. اما بدتر از همه، Dice حدود 40 نفر از اعضای با سابقه خود را در طول 2018 از دست داده که شامل 10% از نیروی 400 نفره استودیو بود. DiGITAL در ادامه بیان میکند که اوضاع مانند گذشته نیست و Dice شاهد رقابت در سوئد هست سازنده هایی مانند Epic، Ubisoft و Paradox استودیو های خود را در این منطقه توسعه داده اند و این کارمندان گزینه های زیادی برای جایگزینی Dice دارند.
البته بیشترین تاثیر ساخت مشکل ساز Battlefront 2 بود که بسیار برای اعضا سخت بود تا خیلی از قسمت های بازی را مجددا در یک مدت کوتاه تغییر دهند و یا بسازند.
Source
به گفته مجله سوئدی DiGITAL به دلیل مشکلات به وجود آمده در ساخت Battlefront 2 به طور مداوم نیروهای خود را از دست داده که این مسئله در ساخت Battlefield 5 هم تاثیر داشته است. اما بدتر از همه، Dice حدود 40 نفر از اعضای با سابقه خود را در طول 2018 از دست داده که شامل 10% از نیروی 400 نفره استودیو بود. DiGITAL در ادامه بیان میکند که اوضاع مانند گذشته نیست و Dice شاهد رقابت در سوئد هست سازنده هایی مانند Epic، Ubisoft و Paradox استودیو های خود را در این منطقه توسعه داده اند و این کارمندان گزینه های زیادی برای جایگزینی Dice دارند.
البته بیشترین تاثیر ساخت مشکل ساز Battlefront 2 بود که بسیار برای اعضا سخت بود تا خیلی از قسمت های بازی را مجددا در یک مدت کوتاه تغییر دهند و یا بسازند.
Source