ترجمه ی مصاحبه ی ign با یكی از سازندگان vegas2

sh_lair

کاربر سایت
Aug 25, 2007
362
نام
shayan
انگلستان , هشتم فبریه سال 2008
2005304042423115589_rs.jpg


خبرنگار: داستان بازی به چه شكل هست ایا در راستای سری قبلی اش پیش میره ؟؟

Philippe Therien: اگه راستش رو بخواین داستان این بازی قبل از ماجرا های وگاس اتفاق میافته , شما این بازی رو تو یه محیط و موقعیت جدید شروع میكنین , و شما علت وقوع اتفاقاتی رو كه در سری اول بازی
اتفاق افتاده رو كشف میكنیین , بعد از مدتی اكشن ماجرا به سمت وگاس میره هنگامیكه شما در
شهر وگاس مشغول اكتشاف هستین لگان در مكزیك هست , هنگام پایان بازی شماره ی 1 شما شما طنابی رو میدیدین كه از هلیكوپتر به پایین اویزان بود , داستان بازی از همون جا شروع میشه تا پرونده ی داستان این بازی رو ببنده


خبرنگار: پس بعد از این بازی سری جدیدی از این بازی دیگه منتشر نمیشه؟ ؟

Philippe Therien: اصلاح میكنم, این شماره قراره داستان ماجراهای وگاس رو به پایان برسونه , بازی های
زیادی از سری rainbow هستند كه هیچكدوم تو وگاس اتفاق نیفتادن


خبرنگار: ایا وگاس 2 زمینه و امكانات خوبی برای سری rainbow six داره ( درخور این نام هست)

Philippe Therien: این بازی امكانات زیادی داره , از نظر پیشرفته بودن تكنولوژی بازی در این بازی محیط های
هیجان انگیز بازی دوباره بازسازی شدن , بازی دارای جزییات فراوانی هست , به هرجا كه نگاه بندازین نور لامپ های نئونی خیره اتون میكنه , اشیای متحرك به وفور در اطراف شما دیده میشن , هرمحیطی از این بازی پر است از موارد ذكر شده و محل خوبی برای كشف و كاوش كردن در طول بازی هست, به هر حال لاس وگاس یه شهر پر از نماد و ساختمان های نمادین هست و محل خوبی برای جذب توریست و سرگرمی هست كه هر ساله پذیرای تعداد زیادی از بازدید كننده هاست , پس ما میخواییم بپرسیم این پسرای بد با به كنترل در اوردن
این شهر چه كار میتونن بكنن , پس موقعیت بازی محل خوبی برای ربط دادن اینا به هم دیگه هست
2005303253613603190_rs.jpg


خبرنگار: فكر میكنین دیگه چه شهر هایی میتونن برای ساخت داستانی این بازی مناسب باشن ؟؟؟

Philippe Therien: هر شهری كه مردم بازدید زیادی ازش میكنن یا هر شهر نمادین دیگه , وقتی شما به جاهایی
كه دارای المان هایی نظیر امنیت و ارامش هستن حمله میكنین این كار تنظیمات بسیار زیادی در اختیار ما
قرار میده ( دست ما رو باز میزاره ) و این تو داستان های تام كلنسی نرمال هست كه اتفاقات همیشه تو
یه محل اروم و امن اتفاق میافتن و این موقعیت خیلی خوبی برای ساختن یه بازی هست


خبرنگار: پس امكان داره سری های بعدی rainbow تو لندن یا نیویورك اتفاق بیافته ؟؟؟
Philippe Therien: البته!!! این شهر ها هم محل های بسیار مناسبی برای سری های بعدی این بازی هستند

خبرنگار: میتونین كمی هم راجع به حالت co-op بازی توضیح بدین؟؟؟

Philippe Therien: در این حالت بازی داستان فرقی نمیكنه و به طور كامل دنبال میشه و تنها فرقش بازی كردن دو نفره ی بازی هست و این بازی تا 4 بازی كن رو هم ساپورت میكنه

خبرنگار: سیستم ACESupgrade به چه صورت بر روی كاراكتر های بازی اثر خواهد گذاشت؟؟

Philippe Therien: این كاملا مربوط به سلاح ها و تنظیمات میشه , اگر شما بتونین achievement ی رو باز كنین
به عنوان پاداش بازی به شما اسلحه های جدید و چیزهای دیگری اهدا خواهد كرد , این موضوع بر روی كیفیت
و دقت بازی و مسائلی از این قبیل اثری نمیزاره , در این بازی بر روی multiplayer كار زیادی شده و امكان دسترسی هرچیزی به طور مساوی و ممكن وجود داره , ما نمیخوایم مردم هنگامی كه برای اولین باز وارد بازی میشن احساس تهدید شدن كنن , به هر حال به شما اسلحه هایی به عنوان پاداش در طول بازی داده خواهد شد كه انچنان هم نیازی به انان ندارید , و این اسلحه ها فقط بایكدیگر تفاوت دارند ..............

خبرنگار: ایا احساس نمیكردین بهتر بود راجع به اسلحه های شاتگان و مسلسل های سبك دوباره تجدید نظر میكردین ؟؟؟

Philippe Therien: تعداد زیادی از این اسلحه ها به طور متناسب در بازی حضور دارن, تفنگ های شات گان
از فاصله های نزدیك واقعا كشنده هستن ولی برای فاصله های زیاد اصلا جوابگو نیستن , و این یكی از مشگلات در وگاس بود كه این سلاح ها خیلی دیر reloade میشن و این بازیكن رو دچار مشگل میكنه , ولی حالا
انتخاب این سلاح كمی عملی تر شده , مشگل دیگه ای كه بازی كن ها با LMG ها داشتن غیر قابل كنترل بودن اونها بود , كه ما دراین سری سعی كردیم اگد زدن این تفنگ ها رو به حداقل برسونیم تا كنترل این سلاح ها
نسبت به قبل بهتر بشه

خبرنگار: شما اشاره كردین بازی از صحرای نوادا شروع میشه , ایا این شروع مقاطع جدیدی از بازی رو نسبت به
شماره ی اول باز میكنه؟؟؟

Philippe Therien: بعضی از مكان ها حتما متفاوت خواهند بود و تمام مكان های بازی قرار نیست شبیه كازینو ها باشن , چیزی كه خوب بود این بود كه نقشه های زیادی در وگاس 1 وجود داشت كه اكثرشون به كازینو ها مربوط میشدن , البته این نقشه ها كماكان در بازی حضور خواهند داشت , ولی خب ما میخوا ستیم محل های
جدید در اطراف كازینو ها به وجود بیاریم و كازینو ها مربوط به مراحل شب بازی میشن , نمیشه گفت واقعا
وارد یه محیط روباز میشین , شما بازی رو تو یه محیط روباز شروع میكنین و وارد محل های بسته میشین
كه بیشتر از این نمیتونم توضیح بدم , به وسیله ی این كار ما میخواستیم دگرگونی هایی در حال و هوای بازی
به وجود بیاریم و حس محیط گسترده تری رو به بازیكن بدیم
2005353039283279401_rs.jpg


خبرنگار: rainbow six و GRAW به خوبی از یكدیگر حمایت میكنن , اونها تجارب مشابهی رو دارن ولی سبكشون خیلی متفاوته , ایا شما با این تیم همكاری نزدیكی دارین؟؟؟


Philippe Therien: این خیلی جالبه , چون بچه هایی كه رو گوست ریكون كار میكنن خیلی رو محیط های باز
و بزرگ تاكیید دارن و همیشه میخوان تا محیط های روباز و وسیعی رو بسازن ولی گروه ما اكثرا رو محیط های
سر بسته كار میكنن .........

خبرنگار: دوست دارین با این تیم یه بازی tactical shooter بسازین ؟؟؟

Philippe Therien: این میتونه یه طرح دیوانه وار و جاه طلبانه باشه , میتونه اینجوری باشه كه گروه ما محیط های
سربسته رو طراحی كنه و گروه گوست ریكون محیط های سر باز رو , واقعا حیرت اور میشه , وی من كه نمیدونم كار كردن 400 نفر بر روی یك بازی تا چه حد عملی هست

خبرنگار: در اخر میخواستم بدونم ایا برنامه ای برای ساپورت وگاس 2 از طریق content شدن دارین ؟

Philippe Therien: این موضوع تا به حال اعلام نشده ولی ما DLC رو ساپورت خواهیم كرد, پس من میخوام
سوپرایز كنم ............
 

Wroth Master

کاربر سایت
Jun 21, 2007
1,264
نام
بهزاد
ho hoooo
Are U OK sh_lair?
U must observe the laws Ov this Site:U violate two ov them
اول اینکه بدون ذکر منبع مطلبت رو گذاشتی و دوم اینکه از یک سایت پارسی یعنی بازی نما مطلب رو کپی کردی!

:-":laughing::-":laughing::-"
 
آخرین ویرایش:

Wroth Master

کاربر سایت
Jun 21, 2007
1,264
نام
بهزاد
عزیزم منبع ign هست دیگه
متن خبر رو بخونی گفته ترجمه ی مصاحبه ی ign با یكی از سازندگان vegas2
I think U are not OK!
I mean:
بازی نما

:laughing::laughing::laughing:

اشکان میگه که اصلا کپی کردن مطالب از سایت های پارسی اکیدا ممنوع میباشد.
Got it?
پس خودت رو نزن به کوچه علی چپ OK?
 
آخرین ویرایش:

old_snake

کاربر سایت
Jan 18, 2007
3,509
نام
alireza
Philippe Therien: این كاملا مربوط به سلاح ها و تنظیمات میشه , اگر شما بتونین achievement ی رو باز كنین
به عنوان پاداش بازی به شما اسلحه های جدید و چیزهای دیگری اهدا خواهد كرد , این موضوع بر روی كیفیت
و دقت بازی و مسائلی از این قبیل اثری نمیزاره , در این بازی بر روی multiplayer كار زیادی شده و امكان دسترسی هرچیزی به طور مساوی و ممكن وجود داره , ما نمیخوایم مردم هنگامی كه برای اولین باز وارد بازی میشن احساس تهدید شدن كنن , به هر حال به شما اسلحه هایی به عنوان پاداش در طول بازی داده خواهد شد كه انچنان هم نیازی به انان ندارید , و این اسلحه ها فقط بایكدیگر تفاوت دارند ..............
این نشون میده نسخه ی PS3ـه بازی هم Rank داره. ( مثل UNCHARTED )
 

salardevilking

کاربر سایت
Nov 13, 2005
230
نام
سالار
البته نسخه 1 اين بازي براي پي اس 3 رنک داشت(البته نه مانند اچيومنت فقط تو بازي)به اين صورت بود که به شما مدال ها جام ها درجه ها داده ميشد.که 360 نداشت(اشتباه که نميکنم؟ )البته توي بازي آنلاين يک رنک ديگه هم بود که به صورت درجه هاي نظامي داده ميشد. ولي خوب اين کجا و اچيومنت کجا :laughing:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر