تاپیک Xbox 360 داران خوزستان

Metal Gear Solid

کاربر سایت
Sep 30, 2005
1,147
من هم xboxo هم بازیهاشو از سرزمین گرفتم.
میشه بگید دقیقا" چه ماهی گرفتید و دستگاهتان تاریخ ساختش کی است ؟
بازی ها رو برای شما روی DvD خام hp می زند و احتمالا" 5500 می دهید برای هر کدام.آنچنان ربطی به سرعت رایت ندارد.من الان هم 2x , 4x دارم که مشکلی ندارند.مشکل اصلی از خسیس بودن خود سرزمین است ! یک دستگاه بیشتر برای رایت DvD بازی X360 ندارند انجا.این دستگاه بدبخت همزمان باید تریلر از HD TV سرزمین پخش کند تا نظر رهگذران رو جلب کند.این دستگاه برای تست کردن بازیهایی که مشتری ها می آورند و می گویند خراب است هم استفاده می شود.جالب اینکه این وسط فقط یک سوییچر دارد این دستگاه ولی چه فایده ! قطعات کلی سیستم با هم همخوانی ندارند و 10 روز یکبار ویندوزهاشون رو باید عوض کنند !!! خودم به شخصه یکبار اونجا بودم که بازی خرابم رو تست کند.در اصل بازی سالم بود و به کارت گرافیک م نمی خورد و من نمی دونستم.تا 70% هم مراحل نصب رفته بود که یک Test Drive U X360 رو برای یک نفر گذاشت توی رایت.درست است در دو سیستم جدا این عمل صورت گرفت ولی آخر کار DvD که براشون برده بودم سوخت و مجبور شد یکی دیگر بهم بدهد.ضررش به خودشون وارد شد ولی نمی دونم چرا دو تا دستگاه دیگه اضافه نمی کنند تا کارهایشان راحت تر شود !؟

من که اخر نمیفهمم منظور تو دقیقا چیه؟(نمدنم داری کنایه میزنی مسخره میکنی... ولی مطمئنم هدف خوبی نداری)
به جان ساسان ( که نمیخوام دنیاش نباشه :biggrin1: ) نه که به جان خودم این دفعه در شرایط عادی هستم و منظوری ندارم.خوشحال میشم با چماغ ببینمت ولی بگو چی میاری تا من بهترش رو بیارم !:)
آره همین اردلان لیکوئید اسنیک است ( یا لیکوئید اسنیک اردلان است ؟ :biggrin1: )
چند وقت پیش مقداری راهنمایی ش کردم ولی وقتی فهمیدم تو همراهش هستی هنگام خرید خیالم راحت شد.

در ضمن ادم درد های بزرگشم فراموش نمیکنه!
تو چیکارش می کنی ؟ :biggrin1: بگو من هم تست کنم روشت رو ببینم جواب میده تا برای دردهای بزرگ خودم استفاده کنم ازش.البته اگر روشت کپی رایت نداره ها !

محل سکونت: اهواز-خیابان18 پادادشهر-اپارتمان امام حسین
دوست من ! این محل سکونت را برای این گذاشتند که شما شهر محل سکونت رو بنویسی نه آدرس کامل خونه تون رو !!! حالا خوبه پلاک ننوشتی ممکن بود کسی شبانه به خانه تان بزند برای دزدیدن X360 تون.:biggrin1:

حامد PS2 و X360 هم میشه عمودی گزاشت و به نظر من دلیل اصلی عمودی بودنشون اینجا اینه که کلا جای کمتری رو میگیرن
نگرفتی ساسان ! من خودم اینها رو میدونم.میگم چرا اون موقع این شلکل هاشون برای من افقی بودند.الان خیلی کوچیک هستند.شاید توهم ه ! وای عجب توهمی .... :biggrin1:
 

Mr.boss

کاربر سایت
Aug 8, 2007
589
نام
فرشید
میشه بگید دقیقا" چه ماهی گرفتید و دستگاهتان تاریخ ساختش کی است ؟

مال سال 2005 هستش دقیقتر 29-09-2005

17 مرداد گرفتمش .



دوست من ! این محل سکونت را برای این گذاشتند که شما شهر محل سکونت رو بنویسی نه آدرس کامل خونه تون رو !!! حالا خوبه پلاک ننوشتی ممکن بود کسی شبانه به خانه تان بزند برای دزدیدن X360 تون.:biggrin1:

شرمنده میخاستم شما ها رو به صورت غیر مستقیم به خونمون دعوت کنم تا با هم یه x360 بزنیم.:punish:
در ضمن وقتی اسم اپارتمانو میبرن دیگه پلاکو لازم نیست بگی.
 
آخرین ویرایش:

LiQuiD SnakE

کاربر سایت
Jun 3, 2007
274
نام
ارسلان
با سلام خدمت Beche haye Ahvazi (خوب نمیشد حرکت گزاری کنم):biggrin1:
ببخشید که قاطی مینویسم .حال ندارم نقل قول کنم:blushing:

من خودم تا حالا بازی هامو از سرزمین گرفتم.همشون درست بودن جز Darkness .ک اونم رفتم عوض کردم اومد.از لحاظ خش هم یه مقداری خش های ریز روی دیسک های سرزمین وجود داره Stealth patch رو هم خبر ندارم که دارن یا نه.اگه شما میدونید بگین که دارن یا نه! .
دیروز رفتم مغازه بهزاد(داداش کامی:p)بازیاشو رو یه دیسک الکی میداد 10000 تومن:eek:
یه مغازه هم اول پاساژ بود که همه بازی های جدید رو داشت.دیسک هاش از اینا بود که مال مالزین (چاپ شده روی دیسک با پک).میداد 8000 تومن
من که دیگه می خوام بازیامو از NextGen بگیرم:love:

من ارسلانم نه اردلان :-"
راستی آقا حامد تو همین حامد سرزمین نیستی که یکمم توپولی :biggrin1:که قبلنا با هم Counter و Warcraft(Dota) میزدیم:-"
اسمت رو هم تو CS بگو شاید بشناسمت(cs آنلاین رو میگما)اینا اسمای منن تو کانتر
:blushing:Metal Gear-Pashmak-GolaBi که البته اکثر اوقات با همین متال گیر میام:cool:

من Liquid Snake دیگه نیستم.Liquid Ocelot صدام کنین:biggrin1:(4کره هر چی MGS بازه هم هستیم:headband:

در ضمن این profile منو نبینین زده (تاریخ عضویت : 2007) من از همون زمان تولد بازیسنتر (2005) همیشه اینجا تلپ بودم (از احسان بپرسید) ولی پست نمیدادم:-"

راستی پایه این 360 تامونو ببریم خونه احسان شبکه کنیم؟(چتر بازی رو حال میکنین:biggrin1:)
یکم با هم Gears بزنیم حال میده:sniper:
به قول مارکوس :***Im Ready to Kick Some (نترسین بابا سانسور شد):biggrin1:
-------------------
راستی احسان این حامد هنوز بی خیال اون کاراش نشده.:biggrin1:
هر Forum ی که میریم میاد به یکی گیر میده میگه :nospam::offtopic::banned:
(شوخی کردم;) ناراحت نشی:hug:
------------------
راستی شما تو Darkness افت فریم ندارین؟من که تو اکثر جاهای روشن مخصوصا تو درگیری ها فریم میاد رو 30 :eek: نکنه DVD ه که از سرزمین گرفتم موج داره:confused:
-----------------
سرزمین Bioshock رو نیورد؟(حالا نیس خیلی سریع بازیا رو میاره:biggrin1:
 

Metal Gear Solid

کاربر سایت
Sep 30, 2005
1,147
من خودم تا حالا بازی هامو از سرزمین گرفتم.همشون درست بودن جز Darkness .ک اونم رفتم عوض کردم اومد.از لحاظ خش هم یه مقداری خش های ریز روی دیسک های سرزمین وجود داره Stealth patch رو هم خبر ندارم که دارن یا نه.اگه شما میدونید بگین که دارن یا نه!
من هم یکبار Darkness رو گرفتم خراب بود.البته من دیگر به مرز اطمینان کامل رسیدم که سرزمین رایانه اهواز بازیهایش را از NextGen می گیرد.طاهرجان لطف می کنند روی DvD بازیهایی که برای هر کسی می فرستند Stealth Patch را می زنند.یکبار هم از حسین پرسیدم گفت تمام بازیهایی که الان میاریم استلف پچ هستند.
دیروز رفتم مغازه بهزاد(داداش کامی)بازیاشو رو یه دیسک الکی میداد 10000 تومن
آره...3 برادر داخل یک کار هستند ! کلاه بزرگ گذاشتن سر کسانی از گوش هایشان دراز است !:biggrin1: این دیسپرادو هم رفته بود قیمت کند بهروز می خواست بهش بیندازد اینطوری...من دیگر سراغ هیچ کدام از این 3 برادر نخواهم رفت.فقط پاییز گذشته بود رفتم یک DvD Player JVC از بهزاد گرفتم 95000 تومن که انصافا" خوب دراومد و الان هر دیسک سوخته ای هم تا اونجا که رایتش رفته باشد پخش می کند.فقط عیبش این است که Wmv نمی خواند.چند وقت پیش هم PS2 م رو بردم به کامبیز فروختم 110 تومن.چینی بود از این کارتن زرد ها.پولش رو لازم داشتم وگرنه نمی فروختمش.:(( با پولش ، ذخیره نقدی ام کامل شد و یک X360 Premium J خریدم.

من که دیگه می خوام بازیامو از NextGen بگیرم
کار بسیار خوبی می کنی ارسلان...من هم همین کار را می کنم.البته بازیهایی که ساسان می زند روی DvD خام Foji هم عالی هستند و دیروز بود که بهش سفارش 4 بازی رو دادم.
میگم بچه ها ، از این به بعد خواستید از West یا NextGen بازی بگیرید به باقی دوستان همشهری هم خبر بدهید اگر بازی ای می خواستند بگویند تا دسته جمعی سفارش بدهیم.اینطوری پول پست هم دانگی حساب می شود.مثلا" من می خواهم Dead Rising , Table Tennis را از NG بگیرم.احسان می خواهد Viva Pinata رو بگیرد.( احسان ، به جان خودم منظور ندارما ! :biggrin1: ) این ارسلان میخواد Blue Dragon رو بگیرد هر 3 دیسک رو ! ( ارسلان نگاه حال دادم بهت ها ! تیریپ بچه پولدار :) ) اگر با هم بگیریم پول پست 1000 تومن رو دانگی حساب می کنیم نه جدا جدا.

فکر کنم همه مون هم موبایل داشته باشیم.هر وقت قرار شد کسی بازی سفارش بدهد از تهران به بقیه هم SMS بزند تا مطلع بشوند و باقی قضایا.
شماره من : 09163229136

راستی آقا حامد تو همین حامد سرزمین نیستی که یکمم توپولی که قبلنا با هم Counter و Warcraft(Dota) میزدیم
بچه پر رو ! من جای بابا بزرگت هستم :) اگر احسان و ساسان این حرفت رو بخوانند بهت می خندند.من 19.4 سالم است ! اون که میگی فکر نکنم بیشتر 15 سال داشته باشد.یک بار با دوستم محسن اونجا بودم.محمد داشت بازی برایم درمی آورد.اون حامد ازم پرسید بیشتر چه سبکی بازی می کنی ؟ ( فکر می کرد من تازه کارم و هیچی بارم نیست.می خواست راهنمایی م کند ! ) محسن و من خنده مون گرفت.محمد گفت : اشتباه گرفتی ! این خودش اینکاره ست !:)
راست هم می گفت.من بهترین لحظات در عالم بازی هنگامی است که یک نفر را راهنمایی می کنم چه بازی بگیرد.چندین بار هم پیش اومده است.یکبار می خواستم بازی کشتی کج برای PS2 بگیرم.در این مونده بودم که Pain رو بگیرم یا Smack Down Vs Raw 2006 رو ... یک نفر اونجا راهنماییم کرد.بعد خواستم چند تا بازی دیگر بگیرم که بازم شروع کرد به راهنمایی...این Shadow of Rome آخر بازی است و حتما" بگیرش.....بهش گفتم : من خودم تا نصفه هاش رفتم دیسکش خش داشت دیگه بیشتر از اون اجرا نشد و .....خلاصه آخرش فهمیدم کلوپ بازی دارد و دعوتم کرد که بروم پیشش یک روز .:)

اسمت رو هم تو CS بگو شاید بشناسمت(cs آنلاین رو میگما)اینا اسمای منن تو کانتر
Metal Gear
عزیز دل برادر ! این Metal Gear کپی رایت دارد ها !:biggrin1: من هم اجازه بدهم بهت ، محمد رو چطور میتونی راضی کنی ؟ :laughing:
من اوایل به اسمم توجه نمی کردم.ولی الان با ThunderX4G میرم.یکبار هم دیدمت قبلا" اونجا...داشتند بهت ناسزا می دادند که مپ رو بلد نیستی چرا میای بازی می کنی :cheesygri

راستی پایه این 360 تامونو ببریم خونه احسان شبکه کنیم؟
خونه شما هم در کوروش است ؟ من که پایه هستم ولی فکر نکنم بیشتر از 2 تا را بتونیم بهم وصل کنیم.


سرزمین Bioshock رو نیورد؟(حالا نیس خیلی سریع بازیا رو میاره
ظاهرا" امروز عصری براش رسیده است ولی برای من فرقی نمی کند چون از ساسان می گیرم.:love:
 

LiQuiD SnakE

کاربر سایت
Jun 3, 2007
274
نام
ارسلان
چند وقت پیش هم PS2 م رو بردم به کامبیز فروختم 110 تومن.چینی بود از این کارتن زرد ها.پولش رو لازم داشتم وگرنه نمی فروختمش.:(( با پولش ، ذخیره نقدی ام کامل شد و یک X360 Premium J خریدم.
اتفاقا منم همین کار تو رو کردم.و الان دارم حسرت می خورم که چرا Okami رو بازی نکردم:((


من اوایل به اسمم توجه نمی کردم.ولی الان با ThunderX4G میرم.یکبار هم دیدمت قبلا" اونجا...داشتند بهت ناسزا می دادند که مپ رو بلد نیستی چرا میای بازی می کنی :cheesygri
:eek:
من الان 5 ساله دارم کانتر بازی میکنم!به قول خودت :اینقد پست Spam نده:biggrin1:
که البته اگه اشتباه نکنم تو تاپیک Counter Strike 1.6 گفتی که این جمله رو به خودت گفتن :biggrin1:
خونه شما هم در کوروش است ؟ من که پایه هستم ولی فکر نکنم بیشتر از 2 تا را بتونیم بهم وصل کنیم.
ما کوروش بودیم.الان چند وقته اومدیم پیش این سوسولای کیانپارس:biggrin1:
(:biggrin1:ka mo khodom beche kooroshom
بیشتر از 2 تا دستگاه هم فک کنم با کارت شبکه ای چیزی بشه
 
آخرین ویرایش:

parviz43

کاربر سایت
Aug 13, 2007
9
باسلام به همه دوستان عزیز اهوازی.

من پرویز هستم وتعداد زیادی بازی جهت فزوش دارم همه سالم وقابل استفاده جهت ورژن j البته بیشتر انها FREE هستند.

قیمت: اورجینال مالزی و dvd verbatim 000 3تومان و dvd های رایتی دیگر هر کدام 2500.درضمن به ازای خزید هر 5 عدد یکی رایگان داده میشود.

1-super man return 2-BATTLE STATION MIDWAY 3- DEAD RISING 4-BIONICLE HEROES 5-N3 6-GHOST RECON 2

7-SAINT ROW 8-UEFA CHAMPION 2006-2007 9-CARS 10-MARVEL :UA 11-R SIX VEGAS 12-BLASING ANGEL

13-BULLET WITCH 14-BATTLEFIELD 2 15-CALL OF DUTY 3
16-PERFECT DARK ZERO 17-REYMAN 18-FARCRY

19-GEARS OF WAR 20-LOST PLANET 21-SPLINTER SELL :DA

توجه: بازیهای شماره 5-10-13-14-16-18 اوریجینال مالزی است و

بازیهای شماره 6-8-17-20 ورباتیم هستند وبقیه رایتی از نوع مختلف .

درصورت تمایل با شماره اینجانب :09163180619 تماس بگیرید.
 

parviz43

کاربر سایت
Aug 13, 2007
9
باسلام به همه دوستان عزیز اهوازی.

من پرویز هستم وتعداد زیادی بازی جهت فزوش دارم همه سالم وقابل استفاده جهت ورژن j البته بیشتر انها FREE هستند.

قیمت: اورجینال مالزی و dvd verbatim 000 3تومان و dvd های رایتی دیگر هر کدام 2500.درضمن به ازای خزید هر 5 عدد یکی رایگان داده میشود.

1-super man return 2-BATTLE STATION MIDWAY 3- DEAD RISING 4-BIONICLE HEROES 5-N3 6-GHOST RECON 2

7-SAINT ROW 8-UEFA CHAMPION 2006-2007 9-CARS 10-MARVEL :UA 11-R SIX VEGAS 12-BLASING ANGEL

13-BULLET WITCH 14-BATTLEFIELD 2 15-CALL OF DUTY 3
16-PERFECT DARK ZERO 17-REYMAN 18-FARCRY

19-GEARS OF WAR 20-LOST PLANET 21-SPLINTER SELL :DA

توجه: بازیهای شماره 5-10-13-14-16-18 اوریجینال مالزی است و

بازیهای شماره 6-8-17-20 ورباتیم هستند وبقیه رایتی از نوع مختلف .

درصورت تمایل با شماره اینجانب :09163180619 تماس بگیرید.
قیمت ورباتیم ومالزی 3000 نومان صحیح است.
 

Ehsan

Loyal Member
Nov 23, 2005
1,323
نام
احسان
من دارم یه 10 تا بازی از تهران(nextgen) میگیرم کسی میخواد زنگ بزنه پول بده با هم بگیریم.
شماره من: 09163210511
در ضمن منم کوروشم.
HDTV هم دارم!:biggrin1:
فعلا وقت ندارم بعدا جواب ها رو میدم:biggrin1:.
امروز عصر میخوام بیام بازر بزرگ هر کی پایست تا ساعت 5 یه زنگ بهم بزنه هماهنگ کنه!
---
ویرایش:نه بهتره جواب ها رو همین الان بدم.
تو چیکارش می کنی ؟ :biggrin1: بگو من هم تست کنم روشت رو ببینم جواب میده تا برای دردهای بزرگ خودم استفاده کنم ازش.البته اگر روشت کپی رایت نداره ها !
میریزم تو خودم در اولین فرصت که طرفو دیدم با یه چماغ همشو تو سرش خالی میکنم. ولی جدا از شوخی من شات گان رو تهیه کردم شما چی میاری؟

دیسک الکی
ارسلان منظورت SD یا همون Safe Data هست که خامشو من بهتون میدم 2 تومن!

من Liquid Snake دیگه نیستم.Liquid Ocelot صدام کنین:biggrin1:(4کره هر چی MGS بازه هم هستیم
اخه کسی که به عمرش حتی یه متال گیر هم تموم نکرده... چی بگم...(برو با عکساش حال کن)

در ضمن این profile منو نبینین زده (تاریخ عضویت : 2007) من از همون زمان تولد بازیسنتر (2005) همیشه اینجا تلپ بودم (از احسان بپرسید) ولی پست نمیدادم:-"
دروغ میگه. اولا که من بهت گفتم بازیسنتری هم هست تا وقتی نگفته بودم داشتی تو OXOGAME با یه مشت ادم زاخار حال میکردی(البه خودمونم از بازیکده شروع کردیم) بعدشم که همیشه تلپ نبودی و هر 2 3 ماهی یه بار یه سری میزدی همه خبر ها هم خودم تو مدرسه بهت میدادم. اما درسته که 1 ساله داری کانتر بازی میکنی هنوزم میری تو سرور بچه ها مسخرت میکنند.


هر Forum ی که میریم میاد به یکی گیر میده میگه
من نمیدونم تو چند تا فروم از اون دیدی؟؟

( احسان ، به جان خودم منظور ندارما ! :biggrin1: )
مشخصه!

من اوایل به اسمم توجه نمی کردم.
:laughing::laughing::laughing::laughing::laughing:
حسابی خندیدم!!
میدونی الان یاد چی افتادم؟
یاد یوزر بازیکدت:biggrin1:
یادته که چی بود و از کجا اومده بود:biggrin1:
چقدر وقتی داستانتو خودندم خندیدم اگه خودت دوست داری به بچه های اینجا هم بگو ولی مطمئنم پسوردت هم مال همون کارته بوده!!:biggrin1:
بهر حال وقتی خواستی DVD ها رو از ساسان بگیری بگو بیام ببینمت!
 
آخرین ویرایش:

Metal Gear Solid

کاربر سایت
Sep 30, 2005
1,147
من دارم یه 10 تا بازی از تهران(nextgen) میگیرم کسی میخواد زنگ بزنه پول بده با هم بگیریم.
من هم می خواهم تا 3 هفته آینده ( یا زودتر ! مشخص نیست ) از NG کابل VGA بگیرم.تو که داری می فرستی بفرست من فعلا چیزی نمی خوام.تا 3 هفته دیگه هر کس بازی ای چیزی خواست بگیرد بهم بگوید.
در ضمن منم کوروشم.
HDTV هم دارم!
احسان خود کوروشی یا باهاش فامیل میشی !؟ :biggrin1:
روزگارت بد نیست !!!؟؟ :)

من نمیدونم تو چند تا فروم از اون دیدی؟؟
خواستم خودم جواب ارسلان رو بدم گفتم جای نوه م است بزار چیزی بهش نگم پس فردا گریه ش بگیرد :) فکر کنم سوتی داد منظورش انجمن های فوروم بود نه خود فوروم ها...

یاد یوزر بازیکدت
یادته که چی بود و از کجا اومده بود
s53025050__________
واقعا" یوزر باحالی داشتم.هر کس PM می زد اول می گفت حامد ، این یوزرت چه معنی میده !!؟
تقصیر من نبود که این یوزرم اینجوری شد ! :biggrin1: اون موقع کهخواستم عضو بشوم دوران اصلاحات بود.چند تا مقاله هم خوانده بودم در مورد فیشینگ و سرقت رمز کارت اعتباری و جاسوسی و این حرفها....خواستم هیچ کس به هویتم پی نبرد !:cheesygri و نتواند یوزرم رو از کپی رایت خودم خارج کند.من اون موقع خیلی باهوش بودم ها.الکی گول آقا گرگه که به شنگول ومنگول میگه منم مادرتون هم نمی خوردم.حتی اگر خود مادرشون باشد در رو رویش باز نمی کردم.آخر چه معنی دارد بچه ببعی های به اون کوچیکی که یه ذره فسفر ندارند رو تنها بگذارد توی خونه و برود ! من اساسا" با این مشکل دارم.نقض آشکار تبصره 13 بند 7 موضوع حمایت از حقوق حیوانات کتاب قانون جنگل است .... اصلا" به من چه !!! الکی دارید منو می کشونید به سیاست بازی و اینجور چیزا !
خلاصه من با هوش بسیارم ترتیبی دادم که یوزر اولین کارت اینترنتی CallWithMe م بشود یوزرم در بازیکده.وجدانا" حال کردید فسفر رو !؟ اون خط ها هم چون دیدم گفته میشه آندرلاین گذاشت کشکی کشیدم در ادامه ش .... و شدم حامد بازیکده !

مطمئنم پسوردت هم مال همون کارته بوده!!
زرشک ! اولین پسوردم فامیلم بود : honarfar بعدش شماره تلفن دوستم رو حمید رو گذاشتم : 3782161 ( اگر میخواید مزاحم بشوید ، بشوید.برام فرقی نمی کند.شماره شون قطع است چون پولش رو ندادند و رفتند یک شماره دیگه گرفتند :cheesygri ) آخرین پسوردم عمرا" به ذهن اجنه هم برسد : mongol007:biggrin1::laughing: حالا منو یکم شناختید.در حد یک تیکه برگ که برای نوشتن تلفن از دفتر 100 برگ وجودم کنده باشند !
 

Sasy360

کاربر سایت
Dec 5, 2005
858
نام
ساسان
سلام ساسان جون از راهنماییت ممنونم ولی من هم xboxo هم بازیهاشو از سرزمین گرفتم.:eek:
region x360 منم pal هستش بعدم من همین مشکلو با سرزمین درمیون گذاشتم گفت اشکال از سرعت رایت بالا هست بازیهامو ازم گرفت دوباره برام رایتشون کرد پیغاما کمتر شدن ولی رفع نشدن روی dvd بازیها نوشته hp invent یعنی این همون dvd هستش که تو میگی.:confused:
بین فرشید بازی های X360 رو نمیشه با سرعتی بالاتر از 2.4x رایت زد چون رایتری نیومده که بالاتر از این بزنه؛ سرزمین رایانه ای ها هم عادتشون خالی ببندن! وقتی حسین که مثلا از همه بیشتر بارشه میگه میشه رو BlueRay Disc ویندوز نصب کرد دیگه چه انتظاری داری؟ شما برو یه دیسک از NextGen بگیر[حالا نمیگم بیا از من بگیر که بگن داره تبلیغ میکنه] اگه ارور داد رو دستگاهت من اسمم رو عوض میکنم میزارم احسان هنرفر! HP هم بره بالا بیاد پایین دیسک درجه 3 هست
به جان ساسان ( که نمیخوام دنیاش نباشه :biggrin1: )
چی میگه ارسلان؟!
دیروز رفتم مغازه بهزاد(داداش کامی:p)بازیاشو رو یه دیسک الکی میداد 10000 تومن:eek:
یه مغازه هم اول پاساژ بود که همه بازی های جدید رو داشت.دیسک هاش از اینا بود که مال مالزین (چاپ شده روی دیسک با پک).میداد 8000 تومن
من آمارش رو دارم دیسک ها رو کارتنی میخره دونه 1000 تومن!
به قول مارکوس :***Im Ready to Kick Some (نترسین بابا سانسور شد):biggrin1:
این تکیه کلام احسان به تو هم سرایت کرده؟ به نظر من که تیکه کلام دانته که میگه Sweet Dreams از این قشنگ تره
آره...3 برادر داخل یک کار هستند ! کلاه بزرگ گذاشتن سر کسانی از گوش هایشان دراز است !:biggrin1: این دیسپرادو هم رفته بود قیمت کند بهروز می خواست بهش بیندازد اینطوری...من دیگر سراغ هیچ کدام از این 3 برادر نخواهم رفت.
کامبیز و بهروز سومی هم مگه دارن؟:eek: اینا چی میخوان از صنعت بازی حامد؟ یادمه تو مغازه ی کامبیز بودم، بعد هر بنده خدایی که میومد یه چیز رو قیمت میکرد، کامبیز هم یه قیمتی میگفت! و بازه های قیمتش هم از 5 هزار تومن تا 30 هزار تومن در تغیر بود!:)
من هم می خواهم تا 3 هفته آینده ( یا زودتر ! مشخص نیست ) از NG کابل VGA بگیرم.تو که داری می فرستی بفرست من فعلا چیزی نمی خوام.تا 3 هفته دیگه هر کس بازی ای چیزی خواست بگیرد بهم بگوید.
لازم به تکرار نمیبینم ولی هر چی میگیری Real نگیر که مفتش گرونه! [من که میدونم آخر همتون میرید Real میگیرید!]
اتفاقا منم همین کار تو رو کردم.و الان دارم حسرت می خورم که چرا Okami رو بازی نکردم:((
حسرت نداره! بیا PS2 منو بخر!:)
s53025050__________
واقعا" یوزر باحالی داشتم.هر کس PM می زد اول می گفت حامد ، این یوزرت چه معنی میده !!؟
تقصیر من نبود که این یوزرم اینجوری شد ! :biggrin1: اون موقع کهخواستم عضو بشوم دوران اصلاحات بود.چند تا مقاله هم خوانده بودم در مورد فیشینگ و سرقت رمز کارت اعتباری و جاسوسی و این حرفها....خواستم هیچ کس به هویتم پی نبرد !:cheesygri و نتواند یوزرم رو از کپی رایت خودم خارج کند.من اون موقع خیلی باهوش بودم ها.الکی گول آقا گرگه که به شنگول ومنگول میگه منم مادرتون هم نمی خوردم.حتی اگر خود مادرشون باشد در رو رویش باز نمی کردم.آخر چه معنی دارد بچه ببعی های به اون کوچیکی که یه ذره فسفر ندارند رو تنها بگذارد توی خونه و برود ! من اساسا" با این مشکل دارم.نقض آشکار تبصره 13 بند 7 موضوع حمایت از حقوق حیوانات کتاب قانون جنگل است .... اصلا" به من چه !!! الکی دارید منو می کشونید به سیاست بازی و اینجور چیزا !
خلاصه من با هوش بسیارم ترتیبی دادم که یوزر اولین کارت اینترنتی CallWithMe م بشود یوزرم در بازیکده.وجدانا" حال کردید فسفر رو !؟ اون خط ها هم چون دیدم گفته میشه آندرلاین گذاشت کشکی کشیدم در ادامه ش .... و شدم حامد بازیکده !
حامد چه خاطراتی رو زنده کردی یادش بخیر؛ یادمه هی بت میگفت بیا بریم با هم PES بزنیم چون فکر میکردم خیلی شاخی و همینطور من فکر میکردم از تو شاخ ترم! [اون موقع فکر کنم PES3 تازه اومده بود] تو بازی کده هم همش پست های اسپم میدادم و یادمه هر تاپیکی بود میرفتم توش میگفتم بچه ها دستتون درد نکنه و ادامه بدید و از این حرف ها!:laughing: اون آخرا هم که آراد حقی نامرد کلی از پست هامون رو پاک کرد [اون موقع 1000 و خورده ای پست داشتم و بعد از پاک سازی پست ها رسیدم به 300 ! نمیدونم شاید این 300 تا رو ندیده بودن!] و حتی اون آخر کل Acountم رو پاک کرد! [آخرش هم سزای کاراش رو دید]
اون موقع ها هم که بحث سر UserNameت میشد یادمه یکی به شوخی گفت که این شماره حتما شماره تلفن دوست دخترت هست! [نمیدونم چرا فکر میکنم امین خودمون اینو میگفت!] الان یادم میاد که اوایل تو بازی کده به احسان تو یه تاپیک گفتم که احسان یه کاری کن اینجا معروف شیم و باقی ماجرا تا بازی سنتر
راستی حامد نامرد هیچ موقع یادم نمیره که از من غلط املایی گرفتی! بعدش هم به من گفتی خر!:angry::mad:
 

LiQuiD SnakE

کاربر سایت
Jun 3, 2007
274
نام
ارسلان
اخه کسی که به عمرش حتی یه متال گیر هم تموم نکرده... چی بگم...(برو با عکساش حال کن)
:eek:من تا حالا هرچی متال گیر اومده رو تموم کردم
از اون دو بعدی هاش گرفته تا Metal Gear Solid:Snake Eater (Subsistence
دروغ میگه. اولا که من بهت گفتم بازیسنتری هم هست تا وقتی نگفته بودم داشتی تو OXOGAME با یه مشت ادم زاخار حال میکردی(البه خودمونم از بازیکده شروع کردیم)
.
من اون موقع ها هم بازیسنتر میومدم هم OXO
(بازی دات هم میرفتم)

اما درسته که 1 ساله داری کانتر بازی میکنی هنوزم میری تو سرور بچه ها مسخرت میکنند.
:shocked:
فکر کنم سوتی داد منظورش انجمن های فوروم بود نه خود فوروم ها...
منظورم تاپیک بود.(اشتباه لپی بود:blushing:)
 
آخرین ویرایش:

Metal Gear Solid

کاربر سایت
Sep 30, 2005
1,147
دیروز عصری هر چی پایین پله ها ایستادیم نیومدید ! من و محسن هم رفتیم.

من اسمم رو عوض میکنم میزارم احسان هنرفر!
ببین احسان ! منظور داشت ها !!! بریزیم سرش از خجالتش دربیاییم.:)

راستی ! راست ه می گویند ساسان از ساعت 11 شب به بعد بیدار بماند قاتی می کنه !؟

امروز, 03:45 AM
چی میگه ارسلان؟!

بدون شرح !

[اون موقع فکر کنم PES3 تازه اومده بود]
PES 4 !

اون موقع ها هم که بحث سر UserNameت میشد یادمه یکی به شوخی گفت که این شماره حتما شماره تلفن دوست دخترت هست! [نمیدونم چرا فکر میکنم امین خودمون اینو میگفت!]
تکذیب می کنم ! من در عمرم GF نداشتم و سراغ این کارها نرفتم.
کدوم امین رو میگی ؟ Pandora Tommorow ؟ دارم براش :evil:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر