به سوی E3 2013

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,064
نام
آریا
سلام !

21260399970414248844.jpg


چیزی به شروع E3 2013 باقی نمانده، E3 ای که همراه با کنسول های نسل جدید از راه می رسد و اخبار زیادی از بازی ها و سایر موارد را به دنبال خواهد داشت. با اینکه هنوز لیست کامل بازی های حاضر در E3 معرفی نشده اند، سایت IGN قصد دارد به معرفی و بررسی کوتاه 30 بازی بزرگ که احتمال نمایش آن ها در E3 وجود دارد، بپردازد. با هم نگاهی به این بازی ها می اندازیم.

====================

Assasin`s Creed IV: Black Flag
21547735766913161897.jpg

سازنده: Ubisoft Montreal
ناشر: Ubisoft
پلتفورم ها: PS3 , PS4 , Xbox 360 , Xbox One , PC , Wii U
تاریخ عرضه: 29 اکتبر 2013 برای پلتفورم های حاضر/تاریخ نامشخص برای نسل بعد

با وجود ناامیدی زیادی که بعد از تجربه Assassin`s Creed III داشتیم، نمی توان منکر این قضیه شد که دوباره سوار موج هایپ نسخه جدید شده ایم. دلیل این موضوع نیز ساده است: Ubisoft به زیرکی دست روی بهترین ویژگی نسخه قبل گذاشته و قوی ترین المان آن نسخه را به یکی از مهم ترین ویژگی های بازی جدید تبدیل کرده است، یعنی مأموریت در دریاهای عظیم و پهناور.
نبردهای دریایی خیره کننده در AC III جزو جالب ترین و سرگرم کننده ترین لحظات دنیای بازی در سال 2012 بودند. اینک Black Flag نیز بیشترین تمرکز خود را روی آن بخش گذاشته و برای این منظور، داستان خود را وارد دریای کاراییب کرده است. دریانوردی در اطراف هاوانا و ناسائو و در اختیار داشتن محیط دریایی عظیم برای جستجو و گردش، باعث می شود که امید زیادی به این بازی داشته باشیم. نبردهای دریایی بیشتر، جستجوی گنج های گرانبها در اعماق دریا و آشکار شدن زوایای تاریک و پنهان New World (اصطلاحی که قرن ها قبل برای اشاره به مناطق غربی و تازه کشف شده جهان مثل قاره آمریکا به کار می رفت) دست به دست هم می دهند تا امید به تجربه کردن عنوانی بزرگ را داشته باشیم.

Call of Duty: Ghosts
76643420562636314459.jpg

سازنده: Infinity Ward
ناشر: Activision
پلتفورم ها: PS3 , PS4 , Xbox 360 , Xbox One , PC
تاریخ عرضه: 5 نوامبر 2013 برای پلتفورم های حاضر/تاریخ نامشخص برای نسل بعد

در کنفرانس رونمایی از کنسول Xbox One، شاهد تیزری از بازی Call of Duty: Ghosts بودیم و بخش هایی از پشت صحنه ساخت بازی را نیز دیدیم، ولی هنوز گیم پلی کاملی از آن مشاهده نکرده ایم. تصاویر سریع و زوایای مختلف دوربین که در ویدئوهای نمایش داده شده وجود داشت، نوید از موتور گرافیکی نسل بعد Infinity Ward را می داد. ولی باید منتظر بمانیم و با دیدن گیم پلی کامل بازی ببینیم که چه چیزهایی در این نسخه وجود خواهند داشت که در نسل قبل امکان پذیر نبوده اند. همچنین دوست داریم در مورد همکار جدید خود یعنی سگ معرفی شده در بازی اطلاعاتی بدست آوریم و از تأثیر آن در داستان و اینکه در همه مأموریت ها همراه ما خواهد بود یا خیر، مطلع شویم. شک داریم که تا بعد از E3 خبری از نمایش بخش های مولتی پلیر بازی شود، ولی دوست داریم از ویژگی های نسخه جدید که در ارتباط با کنسول های نسل بعد هستند، آگاه شویم. ویژگی هایی چون استفاده از دکمه Share در PS4 یا Kinect جدید و بهبود یافته در Xbox One. به احتمال زیاد امسال هم شاهد نمایش بازی در کنفرانس مایکروسافت خواهیم بود.
 
آخرین ویرایش:

ortegoli

کاربر سایت
Oct 31, 2008
5,398
نام
مهدی یوسفی اصیل
لامصب این بازی SSB خودش به تنهایی بزرگترین خبر برای نینتندوای هاست حالا نامکو هم اومده در ساخت بازی ببین دیگه چه شود یعنی کیفیت بازی در حد اعلا :bighug:
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,073
تاپیک رو قفل کنید لطفاً کسی کامنت نزاره.
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,064
نام
آریا
تاپیک رو قفل کنید لطفاً کسی کامنت نزاره.
مشکلی نیست بابا کامنت بذارین ! :D نمیدونم چرا بچه ها فکر میکنن این تاپیک های به سوی E3 نباید کامنت داشته باشه ! :D
 

M_E_T

کاربر سایت
Mar 9, 2012
147
بازي هارو وللش كنسولارو بچسب....امسال e3 جنگ كنسولاس
 

BARDI YA

Herrscher of Flamescion
Gold User
Jul 23, 2011
3,829
نام
بردیا دلوشی
Lightning Returns: Final Fantasy XIII



سازنده: Square Enix
ناشر: Square Enix
پلتفورم ها: PS3 , X360
تاریخ عرضه: نامشخص / سه ماه سوم 2013 {قطعی نیست}

بازی LR13 سومین بازی از سری FF13 شرکت اسکوار انیکس میباشد که سال پیش رونمایی شد بازی ادامه ی معنوی بازی های FF13 , FF13-2 میباشد که میشه گفت یک اسپین آف از سری بازی های FF میباشد و مطابق اسپین آف های دیگه ی این سری بازی گیم پلی دچار تغییر شده و رو به اکشن شدن رفته در این بازی خبری از پارتی نیست و تنها کرکتر بازی لایت میباشد و همچنین بازی یک اپن ورلد میباشد و همچین این بازی ادامه ی مستقیم بر DLC داستانی لایت در FFXIII-2 میباشد و ما امیداوریم مانور خوبی توی نمایشگاه امسال روی این بازی داده بشه و همیچنین بازی این اجازه رو به شما نمیده تمام صحنه ها و اتفاقت بازی و نکات ریز و درشت بازی رو در اولین دور تموم کردن بازی ببنیند و بازی پتانسیل چند بار بازی کردن رو دارد.
همچنین در نمایشگاه امسال بازی جدید از سری بازی های FF معرفی میشود.

=================================

Final Fantasy Versus XIII


سازنده: Square Enix
ناشر: Square Enix
پلتفورم ها: نامشخص
تاریخ عرضه: نامشخص

بازی V13 دوین بازی از سری جدید قاینال فانتزی 13 بود که در سال 2006 معرفی شد که قرار بود طی 3 سال بعدش بازی گلد شده باشه و دست گیمر ها ولی به طرز بسیار عجیبی طی 7 سال گذشته از این بازی هیچ خبری نبود و فقط شایعه های مختلف از کنسل شدن بازی و حتی دست اندرکاران این بازی نه چیزی رو تایید میکردن و نه رد در نمایشگاه امسال 2تا حدس وجود دارد اول اینکه کلا بازی جدید که معرفی مشود همین بازی باشد ولی با تغییرات بسیار و تغییر اسم و دومیش این هست که این بازی جدا از بازی جدید که از این سری میخواد معرفی بشه نمایشی داشته باشه ولی به هرحال امسال طرفداران سری فاینال فانتزی خیلی از نمایشگاه امسال لذت میبرن زیرا امسال 5 بازی این سری رونمایی میشود که یکیش همین بازی و دیگری بازی جدید این سری و LR13 و REALM REBORN و NEW FF 3DS میباشد پس میشه نتیجه گرفت دیگر چیزی در برنامه در مورد فاینال اضافه نخواهد بود .



 
آخرین ویرایش:

La-Li-Lu-Le-Lo

کاربر سایت
Mar 9, 2012
925
نام
30avash
دوستان ترتیب توی این لیست مهمه یا IGN خیاری میده اینارو:d؟
 

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
sigpic3403_42.gif

سازنده: Bioware
ناشر: EA
پلتفورم ها: نامشخص
تاريخ انتشار: نامشخص

تقريبا 8 ماه از معرفي بازي Dragon Age 3: Inquisiton توسط Mark Darrah مي گذرد و در اين مدت اطلاعات بسيار کمي از بازي منتشر شد و شايد بتوان بزرگترين خبر مربوط را استفاده بازي از Frostbite 3 دانست.اما چيزي که مشخص است سرمايه گذاري شديد بايوور روي اين عنوان است تا شايد بتواند تاج و تخت تقريبا از دست رفته اش را باز يابد.هنگامي که دو سال پيش شماره دوم از اين عنوان منتشر شد بسياري از طرفداران اين نام را نا اميد کرد زيرا مسلما آنها براي بازي که توانست دوباره ژانر CRPG را زنده کند انتظار دنباله اي بسيار بهتر داشتند.اما با همه ي خوبي ها و بديهاي Dragon Age 2,وقت آن رسيده تا آن را فراموش کرده و چشم انتظار سومين قسمت باشيم,قسمتي با نام گرفتن Inquisiton نويد داستان بسيار جذابي را مي دهد,نمايش بازي نيز در E3 تاييد شده پس تنها بايد نشت و صبر کرد تا چه پيش مي آيد.
این بازی هنوز در لیست IGN قرار نگرفته!!!
 

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
ممنون اریا . چه E3 بشه امسال . برای اولین بار میخوام 20GB مراسم E3 دانلود کنم :d کل کنفرانس امسال وبایدبگیرم .




Lightning Returns: Final Fantasy XIII


============
داداش دایناسور اگر میتونی عکس این پیش نمایشی که گذاشتم مثل مال خودت ادیتش کن یا یکپارچه بشن همه ی پیش نمایش ها ×


امضای اریا رو بردار ، بذار به جای امضای خودت . :d

مي آيد.
این بازی هنوز در لیست IGN قرار نگرفته!!!

اقا مجتی فک کنم شماهم امضات و یکی کنی با پست اول ، خیلی جالب تر بشه . :d

کلا ملت خودجوش دارن کمک میکنن دیگه . حیف که امتحان داریم :d
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,073
مشکلی نیست بابا کامنت بذارین ! :D نمیدونم چرا بچه ها فکر میکنن این تاپیک های به سوی E3 نباید کامنت داشته باشه ! :D
حداقل 10 تا پست اول رو رزرو کن بین مطالب مهم فاصله نباشه :D. منم یه جوری کامنت خور کنم این تاپیک رو که به 343 صفحه برسه :D.
 

James Bond

کاربر سایت
Sep 22, 2010
2,317
نام
حسين
بزرگ که شدم باید یه دست با بروبچ این E3 رو برم و یه حالی کنم ، به خدا اونور دنیا میرن خوش میگذرونن ما باید اینجا تازه امیدوار بشیم اینترنت ملی نشه ، قیمت کنسول ها بالا نباشه و ... :| :D
 

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی

سازنده: Eidos Montreal
ناشر: Square Enix
پلتفورمها: PC,XONE,PS4
تاریخ انتشار: نامشخص

سری بازیهای Thief قدمتی نسبتا طولانی دارند و اکثر بازیبازان قدیمی خاطراتی خوش با این عنوان در نسل قبل دارند.پس از غیبت یک نسل این عنوان حال فرصتی پیش آمده تا باز بدرخشد اما دیگر Thief مانند گذشته یکه تاز سبک خودش نمی باشد.در نبودش عناوین زیادی در این سبک منتشر شدند و جایش را گرفتند,حتی وقتی اولین عکسهای شماره جدید Thief که به نمایش درآمد بسیاری آن به تقلید از عناوینی که خود از Thief کپی برداری کرده بودند محکوم کردند.به هر حال مسلما E3 جای مناسبی برای عرض اندام دوباره این عنوان قدیمی است تا نشان دهد هنوز هم می تواند یکه تازی کند.طبق اعلام Square Enix نمایش مفصلی برای بازی در نظر گرفته شده است و احتمال بسیار زیاد نمایش کامل از گیم پلی نیز به نمایش در می آید.به نظر می رسد بازی از نگاه اول شخص دنبال می شود و همچنان بازیباز را در نقشGarrett The Master Thief قرار می دهد.حال باید دید Thief که دیگر Waren Spector و Ken Levine در ساختش نقشی ندارند می تواند موفق ظاهر شود یا خیر.
این بازی هنوز در لیست IGN قرار نگرفته!
 

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
حداقل 10 تا پست اول رو رزرو کن بین مطالب مهم فاصله نباشه :D. منم یه جوری کامنت خور کنم این تاپیک رو که به 343 صفحه برسه :D.

یعنی چی ؟ :d یعنی قراره gif بارون کنی ؟! :))
 

king of north

کاربر سایت
Apr 5, 2012
6,066
نام
سهند
کجای assassin's creed III ناامید کننده بود ؟ همه بازی میکنن حال میکنن بعد میگن ناامید کننده بود :|
فقط قیافه کانر پخمه میزد که اونم این دفعه به حول قوه یوبیسافت جبران میشه
 

al2

کاربر سایت
Jul 27, 2011
1,613
نام
مهدی
آریاجان Watch Dogs واسه PS3 هم میاد دیگه؟ یا نه کلا رو نسل بعده؟
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,073
The Legend of Zelda: The Wind Waker HD
03934128472612608303.jpg

سازنده: Nintendo
ناشر: Nintendo
پلتفورم: Wii U
تاریخ عرضه: پاییز 2013
یه نمونه بارز و زنده درمورد اهمیت فوق العاده زیاد طراحی هنری و Level Design که اگر 50 سال دیگه هم Remaster بشه بازم جذابیت و تازگی روز اول رو داره.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر