به‌روزرسانی بزرگ Starfield در 15 می عرضه خواهد شد

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,672
نام
alireza
starfield1.jpg

کمپانی Bethesda جزئیات به‌روزرسانی بعدی بازي Starfield را ارائه کرده است که شامل نقشه‌های بهبود یافته، حالت 60 فریم بر ثانیه برای Xbox Series X و ویژگی‌های دیگر است. اين به روز رسانی (1.11.33) اکنون در Steam Beta در دسترس است و در در 15 می منشر خواهد شد.

این به روز رسانی شامل نقشه‌های دقیق و پر جزييات است، چیزی که طرفداران از زمان انتشار بازی درخواست کرده‌اند. این نقشه‌ها همه‌ی اطلاعات مورد نیاز بازیکنان را در مناطق مختلف دور افتاده و شهری نشان می‌دهند. بازیکنان اکنون می‌توانند نشانگرهای مکان‌های مهم در شهرهای بزرگ مانند فروشگاه‌ها، مکان‌ ماموریت‌ها و موارد دیگر را نیز ببینند. بازیکنان اکنون می توانند فضای داخلی کشتی‌های فضایی خود را سفارشی سازی کنند، مشابه روشی که بازیکنان قبلاً می توانستند پایگاه‌ه‎ای خود را تغییر دهند. یک درجه سختی Extreme نیز معرفی شده است که اکنون بالاترین درجه سختی بازی است. همچنین تایید شد که Bethesda در حال کار بر روی وسايل نقلیه زمینی است.

این به‌روزرسانی حالت عملکرد بازی را در Xbox Series X نیز تغییر می‌دهد. حالت عملکرد اکنون 60FPS را هدف قرار می‌دهد و برای کاربران دارای صفحه نمایش VRR، گزینه 40FPS در دسترس خواهد بود.

آقاي تاد هاوارد این هفته تایید کرد که بسته‌ی الحاقی به نام Starfield’s Shattered Space در پاییز امسال منتشر خواهد شد و طبق گزارش‌ها تاریخ عرضه سپتامبر را هدف قرار داده است. او همچنین به طرفداران اطمینان داد که Starfield از مدهای کنسولي پشتیبانی خواهد كرد و نرم افزار مودینگ Creation Kit به زودی عرضه می‌شود.
 

Sysbother

کاربر سایت
Oct 16, 2015
142
خیلی دوست دارم بعد از عرضه این آپدیت و آنالیز فنی چه چیزی از بازی زده شده تا بتونه 60FPS اجرا کنه یا اینکه از اول هم توانایی اجرای اون رو داشت ولی به دلایلی محدود شد.

دوستان عزیزم در جبهه سبز در بازی سنتر باید از این به بعد در نظر داشته باشند تنبلی سازندگان، سیاستهای غلط مایکروسافت و دروغ توسعه دهندگان را با جملاتی نظیر: وسعت، انجین نسل قدیم، بازی اکشن نیست پس 30FPS خوبه، من که برام مهم نیست، گیمر نسل قبلی هستم و غیره و غیره... توجیه نکنند.

مطمئنا 60FPS برای Hellblade 2 نیز در آینده عرضه خواهد شد.
 
  • Like
Reactions: wave

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,509
نام
مــاکــان
خیلی دوست دارم بعد از عرضه این آپدیت و آنالیز فنی چه چیزی از بازی زده شده تا بتونه 60FPS اجرا کنه یا اینکه از اول هم توانایی اجرای اون رو داشت ولی به دلایلی محدود شد.

دوستان عزیزم در جبهه سبز در بازی سنتر باید از این به بعد در نظر داشته باشند تنبلی سازندگان، سیاستهای غلط مایکروسافت و دروغ توسعه دهندگان را با جملاتی نظیر: وسعت، انجین نسل قدیم، بازی اکشن نیست پس 30FPS خوبه، من که برام مهم نیست، گیمر نسل قبلی هستم و غیره و غیره... توجیه نکنند.

مطمئنا 60FPS برای Hellblade 2 نیز در آینده عرضه خواهد شد.
هیچ دلیل دیگه ای نداره جز اینکه تونستن کدبیس بازی رو خیلی بهینه تر کنن.
تو انتشار بازی روی PC هم واقعا خیلی خوب فریم نمیداد و خیلی ها مون نمیتونستیم تو رزولوشن بالاتر حتی 60 فریم ثابت بگیریم و کلی افت فریم ، استاتر و... داشتیم.
بتسدا هم برای اینکه تجربه پلیر کنسولی لطمه کمتری بخوره تصمیم گرفت روی 30 قفل کنه همین.

در مورد HB2 هم بعدا اگه تونستن آپدیت 60 فریم بدن روال همینه.

لطفا این بحث من درآوردی قانون مایکرو که باید دوتا کنسول XوS تو بازیهای انحصاری با یه فریم بازیها رو اجرا کنن رو ادامه نده.
دیگه الان که داره پچ 60 فریم میده واقعا چیزی جز همزدن اون نظر اشتباهیه که داشتی نیست.
 

Sysbother

کاربر سایت
Oct 16, 2015
142
هیچ دلیل دیگه ای نداره جز اینکه تونستن کدبیس بازی رو خیلی بهینه تر کنن.
تو انتشار بازی روی PC هم واقعا خیلی خوب فریم نمیداد و خیلی ها مون نمیتونستیم تو رزولوشن بالاتر حتی 60 فریم ثابت بگیریم و کلی افت فریم ، استاتر و... داشتیم.
بتسدا هم برای اینکه تجربه پلیر کنسولی لطمه کمتری بخوره تصمیم گرفت روی 30 قفل کنه همین.

در مورد HB2 هم بعدا اگه تونستن آپدیت 60 فریم بدن روال همینه.

لطفا این بحث من درآوردی قانون مایکرو که باید دوتا کنسول XوS تو بازیهای انحصاری با یه فریم بازیها رو اجرا کنن رو ادامه نده.
دیگه الان که داره پچ 60 فریم میده واقعا چیزی جز همزدن اون نظر اشتباهیه که داشتی نیست.
من به این نظریه باور دارم و پافشاری هم می‌کنم.

چیزی که در خصوص مایکروسافت تجربه ثابت کرده اینه که روزی یک نفر دهن باز میکنه، ایمیلی منتشر میشه مثل اون ایمیل که اسپنسر گفته بود به خاطر کلاود گیمینگ‌ پتانسیل سریز اکس رو نابود کردم که اخرش تو دادگاه بیاد بگه برای کلاود گیمینگ‌ هنوز بازاری تشکیل نشده... مشخص میشه که سریز اکس بارها و بارها به خاطر سریز اس محدود شده.

چرا اینطور به قضیه نگاه نمیکنید که شاید مایکروسافت سرانجام بیخیال قانون برابری شده و به بتزدا اجازه داده آپدیت رو عرضه کنه ؟ همانطور که تاد هاوارد قبلا از 30FPS بودن استارفیلد دفاع کرده ؟

اگر هم این فرضیه من درست نباشه این موضوع قابل کتمان نیست که مایکروسافت در نسل نهم بازی ناقص عرضه میکنه.
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,509
نام
مــاکــان
من به این نظریه باور دارم و پافشاری هم می‌کنم.

چیزی که در خصوص مایکروسافت تجربه ثابت کرده اینه که روزی یک نفر دهن باز میکنه، ایمیلی منتشر میشه مثل اون ایمیل که اسپنسر گفته بود به خاطر کلاود گیمینگ‌ پتانسیل سریز اکس رو نابود کردم که اخرش تو دادگاه بیاد بگه برای کلاود گیمینگ‌ هنوز بازاری تشکیل نشده... مشخص میشه که سریز اکس بارها و بارها به خاطر سریز اس محدود شده.

چرا اینطور به قضیه نگاه نمیکنید که شاید مایکروسافت سرانجام بیخیال قانون برابری شده و به بتزدا اجازه داده آپدیت رو عرضه کنه ؟ همانطور که تاد هاوارد قبلا از 30FPS بودن استارفیلد دفاع کرده ؟

اگر هم این فرضیه من درست نباشه این موضوع قابل کتمان نیست که مایکروسافت در نسل نهم بازی ناقص عرضه میکنه.
بازی ناقص رو که همه کمپانیها منتشر میکنن و الان متاسفانه استاندارد شده از جمله سونی که حداقل با GT 7 همین کار رو کرد.
و خب آره مایکرو بیشتر این کار رو انجام داده ولی باید گفت کی نکرده؟

در مورد اون قانونی که هیچ جا اعلام نشده و هیچ دلیل منطقی پشتش وجود نداره و صرفا یه فرضیه شخصیه یا توهم توطئه...
پافشاری روی وجودش و اینکه حالا بیایم بگیم اون قانون قبلا وجود داشته ولی الان نه دیگه مغلطه مضاعفه.
یعنی خودت که اصرار داری نتونستی وجود همچین قانونی رو اثبات کنی حالا میای میگی اون قانونی که وجود خارجی نداشته رو برداشتن!؟

میگم اینکه هاوارد از 30 فریم روی کنسول و... دفاع کرد چون بازی بهینه نبود به همین راحتی ، گفتم که روی PC هم اوضاع خوبی نداشت.
الان تونستن بهینه و بالانس کنن و خب میخواد 60 فریم بده.
تازه این احتمال هم هست که مود 60 فریمش هم شاید کاهش جزئیات تو خروجی و... به نسبت 30 فریم داشته باشه که باید دید.
 

Sysbother

کاربر سایت
Oct 16, 2015
142
بازی ناقص رو که همه کمپانیها منتشر میکنن و الان متاسفانه استاندارد شده از جمله سونی که حداقل با GT 7 همین کار رو کرد.
و خب آره مایکرو بیشتر این کار رو انجام داده ولی باید گفت کی نکرده؟

در مورد اون قانونی که هیچ جا اعلام نشده و هیچ دلیل منطقی پشتش وجود نداره و صرفا یه فرضیه شخصیه یا توهم توطئه...
پافشاری روی وجودش و اینکه حالا بیایم بگیم اون قانون قبلا وجود داشته ولی الان نه دیگه مغلطه مضاعفه.
یعنی خودت که اصرار داری نتونستی وجود همچین قانونی رو اثبات کنی حالا میای میگی اون قانونی که وجود خارجی نداشته رو برداشتن!؟

میگم اینکه هاوارد از 30 فریم روی کنسول و... دفاع کرد چون بازی بهینه نبود به همین راحتی ، گفتم که روی PC هم اوضاع خوبی نداشت.
الان تونستن بهینه و بالانس کنن و خب میخواد 60 فریم بده.
تازه این احتمال هم هست که مود 60 فریمش هم شاید کاهش جزئیات تو خروجی و... به نسبت 30 فریم داشته باشه که باید دید.
حقیقتا من خیلی خوشحال شدم که همچنین مودی برای سریز اکس عرضه شده.

از وقتی که Red Fall به صورت 30FPS عرضه شد ذهن من نتوانست قبول کنه که سریز اکس توانایی اجرای این بازی در فریم بالا رو نداشته باشه. منطقی هم هست حالا خیلی ها دلایل خودشون رو دارند از جمله CPU محور.

تو گیمزکام سال گذشته خبرنگار IGN از فیل اسپنسر می‌پرسه چرا بالدورز گیت ۳ عرضه نمیشه امسال ؟ اسپنسر میگه Creative Decision یعنی توسعه دهندگان باید بازی خودشون رو محدود کنند. میگه این که Forza Motorsport یا Halo Infinite کو اپ ندارند به خاطر این نیست که سخت افزار ما ضعیف است، به این دلیل که توسعه دهندگان ما اینطور انتخاب کردند. فرداش خبر اومد که بالدورز گیت امسال روی اکس باکس عرضه میشه منتها بدون قابلیت کو اپ در سریز اس. این که بالدورز گیت خبرساز بود، پر فروش بود و عملاً داشت می‌شد انحصاری زمانی پلی استیشن باعث شد مایکروسافت کوتاه بیاد یا واقعا سخت افزار ضعیف است که داشت مانع از عرضه بر روی سریز اکس می‌شد ؟

کافی است به صحبت های اسپنسر توجه کنید فقط.

تا قبل از این آپدیت برای استارفیلد هیچ بازی فرست پارتی از مایکروسافت نبود که فریم متفاوت داشته باشه. شاید اشتباه کنم؛ ولی مطمئن ام روزی ثابت میشه که یا من اشتباه می‌کنم یا درست میگم.
 

sopranus

کاربر سایت
Jan 17, 2009
1,447
نام
aliakbar
من به این نظریه باور دارم و پافشاری هم می‌کنم.

چیزی که در خصوص مایکروسافت تجربه ثابت کرده اینه که روزی یک نفر دهن باز میکنه، ایمیلی منتشر میشه مثل اون ایمیل که اسپنسر گفته بود به خاطر کلاود گیمینگ‌ پتانسیل سریز اکس رو نابود کردم که اخرش تو دادگاه بیاد بگه برای کلاود گیمینگ‌ هنوز بازاری تشکیل نشده... مشخص میشه که سریز اکس بارها و بارها به خاطر سریز اس محدود شده.

چرا اینطور به قضیه نگاه نمیکنید که شاید مایکروسافت سرانجام بیخیال قانون برابری شده و به بتزدا اجازه داده آپدیت رو عرضه کنه ؟ همانطور که تاد هاوارد قبلا از 30FPS بودن استارفیلد دفاع کرده ؟

اگر هم این فرضیه من درست نباشه این موضوع قابل کتمان نیست که مایکروسافت در نسل نهم بازی ناقص عرضه میکنه.
بیلدهای اولیه بازیها با بیلدهای یک هفته بعدشون کلی تفاوت دارن،عجیب نیست بعد چندین ماه تونسته باشن بازی رو تا این حد اپتیمایز کنن.

تاد هاوارد به خالی بندی معروفه ولی اینکه ۳۰ فریم ثابت رو به فریم بالاتر همراه با افت فریم ترجیح داده منطقیه.
 

Sysbother

کاربر سایت
Oct 16, 2015
142
بیلدهای اولیه بازیها با بیلدهای یک هفته بعدشون کلی تفاوت دارن،عجیب نیست بعد چندین ماه تونسته باشن بازی رو تا این حد اپتیمایز کنن.

تاد هاوارد به خالی بندی معروفه ولی اینکه ۳۰ فریم ثابت رو به فریم بالاتر همراه با افت فریم ترجیح داده منطقیه.
فریم بی ثبات راحت می‌شد با یه VRR که سریز اکس و اس کامل و بهتر پشتبانی می‌کنند روز عرضه در دسترس باشه. حق انتخاب وجود داره برای کاربران از دیدگاه من بازی با رزولوشن 720p و 60FPS بهتر و زیبا تر از 4K و 30fps هست.
 
  • Like
Reactions: sopranus

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر