ممنون.خب الان من همون اولای بازی یه الماس گرفتم.به چه دردی میخوره؟؟اگه به درد نمیخوره چه طوری میشه انداختش توی جعبه اصلی؟!
این الماسه رو دقیقا یادم نیست فکر کنم مال چشم ببره بود
جعبه اصلی داخل اتاق سیوه یه جعبه بزرگه که باید بندازش داخل اون
ممنون.خب الان من همون اولای بازی یه الماس گرفتم.به چه دردی میخوره؟؟اگه به درد نمیخوره چه طوری میشه انداختش توی جعبه اصلی؟!
این الماسه رو دقیقا یادم نیست فکر کنم مال چشم ببره بود
جعبه اصلی داخل اتاق سیوه یه جعبه بزرگه که باید بندازش داخل اون
من همون اول بازی هستم هیچ جعبه ی بزرگی توی اون سالنی که تایپر هست نمیبینم.میشه یه راهنمایی کنی؟!
بازی رو تموم کردم بالاخره.کلی هم اینجا مطلب نوشتم ولی ارسال رو که زدم نمیدونم چرا هیچ اتفاقی نمی افتاد
ایمان هیچوقت Cttrl+C رو یادت نره :d
رزیدنت ایول رولیشنز 2:d
هنوز رید مود و dlc ها رو نرفتم.:dبازی یک بازگشت خوب به ریشه ها بود.چه از نظر ترس و چه داستان:d(نه از نظر گیمپلی)
گرافیک فنی: گرافیک فنی بازی اصلا جالب نبود.یعنی در حد یه بازی سال 2015 نبود.ولی با بودجه کمی که داشتن قابل توجیه.البته من رو نسل 7 رفتم شاید روی pc قوی گرافیکش خوب باشه.ولی بازم هم باگ زیاد داشت.فریمش هم بد نبود...
گرافیک هنری:گرافیک هنری جای تقدیر داره.اون دهکده که با اعضای تراسیو توش گیر افتاده بودن منو یاد اویل 4 انداخت.کلا بیشتر حال و هوای اویل 4 رو داشت.طراحی زامبی هاش هم متوسط بود.بعضی هاش خوب بود بعضی ها هم بد.ترس بازی هم خوب بود به نظرم.هیچکس انتظار یک ترس مثل p.t رو نداره ولی خب بد هم نبود.من نصف شب اونم با هدست بازی میکردمچند بار از جا پریدم.مخصوصا وقتی یکهو از رو سقف میپرن روت
گیم پلی:گیم پلی بازی تلفیقی از رولیشنز 1 و the last of us بود.همکاری شخصیت ها در نوع خودش بی نظیر بود.فقط توی tlou همچین چیزی رو شاهد بودیم:d.این که بین شخصیت ها سویچ کنی بعد یه کاری انجام بدی تا راه برای اون یکی دیگه باز بشه هم قبلا دیده بودیم ولی خب اینجا خودت باید همه این کار ها رو انجام میدادی=ستاد زد گشاد ها:d
همکاری ناتالیا و بری جالب تر بود به نظرم.چون ناتالیا اسلحه هم نداشت ولی مویرا یه اهن داشت حد اقل
خوب شد اون دستگاه ردیاب رولیشنز 1 رو حذف کردند چون خیلی وقت بازی رو میگرفت.اینجوری خیلی بهتر شد تا چشمت به یه چیزی میخوره سریع بهش اشاره میکنی و برش میداری:d.
اسلحه ها هم بهترین انتخاب ممکن بود.خودشون فهمیدن لازم نیست هزار مدل اسلحه بذارن تو بازی:dچون لازم نیست.
اپگرید اسلحه ها هم کپی رولیشنز 1 بود نمیدونم چرا این قسمت رو تغییر نداده بودن.)xاگه اپگرید اسلحه ها رو مثل اویل 4 میذاشتن خیلی بهتر بود
چاقو هم کاربرد خاصی نداشت جز شکستن جعبه ها و بشکه ها(البته رو درجه سختی زیاد کاربردش خیلی بیشتر میشه
داستان:داستان بازی با یک هایپ بسیار عظیم!شروع شد.چند تا کوماندو ریختن تو اداره تراسیو و ملتو دستگیر کردن!!! ما هم گفتیم اوه حتما تا اخر بازی سرویس میشیم
سوژه خوبی گیر اورده بودن.یکی بری ومویرا و دیگری نتالیا کلیر به نظرم نقش زیادی نداشت.بیشتر جهت ازمایش الکس بود و این که بعد از مدت ها برگرده به بازی
این حس ترس رو فکر کنم سوژه اش رو از فیلم بازگشت بتمن الهام گرفته بودن.اونم یه چیزی تو همین مایه ها بود.این که بترسی بعد موجودات عجیب بریزن سرت مثل همینه که بترسی بعد تبدیل به زامبی بشی.الهام گرفتنشون تو حلقم.این الکس وسکر هم اون ابهتی که فکر میکردم نداشت.البته من انتظار داشتم یه چیز در حد البرت ببینم ولی خب انتظارم زیاد بوده...
اخر بازی هم که فیلم هندی شد .چرا کلیر مثل ایدا شده بود؟من یک لحظه فکر کردم ایداست.اخه همیشه ایدا با اون لباس قرمزش تو هلیکوپتر نشسته.اصن ایدا به پیرز چیکار داشت؟؟؟
اون خنده اخر ناتالیا هم نشون میده که برای رولیشنز 3 هم داستانشون جوره.شاید هم رولیشنز 3 همون ایول 7 باشه:d
بهنرین اپیزود بازی هم 2 و 3 بودن.2 به خاطر معما های جالبش.3 هم به خاطر هیجان زیادش:d
گرافیک:7
گیمپلی:9.5
داستان:8.5
نمره من به عنوان یک بازی:9
نمره من به عنوان یک رزیدنت ایول:8.5
این نصف چیزایی بود که دیروز نوشته بودم ولی ارسال نشد
من هنوز فرصت نکردم بازی رو انجام بدم ولی تا آخر تابستون تمام عناوین سبک ترس رو انجام میدم :d
این سوییچ کردن بین کاراکتر مثل RE:ZERO کار شده؟
کلا نقد خوبی بود و دستت درد نکنه (فقط قسمت داستان رو نخوندم که برام اسپویل نشه :d)
عکسه 105 کیلوبایته@ehsanservat
درجه سختی مراحل تغییر کرده و طراحی برخی اسلحه ها. تغییرات کامل اینجا هست
Resident Evil: Director's Cut - Resident Evil Wiki - The Resident Evil encyclopedia
پ.ن : لازم نیست عکس به این بزرگی بگذاری تو تاپیک
تف به ذات کپکام با این الکس وسکرش
با چه اشتیاقی داشتیم فایلهای گزارشات اسپنسر رو میخوندیم
خیلی شخصیت پردازی نچسبی داشت.