بحث و تبادل نظر در مورد سری Resident Evil

NERO TURBO

into the Dark city
کاربر سایت
Jun 3, 2011
641
نام
Armin
بالاخره پس از تاخیر مضاعف :d اومدم جواب پستا رو بدم

@Iman_0013
پس امیدوارم این دعواهای بی مورد هم دیگه تموم بشن.
--------
خب قبلا نظرم رو در مورد سه تا اپیزود اول گفتم پس فقط در مورد اپیزود آخر و اون دوتا اپیزود اضافی حرف میزنم :biggrin1:
اول از همه بگم که مخم بعد از فهمیدن نقشه Alex سوت کشید! انتقال ذهنش به ناتالیا و بعد کشتن خودش؟ واو فوق العاده بود! خصوصا که میخواست اینکار رو جلوی کلیر و مویرا انجام بده.
بعد از بازی کردن اپیزود 4 تک تک سوالاتم در مورد داستان و اتفاقات اون جواب داده شد. اهمیت ناتالیا، دلیل وجود آزمایشات، نقشه ی الکس و.... همشون رو به بهترین شکل ممکن جوب دادن. تنها مسئله ای که یکم گنگ برام باقی مونده دلیل حضور کلیر و مویرا توی جزیره است که خب بازم برای توجیح این مسئله کپکام دستاش خیلی بازه. ممکنه هنوز اون موقع ناتالیا نشونه های موفقیت آمیز بودن آزمایش رو از خودش نشون نداده باشه، ممکنه آلکس میخواسته دنبال کاندیداهای بهتری(نسبت به ناتالیا که تنها یک بچه است) میگشته و بعدا بخاطر رسیدن کلیر و مویرا به برج مجبور به جلو انداختن نقشه اش میشه، ممکنه میخواسته کار نیل رو یکسره کنه تا کسی از نقشه اش خبر نداشته باشه برای همین آخرین گروه رو میاره، ممکنه میخواسته جلوی کلیر و مویرا خودش رو بکشه تا مرگش رسمی بشه و بتونه به راحتی توی بدن ناتالیا بدون اینکه کسی متوجه بشه زندگی کنه (اتفاقی که آخر کار هم میوفته)

در کل احتمالات خیلی زیاده و میشه هرکدوم از اینا رو حساب کرد.

در مورد پایان با وجود اینکه خودم دوست داشتم کلیر نقش اساسی توی مرگ الکس داشته باشه ولی بشخصه از این روندی که توی بازی اتفاق افتاد خیلی خیلی بیشتر از مرگ آلکس توسط کلیر خوشم اومد. الان تمام دنیا فکر میکنند آلکس وسکر مرده و خانواده وسکر کارشون تموم شده در حالی که الکس نه تنها حالش کاملا خوبه بلکه حتی تونسته توی خانواده اشخاصی مثل کلیر یا بری نفوذ کنه. کسایی که برای سازمان هایی مثل BSAA کار میکنند. یعنی نه تنها الکس زنده موند، یه بدن جوونتر گیرش اومد و مرگ خودش رو هم جعل کرد، بلکه تونست به صورت فوق العاده عمیقی اعتماد دشمنش رو جلب کنه و کاملا درون اونها نفوذ کنه!!! خداییش نبوغ تا چه حد؟ :biggrin1:

بدون شک الکس یکی از بهترین شخصیت منفی هاییه که توی این چند ساله دیدم. RE:R2 در واقع بیشتر از اینکه بازی کلیر یا بری باشه بازی الکس بود! مرگ الکس قبلی و تولد الکسی جدید. اگه بخوام همینجوری ادامه بدم میتونم تا صبح در مورد شخصیت الکس و نبوغی که توی طراحی و شخصیت پردازی اون استفاده شده صحبت کنم :biggrin1: واقعا کپکام موفقیت فوق العاده ای توی طراحی شخصیت الکس داشته.

حالا از الکس که یکم بکشیم بیرون میبینم باقی شخصیت های بازی هم خیلی جالب کار شده بودن. کلیر و بری که معرف حضور همه هستن و کاراشون رو هم توی بازی دیدیم ولی شخصیت دیگه ای که اصلا فکرش رو نمیکردم اینقدر عالی از آب در بیاد مویرا بود. در واقع در کنار الکس REV2 یجور داستان Origin برای مویرا هم به حساب میومد. تبدیل شدنش از یه شخصیت بد دهن و تازه کار که از اسلحه میترسه و از پدرش متنفره، به شخصیت خودکفا و عاقلی که آخر بازی میبینیم فوق العاده بود، خصوصا وقتی اپیزود Struggle و جریانات اون رو هم در نظر بگیریم. تغییر رنگ مچ بند مویرا و سالم موندنش نشون میده که علاوه بر قدرت روحی بالایی که داره پتانسیل و مقاومت جسمیش هم خیلی بالاست. در واقع اگر مویرا کمی زودتر به جزیره میومد شاید جای ناتالیا الان الکس رو توی بدن اون میدیدبم.

به نظرم با توجه به رابطه ناتالیا و مویرا و همینطور نحوه تموم شدن بازی و شخصیتی که مویرا و ناتالیا (که دیگه الان الکسه) هر کدوم در انتهای کار به اون تبدیل شدن، رقیب اصلی الکس قراره مویرا باشه.

بحث Struggle شد، خدایی حیفم میاد به اپیزود های اضافیه Little Miss و Struggle و اینکه چقدر خوب و یونیک بودن اشاره نکنم. نه تنها از لحاظ داستانی بلکه از لحاظ گیم پلی هم این دوتا اپیزود تفاوت های واضحی با بازی اصلی داشتن که باعث میشد اون حس خاص بودن بازی و شرایطی که شخصیت ها پشت سر میزارن رو بیشتر احساس کنیم. در مورد مویرا که زنده موندن و رابطه اش با اون پیرمرده و همینطور اشتباهاتش رو دیدم و در مورد ناتالیا..... آه ناتالیا هرچقدر من در مورد این بشر حرف بزنم بازم کمه :biggrin1: جنگ داخلی ناتالیا و الکس توی اپیزود Little Miss فوق العاده بود! الکس هی داره سعی میکنه ناتالیا رو ناامید کنه تا کنترل بدنش رو در اختیار بگیره در حالی که ناتالیا به هیچ عنوان حاضر نیست حرفاش رو باور کنه. نهایتا هم به نظر میاد ناتالیا پیروز این مبارزه است ولی اگه یه نگاه به تفاوت های شخصیت ناتالیا توی بازی اصلی و این اپیزود بندازید متوجه میشید که زیاد هم نمیشه روی این موضوع حساب کرد.

توی Little Miss ناتالیا دقیقا مثل یه دختر کوچولو توی اون سن و سالی که داره با دیده شدنش توسط هیولاها غش میکنه در حالی که توی بازی اصلی اینطوری نیست. توی LM فقط الکسه که میتونه جلوتر از خودش دشمنا رو تشخیص بده ولی توی بازی اصلی ناتالیا هم این توانایی رو داره. در بازی اصلی ناتالیا صراحتا میگه از هیولاها نمیترسه، اونجایی که یه هیولا داره از پشت به بری نزدیک میشه خیلی راحت داره نگاه میکنه. حتی یه جا صرفا با نگاه کردن به الکس BOW شده میتونه اون رو بترسونه و فراری بده. این رفتارا و خونسردی بی اندازه ناتالیا توی داستان اصلی در کنار اطلاعاتی که همینطوری در مورد جای الکس BOW شده داره، بیشتر من رو مجاب میکنه که حتی توی خود داستان هم ناتالیا کاملا ناتالیا نیست و یه بخشی از رفتاراش در واقع کارای الکسند.

راستی بحث توانایی های ناتالیا شد، دقت کردید ناتالیا توی Little Miss میتونه کامل جلوی خودش رو ببینه؟ یعنی نه تنها دشمنا رو از راه دور به صورت هاله تشخیص میده بلکه کاملا میتونه جلوتر رو ببینه. به نظرم احتمال داره ناتالیا/الکس توی داستان اصلی هنوز نتونسته بودن درست به توانایی هاشون مسلط بشن و ممکنه جلوتر توانایی های جدیدتری ازشون ببینیم. راستی اگر ویروس تونسته به ناتالیا این توانایی ها رو بده موندم مویرا بعدا چه توانایی های ممکنه گیرش بیاد! به هرحال مویرا هم ویروس رو تونسته کنترل کنه پس هیچ بعید نیست در آینده یه چیزایی از اون هم ببینیم.

و بحث آخرم در مورد تایم لاین بازیه. جوری که بازی رو تموم کردن کاملا داره داد میزنه که میخوان الکس رو برای نسخه های بعدی آماده کنند. با توجه به حرفای کلیر توی اون کات سین 2 سال بعد، معلوم میشه که جریانات بازی اصلی 2 سال قبل از RE6 بوده و با توجه به اتفاقاتی که الان افتاده و اینکه الکس کاملا بیدار شده هیچ بعید نیست نسخه شماره دار بعدی بعد از RE6 اتفاق بیوفته و تمرکز دوباره روی الکس باشه. من که از خدامه اینکار رو بکنند چون واقعا شخصیت منفی فوق العاده ایه.

یه عالمه نوشتم ولی هنوز احساس میکنم کلی چیز دیگه هست که بهشون اشاره نکردم که همین موضوع دقیقا نشون میده چقدر کار کپکام توی ساخت بازی عالی بوده :biggrin1: امیدوارم سری همین راه خوبی رو که در پیش گرفته ادامه بده و روزی برسه که تاپیکای خبری RE بجای ترول هایی که الان توشون میبینیم، باز پر بشه از هوادارایی که برای تجربه یک ثانیه از این سری ناب دارن له له میزنند. بی صبرانه منتظرم ببینم کپکام در ادامه چه چیزایی برامون در نظر گرفته :biggrin1:


علی حتما بخونه!
علاوه ب اینهایی که گفتی الکس یه قصد دیگه هم برای دزدیدن افراد تراسیو و دزدیدن کلیر داشت...اجرا ازمایش و ارتباط ویروس و ترس و... یکی از افراد کلیدی کلیر و مویرا بودن این سوژه برا الکس مهم بود چون میخواست تاثیر روابط نزدیک بر روی ترس رو ببینه از طرف دیگه کلیر تنها کسی بود که بدون اموزش ویژه از حوادث راکون و جزیره نجات پیدا کرد و این ها کلا باعث میشه که تو چشم الکس بیشتر بدرخشه
درسته که الکس هدف و برنامه زیبایی داشت اما یه سری نقطه ضعفها غیر قابل چشم پوشی بودن مثلا:
همون زمانی که الکس اعضا تراسیو رو میدزده بنظر میاد تشکیلاتش بیش از این حرفا باشه اما در کمال تعجب میبینیم بجز معدودی شخصیت کسی بیشتر نبود و حتی کلر با حل کردن چن تا معما ساده به الکس میرسه از طرف دیگه نه خبری از چند تا سازمان بود و نه چیزی
نکته مهمتر که میتونستن ازش به نحو احسن استفاده کنن استیو بود البرت بعد کد ورنیکا استیو رو تحویل سازمان داد و از طرفی الکس با البرت در ارتباط بود و کلیر هم وارد جریان شده بود واقعا همه چی محیا شده بود که استیو بیاد که فعلا خبری ازش نیست. خدا وکلیلی حرف از پیرز که یه شخصیت کاملا جانبی بود زدن ولی از استیو فقط یه دیالوگ فهمیدیم جالبه ها!:d
البته بی انصافی نمیکنم داستانش در مقابل سری های اخیر مثه 6 واقعا پر اهمیت بود و نکات اصلی رو بیان کردن اما امیدوارم توی DLC ها دست کم چن تا از این مشکلات رو حل کنن
الکس هم که وارد سری 7 مطمئنا میشه ولی امیدوارم با کسی مثه جیک روبه روش نکنن:d
مویرا هم خیلی جالب برگردوندن فکر نمیکردم زنده باشه و شخصیتش خیلی بعض جیک یا شوا یا پیرز بود
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
بالاخره پس از تاخیر مضاعف :d اومدم جواب پستا رو بدم




علی حتما بخونه!
علاوه ب اینهایی که گفتی الکس یه قصد دیگه هم برای دزدیدن افراد تراسیو و دزدیدن کلیر داشت...اجرا ازمایش و ارتباط ویروس و ترس و... یکی از افراد کلیدی کلیر و مویرا بودن این سوژه برا الکس مهم بود چون میخواست تاثیر روابط نزدیک بر روی ترس رو ببینه از طرف دیگه کلیر تنها کسی بود که بدون اموزش ویژه از حوادث راکون و جزیره نجات پیدا کرد و این ها کلا باعث میشه که تو چشم الکس بیشتر بدرخشه
درسته که الکس هدف و برنامه زیبایی داشت اما یه سری نقطه ضعفها غیر قابل چشم پوشی بودن مثلا:
همون زمانی که الکس اعضا تراسیو رو میدزده بنظر میاد تشکیلاتش بیش از این حرفا باشه اما در کمال تعجب میبینیم بجز معدودی شخصیت کسی بیشتر نبود و حتی کلر با حل کردن چن تا معما ساده به الکس میرسه از طرف دیگه نه خبری از چند تا سازمان بود و نه چیزی
نکته مهمتر که میتونستن ازش به نحو احسن استفاده کنن استیو بود البرت بعد کد ورنیکا استیو رو تحویل سازمان داد و از طرفی الکس با البرت در ارتباط بود و کلیر هم وارد جریان شده بود واقعا همه چی محیا شده بود که استیو بیاد که فعلا خبری ازش نیست. خدا وکلیلی حرف از پیرز که یه شخصیت کاملا جانبی بود زدن ولی از استیو فقط یه دیالوگ فهمیدیم جالبه ها!:d
البته بی انصافی نمیکنم داستانش در مقابل سری های اخیر مثه 6 واقعا پر اهمیت بود و نکات اصلی رو بیان کردن اما امیدوارم توی DLC ها دست کم چن تا از این مشکلات رو حل کنن
الکس هم که وارد سری 7 مطمئنا میشه ولی امیدوارم با کسی مثه جیک روبه روش نکنن:d
مویرا هم خیلی جالب برگردوندن فکر نمیکردم زنده باشه و شخصیتش خیلی بعض جیک یا شوا یا پیرز بود
درست میگی آرمین :D ولی خب من هنوز Secret File ها رو نخوندم و ممکنه این سوالا رو اونجا جواب داده باشن :D
 

NERO TURBO

into the Dark city
کاربر سایت
Jun 3, 2011
641
نام
Armin
درست میگی آرمین :D ولی خب من هنوز Secret File ها رو نخوندم و ممکنه این سوالا رو اونجا جواب داده باشن :D

والا سیکرت فایلا هم برا این موضوع پاسخی نداشتن :d
حتی توی یه سیکرت فایل ها از ایمل پیرز به کلیر که میخواسته عکس جوونی کریس رو ببنیه بود ولی خبری از استیو نبود (جالبه ها! :d )
فقط فکر کنم جوابهارو توی DLC بازی میبینیم
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
والا سیکرت فایلا هم برا این موضوع پاسخی نداشتن :d
حتی توی یه سیکرت فایل ها از ایمل پیرز به کلیر که میخواسته عکس جوونی کریس رو ببنیه بود ولی خبری از استیو نبود (جالبه ها! :d )
فقط فکر کنم جوابهارو توی DLC بازی میبینیم

البته من منظورم از دست رفتن تشکیلات الکس بود :D وگرنه با وجود اینکه دوست دارم از استیو بیشتر بدونم ولی بودنش توی داستان جز واجبات نیست :D حداقل نه تا وقتی که کپکام قشنگ بخواد بهش بپردازه و روش وقت بزاره :D مثلا اینکه استیو الان نباشه باز خیلی بهتره تا اینکه فقط یه اسمی ازش ببرن و بعد به طور کامل ازش بگذرن.
 
  • Like
Reactions: playstation1

NERO TURBO

into the Dark city
کاربر سایت
Jun 3, 2011
641
نام
Armin
البته من منظورم از دست رفتن تشکیلات الکس بود :D وگرنه با وجود اینکه دوست دارم از استیو بیشتر بدونم ولی بودنش توی داستان جز واجبات نیست :D حداقل نه تا وقتی که کپکام قشنگ بخواد بهش بپردازه و روش وقت بزاره :D مثلا اینکه استیو الان نباشه باز خیلی بهتره تا اینکه فقط یه اسمی ازش ببرن و بعد به طور کامل ازش بگذرن.

برای اطمینان دوباره سیکرت فایلها رو گشتم و علتی هم برای تشکیلات الکس ندیدم:d
قبول دارم:d راستی فقط اسم بردن از استیو هم زیاد جالب نبود باید مستقیما بهش اشاره میشد که نشد... بنظرم استیو جای توجه بیشتری داشت
قدرت t veronica خارق العاده بود و پس از نابودی الکسیا و پدرش تنها کسی که این ویروس توی بدنش بود استیو بود از طرفی اگه ویروس به بدن کسی تزریق بشه و به مدت 15 سال توی محفظه سردکن بمونه قدرت خارق العاده ای میگیره مثل الکسیا که همه رو جزغاله کرد:d
خدا وکیلی مخی مثه الکس باید در مقابل این منبع طلا ( :d ) هیچ عکس العملی نشون نمیداد
اون موقع بود که البرت جنازه استیو رو برمیداره و به سازمان تحویل میده و میدونیم با الکس ارتباط داشت و از طرفی تنها کسی که میتونست با استیو (حالا به هر شکلی ) رو به رو بشه کلیر بود
این کار دو تا علت اصلی داشت:
  • اختصاص دادن بودجه کم
  • توجه ندادن به نکات اصلی و کلیدی

متاسفانه این چند روز حس تایپ نبود نتونستم بیام اینارو بنویسم:d
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
برای اطمینان دوباره سیکرت فایلها رو گشتم و علتی هم برای تشکیلات الکس ندیدم:d
قبول دارم:d راستی فقط اسم بردن از استیو هم زیاد جالب نبود باید مستقیما بهش اشاره میشد که نشد... بنظرم استیو جای توجه بیشتری داشت
قدرت t veronica خارق العاده بود و پس از نابودی الکسیا و پدرش تنها کسی که این ویروس توی بدنش بود استیو بود از طرفی اگه ویروس به بدن کسی تزریق بشه و به مدت 15 سال توی محفظه سردکن بمونه قدرت خارق العاده ای میگیره مثل الکسیا که همه رو جزغاله کرد:d
خدا وکیلی مخی مثه الکس باید در مقابل این منبع طلا ( :d ) هیچ عکس العملی نشون نمیداد
اون موقع بود که البرت جنازه استیو رو برمیداره و به سازمان تحویل میده و میدونیم با الکس ارتباط داشت و از طرفی تنها کسی که میتونست با استیو (حالا به هر شکلی ) رو به رو بشه کلیر بود
این کار دو تا علت اصلی داشت:
  • اختصاص دادن بودجه کم
  • توجه ندادن به نکات اصلی و کلیدی

متاسفانه این چند روز حس تایپ نبود نتونستم بیام اینارو بنویسم:d

یا هم اینکه ترجیه دادن استیو رو برای قسمتای بعدی نگه دارن تا تمرکز این نسخه بیشتر روی الکس و معرفی اون باشه :D وقتی الکس رو فراموش نکردن و بالاخره ازش استفاده کردن مطمئن باش استیو هم از یادشون نرفته و به موقعش به اون هم میپردازن :D
 

NERO TURBO

into the Dark city
کاربر سایت
Jun 3, 2011
641
نام
Armin
یا هم اینکه ترجیه دادن استیو رو برای قسمتای بعدی نگه دارن تا تمرکز این نسخه بیشتر روی الکس و معرفی اون باشه :D وقتی الکس رو فراموش نکردن و بالاخره ازش استفاده کردن مطمئن باش استیو هم از یادشون نرفته و به موقعش به اون هم میپردازن :D

اینم حرفیه:d
واقعا امیدوارم بهش پرداخته بشه چون واقعا این شخصیت پتانسیلشو داره:d
 

esmael

کاربر سایت
May 7, 2013
248
نام
اسماعیل
بچه هادلتونو به حضور استیو در نسخه بعدی رزیدنت اویل خوش نکنین
اگه دی ال سی داستانی در کار باشه احتمال حضور استیو هست که البته اونم منوط به اینه که همچین دی ال اسی ای عرضه بشه یا نه
 
  • Like
Reactions: playstation1

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
بازی را مدت هاست تموم کردم گفتم یک نظری بدهم

چی چی بود این بازی. همین الان داشتم به دوست خوب و قدیمیم اکبر وسکر میگفتم که بازی نکنی چیز خاصی را از دست نمیدی

دقیقا حس ترس و دلهره این بازی کجا بود .کپکام یاد گرفته محیط بازی را تاریک کنه و بگه بیا اینک بازی ترسناک.یک مشت ابله ربختند نو این شرکت

حالم از طراحی الکس وسکر به هم خورد. من را یاد فیلم دزدان عروسکها با بازی اکبر عبدی انداخت.ننه اکبر عبدی شباهت زیادی به الکس وسکر داشت

داستانشم به غیر از پایانش کاملا قابل پیش بینی بود. پایانش حداقل جا را برای شماره هفت بازگذاشت.
 
  • Like
Reactions: playstation1

Silent fans

Stay lostdata
کاربر سایت
Jan 6, 2013
501
نام
Sera
اتمسفر و جو خوبی داشت ؛داستان آنچنانی نداشت ؛ایده داستانی جذابی داشت ولی چیز جدیدی نبود و کلیشه بود ؛گیمپلی رو به پیشرفتی داشت خسته کننده نبود کمی حال و هوای کلاسیک داشت ولی اون نبود ؛موسیقی دلپذیر بود و تبریک به سازندش تحسین برانگیز بود؛گرافیک اهمیتی برام نداره ولی افت فریم بدجور رو مخ بود.
پیشنهاد من به کسایی هنوز بازی نکردن اینه؛بازی کنید یا نکنید من خوشم اومد.

- - -ویرایش - - -

اتمسفر و جو خوبی داشت ؛داستان آنچنانی نداشت ؛ایده داستانی جذابی داشت ولی چیز جدیدی نبود و کلیشه بود ؛گیمپلی رو به پیشرفتی داشت خسته کننده نبود کمی حال و هوای کلاسیک داشت ولی اون نبود ؛موسیقی دلپذیر بود و تبریک به سازندش تحسین برانگیز بود؛گرافیک اهمیتی برام نداره ولی افت فریم بدجور رو مخ بود.
پیشنهاد من به کسایی هنوز بازی نکردن اینه؛بازی کنید یا نکنید من خوشم اومد.
 
  • Like
Reactions: playstation1

mohsen gt5

کاربر سایت
Oct 8, 2010
859
بعد از چهار رزیدنت اویل برام تموم شد دیگه ولی یه بازی خوب هنوز میشد گفت. بعد از شیش کلا دیگه همه چیش تموم شد. یعنی بودن و نبودنش یکی شد. از رفیقم گرفتمش رو پی سی, نیم ساعت رفتم دیدم زامبی که چه عرض کنم, دشمنات شبیه دشمنای توی RAGE هستن کلا شیفت دیلت!
 
  • Like
Reactions: playstation1

genesis007

کاربر سایت
May 16, 2010
1,308
نام
shahab
بعد از چهار رزیدنت اویل برام تموم شد دیگه ولی یه بازی خوب هنوز میشد گفت. بعد از شیش کلا دیگه همه چیش تموم شد. یعنی بودن و نبودنش یکی شد. از رفیقم گرفتمش رو پی سی, نیم ساعت رفتم دیدم زامبی که چه عرض کنم, دشمنات شبیه دشمنای توی RAGE هستن کلا شیفت دیلت!

شماره 6 یه شکست بود.{هرچند کمپینگ لیون بازم بهتر از بقیش بود} ولی RE-rv2 درست مثل شماره قبلش امیدوار کننده بود.
اتمسفر خوب. داستان شاید کلیشه ای ولی بازم جذاب با روایتی خیلی بهتر. کارکتر ها هم که عالی گیم پلی تقلید از بازی های دیگه داره ولی قابل قبوله .
دشمنای rv2هم بیشتر به شماره 4 شبیه اند تا شماره6.


===================================
امیدوارم شماره 7 نگاهی بیشتر به rv2داشته باشه تا شماره6 و5.
 
  • Like
Reactions: playstation1

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
الان مطمئنید Rev2 بازی کردید ؟ :D بازی یه Come Back عالی برای سری بود ، اینکه توقع یه نسخه ی با فلان میلیون دلار بودجه ی ساخت و شونصد ساعت گیم پلی ازش داشتین که مشکل این اپیزودی بدبخت نیست :D
 
  • Like
Reactions: playstation1

Silent fans

Stay lostdata
کاربر سایت
Jan 6, 2013
501
نام
Sera
جناب همه که مثل شما فکر نمی کنن ولی دلیلی نداره چون طرز فکرشون مثل شما نیس بگید بازی نکردین ؛قبلا این بک با نسخه 1 زده شده بود و R2 این روند بهبود بخشید ولی هنوز نمیشه از واژه عالی براش استفاده کرد عالی یعنی سری کلاسیک .
این هزینه هارو که میگی قبلا آقایان عقل صرف سری اصلی کردن ؛شاهکاره 6 پدید اوردن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر