بحث و تبادل نظر در مورد سری Resident Evil

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
بعد از تموم کردن بازی و کلی لذت بردن از بهترین RE ـی که بشخصه بعد از سری کلاسیک بازی کردم، اومدم اینجا یه پست و بلند و بالا در موردش بدم و از بخش های مختلفش حرف بزنم که دیدم بازم مثل همیشه اینجا جر و بحث دعواست 8-|
 

IMANOKA

کاربر سایت
Sep 11, 2014
6,312
بعد از تموم کردن بازی و کلی لذت بردن از بهترین RE ـی که بشخصه بعد از سری کلاسیک بازی کردم، اومدم اینجا یه پست و بلند و بالا در موردش بدم و از بخش های مختلفش حرف بزنم که دیدم بازم مثل همیشه اینجا جر و بحث دعواست 8-|

شما نظرتونو بنویسین.اونایی که دعوا کردن بن شدن:d
 

genesis007

کاربر سایت
May 16, 2010
1,306
نام
shahab
سلام.
بلخره RV-rv2رو من هم بازی کردم.
قبل از امدن بازی خیلی ها یادم می گفتن که این بازی رو نمی گیرن و یه شکست بدتر برای این سری می دونستن به خصوص به صورت ایپیزودی که بود و هزینه کمش.
ولی به شخصه بعد از مشخص شدن حظور کلر به عنوان یه کارکتر اصلی من همون اول تصمیم به گرفتن بازی گرفتم نمی دونم کلا دو کارکتر لیون و کلر اگه تو بازی به عنوان کارکتر اول انتخاب شوند اگه بازی مشکلاتی هم داشته باشه ولی کلا بازی رو جذاب می کنند تا حالا که سازنده ها این کار رو کردن.
بازی مثل همیشه به نسخه های کلاسیک نمی رسه ولی بنظرم یه بازی خیلی جذاب تر از کمپینگ های کریس وجیک تو شماره6 بود.
بازی خیلی بیشتر طمع شماره4 بازی روداشت این خیلی به کام من خوش امد گرافیک بازی هم با توجه به شرایط بازی بنظرم قابل قبول بود گیم پلی هم بنظرم بعد از کمی مدت راحت عادت می شد و خیلی هم جذاب.
متاسفانه منم از پایان بازی راضی نبودم بعد از 4 ایپیزود خوب انتظار پایان بهتری داشتم.
نکته دیگه هم این بود که بازی سعی در تقلید از THE LAST of usرو داشت از اجر پرت کردن های ناتالیا تا قایم شدن های بری همراه ناتالیا. ولی باز هم دلچسب بود .
معما هرچند ساده بودن ولی کوتاه نبودن مثلا برای بدست اوردن کارت کی ها باید قسمت هایی رو می گشتی که این خودش وقت گیر و ملزم به درگیری با دشمن ها بود.
بازی ولی کوتاه بود که کاش یه نسخه شماره دار می شد. بنظرم تونست فشار شماره6 رو کم کنه;)


در کل بازی برای من هرچند ترسناک نبود ولی جذاب بود بعد از نسخه های کلاسیک و بعد از شماره 4واقعا RV-rv2 به من چسبید.:d
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
@Iman_0013
پس امیدوارم این دعواهای بی مورد هم دیگه تموم بشن.
--------
خب قبلا نظرم رو در مورد سه تا اپیزود اول گفتم پس فقط در مورد اپیزود آخر و اون دوتا اپیزود اضافی حرف میزنم :D
اول از همه بگم که مخم بعد از فهمیدن نقشه Alex سوت کشید! انتقال ذهنش به ناتالیا و بعد کشتن خودش؟ واو فوق العاده بود! خصوصا که میخواست اینکار رو جلوی کلیر و مویرا انجام بده.
بعد از بازی کردن اپیزود 4 تک تک سوالاتم در مورد داستان و اتفاقات اون جواب داده شد. اهمیت ناتالیا، دلیل وجود آزمایشات، نقشه ی الکس و.... همشون رو به بهترین شکل ممکن جوب دادن. تنها مسئله ای که یکم گنگ برام باقی مونده دلیل حضور کلیر و مویرا توی جزیره است که خب بازم برای توجیح این مسئله کپکام دستاش خیلی بازه. ممکنه هنوز اون موقع ناتالیا نشونه های موفقیت آمیز بودن آزمایش رو از خودش نشون نداده باشه، ممکنه آلکس میخواسته دنبال کاندیداهای بهتری(نسبت به ناتالیا که تنها یک بچه است) میگشته و بعدا بخاطر رسیدن کلیر و مویرا به برج مجبور به جلو انداختن نقشه اش میشه، ممکنه میخواسته کار نیل رو یکسره کنه تا کسی از نقشه اش خبر نداشته باشه برای همین آخرین گروه رو میاره، ممکنه میخواسته جلوی کلیر و مویرا خودش رو بکشه تا مرگش رسمی بشه و بتونه به راحتی توی بدن ناتالیا بدون اینکه کسی متوجه بشه زندگی کنه (اتفاقی که آخر کار هم میوفته)

در کل احتمالات خیلی زیاده و میشه هرکدوم از اینا رو حساب کرد.

در مورد پایان با وجود اینکه خودم دوست داشتم کلیر نقش اساسی توی مرگ الکس داشته باشه ولی بشخصه از این روندی که توی بازی اتفاق افتاد خیلی خیلی بیشتر از مرگ آلکس توسط کلیر خوشم اومد. الان تمام دنیا فکر میکنند آلکس وسکر مرده و خانواده وسکر کارشون تموم شده در حالی که الکس نه تنها حالش کاملا خوبه بلکه حتی تونسته توی خانواده اشخاصی مثل کلیر یا بری نفوذ کنه. کسایی که برای سازمان هایی مثل BSAA کار میکنند. یعنی نه تنها الکس زنده موند، یه بدن جوونتر گیرش اومد و مرگ خودش رو هم جعل کرد، بلکه تونست به صورت فوق العاده عمیقی اعتماد دشمنش رو جلب کنه و کاملا درون اونها نفوذ کنه!!! خداییش نبوغ تا چه حد؟ :D

بدون شک الکس یکی از بهترین شخصیت منفی هاییه که توی این چند ساله دیدم. RE:R2 در واقع بیشتر از اینکه بازی کلیر یا بری باشه بازی الکس بود! مرگ الکس قبلی و تولد الکسی جدید. اگه بخوام همینجوری ادامه بدم میتونم تا صبح در مورد شخصیت الکس و نبوغی که توی طراحی و شخصیت پردازی اون استفاده شده صحبت کنم :D واقعا کپکام موفقیت فوق العاده ای توی طراحی شخصیت الکس داشته.

حالا از الکس که یکم بکشیم بیرون میبینم باقی شخصیت های بازی هم خیلی جالب کار شده بودن. کلیر و بری که معرف حضور همه هستن و کاراشون رو هم توی بازی دیدیم ولی شخصیت دیگه ای که اصلا فکرش رو نمیکردم اینقدر عالی از آب در بیاد مویرا بود. در واقع در کنار الکس REV2 یجور داستان Origin برای مویرا هم به حساب میومد. تبدیل شدنش از یه شخصیت بد دهن و تازه کار که از اسلحه میترسه و از پدرش متنفره، به شخصیت خودکفا و عاقلی که آخر بازی میبینیم فوق العاده بود، خصوصا وقتی اپیزود Struggle و جریانات اون رو هم در نظر بگیریم. تغییر رنگ مچ بند مویرا و سالم موندنش نشون میده که علاوه بر قدرت روحی بالایی که داره پتانسیل و مقاومت جسمیش هم خیلی بالاست. در واقع اگر مویرا کمی زودتر به جزیره میومد شاید جای ناتالیا الان الکس رو توی بدن اون میدیدبم.

به نظرم با توجه به رابطه ناتالیا و مویرا و همینطور نحوه تموم شدن بازی و شخصیتی که مویرا و ناتالیا (که دیگه الان الکسه) هر کدوم در انتهای کار به اون تبدیل شدن، رقیب اصلی الکس قراره مویرا باشه.

بحث Struggle شد، خدایی حیفم میاد به اپیزود های اضافیه Little Miss و Struggle و اینکه چقدر خوب و یونیک بودن اشاره نکنم. نه تنها از لحاظ داستانی بلکه از لحاظ گیم پلی هم این دوتا اپیزود تفاوت های واضحی با بازی اصلی داشتن که باعث میشد اون حس خاص بودن بازی و شرایطی که شخصیت ها پشت سر میزارن رو بیشتر احساس کنیم. در مورد مویرا که زنده موندن و رابطه اش با اون پیرمرده و همینطور اشتباهاتش رو دیدم و در مورد ناتالیا..... آه ناتالیا هرچقدر من در مورد این بشر حرف بزنم بازم کمه :D جنگ داخلی ناتالیا و الکس توی اپیزود Little Miss فوق العاده بود! الکس هی داره سعی میکنه ناتالیا رو ناامید کنه تا کنترل بدنش رو در اختیار بگیره در حالی که ناتالیا به هیچ عنوان حاضر نیست حرفاش رو باور کنه. نهایتا هم به نظر میاد ناتالیا پیروز این مبارزه است ولی اگه یه نگاه به تفاوت های شخصیت ناتالیا توی بازی اصلی و این اپیزود بندازید متوجه میشید که زیاد هم نمیشه روی این موضوع حساب کرد.

توی Little Miss ناتالیا دقیقا مثل یه دختر کوچولو توی اون سن و سالی که داره با دیده شدنش توسط هیولاها غش میکنه در حالی که توی بازی اصلی اینطوری نیست. توی LM فقط الکسه که میتونه جلوتر از خودش دشمنا رو تشخیص بده ولی توی بازی اصلی ناتالیا هم این توانایی رو داره. در بازی اصلی ناتالیا صراحتا میگه از هیولاها نمیترسه، اونجایی که یه هیولا داره از پشت به بری نزدیک میشه خیلی راحت داره نگاه میکنه. حتی یه جا صرفا با نگاه کردن به الکس BOW شده میتونه اون رو بترسونه و فراری بده. این رفتارا و خونسردی بی اندازه ناتالیا توی داستان اصلی در کنار اطلاعاتی که همینطوری در مورد جای الکس BOW شده داره، بیشتر من رو مجاب میکنه که حتی توی خود داستان هم ناتالیا کاملا ناتالیا نیست و یه بخشی از رفتاراش در واقع کارای الکسند.

راستی بحث توانایی های ناتالیا شد، دقت کردید ناتالیا توی Little Miss میتونه کامل جلوی خودش رو ببینه؟ یعنی نه تنها دشمنا رو از راه دور به صورت هاله تشخیص میده بلکه کاملا میتونه جلوتر رو ببینه. به نظرم احتمال داره ناتالیا/الکس توی داستان اصلی هنوز نتونسته بودن درست به توانایی هاشون مسلط بشن و ممکنه جلوتر توانایی های جدیدتری ازشون ببینیم. راستی اگر ویروس تونسته به ناتالیا این توانایی ها رو بده موندم مویرا بعدا چه توانایی های ممکنه گیرش بیاد! به هرحال مویرا هم ویروس رو تونسته کنترل کنه پس هیچ بعید نیست در آینده یه چیزایی از اون هم ببینیم.

و بحث آخرم در مورد تایم لاین بازیه. جوری که بازی رو تموم کردن کاملا داره داد میزنه که میخوان الکس رو برای نسخه های بعدی آماده کنند. با توجه به حرفای کلیر توی اون کات سین 2 سال بعد، معلوم میشه که جریانات بازی اصلی 2 سال قبل از RE6 بوده و با توجه به اتفاقاتی که الان افتاده و اینکه الکس کاملا بیدار شده هیچ بعید نیست نسخه شماره دار بعدی بعد از RE6 اتفاق بیوفته و تمرکز دوباره روی الکس باشه. من که از خدامه اینکار رو بکنند چون واقعا شخصیت منفی فوق العاده ایه.

یه عالمه نوشتم ولی هنوز احساس میکنم کلی چیز دیگه هست که بهشون اشاره نکردم که همین موضوع دقیقا نشون میده چقدر کار کپکام توی ساخت بازی عالی بوده :D امیدوارم سری همین راه خوبی رو که در پیش گرفته ادامه بده و روزی برسه که تاپیکای خبری RE بجای ترول هایی که الان توشون میبینیم، باز پر بشه از هوادارایی که برای تجربه یک ثانیه از این سری ناب دارن له له میزنند. بی صبرانه منتظرم ببینم کپکام در ادامه چه چیزایی برامون در نظر گرفته :D
 
آخرین ویرایش:

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
@Dante Never Cry

آخ جون بحث :D
یعنی علی تک تک چیزایی که می خواستم بگم رو گفتی :D و اما ادامه ی کار :D علی توی Little Miss به استایل گرافیکی کار دقت کردی ؟ :D فک کنم تاثیرات تازه بیدار شدن ناتالیا بود :D معرکه بود :D اینکه از اون حالت کم کم به حالت فعلی در میاد ، اون هاله های صورتی کنار میره و دیدش کاملاً مشابه الکس میشه تا جایی که توی بازی قشنگ همون دید رو داریم :D

و اینکه هر چقدر از مویرا بگم کم گفتم :D هر چقدر خلق و پرداخت جیک فاجعه بار بود (بعید می دونم کسی توی این کره ی خاکی باشه که از جیک خوشش بیاد :D) از اینور مویرا عالی بود :D جدا از چیزهایی که اشاره کردی (انصافاً این روند آدم شدنش عالی بود :D معلوم بود روی تک تک کارها و دیالوگ هاش کار شده :D (کلیر تیر میزد این گوشاشو میگرفت :D) یعنی اگه شوخی میکرد واقعاً شوخی بود ، نه مثل این کرکترهایی که یه چرت و پرتی میگن و مثلاً دارن شوخی میکنن :| :D نه تنها به شدت کرکتر باور پذیر و یونیکی (توی سری) از آب در اومده بود بلکه خیلی قشنگ با کرکتر های اصلی هم پیوند دادنش :D از یه طرف دختر بری ـه و از یه طرف دو بار جون کلیر رو نجات داد ، از طرفی هم با 6 ماه جون کندن ازش یه Survivor ساختن و تازه باس اصلی بازی رو هم یه نوازشی کرد :D یعنی این مویرا شونصد برابر اون مرتیکه جیک پتانسیل حضور داخل سری رو داره :D الان بخواهیم به کرکتر های مثبتی که تا اینجا دیدیم (شِوا ، هلنا ، جیک ، پیرس) نگاه کنیم ، انصافاً مویرا بهترینشونه :D
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
@Dante Never Cry

آخ جون بحث :D
یعنی علی تک تک چیزایی که می خواستم بگم رو گفتی :D و اما ادامه ی کار :D علی توی Little Miss به استایل گرافیکی کار دقت کردی ؟ :D فک کنم تاثیرات تازه بیدار شدن ناتالیا بود :D معرکه بود :D اینکه از اون حالت کم کم به حالت فعلی در میاد ، اون هاله های صورتی کنار میره و دیدش کاملاً مشابه الکس میشه تا جایی که توی بازی قشنگ همون دید رو داریم :D

و اینکه هر چقدر از مویرا بگم کم گفتم :D هر چقدر خلق و پرداخت جیک فاجعه بار بود (بعید می دونم کسی توی این کره ی خاکی باشه که از جیک خوشش بیاد :D) از اینور مویرا عالی بود :D جدا از چیزهایی که اشاره کردی (انصافاً این روند آدم شدنش عالی بود :D معلوم بود روی تک تک کارها و دیالوگ هاش کار شده :D (کلیر تیر میزد این گوشاشو میگرفت :D) یعنی اگه شوخی میکرد واقعاً شوخی بود ، نه مثل این کرکترهایی که یه چرت و پرتی میگن و مثلاً دارن شوخی میکنن :| :D نه تنها به شدت کرکتر باور پذیر و یونیکی (توی سری) از آب در اومده بود بلکه خیلی قشنگ با کرکتر های اصلی هم پیوند دادنش :D از یه طرف دختر بری ـه و از یه طرف دو بار جون کلیر رو نجات داد ، از طرفی هم با 6 ماه جون کندن ازش یه Survivor ساختن و تازه باس اصلی بازی رو هم یه نوازشی کرد :D یعنی این مویرا شونصد برابر اون مرتیکه جیک پتانسیل حضور داخل سری رو داره :D الان بخواهیم به کرکتر های مثبتی که تا اینجا دیدیم (شِوا ، هلنا ، جیک ، پیرس) نگاه کنیم ، انصافاً مویرا بهترینشونه :D

آره احسان اون افکته خیلی باحال بود :D کلا توجه سازنده ها به جزییات برای یه بازی 25دلاری که اپیزودی هم عرضه شده فوق العاده بود :D

کاملا با حرفات موافقم :D مویرا دقیقا نقطه مقابل جیکه :D هرچقدر اون پتانسیل اولیه اش بالا بود (پسر وسکر) ولی بجاش توی بازی گند زدن به شخصیتش، اینور مویرا از اول پتانسیل زیادی نداشت ولی توی خود بازی پردازش و رشدش رو فوق العاده در آوردن :D اون پشت صحنه Last of Us رو یادته که میگن بازی در واقع یه جورایی یه Origin Story برای Ellie به حساب میاد؟ :D مویرا توی RE:R2 هم دقیقا همین وضعیت رو داشت. در کنار الکس سازنده ها به صورت خیلی خیلی خوبی تونستن Origin Story ـه یه شخصیت مثبت/قابل بازی جدید دیگه رو هم بگن :D از این لحاظ RE:R2 یه پیروزی خیلی بزرگ برای کپکام و کل سری RE به حساب میاد چون تونست در کنار برگردوندن دوتا از شخصیت های قدیمیتر سری، دوتا شخصیت فوق العاده دیگه رو هم برای بازی های آینده سری RE معرفی کنه و اینکار رو به بهترین صورت ممکن انجام داد :D من که بدجوری دلم میخواد ببینم جلوتر چه اتفاقی برای مویرا و الکس میوفته :D برعکس شخصیت های جدید RE6 مثل جیک، پیرس و هلنا که میخوام سر به تنشون نباشه :| :D

راستی دقت کردی توی Raid Mode هم خبری از هیچکدوم اینا نبود؟ :D حالا باز پیرس و هلنا قابل درک بودن ولی اینکه جیک هم حتی توی اون بخش نباشه قشنگ نشون میده که کپکام متوجه تنفر هوادارا نسبت به شخصیتای جدید RE6 شده و میشه امیدوار بود که دیگه به این زودی ها ریختشون رو نبینیم :D
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
آره احسان اون افکته خیلی باحال بود :D کلا توجه سازنده ها به جزییات برای یه بازی 25دلاری که اپیزودی هم عرضه شده فوق العاده بود :D

کاملا با حرفات موافقم :D مویرا دقیقا نقطه مقابل جیکه :D هرچقدر اون پتانسیل اولیه اش بالا بود (پسر وسکر) ولی بجاش توی بازی گند زدن به شخصیتش، اینور مویرا از اول پتانسیل زیادی نداشت ولی توی خود بازی پردازش و رشدش رو فوق العاده در آوردن :D اون پشت صحنه Last of Us رو یادته که میگن بازی در واقع یه جورایی یه Origin Story برای Ellie به حساب میاد؟ :D مویرا توی RE:R2 هم دقیقا همین وضعیت رو داشت. در کنار الکس سازنده ها به صورت خیلی خیلی خوبی تونستن Origin Story ـه یه شخصیت مثبت/قابل بازی جدید دیگه رو هم بگن :D از این لحاظ RE:R2 یه پیروزی خیلی بزرگ برای کپکام و کل سری RE به حساب میاد چون تونست در کنار برگردوندن دوتا از شخصیت های قدیمیتر سری، دوتا شخصیت فوق العاده دیگه رو هم برای بازی های آینده سری RE معرفی کنه و اینکار رو به بهترین صورت ممکن انجام داد :D من که بدجوری دلم میخواد ببینم جلوتر چه اتفاقی برای مویرا و الکس میوفته :D برعکس شخصیت های جدید RE6 مثل جیک، پیرس و هلنا که میخوام سر به تنشون نباشه :| :D

راستی دقت کردی توی Raid Mode هم خبری از هیچکدوم اینا نبود؟ :D حالا باز پیرس و هلنا قابل درک بودن ولی اینکه جیک هم حتی توی اون بخش نباشه قشنگ نشون میده که کپکام متوجه تنفر هوادارا نسبت به شخصیتای جدید RE6 شده و میشه امیدوار بود که دیگه به این زودی ها ریختشون رو نبینیم :D

آره دقیقاً :D
یعنی از فانتزی هامه که اون پایان ایول 6 رو کلاً بی خیال بشن و یه جورایی ادامه ی جریانات رولیشنز 2 رو در پیش بگیرن :D آخه جیک مقابل چهارتا جوجه تیغیِ لاکپشت نما هم شد ایول ؟ :D اگه بیان داستان رولیشنز 2 و الکس رو بسط بدن و یه چیز عظیم ازش دربیارن و تبدیلش کنن به شماره ی 7 ( که بعیده :( ) معرکه میشه :D ولی خب بعیده ! اگه شایعات هم درست باشه و امسال حتی یه معرفی یا رونمایی هم از RE 7 داشته باشیم ، طبیعتاً استارت ساختش انقدری به عقب برمیگرده که به Rev 2 نکشه :D
خودم به شخصه از کرکتر بری خوشم نمیاد ، چه توی گذشته چه زمان حال :D بیان خیلی شیک بذارنش کنار به جاش هیروی جدید خاندان برتون رو بذارن کنار کلیر و یه شماره ی پرمایه ازش ردیف کنن :D هم الکس پتانسیلش رو داره ، هم کلیر بعد از اینهمه سال دوباره به سری برگشته (خدایی کریس و لیان و جیل دیگه اشباع شدن توی این چند سال) هم مویرا می تونه به یه پایه ثابت عالی برای آینده ی سری تبدیل بشه :D هر چی باشه از شری بیرکین توی RE6 که بدتر نمیشه :D

آره دقیقاً :D توی Raid Mode حتی کریس و لیان و جیل و ... حتی خود آلبرت هم هستن ولی خبری از این مزخرفها نیست :D
 
آخرین ویرایش:

mario...RE..SH

کاربر سایت
Oct 8, 2014
251
البته اینو باید بهش اشاره کنم اینه که این فخر فروشی ها از طرف یکی دیگه اغاز شد چون این طرفی که منظورتون هست اصلا اهل فخر فروشی و اینا نبود بنده خدا ولی از جاییکه یه نفر اومد و همه رو نفهم خطاب کرد و خودشو دانای کل
پست یه نفر رو بیشتر مورد خطاب قرار داده بود که مخاطب اصلیش هم همین طرفی بود که شما منظورتونه... و بحثها اغاز شد وگرنه کلی بحث دیگه شده که هیچ فخر فروشی هم توش نبوده
پست از اینجاست : http://forum.bazicenter.com/thread24348/page843/#post3462384
http://forum.bazicenter.com/thread24348/page844/#post3464783
و ادامه بحث:http://forum.bazicenter.com/thread24348/page843/#post3462942

حالا دیگه قضاوت با خودتون;)

آرمین جان به جای این که بگیم کی چیکار کرد کی نکرد و کی خوب کی بد خیلی بهتره همه دوستانه و "بدون باند بازی" نظزتشونو بگن. من نظرن کلی بود حالا شما اشاره به اشخاص کردی باید بگم همه این وسط حسابی از خجالت هم در اومدن ماشالا کسی هم مظلوم نیس و حرکت ضایع تر، قهر کردن و تحریم و این حرفاس. ما همه باهم دوستیم . من امیدوارم با این اتفاقات اخیر فضایای تیم و جناح بندی ها از بین بره و فضا سالم و دوستانه تر بشه برای همه. من به شخصه با همه ی بچه ها (چه کسایی که میشناسم جه نمی شناسم ) دوستم. همه باهم دوستیم.
الان هم تشکر ویژه دارم از دوستان عزیز زیر که نظرانشونو کامل و قشنگ بیان کردن. کسایی که اینجارو واقعا سایت گیم میدونن :
Dante Never Cry
Iman_0013
genesis007
Noctis lucis
لذت بردم از نظرات عالی و طرز برخورد عالی ترشون. :bighug:
 

NERO TURBO

into the Dark city
کاربر سایت
Jun 3, 2011
641
نام
Armin
آرمین جان به جای این که بگیم کی چیکار کرد کی نکرد و کی خوب کی بد خیلی بهتره همه دوستانه و "بدون باند بازی" نظزتشونو بگن. من نظرن کلی بود حالا شما اشاره به اشخاص کردی باید بگم همه این وسط حسابی از خجالت هم در اومدن ماشالا کسی هم مظلوم نیس و حرکت ضایع تر، قهر کردن و تحریم و این حرفاس. ما همه باهم دوستیم . من امیدوارم با این اتفاقات اخیر فضایای تیم و جناح بندی ها از بین بره و فضا سالم و دوستانه تر بشه برای همه. من به شخصه با همه ی بچه ها (چه کسایی که میشناسم جه نمی شناسم ) دوستم. همه باهم دوستیم.
الان هم تشکر ویژه دارم از دوستان عزیز زیر که نظرانشونو کامل و قشنگ بیان کردن. کسایی که اینجارو واقعا سایت گیم میدونن :
Dante Never Cry
Iman_0013
genesis007
Noctis lucis
لذت بردم از نظرات عالی و طرز برخورد عالی ترشون. :bighug:

اره بهتره بی خیال این بحثها بشیم ;)

================================
علی و احسان و شهاب ----------------> ایول بازم اومدید و جو تاپیک رو عوض کردین و دوباره تاپیک شد همون تاپیک پرنشاط که میخواستم...تاپیک شده بود تاپیک مردگان :dنظرات خوبی بودن اما الان نتونستم جوابشو بدم تا شب نقل قول ها رو مینویسم (فردا استاد نکبتمون امتحان میگیره:( )

==================================
راستی بچه ها سـ.علی الان مدیر این پیجه... جدیدا خبرا جالبی نوشته هرکی دوست داشت ببینه

https://www.facebook.com/RE.Fans.Iran
 

genesis007

کاربر سایت
May 16, 2010
1,306
نام
shahab
خوب پایان دیگه بازی هم گرفتم. دقیقا هدف از پایان دوم چی بود؟:-/
پ.ن.پ من اشتب اول پایان دوم بعد پایان اصلی رو گرفتم:d
واقعا این دو هم مثل خود بازی عالی بودن . کلا بازی خیلی خوب به سوالات که تو بازی بود جواب داد.
Little Miss که بهترین نکتش یه موزیک بیشتر نداشت همون یه دونه واقعا تو کل مرحله حسی که لازم بود رو منتقل می کرد.
Struggle هم که عالی تر کلا کارکتر مویرا خیلی خوب بود دیالوگ هاش که تو حین بازی اصلا خشک نبود خیلی هم به موقع و جالب.
انصافا باید برای شماره های بعد از ادامه همین RE-rv2بسازند.
با نظر دوستان موافقم اون جیک وشری رو باید ول کنند بچسبند به کارکتری مثل مویرا

یکی از نکته هایی که بنظرم بازی رو زیبا تر کرده بود این بود که بازیکن و یارش هردو تفنگ بدست نبودن که تو هر مبارزه دشمن رو ابکش کنند {کمپینگ کریس تو RE6:| }ودر ضمن بی خواصیت هم مثل اشلی تو RE4کنار لیون تو مبارزات نبودن.



راستی چرا اخر سری همش باید با راکت لانچر تموم شه؟؟؟:d
 
آخرین ویرایش:

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
واقعا این دو هم مثل خود بازی عالی بودن . کلا بازی خیلی خوب به سوالات که تو بازی بود جواب داد.
Little Miss که بهترین نکتش یه موزیک بیشتر نداشت همون یه دونه واقعا تو کل مرحله حسی که لازم بود رو منتقل می کرد.
Struggle هم که عالی تر کلا کارکتر مویرا خیلی خوب بود دیالوگ هاش که تو حین بازی اصلا خشک نبود خیلی هم به موقع و جالب.
انصافا باید برای شماره های بعد از ادامه همین RV-rv2بسازند.
با نظر دوستان موافقم اون جیک وشری رو باید ول کنند بچسبند به کارکتری مثل مویرا

یکی از نکته هایی که بنظرم بازی رو زیبا تر کرده بود این بود که بازیکن و یارش هردو تفنگ بدست نبودن که تو هر مبارزه دشمن رو ابکش کنند {کمپینگ کریس تو RV6:| }ودر ضمن بی خواصیت هم مثل اشلی تو RV4کنار لیون تو مبارزات نبودن.

راستی چرا اخر سری همش باید با راکت لانچر تموم شه؟؟؟:d

اصن این سیستم سوئیچ بین کرکترها عالی بود :D کرکترها جوری کنار هم قرار گرفته بودن که هم دوست داشتی و هم نیاز پیدا می کردی که با هر دو کار کنی :D هیچ کرکتری این وسط بی مصرف یا اضافه نبود :D خیلی از این کاری که کردن لذت بردم :D نکته ی جالب دیگه ای که توی Rev2 بود جایگزین کردن چراغ قوه و دید ناتالیا به جای اون دستگاهه توی Rev 1 برای پیدا کردن اشیاء مخفی بود :D اون دستگاهه با اینکه چیز جالبی بود ولی خیلی وقت گیر بود و کلاً گیمر رو از روند بازی بیرون میاورد ، ولی اینجا قشنگ لا به لای بازی کردن بین کرکترها سوئیچ می کردی ، محیط رو زیر و رو می کردی ، آیتم های مخفی رو پیدا می کردی و ... :D کلاً گیم پلی خیلی بی نقصی داشت :D
یا حتی حرکاتی مثل Evade کرکتر ها یا دویدن ها از RE6 بود ولی اینبار کاملاً منطقی و حساب شده :D طرف عین بازیای اکشن 6 متر اینور اونور نمی پرید ، معلوم بود روی تک تک انیمیشن ها و حرکات کار شده تا جو RE بازی حفظ بشه :D واقعاً چقدر این Rev 2 خوب بود :D

هلیکوپتر :D عنصر جدایی ناپذیر اندینگ های RE :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر