هی نیما پیام میداد میگفت بیا تاپیک هی من بازی رو بازی نکرده بودم ، حالا که بازیش کردم خود نیما نیست
فعلاً خیلی کلی نظرم رو میگم تا ایشالا باقی بچه ها برگردن و بیشتر و بیشتر ببحثیم
از بازی با توجه به چیزی که قرار بوده بشه راضی ام
خیلی دوست داشتم همچین پتانسیلی خرج یه نسخه ی شماره دار میشد ولی خب همینشم خیلی خوب بود
با توجه به بودجه ی کم و عدم اعتماد کپکام که حتی میاد اول بازی رو اپیزودی و دیجیتالی ، برای به حداقل رسوندن هزینه ها عرضه میکنه بعد نسخه ی فیزیکی میده و هزار تا اما و اگر دیگه ، بازی انصافاً خوب بود
از یه لیوان که نمیشه انتظار گنجایش یه پارچ رو داشت
به نظر من بعد از فاجعه ی ایول 6 ، رولیشنز 2 بهترین اتفاق برای سری و کپکام بود
آها یه نکته ی دیگه رو هم یادم رفت اشاره کنم ، توی این 20-30 صفحه ی اخیر که مرور می کردم خیلی در مورد یه سری از بخش های داستانی گله شده بود
به نظر من کلاً تقصیر رو نمیشه گردن نویسنده انداخت ، من فکر میکنم روندی که کپکام برای این بازی در نظر گرفته بود روند مانگایی بوده
توی مانگاهای اپیزودی ناشر بسته به درآمدی که از اون مانگا نصیبش میشه و داشته هاش میاد در مورد نحوه ی پیشرفت اون مانگا نظر میده یعنی اگه احساس کنه اون اثر براش بیشتر از اون سود نداره یا اثر دیگه ای رو می تونه جایگزینش کنه به مانگاکا (خالق مانگا) میگه مثلاً شما توی یکی دو قسمت بعد داستان رو ببند. دیگه کاری ندارن داستان کجاس یا چه جوری قراره تموم بشه
من احساس میکنم اینم همینطوری بوده ، حالا یا کپکام چیز دیگه ای رو می خواد جایگزین این کنه یا تصمیماتش چه جوریه معلوم نیست ولی این جمع شدن سریع داستان فکر کنم به خاطره اینه که گفته شده داستان باید توی 4 اپیزود جمع بشه و گرنه مثل رولیشنز 1 می تونست بیشتر هم بشه (نویسنده هم که همونه)
ولی با تمام این اوصاف بازم بازی عالی بود