بحث و تبادل نظر در مورد سری Resident Evil

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,755
نام
علی
سخت نبودن؟؟.....با تمام احترمی که برای نظرات شما و بقیه دوستان قائل هستم.اونطور که برداشت کردم شما سخت نبودن معماهای رزیدنت 4 رو به سن گیمرها ارتباط دادین....یعنی الان به یه گیمر 30 ساله مسلط به زبان انگلیسی برای اولین بار معماهای هر دو بازی رو بدیم چه اتفاقی میفته؟؟.....فرمودید با دوربین متحرک و روی شانه میشه زامبیهای شل و ول رو له کرد.البته که با گاتلینگ و توپ و تانک و مسلسل اتوماتیکو و فوران مهمات که از در و دیوار میریزه میشه همه چیزو له کرد نه فقط صرف اینکه دوربین متحرکه....گفتین 1 و 2 و 3 مربوط به راکون سیتیه و بس و بعد از 3 تموم شد اما یه سوال یعنی دیگه تموم شده بود واقعا ؟؟ بعد از 3 حتی یه سوال بی جواب نداشتین؟؟ یه جا فرمودین اون حس هیجان بود و نه ترس...مخالفم و میگم هنوز هم همون ترس رو هر وقت بازی میکنم احساس میکنم.به نظرم (در همون سال عرضه رزیدنت 4) اگه همه ی کاراکترهاشو رو ظاهر و اسمشونو عوض کنیم تبدیل به بازی دیگه ای میشه و اگه به گیمرها میگفتن یه اسم روی بازی بذارین مطمئنا زیر 10 درصد رزیدنت اویل میذاشتن.....همیشه میگم نظر هر کسی ارزش داره و هیچ وقت به عوض کردن نظر دیگران فکر نمیکنم....ممنون ازشما
ببین دوست عزیزم من خودم از فن های 2آتیشه این سری هستم و همینطور که آخره کامنتم هم گفتم هر 3 نسخه ی اول هم در زمان خود شاهکار بودند .
راجب معماها نگفتم سخت نیست در کامنتم هم گفتم اونقدر سخت و مغز آب کن نیستند ! چند تا مثال بازی برات بزنم با معماهای خیلی خیلی سخت ؟! درسته از RE4 از نظره معماها چالش برانگیزتره ولی RE4 رو در اون حد گفتم چرا لازم نداشت و چند تا معاماهاش هم هر چند در حده خودش (که بهترینش همون با اشلی بود) گفتم . در مورد این بخش که گفتی "
با دوربین متحرک و روی شانه میشه زامبیهای شل و ول رو له کرد.البته که با گاتلینگ و توپ و تانک و مسلسل اتوماتیکو و فوران مهمات که از در و دیوار میریزه میشه همه چیزو له کرد نه فقط صرف اینکه دوربین متحرکه "
باید بگم که بله کاملا درسته همونطوری که شما در RE3 یه آرپی جی 4لول بگیر دستت اونوقت نمیسیس ترسناک و خطرناک با یه شات پخش زمین میکنی , همراهش هم با تیرهای مختلف راکت لانچر و اون تیربار که با 3000 پول آزاد میشه رو هم ببر !! این در همه ی بازی ها صدق میکنه عزیزه من . راجب حس هیجان و ترس اون دیگه کاملا به خوده گیمر بستگی داره . راجب داستان بله تموم شد با اون داستان بمب اتم دیگه سوالی هم میخواستن جواب بدن باید میرفتن سراغ اسپین آف نه بازم شماره ی اصلی و تکرار ! راجب این بخش هم که گفتید "
اگه همه ی کاراکترهاشو رو ظاهر و اسمشونو عوض کنیم تبدیل به بازی دیگه ای میشه و اگه به گیمرها میگفتن یه اسم روی بازی بذارین مطمئنا زیر 10 درصد رزیدنت اویل میذاشتن"
باید بگم که بله شما GTA 1 و 2 رو به هر کی خواستی نشون بده بعدش هم 4 و 5 رو نشون بده اونم کسی متوجه نمیشد چون عنصری به نام تغییر وجود داره و ضروری هست نمیتونستن اونم تا الان با همون زاویه دوربین از بالا بسازن مثل سری RE و اون پیج رندر شدن هایی که گفتم و بقیه موارده تغییراتی که در تمام سبک ها هم بوده و به نظرم باید هم باشه !
 
آخرین ویرایش:

esmael

کاربر سایت
May 7, 2013
248
نام
اسماعیل
دوستان این بحث کدوم نسخه بهترینه یا کدوم شخصیت چیه رو دیگه بسش کنیم چون همیشه بی نتیجه بوده.تو هر جایی هم که مطرح شده کسی اخرش به نتیجه ای نرسیده
احتمالا منظور اون دوستان عزیز که از نسخه 4 طرفداری میکردن در اصل این نبوده که این نسخه از همه نسخه ها برتره بلکه منظورشون این بوده که نسخه 4 هم از نظر داستانی نسخه ضعیفی نیست و حرف دوستانی که داستان این نسخه رو سطح پایین میدونن یه جور کم لطفیه نه اینکه مثلا بگیم از نسخه 5 داستانش بهتره ولی دیگه بعضیا هم دارن کم لطفی میکنن و زیادی این نسخه رو میکوبن.
البته خودم چون از بچگی با نسخه های کلاسیک شروع کردم معتقدم نسخه 4 از نظر ترس و اتمسفر محیط در برابر نسخه های کلاسیک حرف زیادی واسه گفتن نداره هرچند از سایر نسخه های مدرن بهتر بوده.در کل میشه گفت محیط دهکده در حد متوسط بوده.محیط قلعه هم اتمسفر جذاب ولی نه به معنای واقعی ترس داشته.چون زیادتاریک و پر پیچ و خم و معما گونه طراحی نشده.
ولی از نظر داستانی منم اعتقاد دارم ساخت این نسخه هم ضروری بود.و راهی بسوی ساخت نسخه 5 به عنوان مهمترین بخش داستانی کل تاریخچه رزیدنت اویل رو هموار کرد .همونطور که کد ورنیکا و رزیدنت اویل زیرو و ریمیک و.. هم راهی بسوی نسخه 5 بودن.
اللللبته نه نسخه 4 و نه نسخه 5 و سایر نسخه ها خالی از اشکال نیستن ولی دیگه نه باید بگیم نسخه 5 داستان ساده و قابل پیش بینی داشت نه درسته بگیم نسخه 4 داستان سطحی داشت من با عقاید هر دو گروه که اینجا بحث میکردن مخالفم.
اعتقاد من اینه که تنها نسخه 6 هخست که میتونس خیلی بهتر ازینا ساخته بشه و یه سری عوامل بدرد نخور مثل شخصیت جیک و .. واقعا فاجعه بود
 

Fallen-Angel

کاربر سایت
Feb 18, 2013
1,162
نام
میشا
مهم اینه که بخش اعظمی از فن بیس، از بازی ناراضی بودن و معتقد بودن که بازی از مسیرش منحرف شده.
من یه چیزی بگم آقای Mr. Death. البته نمیدونم شما چرا بعضی وقتا یا بعضی از پست ها را نمیبینی یا شایدم به خاطر اینکه دبیر تحریره هستی و اطلاعاتت تا حدی بالاست صلاح نمیبینی که جواب یه عده ای را بدی اما من حرف خودم را میزنم. در مورد این :
بخش اعظمی از فن بیس، از بازی ناراضی بودن و معتقد بودن که بازی از مسیرش منحرف شده.
یه چیزی را باید بهتون بگم:
رزیدنت اویل فقط اون اتفاق عمارت و حادثه راکون سیتی نبود. رزیدنت اویل مبنا و پایه اش B.O.W بودش یا همون bio organic weapon که به نظر من عمارت و حادثه راکون سیتی همون raccoon incident که تو بازی اینجوری در موردش حرف میزنن، به نظر من عمارت و حادثه راکون مکانی یا عاملی بود برا نشون دادن این B.O.W. خب حال قرار نیستش که این bow فقط ویروس T یا فقط ویروس G باشه.
BOW میتونه همون انگل لاس پلاگاس هم باشه. غیر از اینه؟ BOW یعنی سلاح های بیولوژی بنیادی. پس این حرف شماها که میگین رزیدنت 4 داستان را منحرف کرد اتفاقن رزیدنت 4 عاملی شد برا بقای ادامه رزیدنت اویل ها. رزیدنت اویل توی شماره 3 و کد ورونیکا تموم شد. هم موضوع ویروس تی و جی و هم موضع خانواده اشفورد. اتفاقن این شماره 5 بودش که با نوع پیشرفته انگل لاس پلاگاس طرف بودیم. توی شماره 6 هم که کلن ویروس C بود.
حالا هر چقدر هم شماها بگین رزیدنت اویل فقط 3 شماره اولش، درست نیست.
رزیدنت ایول یعنی BOW و هر ویروس و انگلی در این مورد جز
BOW هستش.


سخت نبودن؟؟.....
نه سخت نبودن. من خودم هر موقع بازی میکنم یا خودتون هم اگه خوب بازی کنین اولن که آخرش کلی تیر و محمات و اسپری و گل و گیاه اضافه میارین. معماهاش هم من نمیگم آسون بودن ولی خیلی هم سخت نبودن. شما myst را بازی کردی تا بدونی معمای سخت یعنی چی؟

اعتقاد من اینه که تنها نسخه 6 هخست که میتونس خیلی بهتر ازینا ساخته بشه و یه سری عوامل بدرد نخور مثل شخصیت جیک و .. واقعا فاجعه بود
شماره 6 هر چی نداشت، 3-4تا چپتر اولی لیون + سناریوی ایدا خیلی هم خوب بودش. این کمپین کریس و جیک بود که گند زده بود به شماره 6. حتی داستانشم خیلی خوب بود.
 

COH master

کاربر سایت
Oct 29, 2011
544
نام
علیرضا
نه سخت نبودن. من خودم هر موقع بازی میکنم یا خودتون هم اگه خوب بازی کنین اولن که آخرش کلی تیر و محمات و اسپری و گل و گیاه اضافه میارین. معماهاش هم من نمیگم آسون بودن ولی خیلی هم سخت نبودن. شما myst را بازی کردی تا بدونی معمای سخت یعنی چی؟

در مقایسه با 4 داشتیم بحث میکردیم نه بازیهای دیگه......دقیق بخونین:|
 

esmael

کاربر سایت
May 7, 2013
248
نام
اسماعیل
شماره 6 هر چی نداشت، 3-4تا چپتر اولی لیون + سناریوی ایدا خیلی هم خوب بودش. این کمپین کریس و جیک بود که گند زده بود به شماره 6. حتی داستانشم خیلی خوب بود.
چپتر اول و دوم لیان و بعضی مراحل ایدا در مقایسه با دیگر کمپینها نظیر کریس و جیک خوب بودن نه اینکه واقعا خوب باشن.اکشن تو همه کمپینهای نسخه 6 موج میزنه دوست عزیز.شما نگاه کن ایدا چقدر حرفه ای BOW ها رو میکشه؟
 

Fallen-Angel

کاربر سایت
Feb 18, 2013
1,162
نام
میشا
چپتر اول و دوم لیان و بعضی مراحل ایدا در مقایسه با دیگر کمپینها نظیر کریس و جیک خوب بودن نه اینکه واقعا خوب باشن.اکشن تو همه کمپینهای نسخه 6 موج میزنه دوست عزیز.شما نگاه کن ایدا چقدر حرفه ای BOW ها رو میکشه؟
ایدا توی همون رزیدنت 4 هم خیلی حرفه ای بود. شما آمبرلا کرانیکلز و دارک ساید کارنیکلز را بازی کردی؟ ایدا اونجا هم حرفه ای بود. کلن یه جاسوس تعلیم دیده و حرفه ای بود. این که اصلن دلیل نشد. تازشم، نکنه شما واقعن انتظار داری که شخصیت های بازی با گذشت زمان هیچ پیشرفتی نکنن؟
من بحثی سر رزیدنت 6 ندارم. خودمم میپذیرم که نسبت به شماره های قبلی خیلی افتضاح بود. اما اولن که داستانش خیلی هم خوب بود خیلی هم خوب پرداخت شده بود. بعدشم دست کمش اینه که فاجعه ی کمپین کریس و جیک برا ایدا و لیون رخ نداد.
 

esmael

کاربر سایت
May 7, 2013
248
نام
اسماعیل
ایدا توی همون رزیدنت 4 هم خیلی حرفه ای بود. شما آمبرلا کرانیکلز و دارک ساید کارنیکلز را بازی کردی؟ ایدا اونجا هم حرفه ای بود. کلن یه جاسوس تعلیم دیده و حرفه ای بود. این که اصلن دلیل نشد. تازشم، نکنه شما واقعن انتظار داری که شخصیت های بازی با گذشت زمان هیچ پیشرفتی نکنن؟
من بحثی سر رزیدنت 6 ندارم. خودمم میپذیرم که نسبت به شماره های قبلی خیلی افتضاح بود. اما اولن که داستانش خیلی هم خوب بود خیلی هم خوب پرداخت شده بود. بعدشم دست کمش اینه که فاجعه ی کمپین کریس و جیک برا ایدا و لیون رخ نداد.

حالا دارک ساید و امبرلا کرونیکلز خیلی به ریشه ها وفادار بودن؟من اگر از امبرلا کرونیکلز خوشم میاد به خاطر اینکه داستان نسخه های کلاسیک رو تکمیل کرد وگرنه از گیم پلی و سبک دوربینش متنفرم
باز صد رحمت به نسخه 4
ببین بحث حرفه ای بودن کاراکترا با بحث گیم پلی و اکشن بازی باید فرق داشته باشه.مثلا نسخه دوم یکی از نسخه های کلاسیک و محبوبه و ایدا هم اونجا یه جاسوس و حرفهای هستش.ولی وقتی با ایدا بازی میکینی اصلا در برابر زامبیها ارامش نداری ولی تو نسخه 6 وقتی با یاد بازی میکنی هیچ فرقی با لیان و کریس و جیک نداری خیلی راحت میتونی دشمنانت رو خرد کنی درسته.؟
یا مثلا خود وسکر یا جیل و کریس تو ریمیک مسلما حرفه ای و کار ازموده بودن . درسته کریس نسخه6 باید قویتر از نسخه ریمیک باشه ولی نه اینکه بگیم کریس ریمیک هیچی بلد نبود هرچی باشه از اعضای حرفه ای استارز بود.ولی وقتی کریس همراه با وسکر دارن با لیزا مبارزه میکنن کلی ادم ترس و دلهره داره چرا؟چون بازی از نظر گیم پلی و اکشن طوری ساخته نشده که فرد هر چقدرم حرفه ای باشه بتونه راحت دشمناشو از پا در بیاره.پس حرفه ای بودن کاراکترا لزوما به معنیه این نیست که بازی از نظر گیم پلی باید به سمت اکشن شدن سوق پیدا کنه.تازه زامبیهای نسخه 6 خظرناکتر بودن یا زامبیها نسخه ریمیک؟
 

Fallen-Angel

کاربر سایت
Feb 18, 2013
1,162
نام
میشا
حالا دارک ساید و امبرلا کرونیکلز خیلی به ریشه ها وفادار بودن؟من اگر از امبرلا کرونیکلز خوشم میاد به خاطر اینکه داستان نسخه های کلاسیک رو تکمیل کرد وگرنه از گیم پلی و سبک دوربینش متنفرم
باز صد رحمت به نسخه 4
ببین بحث حرفه ای بودن کاراکترا با بحث گیم پلی و اکشن بازی باید فرق داشته باشه.مثلا نسخه دوم یکی از نسخه های کلاسیک و محبوبه و ایدا هم اونجا یه جاسوس و حرفهای هستش.ولی وقتی با ایدا بازی میکینی اصلا در برابر زامبیها ارامش نداری ولی تو نسخه 6 وقتی با یاد بازی میکنی هیچ فرقی با لیان و کریس و جیک نداری خیلی راحت میتونی دشمنانت رو خرد کنی درسته.؟
یا مثلا خود وسکر یا جیل و کریس تو ریمیک اصلا حرفه ای و کر ازموده نبودن؟درسته کریس نسخه6 باید قویتر از نسخه ریمیک باشه ولی نه اینکه بگیم کریس ریمیک هیچی بلد نبود هرچی باشه از اعضای حرفه ای استارز بود.ولی وقتی کریس همراه با وسکر دارن با لیزا مبارزه میکنن کلی ادم ترس و دلهره داره چرا؟چون بازی از نظر گیم پلی و اکشن طوری ساخته نشده که فرد هر چقدرم حرفه ای باشه بتونه راحت دشمناشو از پا در بیاره.پس حرفه ای بودن کاراکترا لزوما به معنیه این نیست که بازی از نظر گیم پلی باید به سمت اکشن شدن سوق پیدا کنه.تازه زامبیهای نسخه 6 خظرناکتر بودن یا زامبیها نسخه ریمیک؟
من فکر میکنم بحثمون در این مورد بی فایدست چون هر دو معتقدیم شماره 6 به خوبی شماره های قبلی نبود. حالا دیگه بحث سر کاراکترا و حرفه ای بودن و نبودنشون و مسائل دیگه یه کم حاشیه ای میشه.
 

Little John

کاربر سایت
Apr 13, 2009
4,634
Crimson Head
كه به معناي سر خوني رنگ مي باشد،در واقع به زامبي هاي جهش يافته و فوق العاده خطرناكي گفته مي شود كه به طور رسمي توسط شركت آمبرلا،V-ACT ناميده شده اند.V-ACT نام نوعي فرايند خاص است كه در درون بدن Crimson Head ها اتفاق مي افتد.

بعد از اينكه انساني به ويروس
T آلوده شده و تبديل به يك زامبي مي شود،تا حد زيادي فعاليت هاي مغزي فرد زامبي شده هم كاهش مي يابد.اين زامبي تازه متولد شده تا حد زيادي ناتوان است.ولي بعد از اينكه يك زامبي دچار آسيب فيزيكي شديدي شده و مي ميرد،سيستم دفاعي بدن زامبي فعال شده و پس از گذشت تقريبا 30 دقيقه تا 1 ساعت،او تبديل به يك Crimson Head مي شود!




هنگامي كه فرايند
V-ACT اتفاق مي افتد،پمپاژ خون در حد زياد و هشدار دهنده اي صورت مي گيرد كه اين امر سبب نشست قابل توجه خون در پوست مي شود. به همين دليل هم Crimson Head ها پوستي سرخ رنگ و وحشتناك دارند.در واقع نام Crimson Head هم به همين دليل بر روي آنها گذاشته شده است.هوش يك زامبي پس از تبديل شدن به Crimson Head،به طور چشمگيري افزايش پيدا مي كند.همچنين در انگشتان دست و پاهاي Crimson Head ها هم رشد شديد چنگال ها صورت مي گيرد و ماهيچه هاي عضلاني آنها هم رشد قابل توجهي پيدا مي كنند كه اين امر سبب بالا رفتن سرعت آنها مي شود.بنابراين Crimson Head ها برخلاف زامبي هاي معمولي مي توانند با سرعت زيادي به سمت طعمه شان بدوند!سطح خشونت،تهاجم و حتي گرسنگي Crimson Head هم تا حد بسيار بالايي نسبت به زامبي هاي معمولي افزايش پيدا مي كند.همچنين بدن يك زامبي پس از تبديل شدن به Crimson Head،استقامت بيشتري پيدا كرده و تا حد زيادي در مقابل گلوله مقاومت تر مي شود.اين گونه از زامبي ها،به طرز غير قابل تصوري خطرناك هستند.چون عملا وقتي كه يك زامبي به Crimson Head تبديل مي شود،ديگر هيچ چيزي نمي تواند جلوي آن را در تعقيب طعمه اش بگيرد!معمولا Crimson Head ها پس از اينكه آسيب فيزيكي شديدي ببينند،به طور كامل مي ميرند و ويروس T درون بدن آنها،ديگر به دگرگوني ادامه نمي دهد.ولي در موارد نادري،به طور اتفاقي Crimson Head زنده مانده و بدن او دوباره دچار جهش مي شود.اينبار ميزبان تبديل به موجودي به نام ليكر مي شود كه نهايت جهش يافتگي به ويروس T مي باشد!(در بخش اختصاصي ليكرها،به طور مفصل درباره ي اين موجودات توضيح داده شده است



به طور كلي
Crimson Head ها به سه روش حمله مي كنند:


1-
Crimson Headها برخلاف زامبي هاي معمولي،قادر به دويدن هستند و با نيروي زيادي به سمت طعمه شان حمله مي كنند.نحوه ي دويدن و حمله كردن آنها تقريبا شبيه به هانترهاي مدل آلفا است.(در بخش اختصاصي هانترها،به طور مفصل درباره ي اين B.O.W ها توضيح داده شده است.) Crimson Head ها براي رسيدن به طعمه شان حتي زامبي ها و مخلوقات ديگري كه سر راهشان باشند را هم نابود مي كنند.وقتي كه Crimson Head ها به طعمه شان مي رسند،با استفاده از چنگال هايشان،ضربه ي سختي را به طعمه شان وارد مي كنند كه آن را به سختي مجروح مي كند.البته گاهي اوقات هم طعمه شان را گاز مي گيرند.2-بعضي از Crimson Head ها مانند زامبي ها (كه اجدادشان محسوب مي شوند) خودشان را به مردن مي زنند و به محض نزديك شدن طعمه،از روي زمين بلند شده و به سمت آن حمله ور مي شوند



براي اينكه يك زامبي به
Crimson Head تبديل نشود،3 راه وجود دارد:


1-شليك به سر و متلاشي كردن مغز زامبي!

2-نابود كردن استخوان زانوي زامبي!

3-سوزاندن جسد زامبي! (آتش مي تواند از ادامه ي جهش توسط ويروس
T جلوگيري كند!)

اگر اين اعمال صورت نگيرد،زامبي غير فعال شده و ظاهرا مي ميرد.ولي تقريبا پس از 30 دقيقه تا 1 ساعت،جهش پيدا كرده و به يك
Crimson Head تبديل مي شود! براي كشتن Crimson Head ها،استفاده از كلت كارساز نيست و حداقل شات گان مورد نياز است.

در تاريخ 24 جولاي سال 1998 و در طي واقعه ي عمارت،ربكا چيمبرز و ريچارد آيكن در طول جستجوهايشان در عمارت اسپنسر،با تعداد زيادي از
Crimson Head ها روبرو شده و مجبور مي شوند كه براي زنده ماندن،با همه ي آنها مبارزه كنند!كمي بعد در همان روز،كريس ردفيلد و جيل والنتاين به طور جداگانه در عمارت اسپنسر،خيل عظيمي از زامبي هاي داخل عمارت را مي كشند.سپس به يك اقامتگاه كه در پشت باغ عمارت واقع شده بود مي روند.ولي هنگامي كه به عمارت باز مي گردند،در كمال تعجب متوجه مي شوند كه تمام زامبی هایی که کشته بودند،به واسطه ی قدرت شگفت انگیز ویروس T،به Crimson Head تبديل شده بودند.بنابراين كريس و جيل مجبور مي شوند كه دوباره،با همه ي آنها مبارزه كنند!

5 سال بعد و در تاريخ 18 فبريه ي سال 2003،كريس و جيل در طول جستجوهايشان در شعبه ي روسيه ي آمبرلا،با عده ي كثيري از
Crimson Head ها روبرو شده و با آنها مبارزه مي كنند.


نمونه ي اوليه ي
Crimson Head در واقع نام نخستين Crimson Head ساخته شده توسط شركت آمبرلا بود كه در شعبه ي آركلي آمبرلا (آزمايشگاه زيرزميني عمارت اسپنسر) توليد شد.برخلاف تصور محققان آمبرلا،اين نمونه به طرز غير قابل تصوري وحشي و قدرتمند بود!به طوري كه تمام محققاني كه در اطرافش بودند را قتل عام مي كند!ولي محققان آمبرلا تصميم مي گيرند كه تحقيقات بيشتري را بر روي اين نمونه ي فوق العاده باارزش انجام دهند.بنابراين Crimson Head مذكور را منجمد مي كنند و تحقيقاتشان را به صورت بي خطر بر روي آن انجام مي دهند.اما از آنجايي كه ادامه ي اين تحقيقات بسيار خطرناك بودند و ممكن بود كه دوباره حادثه اي مانند دفعه ي قبل پيش بيايد،تحقيقات بر روي اين هيولا متوقف مي شود.بنابراين دست و پاهاي Crimson Head را به زنجير كشيده و آن را در تابوتي زنداني مي كنند.سپس اين تابوت را به وسیله ی چهار زنجیر،بین زمین و آسمان آويزان مي كنند!اين تابوت تا مدت طولاني مخفي مي ماند.

تا اينكه در تاريخ 24 جولاي سال 1998 و در طي واقعه ي عمارت،كريس ردفيلد وارد سياهچال شده و اين تابوت را پيدا مي كند.همچنین در آن سیاهچال چهار صورتک پیدا وجود داشت که چهار ماسک باید بر روی آنها قرار می گرفت.این یک معمای سخت دیگر بود.کریس پس از جستجوی فراوان در عمارت،بالاخره موفق می شود که هر چهار ماسک مورد نیاز را پیدا کند.ولی به محض اینکه او ماسک ها را بر روی صورتک ها قرار می دهد،زنجیرهایی که به آن تابوت معلق متصل بودند پاره شده و تابوت بر روی زمین می افتد.به محض افتادن تابوت بر روی زمین،درب میله ای سیاهچال بسته می شود.ولی این پایان کار نبود.ناگهان از داخل آن تابوت،
Crimson Head خارج مي شود.سپس كريس با اين هيولاي سرسخت و وحشتناك به مبارزه پرداخته و آن را نابود مي كند.نكته ي قابل ذكر اين است كه نمونه ي اوليه ي Crimson Head،بسيار قدرتمندتر و جان سخت تر از Crimson Head هاي معمولي بود!


خودم حال نداشتم بنویسم . ممنون از نیما










 

COH master

کاربر سایت
Oct 29, 2011
544
نام
علیرضا
Crimson Head
كه به معناي سر خوني رنگ مي باشد،در واقع به زامبي هاي جهش يافته و فوق العاده خطرناكي گفته مي شود كه به طور رسمي توسط شركت آمبرلا،V-ACT ناميده شده اند.V-ACT نام نوعي فرايند خاص است كه در درون بدن Crimson Head ها اتفاق مي افتد.



به به...سینا جان میخوامت...دمت گرم فیض بردیم اساسی....مرسی........همچنین تشکر از نیمای عزیز:bighug:

Pachislot_Crimson_Head.png



BioPachislotCrimsonHead.png


header.jpg
 

Mr.Death

دبیر تحریریه بازنشسته
کاربر سایت
May 31, 2006
4,070
نام
احد
Fallen-Angel
RE4 به شکل فاحشی داستان سری رو سیاسی کرد. من هم توضیح دادم که از این بعد منحرف کرد نه اون چیزی که شما میگی. آخه من کی گفتم ویروس تی و جی = رزیدنت ایول؟
 

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
رزیدنت اویل از 3 به بعد دیگه از مسیرش منحرف شد و این حرف کاملا درسته! درسته که بازی حتی بعر از شماره 3 هم هنوز که هنوز محبوب هست و حتی بعضی ها شماره 4 رو بهترین شماره میدونن اما واقعیت اینکه که حال و هوای رزیدنت اویل از شماره 3 به بعد دیگه وجود نداشت. بازی رزیدنت اویل باید طوری باشه که یه نفر که حتی فقط شماره ی 1شو بازی کرده با چند دقیقه نگاه کردن به بازی متوجه بشه این بازی رزیدنت اویله. زامبی ها جزو جدا نا شدنی و لاینفک بازی رزیدنت اویل هستند اصلا رزیدنت ایول بدون زامبی رزیدنت اویل نیست. حالا چون رزیدنت ایول درباره B.O.W ها هست دلیل نمیشه هر ایده ای به ذهنشون میرسه پیاده کنن تو بازی مثلا تو رزیدنت اویل 6 درک اول شیر شد بعد دایناسور شد بعد مگس شد واقعا مسخره بود این ایده. یا مثلا جاووهای پرنده گند زده بودن به بازی رزیدنت اویل 4 قرار بود ترسناکتر بشه خود میکامی گفته این حرفو اما بدلیل استقبال کم از رزیدنت ایول ریمیک این بازی اکشن هارور شد. و درست از این بازی بود که رزیدنت اویل کلا جهتش عوض شد. کپکام دید اکشن شدن رزیدنت اویل مشکلی بوجود نیورد هو همچنان استقبال میکنن پس اکشن رو اگه زیاتر کنیم استقبال بیشتر هم میشه واسه همین تو 5 اکشن رو باز هم بیشتر کردن انقدر زیاد که از اون ور زد بیرون. تو شماره 6 تنها دلیل وجود سناریو لیان که ترسناک بود اعتراضات گستره ی فن ها نسبت به اکشن شدن رزیدنت اویل5 بود من نمیدونم اینا رو کدوم حساب گفتن رزیدنت اویل 5 شما را از ترس فلج خواهد کرد. فقط امیدوارم رزیدنت ایول 7 مسخره بازی نداشته باشه توش یک داستان حذاب با اتمسفر ترسناک اتمسفر ترسناک فقط وجود زامبی ها نیست. رزیدنت ایول 6 هم تو سناریو لیان زامبی بود ولی ترسناک بود نه! بیشتر حالت Left 4 dead داشت از زمین و آسمون زامبی و انواع مخلوقات میریختن . همه ی امید ها به رزیدنت ایول 7 هست. من با احد کاملا موافقم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر