بحث و تبادل نظر در مورد سری Resident Evil

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
مشکل دوربین نیست ، مشکل عوض شدنه سلیقه ی خیلی از گیمر هایه جهانه. وگرنه Dead Space هم دوربینش سوم شخص بود و تازه RUN & GUN هم بود. چجوری ترسوند؟

خب من هم دردم همینه دیگه عزیزم:">میشه با دوربین امروزی ترسوند اگر که بخوان،البته با المان ها رزیدنت اویلی
و البته کیفیت!!!!!وگرنه که تغییرات تا حدود زیادی لازمه یا لازم بوده

حالا میخوان سبک و جریان بازی رو عوض بکنن،بکنن مالشونه اختیارش رو دارن:D اما کیفیت رو چرا از بین میبرن!؟
 

Heart Broken

کاربر سایت
Feb 22, 2011
2,418
نام
Ali
مشکل RE حذف سبک دوربین و کنترل نسخه‌های کلاسیک نیست. من معتقدم این دو مورد به هیچ عنوان در ترسناک بودن نسخه‌های کلاسیک دخیل نبودند حتی 1 درصد!

فقط کافیه شما 5 دقیقه از siren blood curse رو بازی کنید تا ببینید یا زاویه دوربین و کنترل استاندارد همین نسل هم میشه وحشتناک‌ترین بازی رو ساخت.

مشکل جای دیگست. کپکام می‌ترسه اگر بازی جدید به سبک کلاسیک ساخته بشه (یک بازی survival horror ناب) طرفداران جدید سری رو از دست بده، طرفدارانی که از شوتر شدن بازی راضی هستند.به هر حال تا وقتی کپکام اینچنین تفکراتی داره هرگز یک نسخه اصیل از این سری رو نخواهیم دید، اون revelations هم از دستش در رفت :d هر چند این نسخه هم کاملاً وفادار به ریشه‌ها نیست ولی خیلی قابل تحمل‌تر از نسخه آخر بازیه.
 

mppm

کاربر سایت
Jul 21, 2012
288
نام
محمد
عزیزم پس RE4 شلغمه؟:D(9.6)
RE4 Review

اوه
یادم نبود شما تو گیم کیوب بازی کردی؟!
من تو پی اس 2 بازی کردم فکر کنم 9.2 گرفت
کلا بعد از کد ورونیکا اویل تموم شد چهار که اویل نبود:)
البته خوب بود ولی یه بازی دیگه بود 5 آشغال بود 6 لیونش خوبه
 

dark souls

کاربر سایت
May 19, 2012
1,025
نام
رضا
ببین دوست عزیزم ، من حالم از RE6 به هم میخوره :D این از این که بگم اصلا طرفدار RE6 و RE5 نیستم.
من دارم میگم که این نسل و حتی نسله قبل ، استاندارد هاش زمین تا آسمون فرق داره با نسله PS1 .
دوربین بازی هم ایزومتریک نیست ، دوربین بازی اسمه خاصی نداره یک دوربین از پیش تعیین شده ی. ( دوربین ایزومتریک با کاراکتر حرکت میکنه و صفحه جابجا نمیشه ) اتفاقا نظره من دقیقا همینه ، خیلی خیلی خیلی از بازی ها از RE4 تقلیده دوربین کردن ، Dead Space هم یکی از اونا بود ، من به ریشه ها چیکار دارم ، دارم میگم استاندارد ترین دوربین واسه بازیه ترسناک همون دوربین DS1 هست چون نسخه ی کامل شده ی RE4 بود.
قبلا هم گفتم من مشکلم با نسخه هایه قدیمی دوربین و کنترل افتضاح بازی بود و همین یکی از دلایل ترسناک بودن ( یک راهه آسان برایه ترسناک کردن بازی از نظره من ، البته خوب کاره دیگه هم نمیتونستن بکنن ساله 96!! ) بازی بود . با بقیه ی حرفات هم 150% موافقم ، اینو واسه اون دوستانی گفتم که فکر میکنن همه چی باید کلاسیک باشه. به نظره من کامل ترین نسخه ، نسخه ی 4 بود ، اینکه مقداره ترسش کم تر بود ، کم کاریه Mikami یا به قوله یکی از دوستان مشکلات فروش و درجه بندی سنی و ... که نمیدونم قضیش چیه بود. وگرنه همون 4 رو میتونستن اینقدر ترسناک در بیارن که کلا سری کلاسیک یادت میرفت.
البته دوست عزيز اون زمان خيلي از بازي هاي SURVIVAL HORROR از قبيل ALONE IN THE DARK , PARASITE EVE, DINO CRISIS و... از همين دوربين صفحه به صفحه استفاده ميكردن چون يه جورايي استاندارد اون زمان بود وبه خاطر محدوديت و ضعف سخت افزاري كنسول از اين مدل دوربين استفاده ميكردن اما به اندازه رزيدنت اويل ترسناك نبودن حتي ALONE IN THE DARK...
ولي يه نكته مهم رو بايد در نظر گرفت كه فقط اون مدل دوربين به ترسناك كردن بازي كمك نكرده بود بلكه عامل اصلي فضا و اتمسفر رمز آميز و مبهم و گنگ رزيدنت اويل بود كه بيش از دوربين كلاسيك, بازي رو رعب آور و ترسناك ميكرد مثلا بازي SILENT HILL 1 از يك دوربين كاملا 3 بعدي استفاده ميكرد و حتي از رزيدنت اويل هم ترسناكتر بود. البته در RE4 هم اين جو مبهم تا حدي وجود داشت ولي از نسخه پنجم تيشه بر ريشه اين اتمسفر بازي زده شد و ااصالت بازي از ريشه و بن زده شد...
يكي از عوامل اصلي در ترسناك كردن بازي همين جو و اتمسفر هست حالا با هر دوربيني كه ميخواد باشه بازي هايي مثل DS1 , SIREN CURSED BLOOD از همين دوربين RE4 استفاده كردن ولي بخاطر اتمسفر قوي و خاص بازي هاي ترسناكي بودن.مشكل اينجاست كه به قول منتقد گيم اسپات رزيدنت اويل كلا تغيير سبك داده و به يه اكشن محض و مزخرف تبديل شده و تيشه بر ريشه هايه خود زده .
 

mppm

کاربر سایت
Jul 21, 2012
288
نام
محمد
بازی انقدر ها هم بد نیست
به نظرم 7 تا 7.5 حقشه
کوین تو گیم اسپات یا قاط زده یا خواسته به کپ کام چیزی حالی کنه (اگه حالیش بشه) که 4.5 داده
به هر حال شخصیت پردازی خاصه تو بد من ها خوب نیست (چرا وسکر یا حتی نمسیس انقدر موندگارند در اذهان؟!)
اصلا جای فلاش بک ها و فلاش فورواردها درست نیست
چرا اطلاعات دبورا باید بعد از مبارزه باهاش اعلام بشه اینطوری همزاد پنداری خیلی کم میشه و چراهای دیگری که نمیخوام اسپویل کنم...
کارگردانی خیلی ضعیفه
خب از ساساکی بیش از این بر نمیاد
میخواد ادا در بیاره ولی کم میاره
ولی قبول کنید از اوت بریک تا الان خیلی پیشرفت کرده
کلا از 5 بهتر بود مخصوصا لیون

موافقم
موندم اون آوت بریک چی داشت 7.2 گرفت با اون لودینگ عذاب آورش...:-o
 

779

کاربر سایت
Oct 27, 2009
836
نام
شایان
البته دوست عزيز اون زمان خيلي از بازي هاي SURVIVAL HORROR از قبيل ALONE IN THE DARK , PARASITE EVE, DINO CRISIS و... از همين دوربين صفحه به صفحه استفاده ميكردن چون يه جورايي استاندارد اون زمان بود وبه خاطر محدوديت و ضعف سخت افزاري كنسول از اين مدل دوربين استفاده ميكردن اما به اندازه رزيدنت اويل ترسناك نبودن حتي ALONE IN THE DARK...
ولي يه نكته مهم رو بايد در نظر گرفت كه فقط اون مدل دوربين به ترسناك كردن بازي كمك نكرده بود بلكه عامل اصلي فضا و اتمسفر رمز آميز و مبهم و گنگ رزيدنت اويل بود كه بيش از دوربين كلاسيك, بازي رو رعب آور و ترسناك ميكرد مثلا بازي SILENT HILL 1 از يك دوربين كاملا 3 بعدي استفاده ميكرد و حتي از رزيدنت اويل هم ترسناكتر بود. البته در RE4 هم اين جو مبهم تا حدي وجود داشت ولي از نسخه پنجم تيشه بر ريشه اين اتمسفر بازي زده شد و ااصالت بازي از ريشه و بن زده شد...
يكي از عوامل اصلي در ترسناك كردن بازي همين جو و اتمسفر هست حالا با هر دوربيني كه ميخواد باشه بازي هايي مثل DS1 , SIREN CURSED BLOOD از همين دوربين RE4 استفاده كردن ولي بخاطر اتمسفر قوي و خاص بازي هاي ترسناكي بودن.مشكل اينجاست كه به قول منتقد گيم اسپات رزيدنت اويل كلا تغيير سبك داده و به يه اكشن محض و مزخرف تبديل شده و تيشه بر ريشه هايه خود زده .

من تمامه حرفات رو قبول دارم و بعدشم گفتم که تویه PS1 و کلا اون سال ها کنترل بازی ها همینجوری بود و بسیار سخت. ( بدلیل نبود امکانات سخت بود )
و البته شکی نیست که استاد میکامی کارش از همه درست تره ، اما شما قضاوت کنین ، 4 تا جهت دسته برایه شما آسون تره یا 2تا آنالوگ؟ خوده بازی برا شما هدف بگیره سخت تره یا خودتون هدف بگیرین؟ تو 4 جهت راه رفتن سخت تره یا 360 درجه آزادی؟شما اگه الان نشستی اون RE هایه کلاسیک رو بازی کردی و کنترلش رو اعصابتون نبود و شما رو استرسی نکرد ، من همینجا آب طالبی مهمونتون میکنم :D حتی Dino Crisis 2 که بهترین کنترل رو تویه این سبک ها داشت ( همین دیروز دوباره تمومش کردم ) بازم شما رو میترسوند و احساسی بهتون دست میداد که بازی رو شما سواره نه شما رویه گیم پلیش.
اون سبک و مدل فقط به خاطره اون دوره بوده ، و به خاطره همون محدودیت ها. کاملا قبول دارم RE اتمسفر شاهکاری داشت ، کاملا قبول دارم میکامی فوق العاده ی ، من فقط حرفم با کساییه که میگن بازی باید با همون دوربین و کنترل افتضاح بیرون بیاد ، حرفم با این افراد هست.
( یک سوال دارم ، شما تویه RE3 وقتی Nemesis از پنجره میاد تو ، بیشتر به خاطره چی ترسیدین؟ حالا تویه اون شرایط گیم پلی RE4 رو تصور کنید ، ترس از این رو به اون رو میشه!! دیگه از اینکه به شما برسه نمیترسین ، چون تویه RE3 اصلا Nemesis عینه یک تیکه گوشته متحرک بود و هیچ جزئیاتی رو نمیشد روش دید ، فقط به خاطره همون سرعت و هیکلش میترسیدین تا عوامل دیگه ، اما اگه گیم پلی RE4 رو اونجا قرار بدین... فکر کنین دوربین رو شونتونه و یکدفعه از پنجره میاد بیرون و اون دندون هایه خوشگلش :D رو به شما نشون میده ، حالا نتیجه گیری کنین کدوم ترسناک تره؟! )
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
بچه ها یادتونه کپکام گفته بود اگر تعداد یوزرای پیج فیس جوق بازی از شونصد هزارتا بزنه بالا، یه سورپرایز نشون میدم؟
نگو عکس کارگردان بازی بوده=)) لامصبا غیر مستقیم بهمون گفتن چی در انتظارمونه! ولی ما نشونه ها رو ندیدیم=))
 

alfisisili

کاربر سایت
Mar 19, 2011
420
نام
محمد
من تمامه حرفات رو قبول دارم و بعدشم گفتم که تویه PS1 و کلا اون سال ها کنترل بازی ها همینجوری بود و بسیار سخت. ( بدلیل نبود امکانات سخت بود )
و البته شکی نیست که استاد میکامی کارش از همه درست تره ، اما شما قضاوت کنین ، 4 تا جهت دسته برایه شما آسون تره یا 2تا آنالوگ؟ خوده بازی برا شما هدف بگیره سخت تره یا خودتون هدف بگیرین؟ تو 4 جهت راه رفتن سخت تره یا 360 درجه آزادی؟شما اگه الان نشستی اون RE هایه کلاسیک رو بازی کردی و کنترلش رو اعصابتون نبود و شما رو استرسی نکرد ، من همینجا آب طالبی مهمونتون میکنم :biggrin1: حتی Dino Crisis 2 که بهترین کنترل رو تویه این سبک ها داشت ( همین دیروز دوباره تمومش کردم ) بازم شما رو میترسوند و احساسی بهتون دست میداد که بازی رو شما سواره نه شما رویه گیم پلیش.
اون سبک و مدل فقط به خاطره اون دوره بوده ، و به خاطره همون محدودیت ها. کاملا قبول دارم RE اتمسفر شاهکاری داشت ، کاملا قبول دارم میکامی فوق العاده ی ، من فقط حرفم با کساییه که میگن بازی باید با همون دوربین و کنترل افتضاح بیرون بیاد ، حرفم با این افراد هست.
( یک سوال دارم ، شما تویه RE3 وقتی Nemesis از پنجره میاد تو ، بیشتر به خاطره چی ترسیدین؟ حالا تویه اون شرایط گیم پلی RE4 رو تصور کنید ، ترس از این رو به اون رو میشه!! دیگه از اینکه به شما برسه نمیترسین ، چون تویه RE3 اصلا Nemesis عینه یک تیکه گوشته متحرک بود و هیچ جزئیاتی رو نمیشد روش دید ، فقط به خاطره همون سرعت و هیکلش میترسیدین تا عوامل دیگه ، اما اگه گیم پلی RE4 رو اونجا قرار بدین... فکر کنین دوربین رو شونتونه و یکدفعه از پنجره میاد بیرون و اون دندون هایه خوشگلش :biggrin1: رو به شما نشون میده ، حالا نتیجه گیری کنین کدوم ترسناک تره؟! )
چرا کنترلش افتضاح بود؟چون شما نمیتونی خوب بازی کنی؟این چه استدلالیه؟مهارت خودتو بیشتر کن،که نگی افتضاحه!
حالا حتما باید همه ی بازی ها شوتر بشن که شما مهرتایید بزنی؟حتما باید لیون بشه بروسلی و کرس بشه فرانکی که خوشت بیاد؟
اویل از اولش همین بوده.تازه بعد از اینکه 2 رو ساختن اومدن واسه راحتی گیمرها نشونه رو اتومات کردن.من که هنوزم با اویل1 حال میکنم.اون بازیه.باید قشنگ رو به هدفت با یستی و تیر اندازی کنی.اونجوری عیار گیمر معلوم میشه.نه اینکه هزارتا ژانگولر بازی برات بزارن تو بازی بعدم حال کنی که بازی کردی!!!!
اگر بازی معما داشت و شما بدون راهنمای سایتها معماشو حل کردی گیمری.نه اینکه از اول تا آخربازی تاپ و توپ کنی و آخرشم یه غول تشنگو با دوشکا و بازوکا بکشی،بعد حال کنی که اویل بازی کردی!
مطمئن باش اون چیزی که شما بهش میگی افتضاح دقیقا همون چیزیه که آرامش میده به گیمرهای قدیمی اویل.این چیزا برای گیمرهای نسل جدید که جز تیراندازی کاری نمیتونن بکنن افتضاحه!(البته شما که قدیمی هستی!!!!)
(من قصد jتخریب یا دشمنی یا هر چیز دیگه ایی رو ندارم،فقط تعصب دارم رو سری کلاسیک اویل.لطفا قبل اظهارنظراتتون کمی فکر کنید.)
 

779

کاربر سایت
Oct 27, 2009
836
نام
شایان
چرا کنترلش افتضاح بود؟چون شما نمیتونی خوب بازی کنی؟این چه استدلالیه؟مهارت خودتو بیشتر کن،که نگی افتضاحه!
حالا حتما باید همه ی بازی ها شوتر بشن که شما مهرتایید بزنی؟حتما باید لیون بشه بروسلی و کرس بشه فرانکی که خوشت بیاد؟
اویل از اولش همین بوده.تازه بعد از اینکه 2 رو ساختن اومدن واسه راحتی گیمرها نشونه رو اتومات کردن.من که هنوزم با اویل1 حال میکنم.اون بازیه.باید قشنگ رو به هدفت با یستی و تیر اندازی کنی.اونجوری عیار گیمر معلوم میشه.نه اینکه هزارتا ژانگولر بازی برات بزارن تو بازی بعدم حال کنی که بازی کردی!!!!
اگر بازی معما داشت و شما بدون راهنمای سایتها معماشو حل کردی گیمری.نه اینکه از اول تا آخربازی تاپ و توپ کنی و آخرشم یه غول تشنگو با دوشکا و بازوکا بکشی،بعد حال کنی که اویل بازی کردی!
مطمئن باش اون چیزی که شما بهش میگی افتضاح دقیقا همون چیزیه که آرامش میده به گیمرهای قدیمی اویل.این چیزا برای گیمرهای نسل جدید که جز تیراندازی کاری نمیتونن بکنن افتضاحه!(البته شما که قدیمی هستی!!!!)
(من قصد jتخریب یا دشمنی یا هر چیز دیگه ایی رو ندارم،فقط تعصب دارم رو سری کلاسیک اویل.لطفا قبل اظهارنظراتتون کمی فکر کنید.)

چرا حمله میکنی حالا :D
من حاضرم 10000 تا دلیل بیارم که کنترل بازی افتضاح هست به خاطره دوره و زمانه ی خودش. این مدل کنترل منسوخ شده به همون دوران و تموم شده رفته ، یک سری فکر میکنند نه به خاطره عوض شدن ذائقه ی گیمر ها کنترل هم عوض شده ( کنترل ، نه مقدار ترسناک بودن ) بحث اتومات و ... نیست ، تویه این نسل و نسله قبل ، منطق بازی ها و استاندارد هاشون اونقدر بالا رفت که حکم میکرد که تویه یک بازی ای که شما اسلحه دستتون باشه و بتونین کاراکتر رو کنترل کنین ، باید آزادی عمل هم به شما بدن. برا هم Aim گرفتن رو کلا از اون حالت باید در میاوردن. یکی از دلایلش انتخاب شما هست ، شما شاید بخواین به پایه زامبی شلیک کنین پاش کنده شه ، یا طبیعتا به سرش شلیک کنین ، اما اون کنترل یک چیزه پیش فرض بود.
مهارت دیگه چه ربطی داره!!! اتفاقا اینقدر دسته شما رو میبنده که نمیزاره مهارتتون رو زیاد کنید فکر کنین 2 تا زامبی از عقب و جلو اینقدر به شما نزدیک باشن. میخوای چی کار کنی؟ جلویی رو شلیک کنی عقبی میاد روت. عینه اینکه بگی با پراید نمی تونی برنده مسابقاته اتوموبیل رانی بشی ، مشکل از شماست باید مهارتتون رو افزایش بدین! این چه حرفیه!
من واقعا نمیدونم برا چی دارین سره این مورد بحث میکنین!! یک چیزه کاملا اثبات شده و واضحی هست که کنترل بازی هایه PS1 و اون نسل و نسل هایه قبلش هنوز تو پروسه ی تکامل بود و کامل نشده بود.
عیار گیمر اینکه روبرو هدف واستی همینجوری دکمه تیر بزنی دیگه!! بعد دکمه جهت رو بگیری عینه رباط بچرخی اینوری رو بزنی! عیار گیمر هم گرفتیم چیه پس. شما الان کلا شوتینگ رو زیره سوال بردین.
نکته ی دیگه هم بگم : چرا هر کی میاد بحث میکنه ، یکدفعه بحث هایه دیگه هم وسط میکشه؟!!!!!! منه بدبخت کی گفتم باید لیون بروسلی بشه؟! حرف رو دهنه آدم چرا میزارین. من کی گفتم معما نباید باشه؟! نمیدونم چرا این بحث هایه دیگه رو باز میکنین.
اون چیزی که به گیمر قدیمی آرامش میدی ، اون حسیه که RE هایه قدیم ایجاد کردن. وقتی RE هایه این نسل اینقدر افتضاح باشن و بری تویه آفتاب سوزان آفریقا موتور سوارانه سیه چرده رو بکشی ، بایدم بری همون RE هایه کلاسیک رو بازی کنی!! وقتی RE6 اینقدر تند و سریع درست بشه و شوتری بشه واسه خودش ، باید بری RE هایه کلاسیک رو بازی کنی.
 

.:BigBoss:.

کاربر سایت
Nov 8, 2007
1,025
نام
حسین
تو سر زامبی ها با شات گان میزدی یا تو پاشون که هی سینه خیز خودشون رو می کشیدن طرفت با اون دوربین کلاسیک مهارتی بود واسه خودش انقدر کیف میداد ! دوربینش هم عالی بود خیلی باحاش حال میکردم


اقا دوربین رو بی خیال فعلا چیزی که مشخصه اینه که تو RE 1 و 2 بقیه سری ها خودت رو باید از مرگ نجات میدادی که راه حلش هم گذروندن چند تا معما (نه اینکه بگه از کجا بردار کجا بذار یا ...:d) کشتن چند تا زامبی در شرایط سخت و از جمله اون جو خفقان و رعب اور ! وای که حالی میده این بازی :d
بازی کردن با کریس تو RE1 کار من نبود خیلی سخت بود ...
 

779

کاربر سایت
Oct 27, 2009
836
نام
شایان
همین کنترل سخت و رباتیک چرخیدن کاراکترا بازی رو پر استرس و ترسناک میکرد

خوب منم دارم از اول همینو میگم :D اون زمان بچه بودیم نمیتونستیم تشخیص بدیم ، اما الان که اومدم دوباره بازی کنم میبینم درصده بسیار زیادی از بازی به همون کنترلش هست.
خوب حالا یک چیزی : این خوبه که شما به خاطره کنترل بد بترسین؟ یا اینکه با تمامه مهارت هایی که داشته باشین و کنترل عالی ، بازم بترسین؟ کدومشون الان هنره؟
من فقط اینو میدونم که اگه میکامی اولین بازیش رو نسله قبل میداد ، از همون اول شاهد RE4 بودیم اما خیلی ترسناک تر ...
 

alfisisili

کاربر سایت
Mar 19, 2011
420
نام
محمد
اساس رزیدنت اویل بر این بود که شما هیچ موقع احساس امنیت نکنی!مهارت این نیست از اول تا آخر بازی تیراندازی کنی با سلاح های us army!!!!خوب شما سلیقت اینه که تیراندازی کنی بری جلو!ولی اویل این نیست.خیلی جاها باید زامبی رو دودر کنی!نه که عین فیلمای کابویی بالا و پشت سرو زیر پا و...با تیر بزنی!این چه مهارتیه؟!!!مگه کلینت ایستوودی؟!
آزادی عمل رو خودت باید برا خودت بسازی نه که بازی به صورت بسته ی پیشنهادی بهت هدیه بده!وقتی گیر زامبی ها میفتی باید واسه خودت راه فرار درست کنی.این میشه مهارت.نه اینکه مثه فیلمای هالیوودی معجزه بشه!
والا کنترل یری بازیهای اویل تو پی اس وان هیچ مشکلی نداشت.اگه داشت حتما تو ورونیکا یا نه تو ریمیک و زیرو اصلاح میشد.شما اولین نفری هستی که میگی کنترلش مشکل داره!!!خیلی م روون بود.همین کنترل به قول شما افتضاح!باعث میشد که به شما القا بشه یه آدم عادی توی یه موقعیت قرمز گیر کرده و باعث میشد که با فکر بازی کنی.اینو میگن حس رزیدنت اویلی!من نمیدونم شما منظورت از حس چیه؟!
شما اگر اویل1 یا ریمیک رو بازی کرده باشی،میدونی که وقتی میرسی به زیر پله و پله هارو میای بالا قشنگ میفتی در آغوش دوتا زامبی!یکی عقب،یکی جلو!تو یه وجب جا!حالا این هنر توئه که از بین اینا دربیای!بازی یه کم جلو که میره اون دوتا زامبی جاشونو به دوتا هانتر(ترسناکترین و وحشیترین موجودات تو کل سری اویل!) میدن.حالا دیگه باید موجوداتی رو بزنی که دنبالت میدوئن و میپرن که گردنتو بزنن!این یه مثال بود.تو کل سری های کلاسیک از این مخمصه ها زیاده.
این که شما سالم دربیای میشه مهارت!وگرنه مهارت به این نیست که فقط سریع تیراندازی کنی!
تو فیلم نابخشوده،کلینت ایستوود میگه اونی که سریع تیراندازی میکنه بی هدف میزنه!آخرشم خودش چون دیرتر و با تامل اسلحه میکشه میتونه رقیبشو بزنه!این مهارته!(اینم یه مثال سینمایی واسه بحث فنی شوترینگ!)
پینت بال شرطی میزنم!:d
 

RockIT

کاربر سایت
Apr 29, 2010
2,314
نام
افشین
تو سر زامبی ها با شات گان میزدی یا تو پاشون که هی سینه خیز خودشون رو می کشیدن طرفت با اون دوربین کلاسیک مهارتی بود واسه خودش انقدر کیف میداد ! دوربینش هم عالی بود خیلی باحاش حال میکردم


اقا دوربین رو بی خیال فعلا چیزی که مشخصه اینه که تو RE 1 و 2 بقیه سری ها خودت رو باید از مرگ نجات میدادی که راه حلش هم گذروندن چند تا معما (نه اینکه بگه از کجا بردار کجا بذار یا ...:d) کشتن چند تا زامبی در شرایط سخت و از جمله اون جو خفقان و رعب اور ! وای که حالی میده این بازی :d
بازی کردن با کریس تو RE1 کار من نبود خیلی سخت بود ...
Survival Horror
دقیقا معنیه خودشه !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر