داداش سینا این عکسی که گذاشتی،خداییش قیافه وسطی رو نگاه کنین! آدم از زندگی زده میشه! کبر داره از چهره-ش میباره!
قضیه RE شده مثل قضیه بازی Silent Hill.
اول میکامی ساختتش و بزرگش کرد و بعدش مثل آدامسی که داداش حامد اشاره کرد انداختنش بیرون.
SH هم همینطور بود.طراح هیولا های بازی یعنی ماساهیرو ایتو وقتی SH HD Collection رو دید واقعا تنفر داشت از چهره-ش میبارید.واقعا خیلی سخت بود که یه بازی رو که عمری براش زحمت کشیدن رو همچین ببینه.
مطمئنم میکامی هم همینطوریه.
اما بر گردیم به موضوع اصلی،
در طی نمایش رزیدنت اویل 6 در E3 کارگردان بازی آقای Hiroyuki Kobayash در مورد درخواست فن ها برای برگرداندن بعضی از المان هایی که در رزیدنت اویل های کلاسیک استفاده شده بود اظهار داشت:
با توجه به گله و شکایات فن های قدیمی بازی نسبت به تمرکز بیشتر روی قسمت اکشن بازی در رزیدنت اویل 4 و 5 ما سعی کردیم در رزیدنت اویل 6 بعضی از المان های کلاسیک را به بازی برگردانیم برای همین منظور شما دوباره معما ها را در بازی خواهید دید! معماهایی که در سری های اولیه رزیدنت اویل بودند را به خاطر میاورید؟!!
اره معما خوبه! ولی چرا خودتون رو به کوچه علی چپ میزنین؟ ملت
ترس رو
بیشتر میخوان و معمای
کم ولی چالش
برانگیز.
الان همین Ustanak تقلید از نمسیسه! همون رو بزرگش کردن و اوردن اینجا که بگن ما ترس رو برگردوندیم! که چی؟ کپی پیست همه میتونن بکنن! چرا یه چیز جدید خلق نمیکنین؟
میدونین مشکل کجاست؟ سازنده ها با پیشرفت تکنولوژی، سطح انتظارات گیمرا رو بردن بالا! یعنی مشکل از هر دو طرف هست که هر آشغالی به خوردشون میدن رو میخرن.
اگر ترس میخواییم،باید سماق بمکیم.یه حقیقته! تا صد سال بعد شاید یه بی نام و نشون که خیلی مسلطه به المان های ترس بلند شه بیاد ترس رو تزریق کنه به ملت.نه نام RE.
جالب اینجاست بهترین بازی Action-Adventure نمایشگاه E3 همین RE6 شده!
بریم بمیریم که بهتر برامون