بحث و تبادل نظر در مورد سری Resident Evil

RockIT

کاربر سایت
Apr 29, 2010
2,314
نام
افشین
برای اولین بار است که در این اینجا مطلب می گذارم. محمد رضا هستم و در ویکیپدیا، ویکی نویسی می کنم، پس اگر از نوع نوشته هام با شما ها که در اینجا می نویسید فرق دارد، از همین ابتدا عذر خواهی کنم. من و پسر عموم و چند نفر دییگر از دنیا، در حال تکمیل رزیدنت ایول در ویکیپدیا هستیم، کسانی که دوست دارند، می توانند به ما کمک کنند.
من تمام صفحه های این فروم را چرخ زدم، واقعا که مطالب جالبی دارید. خصوصا آقای نیما ردفیلد و مستر دد و ... . اما در مورد نظر سنجی واقعا تعجب مردم . در نظر سنجی باید منطقی رای داد، اما تقریبا همه احساسی رای داده اند. حتی آقا نیما و آقا احد که با این همه بار اطلاعاتی که از این بازی دارند.
عنوان نظر سنجی د مورد بهترین یا پرطرفدارترین فرد نیست. مهمترین فرد در بازی رزیدن ایول دکتر جیمز مارکوس است. چه کسی می تواند انکار کند که شهر راکون و شیوع ویروس مرگبار T اصلی ترین هدف نویسندگان است، ویروس T نخستین ویروسی است که در اویل با مخلوقات روبه رو شدیم، ویروس T، علت اصلی طغیان این ویروس در شهر راکون و عمارت اسپنسر، شخصی نیست جز دکتر جیمز مارکوس.
مارکوس کاشف نهایی ویروس T و پخش کننده ی آن در شهر راکون بود، تمام ویرانی هایی که در اویل 0،1 اکثر2، 3، اکثر کد ورونیکا و تمام نسخه هایی که با زامبی ها رو به رو شدیم، به خاطر پخش ویروس T و پیش از آن ساخت این ویروس حولناک توسط جیمز مارکوس است.
چون مهمترین بخش داستان این بازی واقعا بی نظیر، زامبی ها، طغیان شهر راکون(که جرقه اصلی نابودی آمبرلا بود)، ویروس T و سایر ویروس ها که بعد ها مستقیم یا غیر مستقیم با این ویروس در ارتباط بوده اند است ، مهمترین شخصیت داستان که متاسفانه به نظر می رسد گمنام مانده پروفسور جیمز مارکوس است.(با احترام به تمام رای ها) اگر می بینید من به لیان رای دادم باید بدانید که اینطور نیست و محراب پسر عمویم با ستفاده از کامپیوتر من به لیان رای داده، جیمز مارکوس را همیشه یکی بیشتر و لیان را یکی کمتر بدانید. هرچند با نگاهی به فروم های برتر دنیا لیان را محبوبترین می بینید.
متاسفانه با قوانین این سایت کاملا آشنا نیستم ،من از آقای ردفیلد می خواهم که ایمیل خود را به من بدهد تا بیشتر باهم در ارتباط باشیم.
هر سوالی در باره رزیدنت ایول دارید از پرو فایل شخصی من در ویکیپدیا:http://fa.wikipedia.org/wiki/کاربر:Movyn مرا در جریان بگذارید. درمورد سوال یکی از دوستان در باره بخش فارسی سایت رزیدنت ایول هم، به زودی مطالب کامل و جامعی را در آنجا قرار خواهیم داد.


فقط موفق و پیروز باشید.
سلام دوست عزیز ورودت رو به این تاپیک خوش آمد می گم در مورد جیمز مارکوس هم درسته که ویروس t رو درست کرده ولی فقط اون رو تو کوهستان آرکلی و امارت اسپنسر پخش کرد که انتقامش رو از اونا بگیره ولی تو راکون سیتی شیوع توسط ویلیام بریکین و موش های فاضلاب انجام شد حتی تشکیلات umbrella از این راضی بود و می خواست قدرت bow هارو بسنجه در واقع اون چیزی که باعث از هم پاشیدن umbrella بود افشاگری های وسکر بود
 
آخرین ویرایش:

g-virus

کاربر سایت
Aug 21, 2010
247
نام
هادی
البرت کبیر

راک ایت جان در مورد اواتار که من نمیتونم این کارو بکنم خداییش البرت وسکر رو دوست دارم ولی نه بیشتر از لیون ولی سعی میکنم توی امضا هام تغییراتی ایجاد کنم که قبلا این کارو کردم.
اقای محمد رضا شاید دکتر مارکوس کاشف ویروس تی بوده باشند ولی فکر میکنم ویروس تی به خاطر درگیری هانک با دکتر بیرکین به فاضلاب شهر رخنه کرد و اینطوری کم کم ویروس توی شهر راه پیدا کرد طبق پی دی اف نیما فکرکنم دکتر مارکوس برای نابودی امبرلا با اون شکل زالومانندش برگشت . البرت وسکر علت و عامل بسیاری از اتفاقات در رزیدنت اویل بوده خداییش وسکر اونقدر جنایت کرده که از یه پست معمولی برنمیاد پرداختن بهش.
1- توی رزیدنت اویل 1 توی اولین حرکتش کریس و جیل رو از دست اون سگای وحشی نجات داد
2- توی اویل 1 هر دو گروه الفا و براوو رو برای رو در رویی با تایرنت ها و محک زدن قدرت تایرنت ها و bow ها رو به کام مرگ فرستاد که مجبور شد خودش رو به ظاهر به کشتن بده.
3- توی رزیدنت اویل 2 مامور خودش رو برای بدست اوردن نمونه ویروس جی به شهر میفرسته که ایدا این مامور خیلی حرفه ای سازمان مخفی امبرلا(سازمان) هم توی داستان نقش مهمی داشت .
4توی رزیدنت اویل کد ورونیکا خودش دست به کار شد برای به دست اوردن ویروس تی ورونیکا به جزیره راکفورت رفت وتوی جزیره راکفورت نمونه ویروس تی رو در جزیره پخش کرد و در قطب جنوب با الکسیا رو برو شد و از دستش فرار کرد (باعث خجالته) و بعد از مبارزه کریس با الکسیا نمونه رو از جسد الکسیا برداشت (راستی یه سوال چرا توی این داستان خود وسکر شخصا برای بدست اوردن نمونه وارد عمل شد؟)
5- توی رزیدنت اویل 4 دوباره مامور خودش رو برای بدست اوردن انگل فرستاد ولی فکر کنم نمیدونست ایدا برای یه سازمان دیگه کار میکنه که بازم ایدا نقش مهمی توی اویل 4 ایفا کرد(البته نه بیشتر از لیون;)) راستی کراوزر هم از طرف وسکر فرستاده شده بود تا نمونه رو بدست بیاره که توست ایدا کشته شد.
6 توی رزیدنت اویل 5 سر دسته ارازال و اوباش بازی بود دیگه نقشش رو بهتره نگم همه میدونن
حالا ببینید وسکر با این همه نقش مستقیم و غیر مستقیم چطور میتونه مهمترین نباشه اگه اینجوریه که باید اشفرد رو مهمترین دونست چون کاشف ویروس پروجنیتور بوده.
تازه من کسی بودم که همه اطلاعاتم در این زمینه رو از این تایپک از احد و نیما و بقیه بچه ها بدست اوردم .
راستی راک ایت میدونی چرا این همه کابران تازه به این تایپک میان ;)اگه گفتی;)
 

Little John

کاربر سایت
Apr 13, 2009
4,623
نه g-virus جان وسکر نمونرو از جسد استیو برمیداره در واقع افراد وسکر جسد استیو رو با خودشون میبرن.الکسیا,استیو رو به ویروس آلوده کرده.اینو دانلود کن ببین خود وسکر میگهhttp://www.mediafire.com/?7b8y278877yv78z
شاید به خاطر اینکه نشون بدن وسکر نمرده و دنبال چه چیزی هست
 
آخرین ویرایش:

RockIT

کاربر سایت
Apr 29, 2010
2,314
نام
افشین
اولا که منم خیلی هارو دوست دارم از جمله وسکر ولی فک نکنم انقدرام بد بشه مثلا همه آواتار ها بشه جیل!!
تازه جی ویروس جان اگه گفتی چرا تمام افرادی که میان موندگار نمیشن;;)
 
آخرین ویرایش:

g-virus

کاربر سایت
Aug 21, 2010
247
نام
هادی
اولا که منم خیلی هارو دوست دارم از جمله وسکر ولی فک نکنم انقدرام بد بشه مثلا همه آواتار ها بشه جیل!!
تازه جی ویروس جان اگه گفتی چرا تمام افرادی که میان موندگار نمیشن;;)
باشه منم باهات موافقم به مدت 2 هفته اواتارم رو به جیل تغییر میدم یه خورده تغییر توی کار و اواتارمون خوبه فکر کنم من یه عکس خوشگل و زیبا از جیل میزارم تا بدونن جیل والنتاین چقدر خوشگل بوده یه زمونی.
نمیدونم ولی فکر کنم ستون و پایه های اصلی این تایپک همین 7 - 8 نفر خودمون باشن بقیه رهگذرن بعضیا برای رای دادن میان و یه عرض ادبی هم میکنن بعضیا هم به خاطر حضور بچه های ثابت این تایپک توی فروم های دیگه یه سری به اینجا میزنن و نموندنشون هم به خاطر اینه که مثل ماها با بازی رزیدنت اویل ارتباط برقرار نکردن.
 
  • Like
Reactions: RockIT

crash000

کاربر سایت
Nov 17, 2008
892
با عرض سلام وخسته نباشید
فکر می کنی چقدر کرایسیس بلدی(تبلیغات چه می کنه) حالا کسی جواب هاشو می دونه؟؟اصلا کرایس ایس رو قبول دارید؟؟
در مورد موسیقی جناب جان کوچک شما یک(yak) دی وی دی(dey vey dey) شامل تمام موسیگی ها و دموها رایت کن برامن بفرست پول پیکش هم بامن شاید چون من خیلی توی گیم پلی رفتم موسیقی (؟) توجهم رو جلب نکرده
هانس زیمر چی؟؟؟البته این آقا انگار ایراد داره هرچی کار نفیه توشه از mw2بگیر تا davinci code و... حلا خودش ایراد داره شستشو مغزیش دادن مایش بیش تره نمی دونم
ولی شما همون آهنگ دموی اول mw2 رو گوش بدید اصلا بد رو آدم تاثیر میذاره به همچین چیزی میگن موسیقی البته موسیقی متن بازی کمتر توجه آدم رو جلب می کنه ولی بازم اگه باحال باشه روی آدم تاثیر میذاره (شایدم ان یارو روان شناسه)
ببینید در مورد داستان البته همش که وسکر نمیشه که مثلا اگه بیرکین یا اسپنسر نبودن قضیه به این جا ختم می شد؟؟(به نظر شما قیافه ی وسکر توی دادگاه چجوری بوده؟؟؟ منظورم لباسشه)
البرت وسکر علت و عامل بسیاری از اتفاقات در رزیدنت اویل بوده خداییش وسکر اونقدر جنایت کرده که از یه پست معمولی برنمیاد پرداختن بهش.
با احترام دیگه از این الفاض رکیک به آلبرت رفیق فاب حاجیت ندی ها کلاموم میره توی هم (به این میگن شخصیت می بینید با این که منفیه این هنر میکامی و بروبچ بوده که آدم به یه شخصیت منفی اینقدر ارادت داره واقعا ایول واقعا ولی از یه بعد دیگه اگه نگاه کنیم آیا واقعا آدم بده خوبه؟یا خودش بد نیست که بخاطر دیگرانه اصلا بده هیچ وقت بد نیست؟)
برادرا اگر یک روز یک نامه به شما بیاد که وسکر از شما خواسته باشه برید براش کار کنید می رید؟؟؟

نیما خان شما میگی تازه کار مثلا کلیر کجا آموزش دیده میاد ملت رو جر میده با عقل جور در نمیاد که اصلا خود تو میون یه لشکر زامبی باشیخیلی بخوای حال بدی از سی متری یه سنگ طرفشون میندازی یا نه چاقو اصلا کلیر مریضی نبود برادر داره میره راکون سیتی جالب اینجاست با وساطط(وساطت)لیان بعده عمری این دوتا رو کنار هم دیدیم انگار کریس با جیل بیشتر حال می کنه
اما از جیث داستانی اصلا نظرت رو رد نمی کنم کاملا تاییدش می کنم باکمک بیلی(کلا بیلی) ر-د به اون عمارت و آت آشغالاش(- =ی) ولی شما یک بار دیگه زیرو رو بازی کن می فهمی چی میگم شما یک نمونه عرضه رو نشون بده توی زیرو دهن من با این ربکا صاف شد فقط مهمترین قابلیتش سبکیش و کیت پزشکیش بود که واقعا به درد می خورد در کل باهاش حال نکردم
از اون حیث تیپ و قیافه شما توی مرسناریس اویل 5 عکس های کریس رو ببین آدم حال می کنه می بینه چون ابهت داره هیچ خستگی و اشتباهی توی چهرش نیست(اون عکس اول نشانه خستگس نیست ها نشانه ی پختگی کریسه) این قضیه برای وسکر هم وجود داره اما چند سطح بالاتر (البته با اون وسکر نیمه شب گند زدن کلا توی اویل5 وسکر زیاد خوب کار نشده بود وسکر اصلا نباید خشم توی چهرش بیاد البته مثلا شاید چند میل خم ابرو باشه باید همیشه آروم باشه و فقط حرکاتی مثل یه نیش خند ساده داشته باشه) ولی لیان میشه کریس جوون تر ولی توی صورتش یه چیز خاصی هست هدفش رو ول نمیکنه (مثلا توی اویل4 جر می خوره تا به اشلی برسه)کلا چهره واستیل سنگینی داره انگار زیر دست یه نفر که خیلی بارش بوده کار می کنه(استادی کسی معلمی یا...) واون آموزشش داده کلیر هم که گفتم دوست داشتنیه جیل هم که زنه کریسه و... حالاربکا چی چپ و راست آویزون توی ریمیک هم جو گیر شدن ها اون بگیره خاب جا کنه اونجا این کارا پیش کش
مرورگرم ایراد داره وگرنه چندتا عکس می ذاشتم ولی اون مرسناریس اویل5 وبرای لیان هم یه عکس بود باید بگردم ببینم اصلا دارم یانه

در مورد آواتار باید فکر کنم چون اگه بخوام تغییر بدم باید بهترین رو پیدا کنم که حال و حوصله می خواد(همچنین اینترنت آقا این دایال آپی ها چی میکشن فلا کتیه منم که فعلا ﷼﷼ هیچ یوخ و باید سرم رو بکوبم به دیوار تا یه صفحه باز بشه)

(در تائییئذ کامل حرف rock it)در مورد شهر راکون واقعا موقعیت خوبی برای آمبرلا بود شاید اراده می کرد واکسن هم ساخته بود یا آلودگی رو کنترل می کرد اما خب تایزنت ها رو چی کار کنه هم یک سری مزاحم می پرید و هم اسلحه ها تست میشد و اگر آلودگی رو کنترل می کرد بین مردم خیلی طرفدار پیدا می کرد و...

Know He Is The best
دیگه چیزی یادم نیست
خداحافظ
یاعلی
 

movyn

کاربر سایت
Oct 22, 2010
126
نام
محمد رضا
movyn

سلام دوست عزیز ورودت رو به این تاپیک خوش آمد می گم در مورد جیمز مارکوس هم درسته که ویروس t رو درست کرده ولی فقط اون رو تو کوهستان آرکلی و امارت اسپنسر پخش کرد که انتقامش رو از اونا بگیره ولی تو راکون سیتی شیوع توسط ویلیام بریکین و موش های فاضلاب انجام شد حتی تشکیلات umbrella از این راضی بود و می خواست قدرت bow هارو بسنجه در واقع اون چیزی که باعث از هم پاشیدن umbrella بود افشاگری های وسکر بود
در مورد قوانین فک کنم موقع register کردن اونو مطالعه کردید دیگه!!:d

باز هم سلام
نکته هایی که گفتی خوب بود، در مورد ویلیام برکین هم حق با تو، اما همین ویلیام برکین و خود آلبرت در مقر آموزشی آمبرلا در شهر راکون، شاگرد جیمز مارکوس بودند. علاوه بر این ها جیمز مارکوس یکی از 3 موسس آمبرلا هم بود. بحث من از توضیح در باره مارکوس نقش مهم این شخصیت در شکل گیری داستان کلاسیک بازیه، و این که اگه رای نیاورده یکی از مهمترین دلیل اونها، احساسی رای دادن کاربراست و شاید هم دلیل دیگش نا آشنا بودن کاربرا با این شخصیته. اینکه خود ویلیام هم رای نداره هم جالبه. در هر حال شاکله کلی نظرسنجی انجام شده و من باز هم با توجه به احترام به همه کاربرایی که به لیان رای دادن،نقش مارکوس رو در شکل گیری داستان اصلی بازی مهم تر از لیان می دونم.
در مورد رهگذر بودن هم، خب به نظر با من بودید، رهگذر نیستم، از اولین صفحه این فروم را با دقت خوندم. برای شما شاید تازه وارد باشم اما نوشته های شما برای من قریبه نیست. من تقریبا هرروز صبح ها تقریبا از 5 تا 8 آنلاینم و سعی می کنم در اینجا هم مطلب بذارم، هر چند بحث های کلی، تقریبا انجام شده و بیشتر در مورد حاشیه ها صحبت می شود.
به هر حال باز هم از دوستانی که تمایل دارن، می تونن بحث های اصلی بازی رو در ویکیپدیا تکمیل کنن، تا افراد بیشتری از سرتاسر دنیا به این اطلاعات شما دسترسی داشته باشن. ویکیپدیا پنجمین سایت پر بازدزید دنیاست. تمام ایرانی ها می تونن در کامل کردن بخش فارسی دانشنامه ویکیپدیا سهیم باشن. هم اکنون بیش از صدهزار مقاله ی گوناگون از تمام رشته ها در این بانک اطلاعاتی گسترده موجود است.

باز هم ممنونم.


فقط، موفق و پیروز باشید.
 

movyn

کاربر سایت
Oct 22, 2010
126
نام
محمد رضا
movyn

باز هم سلام

یک سوال، در بازی RE5، وقتی که بازی در حال نمایش نامهای سازنده های بازیه. نام شینجی میکامی هم در قسمت طراح ها به چشم می خوره. این شینجی میکامی، همون شینجی معروف خودمونه؟

باز هم ممنونم

فقط، موفق و پیروز باشید.
 

Little John

کاربر سایت
Apr 13, 2009
4,623
با عرض سلام وخسته نباشید
فکر می کنی چقدر کرایسیس بلدی(تبلیغات چه می کنه) حالا کسی جواب هاشو می دونه؟؟اصلا کرایس ایس رو قبول دارید؟؟
در مورد موسیقی جناب جان کوچک شما یک(yak) دی وی دی(dey vey dey) شامل تمام موسیگی ها و دموها رایت کن برامن بفرست پول پیکش هم بامن شاید چون من خیلی توی گیم پلی رفتم موسیقی (؟) توجهم رو جلب نکرده
هانس زیمر چی؟؟؟البته این آقا انگار ایراد داره هرچی کار نفیه توشه از mw2بگیر تا davinci code و... حلا خودش ایراد داره شستشو مغزیش دادن مایش بیش تره نمی دونم
ولی شما همون آهنگ دموی اول mw2 رو گوش بدید اصلا بد رو آدم تاثیر میذاره به همچین چیزی میگن موسیقی البته موسیقی متن بازی کمتر توجه آدم رو جلب می کنه ولی بازم اگه باحال باشه روی آدم تاثیر میذاره (شایدم ان یارو روان شناسه)
ببینید در مورد داستان البته همش که وسکر نمیشه که مثلا اگه بیرکین یا اسپنسر نبودن قضیه به این جا ختم می شد؟؟(به نظر شما قیافه ی وسکر توی دادگاه چجوری بوده؟؟؟ منظورم لباسشه)

با احترام دیگه از این الفاض رکیک به آلبرت رفیق فاب حاجیت ندی ها کلاموم میره توی هم (به این میگن شخصیت می بینید با این که منفیه این هنر میکامی و بروبچ بوده که آدم به یه شخصیت منفی اینقدر ارادت داره واقعا ایول واقعا ولی از یه بعد دیگه اگه نگاه کنیم آیا واقعا آدم بده خوبه؟یا خودش بد نیست که بخاطر دیگرانه اصلا بده هیچ وقت بد نیست؟)
برادرا اگر یک روز یک نامه به شما بیاد که وسکر از شما خواسته باشه برید براش کار کنید می رید؟؟؟

نیما خان شما میگی تازه کار مثلا کلیر کجا آموزش دیده میاد ملت رو جر میده با عقل جور در نمیاد که اصلا خود تو میون یه لشکر زامبی باشیخیلی بخوای حال بدی از سی متری یه سنگ طرفشون میندازی یا نه چاقو اصلا کلیر مریضی نبود برادر داره میره راکون سیتی جالب اینجاست با وساطط(وساطت)لیان بعده عمری این دوتا رو کنار هم دیدیم انگار کریس با جیل بیشتر حال می کنه
اما از جیث داستانی اصلا نظرت رو رد نمی کنم کاملا تاییدش می کنم باکمک بیلی(کلا بیلی) ر-د به اون عمارت و آت آشغالاش(- =ی) ولی شما یک بار دیگه زیرو رو بازی کن می فهمی چی میگم شما یک نمونه عرضه رو نشون بده توی زیرو دهن من با این ربکا صاف شد فقط مهمترین قابلیتش سبکیش و کیت پزشکیش بود که واقعا به درد می خورد در کل باهاش حال نکردم
از اون حیث تیپ و قیافه شما توی مرسناریس اویل 5 عکس های کریس رو ببین آدم حال می کنه می بینه چون ابهت داره هیچ خستگی و اشتباهی توی چهرش نیست(اون عکس اول نشانه خستگس نیست ها نشانه ی پختگی کریسه) این قضیه برای وسکر هم وجود داره اما چند سطح بالاتر (البته با اون وسکر نیمه شب گند زدن کلا توی اویل5 وسکر زیاد خوب کار نشده بود وسکر اصلا نباید خشم توی چهرش بیاد البته مثلا شاید چند میل خم ابرو باشه باید همیشه آروم باشه و فقط حرکاتی مثل یه نیش خند ساده داشته باشه) ولی لیان میشه کریس جوون تر ولی توی صورتش یه چیز خاصی هست هدفش رو ول نمیکنه (مثلا توی اویل4 جر می خوره تا به اشلی برسه)کلا چهره واستیل سنگینی داره انگار زیر دست یه نفر که خیلی بارش بوده کار می کنه(استادی کسی معلمی یا...) واون آموزشش داده کلیر هم که گفتم دوست داشتنیه جیل هم که زنه کریسه و... حالاربکا چی چپ و راست آویزون توی ریمیک هم جو گیر شدن ها اون بگیره خاب جا کنه اونجا این کارا پیش کش
مرورگرم ایراد داره وگرنه چندتا عکس می ذاشتم ولی اون مرسناریس اویل5 وبرای لیان هم یه عکس بود باید بگردم ببینم اصلا دارم یانه

در مورد آواتار باید فکر کنم چون اگه بخوام تغییر بدم باید بهترین رو پیدا کنم که حال و حوصله می خواد(همچنین اینترنت آقا این دایال آپی ها چی میکشن فلا کتیه منم که فعلا ﷼﷼ هیچ یوخ و باید سرم رو بکوبم به دیوار تا یه صفحه باز بشه)

(در تائییئذ کامل حرف rock it)در مورد شهر راکون واقعا موقعیت خوبی برای آمبرلا بود شاید اراده می کرد واکسن هم ساخته بود یا آلودگی رو کنترل می کرد اما خب تایزنت ها رو چی کار کنه هم یک سری مزاحم می پرید و هم اسلحه ها تست میشد و اگر آلودگی رو کنترل می کرد بین مردم خیلی طرفدار پیدا می کرد و...

Know He Is The best
دیگه چیزی یادم نیست
خداحافظ
یاعلی
این جریان کرایسیس چیه؟؟؟؟؟ اینو میگیhttp://www.bazicenter.com/pc/news/2037
من سوالاشو جواب دادم فرستادم حالا درست یا غلط
DVD هم حله هر وقت خواستی بگو.
آهنگهای MW2 هم خوبه مثل Gulag-Launch-Snowmobile- White House-Ending
وسکر تو دادگاه نبوده فقط مدارکی از طرف یه شخص ناشناس به دادگاه داده شده که بعدا معلوم شد وسکر بوده.
حالا جون هر کی دوست داری جمله هاتو درست تایپ کن من پیرم در میاد تا پستهای تو رو بخونم.
 
آخرین ویرایش:

RockIT

کاربر سایت
Apr 29, 2010
2,314
نام
افشین
باز هم سلام

یک سوال، در بازی RE5، وقتی که بازی در حال نمایش نامهای سازنده های بازیه. نام شینجی میکامی هم در قسمت طراح ها به چشم می خوره. این شینجی میکامی، همون شینجی معروف خودمونه؟

باز هم ممنونم

فقط، موفق و پیروز باشید.
اول در مورد جیمز مارکوس بگم اگه بخوایم این تقسیم بندی رو داشته باشیم به قول دوست عزیزم باید ادوارد اشفورد رو که هم ویروس پروجنیتور کشف کرد وهم از بنیان گزاران umbrella بود رو اصلی بدونیم که این غلط چون پرونده اون ها کاملا بسته شد و اصلا در کارشون موفق نبودن وسکر درست زمانی که زیر دست umbrella بود مواضع خودش رو داشت و کلا تلاش میکرد به هدف خودش نزدیک بشه در واقع umbrella تو سه شماره اول نقش منفی اصلی بود و بعد از اینکه معلوم شد وسکر زندست ورق کاملا برگشت و کسی که داستان رو جلو برد و در کارش موفق شد وسکر بود البته تا re5 و باید منتظر بود دید در آینده چی میشه؟؟ یعنی اگه کار های وسکر و مارکوس رو کنار هم بزاری خودت ومتوجه میشی! :d
در ضمن چیزی به اسم shinji mikami ندیدم البته shinji بود ولی mikami نبود!
 

g-virus

کاربر سایت
Aug 21, 2010
247
نام
هادی
البرت وسکر کبیر

با عرض سلام وخسته نباشید
فکر می کنی چقدر کرایسیس بلدی(تبلیغات چه می کنه) حالا کسی جواب هاشو می دونه؟؟اصلا کرایس ایس رو قبول دارید؟؟
در مورد موسیقی جناب جان کوچک شما یک(yak) دی وی دی(dey vey dey) شامل تمام موسیگی ها و دموها رایت کن برامن بفرست پول پیکش هم بامن شاید چون من خیلی توی گیم پلی رفتم موسیقی (؟) توجهم رو جلب نکرده
هانس زیمر چی؟؟؟البته این آقا انگار ایراد داره هرچی کار نفیه توشه از mw2بگیر تا davinci code و... حلا خودش ایراد داره شستشو مغزیش دادن مایش بیش تره نمی دونم
ولی شما همون آهنگ دموی اول mw2 رو گوش بدید اصلا بد رو آدم تاثیر میذاره به همچین چیزی میگن موسیقی البته موسیقی متن بازی کمتر توجه آدم رو جلب می کنه ولی بازم اگه باحال باشه روی آدم تاثیر میذاره (شایدم ان یارو روان شناسه)
ببینید در مورد داستان البته همش که وسکر نمیشه که مثلا اگه بیرکین یا اسپنسر نبودن قضیه به این جا ختم می شد؟؟(به نظر شما قیافه ی وسکر توی دادگاه چجوری بوده؟؟؟ منظورم لباسشه)

با احترام دیگه از این الفاض رکیک به آلبرت رفیق فاب حاجیت ندی ها کلاموم میره توی هم (به این میگن شخصیت می بینید با این که منفیه این هنر میکامی و بروبچ بوده که آدم به یه شخصیت منفی اینقدر ارادت داره واقعا ایول واقعا ولی از یه بعد دیگه اگه نگاه کنیم آیا واقعا آدم بده خوبه؟یا خودش بد نیست که بخاطر دیگرانه اصلا بده هیچ وقت بد نیست؟)
برادرا اگر یک روز یک نامه به شما بیاد که وسکر از شما خواسته باشه برید براش کار کنید می رید؟؟؟

نیما خان شما میگی تازه کار مثلا کلیر کجا آموزش دیده میاد ملت رو جر میده با عقل جور در نمیاد که اصلا خود تو میون یه لشکر زامبی باشیخیلی بخوای حال بدی از سی متری یه سنگ طرفشون میندازی یا نه چاقو اصلا کلیر مریضی نبود برادر داره میره راکون سیتی جالب اینجاست با وساطط(وساطت)لیان بعده عمری این دوتا رو کنار هم دیدیم انگار کریس با جیل بیشتر حال می کنه
اما از جیث داستانی اصلا نظرت رو رد نمی کنم کاملا تاییدش می کنم باکمک بیلی(کلا بیلی) ر-د به اون عمارت و آت آشغالاش(- =ی) ولی شما یک بار دیگه زیرو رو بازی کن می فهمی چی میگم شما یک نمونه عرضه رو نشون بده توی زیرو دهن من با این ربکا صاف شد فقط مهمترین قابلیتش سبکیش و کیت پزشکیش بود که واقعا به درد می خورد در کل باهاش حال نکردم
از اون حیث تیپ و قیافه شما توی مرسناریس اویل 5 عکس های کریس رو ببین آدم حال می کنه می بینه چون ابهت داره هیچ خستگی و اشتباهی توی چهرش نیست(اون عکس اول نشانه خستگس نیست ها نشانه ی پختگی کریسه) این قضیه برای وسکر هم وجود داره اما چند سطح بالاتر (البته با اون وسکر نیمه شب گند زدن کلا توی اویل5 وسکر زیاد خوب کار نشده بود وسکر اصلا نباید خشم توی چهرش بیاد البته مثلا شاید چند میل خم ابرو باشه باید همیشه آروم باشه و فقط حرکاتی مثل یه نیش خند ساده داشته باشه) ولی لیان میشه کریس جوون تر ولی توی صورتش یه چیز خاصی هست هدفش رو ول نمیکنه (مثلا توی اویل4 جر می خوره تا به اشلی برسه)کلا چهره واستیل سنگینی داره انگار زیر دست یه نفر که خیلی بارش بوده کار می کنه(استادی کسی معلمی یا...) واون آموزشش داده کلیر هم که گفتم دوست داشتنیه جیل هم که زنه کریسه و... حالاربکا چی چپ و راست آویزون توی ریمیک هم جو گیر شدن ها اون بگیره خاب جا کنه اونجا این کارا پیش کش
مرورگرم ایراد داره وگرنه چندتا عکس می ذاشتم ولی اون مرسناریس اویل5 وبرای لیان هم یه عکس بود باید بگردم ببینم اصلا دارم یانه

در مورد آواتار باید فکر کنم چون اگه بخوام تغییر بدم باید بهترین رو پیدا کنم که حال و حوصله می خواد(همچنین اینترنت آقا این دایال آپی ها چی میکشن فلا کتیه منم که فعلا ﷼﷼ هیچ یوخ و باید سرم رو بکوبم به دیوار تا یه صفحه باز بشه)

(در تائییئذ کامل حرف rock it)در مورد شهر راکون واقعا موقعیت خوبی برای آمبرلا بود شاید اراده می کرد واکسن هم ساخته بود یا آلودگی رو کنترل می کرد اما خب تایزنت ها رو چی کار کنه هم یک سری مزاحم می پرید و هم اسلحه ها تست میشد و اگر آلودگی رو کنترل می کرد بین مردم خیلی طرفدار پیدا می کرد و...

Know He Is The best
دیگه چیزی یادم نیست
خداحافظ
یاعلی
خدمت استاد کراش خودم عارضم که عزیزم من واقعیت وجودی وسکر رو گفتم اون میخواست با فدا کردن همه به ارزوی خودش برسه توی این راه از هیچ جنایتی فرو گذار نکرد از پخش کردن ویروس تی در جزیره راکفورت گرفته تا انداختن انگلا لاپلاگا به جون روستاییان کیجوجو و در اخر هم نقشه حمله به کره زمین به وسیله موشک ها حامل ویروس اوروبرس. ولی با این همه کارهای جنایت کارانه محبوبه به خاطر ظاهر و قدرتی که داره به خاطر خونسردی همراه با خشمش به خاطر چشمای سرخش و اهداف و اراده قویش . اینها براش احترام میگیره ولی عیب هایی هم داره زیادی به خودش مطمئنه اونجایی که باید میذاشت کریس و جیل خوراک سگ ها بشن نجاتشون داد اونجایی که توی قطب جنوب اول کلیر رو جلوی چشمای کریس نکشت که بعدش برادرش بتونه از دستش در بره خلاصه خیلی زیادی اعتماد به نفس داشت که همین ها موجبات نابودیش رو فراهم کرد.
راستی استاد عزیز میشه به صورت کد شده ننویسی دستگاه کدگشاییمون مشکل داره عزیز فکر کنم باید کتاب فارسی اول راهنمایی به بعد رو دوباره مطالعه کنی تا بهتر جمله بندی کنی.
محمد رضا جان ما خوشحال میشیم یه نفر دیگه به جمع ما اظافه بشه اینکه گفتم رهگذر منظورم کساییه که میان یکی دو تا پست میذارن و میرن نه کسایی مثل شما که میخوان بمونن.در ضمن هرکسی به نحوه خودش میتونه مهم باشه و تاثیر گذار باشه اگه این طوره که میشه گفت سادلر هم نقش مهمی داشت اون انگل رو بدست اورد و بعد ها توبی اویل 5 ازش برای روستایی ها و کلا ماجینی ها استفاده شد. همه نقش مهم داشتن ولی هیچ کدوم مثل وسکر نقش مستقیم و غیر مستقیم به این طول و دارازی نداشته وسکر توی بیشتر قسمتها بازی نقش اساسی داشته اگه خودش هم نبوده مامورش بوده ولی دکتر ماکوس فقط یه هدف داشته و یکبار توی داستان بوده و اونم برای انتقام از امبرلا بوده باید کسایی که از این قضیه استفاده کردن و برای اهداف کثیفشون راضی به قربانی کردن همه بودن کیا بودن اگر نظر شما در مورد دکتر مارکوس هستش من میگم دکتر ازول ای اسپنسر هم بی نقش نبوده و اگر بیشتر نبوده کمتر هم نبوده خلاصه همین وسکر هم نتیجه پروژه وسکر چیلدرن همین اسپنسره ولی بازم باهمه این احوال من میگم وسکر از همه نقش بیشتری داره داشته و شاید بعدا جانشینش (شاید شری بیرکین) داشته باشه
 
آخرین ویرایش:

نیما ردفیلد

کاربر سایت
Sep 22, 2009
454
نام
نیما
سلام.محمد رضا جان!ورودت به تاپیک رو تبریک می گم.خوشحالم که با هم در ارتباط باشیم.در مورد ویکی پدیا هم ایدا ای دارم که به صورت پیام خصوصی برام فرستادم.در مورد مارکوس هم به نظر من اهمیت نقشش کمتر از وسکر نبود!به نظر شما اگه ویروس تی نبود،اصلا داستان بازی شکل می گرفت؟یا اگه مارکوس ویروس رو در کوهستان آرکلی و عمارت اسپنسر پخش نمی کرد،اصلا کریس،جیل،ربکا و بعدها هم کلیر وارد داستان می شدند؟اصلا اگر مارکوس نبود،آمبرلایی هم نبود.ولی با این وجود باز هم نقش اول کل داستان وسکر است.
کراش جان!نظر هر کسی برای خودش محترمه.اگه از ربکا خوشت نمیاد دیه چرا بهانه میاری؟فونتت رو هم عوض کن.وقتی می خونم خون دماغ میشم! :d
 

movyn

کاربر سایت
Oct 22, 2010
126
نام
محمد رضا
movyn

اول در مورد جیمز مارکوس بگم اگه بخوایم این تقسیم بندی رو داشته باشیم به قول دوست عزیزم باید ادوارد اشفورد رو که هم ویروس پروجنیتور کشف کرد وهم از بنیان گزاران umbrella بود رو اصلی بدونیم که این غلط چون پرونده اون ها کاملا بسته شد و اصلا در کارشون موفق نبودن وسکر درست زمانی که زیر دست umbrella بود مواضع خودش رو داشت و کلا تلاش میکرد به هدف خودش نزدیک بشه در واقع umbrella تو سه شماره اول نقش منفی اصلی بود و بعد از اینکه معلوم شد وسکر زندست ورق کاملا برگشت و کسی که داستان رو جلو برد و در کارش موفق شد وسکر بود البته تا re5 و باید منتظر بود دید در آینده چی میشه؟؟ یعنی اگه کار های وسکر و مارکوس رو کنار هم بزاری خودت ومتوجه میشی! :d
در ضمن چیزی به اسم shinji mikami ندیدم البته shinji بود ولی mikami نبود!

باز هم سلام
من از همین آغاز پست بگم که با نام ماوین از من نام ببرید. با تشکر.
من نمی دونم چه اصراری داری که، نظر من رو در باره مارکوس رو در روی وسکر قرار بدی. آلبرت یقینا یک شخصیت کلیدی در این بازیه، حالا من همش بگم،مارکوس نسبت به لیان مهمتره، تو بازم بگو وسکر.به نظر من مهمترین های اویل به ترتیب اینا هستن:
1-جیمز مارکوس 2-آلبرت وسکر 3-اوزول اسپنسر 4-ویلیام برکین (با احترام به تمام رای ها)
ما در باره افراد مهم اویل صحبت می کنیم، من تو پست هام اندازه فونت مهم رو بزرگ کردم، تا یاداوری بشه، آخه واقعا رای ها احساسی نیست؟ اگر تمام رای دهنده ها نظراشون بهشون برگرده و بخوان قبل رای دادن با دقت و اطلاعات و البته بدون احساس رای بدن، لیان اینهمه رای نمی اورد، لیان شخصیت محبوبیه(محبوب ترین بدون شک) اما در مورد مهم ترین بودن کلا شاخ در آوردنیه. در ضمن نام آن فرد، هم شینجی بود هم میکامی، یک بار دیگه بادقت Credit رو نگاه کن که به محض دیدنش، به خاطر یه همچین جایگاهی در بازی، برای این شخص تعجب میکنی. البته من هنوزم شک دارم که این شینجی میکامی، همون شینجی معروف خودمونه. عکسشم دارم ولی این پایین نوشته، شما نمی توانید پیوست ارسال کنید. وقتی به Art production رسیدی در قسمت Designers، نهمین اسم شینجی میکامیه!

و اما در باره ی آقای ردفیلد، خدا را شکر که بالاخره یکی درست و حسابی به من برای ورودم تبریک بگه و همین اول کاری به ما حمله نکنه. به هر حال ممنونم. در باره فونت هم نمی دونم با من بودید یا با کراش. من با فونت پیش فرض می نویسم در چندتا مرورگر دیگه هم دیدم مشکل نداشت، اگه مشکل سر جاشه بگید فونتم رو چی بزارم.

و در آخر یه سوال دیگه(الته سوال قبلیم بی جواب موند)، من بازی اویل 4 کامپیوترم رو کلا با نرم افزارهایی که دانلود کردم، ویرایش کردم، الان به جای لیان اشلیه ، خود اشلی هم لیانه!!! جیل، کلر و ایدا هم هر کدوم یکی از لباس های ایدا هستن. یه نرم افزار هستش که نوشته ها و متن های بازی رو هم ویرایش می کنه اسمش هم RE4 text editor هستش. کلی سرچ کردم اما فقط این نرم افزار در پک کامل ویرایش بازی قرار داشت. کسی این نرم افزارو احیانا خودش یا از جای دیگه سراغ نداره؟

باز هم ممنونم

فقط، موفق و پیروز باشید.
 

RockIT

کاربر سایت
Apr 29, 2010
2,314
نام
افشین
خوب اینجا اشتباه لپی بوجود اومده اصلا تو بحث شخصیت ها باید منفی و مثبت رو از هم جدا کرد تا به نتیجه رسید!
در ضمن یه توضیحی در مورد اینکه چرا جیمز مارکوس از ادوارد اشفورد مهمتره بده ؟
همین اول کاری به ما حمله نکنه
زیاد جالب نبود:-s
 

g-virus

کاربر سایت
Aug 21, 2010
247
نام
هادی
البرت کبیر

سلام
ماوین جان هیچ کدوم قصد حمله نداشتیم فقط میخواستیم قاطعانه نظرمون رو با دلیل بیان کنیم همین. اگه خوشتون نیومد و جسارت شد ببخشید.
خب هرکسی نظری داره و نظر شما هم اینه و لابد ازنظرتون هم برنمیگردید و دلایل ما هم به نظر براتون ناکافی میاد دلایل بیشتر برعهده اقا نیما و احد اقا و دوستان حرفه ای دیگه که بیشتر از من درباره داستان میدونن. اگر مارکوس پر اهمیت از نظرتو میتونید با دلیل درباره مهمتر نبودن اسپنسر و البرت وسکر وکلا مقایسه اونا برامون بزارین شاید ما نظرمون برگشت من یکی که در مورد مهمتر بودن کلیر ردفیلد از لیون این اتفاق بارم افتاد:d راستی ماوین جان شما چیزی در مورد سازمان مخفی که ایدا براش کار میکنه و شخصیتی به نام الکس وسکر داری بدی(البته میدونم جزو پروژه وسکر چیلدرن بوده و برای امبرلا کار میکرده و بعد ازشون جدا میشه ولی الان کجاست و چیکار میکنه معلوم نیست)
راستی ممکنه که الکس وسکر یه شخصیت منفی نباشه از کجا معلوم ادم بدی باشه شباهت البرت و الکس تنها توی فامیلشونه هیچ چیز معلوم نیس کسی میتونه خلافشو ثابت کنه؟
اقا یه سوال برام پیش اومده چرا توی رزیدنت اویل کد ورونیکا البرت خودش به شخصه برای ماموریت رفت یعنی البرت تا حالا نتونسته بود یه مقامی پیدا کنه که افراد زیر دستش برای مبارزه برن ماموریت.
یه سوال دیگه با توجه به اون دمویی که توسط نیما نشون داده شد هانک برای چه سازمانی داره کار میکنه ؟ امبرلا که فرو پاشیده نکنه اونم به سازمان مخفی امبرلا پیوسته(سازمان) کسی چیزی در این مورد میدونه؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر