بحث و تبادل نظر در مورد سری Resident Evil

A M I R 1 1 0

کاربر سایت
Apr 2, 2010
153
نام
AmIr
احد جان به نظر من که فیلم اولش هم به درد نمی خورد.چون اون هم هیچ ربطی به داستان اصلی نداشت.به علاوه که غول آخرش لیکر بود.لیکری که توی بازی ها یک موجود معمولی است.البته شاید منظور تو جنبه های سینمایی و اکشن قضیه باشه.
و در ضمن قابل توجه اونهایی که می گن لیون توی فیلم ها نیست باید بگم که هست!لیون توی فیلم رزیدنت اویل 2 نقش نامزد مرده ی جیل رو بازی می کنه.همین!
راستی نقش کریس توی این فیلم آخریه رو بازیگر نقش اول فرار از زندان بازی می کنه.همون پسره که موهای کوتاه داره!(مقایسه ی هیکل ها فراموش نشود!)
نیما جان بازی با فیلم هیچ ربطی نداره و شاید کسانی که بازی را انجام نداده باشند خیلی از فیلم خوششون بیاد ! ولی وجدانن من 12 ساله بودم شماره ی یکم را میدیدم از ترس میلیرزیدم مخصوصا موقع دیدن اولین زامبی همون جا که قوطی نوشابه حرکت میکنه !
ونتورث میلر هم که نقش کریس را بازی میکرد خوب نقشی بازی میکرد و شاید اصلا قیافه ی این کریس تا قیافه ی اون کریس صد گز رسن ! ( این حسن تا ان حسن صد گز رسن :D ! )
 

نیما ردفیلد

کاربر سایت
Sep 22, 2009
454
نام
نیما
خوب امیر جان منظور من هم این نبود که فیلم هاش بد هستند.اتفاقا از نظر اکشن و ترسناک بودنشون خیلی هم قشنگند.من میگم که از نظر داستان فیلم ها به بازی ها نمی رسند که خداییش هم همینطوره.من می گم که اگه داستان بازی ها رو می ساختند خیلی بهتر بود.
در ضمن کراش جان اون شخصیتی که توی اوت بریک بود نه آلیس بود و نه آلیس رو از روی اون ساخته بودند.چون:
اولا اسم اون بنده ی خدا آلیسا بود نه آلیس و تازه از نظر املایی هم با آلیس تفاوت داره.(Allisa-Alice)
و دوما اصلا اولین فیلم رزیدنت اویل 3 سال قبل از اوت بریک ساخته شده بود و اون موقع اصلا آلیسایی وجود نداشته است!
در ضمن یک نکته که البته بیشترتون می دونید.ولی ممکنه براتون جالب باشه.توی رزیدنت اویل 3 دیدیم که نمسیس براد رو می کشه.توی رزیدنت اویل 2 هم یک زامبی در زیر گذر اداره ی پلیس بود که فقط در حالت نرمال و با رعایت کردن مقررات خاصی دیده می شد.اون همون براد است که بر اثر ویروسی که نمسیس وارد بدنش کرده تبدیل به زامبی شده و اگر دقت کرده باشید از زامبی های معمولی هم دیرتر می میره و سرانجام هم توسط کلیر کشته می شه.یعنی قاتل اصلی براد کلیر بود نه نمسیس.(چون همونطور که می دونید داستان رزیدنت اویل 2 یک روز بعد از رزیدنت اویل 3 شروع می شه و تمام ماجرای ورود و خروج کلیر-لیون-شری و ایدا از شهر در زمانی که جیل در برج ساعت بیهوش بوده اتفاق می افته.)
حالا شاید برای بعضی هاتون سوال پیش بیاد که چرا نگفتم لیون براد رو می کشه.علتش این بود که داستان اصلی و واقعی رزیدنت اویل 2 در سناریوی کلیرA/لیونB هست.(اگه دارک ساید رو بازی کرده باشید و فایل های ماجراهای آمبرلا رو هم خونده باشید متوجه میشید.) و در این سناریو (یعنی در داستان اصلی) هم براد فقط در مسیر کلیر ظاهر میشه.می تونید به سایت ویکی یا هر جای دیگه ای هم که خواستید مراجعه کنید.البته این رو هم بگم که کاپکوم موقع ساخت رزیدنت اویل 2 خودش هم نمی دونست که اون زامبی براد هست.ولی وقتی که رزیدنت اویل 3 رو ساخت دید می تونه داستان ها رو به هم ربط بده.برای همین هم لباس براد رو شبیه به اون زامبیه طراحی کرد تا بگه که براد یک روز بعد به زامبی تبدیل میشه و اون زامبیه همون براد بوده!
امیدوارم که این مطلب براتون جالب بوده باشه.
راستی امیر جان!شما گفته بودی که زبان اسپانیایی بلدی.میشه لطفا به ما بگی که اون گانادوهای توی رزیدنت اویل 4 چی بلغور می کنند؟اسپانیایی حرف زدنشون رو که دیگه نمی تونی انکار کنی.چون اصلا داستان توی اسپانیا رخ میده.(اگه توی سناریوی ایدا فحش های زشتی به ایدا میدن به صورت خصوصی برام بنویس.:cheesygri)
 
آخرین ویرایش:

A M I R 1 1 0

کاربر سایت
Apr 2, 2010
153
نام
AmIr
فکر نکنم مدرکی مبنی بر اینکه اون روستا اسپانیایی هست باشه ولی اسپانیایی حرف میزنند !

1- اون مرد غریبه را بگیرید !
2- سرور ما اونو میخواد !
3- از اونطرف !
4- تو به دستن من خواهی مرد !
5- همگی این حرومزاده را بکشید !
6- دختر خوبیه !!!!!!!!!!!!!!

برای ایدا هم بیشتر از این جملات استفاده میکنند و فحش نمیدند ولی یه جا هایی یه چیزایی بلغور میکنند که فکر کنم فحش هستند ولی نه به اون صورت زشت ! کلمه ی دختر خوبیه تیکه ای هست که به قیافه ی لیون میندازند :D

راستی تو که میدونی شرت کلیر چه رنگیه :D من که راستی موفق نشدم اون زامبی را ببینم ولی اگه راهشو بگی ممنونت میشم !
 

RockIT

کاربر سایت
Apr 29, 2010
2,314
نام
افشین
سلام به همه دوستان و زامبى هاى عزیز من هم یکى از فن هاى دو آتىشه resident evil هستم البته از شماره ۴ به بعد غصه دار شدم چون بازى شده فقط اکشن یادمه موقعى که شماره ۱ اومده بود به resident مى گفتىم بازى فکرى و خفن ترسناک ولى الان پسرخاله من که ۱۱ سالشه re5 چند بار تموم کرده حالا از اىن حرفا بگذرىم من کلا از leon مخصوصا تو degeneration خىلى خوشم مىاد در ضمن با nemesis هم خىلى حال مىکنم چون با هوش ترىن غول اىن سرى بود ىه سوال هم از شما داشتم نىما جان اىن دوست پسر جدىد claire کىه که نمىزاره claire بخوابه( با استناد به حرف خودش تو degeneration ) شماىى؟
ىه سوال دىگه هم داشتم اىدا تو شماره ۴ مهماتشو کجا مىزاشت واصلا چرا با لباس شب اومد بود تو اون روستا؟
مرسى
File:AdaWong.jpg
 
آخرین ویرایش:

نیما ردفیلد

کاربر سایت
Sep 22, 2009
454
نام
نیما
امیر جان ازت ممنونم.اون زامبی رو هم باید در سناریوی A هر شخصیت و در حالت نرمال بری.سر راه هم هیچ چیز برنداری.بعد وقتی که از اتوبوس پیاده شدی و وارد درب میله ای شدی،از پله های روبرو پایین بری.براد اونجاست.خیلی هم سگ جونه.(چون نمسیس ویروسیش کرده.) وقتی کشتیش روی جسدش یک کلید ظاهر میشه.که در کمد تاریک خونه ی اداره ی پلیس رو باز می کنه.برای لیون دو تا لباس و برای کلیر یک لباس توپ و یک اسلحه ی جدید (یک کلت قدیمی با سرغت شلیک بالا) توی اون کمد هست.
راستی دوست عزیز و جدیدم به تاپیک ما خوش اومدی.(البته از حالا دیگه تاپیک خودته!) بله.دوست پسر جدید کلیر من بودم.البته خیلی وقته که باهاش دوستم.ولی برای اینکه تابلو نشه گفت جدید!
ایدا هم احتمابلا می دونسته لیون اونجاست.برای همین هم اون لباس رو پوشیده.حالا جدا از شوخی اون لباس رو پوشیده بود تا راحت تر بتونه تحرک داشته باشه.علاوه بر اینکه ایدا کلا از رنگ قرمز خوشش میاد.مهماتش رو هم احتمالا همون جایی قایم می کرده که جیل توی رزیدنت اویل 3 قایم می کرد! :cheesygri (اسمش رو دیگه نمیارم.ولی دو جای خوب و نه چندان مخفی برای قایم کردن اونها داشت.)
راستی امیر جان!شرت کلیر رو که همه می دونند چی رنگیه.نا سلامتی توی راکون سیتی با شرت راه می رفت ها!(چون می دونست که زامبی ها عقل ندارند و به چشم بد بهش نگاه نمی کنند! :cheesygri)
 

RockIT

کاربر سایت
Apr 29, 2010
2,314
نام
افشین
خىلى ممنون راستى اون عکس مخفى ربکا رو تو مىز وسکر پىدا کرده بودىن چرا وسکر عکس ربکا رو داشت ؟
يه سوال دىگم داشتم مهد کودک کلىر کى شروع به کار مىکنه ؟
 

A M I R 1 1 0

کاربر سایت
Apr 2, 2010
153
نام
AmIr
ممنون نیما جان دمت گرم. من این مطلب را توی لوحه خانه خونده بودم ولی حال اجراش را نداشتم امروز اجراش کردم زامبی را هم دیدم که لباسش زرد بود و شلوار تقریبا سبزی داشت وقتی که میکشتیش یه Special Key بهت میاد که کمدی که توی Dark Room بود را باز میکرد و دو نوع لباس جدید که یکی تگزاسی بود و یکی هم یه دوبند و یک شلوار جین سیاه بود برای لیون باز میشد برای کلیرامتحان نکردم ولی وجدانن لباس تگزاسی لیون خیلی بهش میاد :D وقتی این لباس را ازاد میکنی کلت را یه جورد دیگه ای با یک دستی میگیره و زامبی ها را به دیار باقی میفرسته !
راستی تا حالا کسی فیلم ربکا توی اویل 2 را دیده من کوچیک بودم دیدم هر کی دیده برامون تعریف کنه چجوری بود از یادم رفته ! فیلم ربکا هم همونی بود که فکر کنم بسکتبال بازی میکرد و میرفتی توی Dark Room تبدیل به عکسش میکردی ! هر کی ازادش کرده بگه جریان اون عکس چی بوده !
 
آخرین ویرایش:

RockIT

کاربر سایت
Apr 29, 2010
2,314
نام
افشین
من اون عکس رو پىدا کردم کافىه برى تو اتاق استارز پشت مىز وسکر انقدر x بزنى تا عکسو بهت بده عکشم ربکا که توپ بسکتبال دستشه همىن فقط رابطه اىن دوتا رو نمى دونم
 

aryan_17_bahal

کاربر سایت
Mar 7, 2009
173
نام
آرین
سلام به دوستان عزیزم ....
من چند روزه شدید دنبال لینکهای بازی resident evil code veronica واسه ی کامپیوتر میگردم اما چیزی پیدا نمیکنم یعنی همه لینکها سوختند .... کسی لینک سالم از این بازی سراغ نداره من دانلود کنم ؟؟؟؟
ممنون میشم راهنمایی کنید ..... :(
 

نیما ردفیلد

کاربر سایت
Sep 22, 2009
454
نام
نیما
خوب ربکا عضو جدید تیم استارز بوده و عکس هاش باید در دست فرمانده ی تیم باشه دیگه.ولی خوب این عکس بسکتبالیه یک کم مشکوکه.باید از خود وسکر بپرسید.چون ربکا خیلی بی عرضه است.حتما در پشت صحنه ی ماجرا یک کاری برای وسکر کرده که توی تیم راهش داده دیگه!
در ضمن دوست عزیز مثل اینکه شما خیلی کلیر رو دست کم گرفتید.منظورتون از مهم کودک چی بود؟کلیر کسی است که کل شعبه ی مرکزی آمبرلا در پاریس رو به هم ریخت و اکثر محافظانش رو به درک فرستاد.به علاوه اون خاندان بزرگ آشفورد رو سرنگون کرد و سازنده ی ویروس جی رو هم نابود کرد.کسی که کارکشته ترین سربازان دنیا (مثل هانک و تیمش) از پسش برنیومده بودند.در کل ماجرای خاندان آشفورد و بیرکن به کلی ختم میشه.چون در رزیدنت اویل 2 کلیر علاوه بر ویلیام و آنت با شری هم در ارتباط بوده.برای همین هم در مورد رابطه با خانواده ی بیرکن بر لیون ارجعیت داره.در کد ورونیکا هم کریس فقط با الکسیا جنگید.ولی کلیر علاوه بر الکسیا با آلفرد و پدرش الکساندر هم ارتباط داشت و تازه حتی الکساندر رو هم نابود کرد.به علاوه همونطور که قبلا هم گفتم کلیر نخستین کسی بود که متوجه مرگ دروغین وسکر شد.
کافی بود؟ :cheesygri پس دیگه عشق من رو مسخره نکنید.چون نظر هر کسی برای خودش محترمه.مثلا اگه من به همین لیون خان شما توهین کنم شما چیکار می کنید؟گرچه باید قبول کرد که 99 درصد طرفداران لیون اون رو فقط به خاطر تیپ و قیافش یا حرکات رزمیش و یا حتی به خاطر خود بازی رزیدنت اویل 4 دوست دارند و باید قبول کرد که عمق شخصیت پردازی لیون به هیچ وجه به پای وسکر-ایدا-جیل و کلیر و حتی کریس نمی رسه.گرچه خودم قبول دارم که لیون خیلی خوش تیپه.از این حرفهام هم ناراحت نشید.چون من خودم طرفدار رزیدنت اویلم و تمام شخصیت هاش رو هم دوست دارم.لیون و کلیر هم نداره.(به جز اکسلا-آیروینگ-سالازار و آلفرد) من فقط خواستم بهتون بگم که فقط براساس ظاهر کسی یا چیزی قضاوت نکنید.
 

RockIT

کاربر سایت
Apr 29, 2010
2,314
نام
افشین
کسى منکر حرف هاى شما نىست اصلا به نظر من کلىر بهترىن شخصىت زن re هست اونم که گفتم برا اىن بود که همىشه بچه همراهش هست در مورد لىون هم من از re 2 به اون علاقه دارم درضمن اصلا مقاىسه شخصىت ها درست نىست لىون همىشه جون کلىر رو نجات داده پس به نظر من هر کسى به اون ىکى وابستست
 

A M I R 1 1 0

کاربر سایت
Apr 2, 2010
153
نام
AmIr
بابا نیما اگه لیون نبود که کلیر همون اول بازی زامبی شده بود !

7jh6i7je9utqz9jiz28.jpg


حالا برای رعایت شدن قانون کپی رایت منبع عکس سایت فارسی اویل هست که نمیدونم چرا بسته شده و هیچ کسی ادرس جدیدی به من نمیده یا بازش نمیکنند !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر