در این تاپیک میخوایم در مورد طراحی و ویژگی های کنسول Switch و اینکه آیا موفق خواهد بود یا نه بحث میکنیم.
خب کمپانی نینتندو با توجه به فروش ضعیف کنسولش Wii U که در مجموع 13.5 میلیون واحد فروخته تصمیم به ساخت و عرضه ی کنسول نسل جدیدش برای جبران معافات گرفت. اما مقیاس این فروش ضعیف وقتی روشنتر میشه که بدونیم کنسول قبلی نینتندو یعنی Wii بیش از 100 میلیون واحد فروش داشت.
نکته اصلی اینجاست که آیا نینتندو از اشتباهات گذشته درس گرفته یا نه؟! طراحی کنسول Switch بسیار شبیه Wii Uـه و داره بجز چند تغییر جزئی از همون فرمول شکست خورده استفاده میکنه. همچنان نینتندو بر ترکیب و ادغام کنسول دستی و کنسول خانگی و همینطور با نیم نگاهی به بازار موبایل های تاچ اسکرین جلو میره. به خاطر همین ادغام هم هست که نینتندو بعد از 3DS کنسول دستی نسل بعدی خودشو معرفی نکرده!
کنترلرهای حرکتی Wii در سال 2006 در صنعت گیم انقلابی را به پا کردند.
اما آیا با توجه به شکست Wii U بهتر نبود که نینتندو به فرمول موفق Wii برگرده و رو به بازیهای حرکتی و کنترلرهای حرکتی که در سال 2006 انقلابی رو در صنعت بازیهای ویدئویی بوجود آورد و حتی دو کمپانی رقیب یعنی مایکروسافت و سونی رو مجبور به تقلید و ارائه Kinect و Move کرد، بیاره؟
آیا بهتر نیست کنسول های خانگی و دستی نینتندو مثل قدیم هر کدوم راه خودشونو برن؟
بنظر میرسه Switch قرار نیست چیزی جز تکرار تجربه Wii U برای گیمر ها باشه.
مقایسه Wii U با Switch. بجز خوشدست تر و باریک تر شدن تغییر دیگری مشاهده نمیشود. نینتندو که همیشه به نوآوری و ریسک پذیر در صنعت گیم معروف بوده اینبار فقط یک تجربه رو تکرار کرده، اونهم تجربه ای شکست خورده!
دوستان لطفا از مقایسه توان گرافیکی کنسول نینتندو با Xbox و PlayStation بشدت خودداری کنند و فقط به طراحی کنسول بپردازند.
خب کمپانی نینتندو با توجه به فروش ضعیف کنسولش Wii U که در مجموع 13.5 میلیون واحد فروخته تصمیم به ساخت و عرضه ی کنسول نسل جدیدش برای جبران معافات گرفت. اما مقیاس این فروش ضعیف وقتی روشنتر میشه که بدونیم کنسول قبلی نینتندو یعنی Wii بیش از 100 میلیون واحد فروش داشت.
نکته اصلی اینجاست که آیا نینتندو از اشتباهات گذشته درس گرفته یا نه؟! طراحی کنسول Switch بسیار شبیه Wii Uـه و داره بجز چند تغییر جزئی از همون فرمول شکست خورده استفاده میکنه. همچنان نینتندو بر ترکیب و ادغام کنسول دستی و کنسول خانگی و همینطور با نیم نگاهی به بازار موبایل های تاچ اسکرین جلو میره. به خاطر همین ادغام هم هست که نینتندو بعد از 3DS کنسول دستی نسل بعدی خودشو معرفی نکرده!
کنترلرهای حرکتی Wii در سال 2006 در صنعت گیم انقلابی را به پا کردند.
اما آیا با توجه به شکست Wii U بهتر نبود که نینتندو به فرمول موفق Wii برگرده و رو به بازیهای حرکتی و کنترلرهای حرکتی که در سال 2006 انقلابی رو در صنعت بازیهای ویدئویی بوجود آورد و حتی دو کمپانی رقیب یعنی مایکروسافت و سونی رو مجبور به تقلید و ارائه Kinect و Move کرد، بیاره؟
آیا بهتر نیست کنسول های خانگی و دستی نینتندو مثل قدیم هر کدوم راه خودشونو برن؟
بنظر میرسه Switch قرار نیست چیزی جز تکرار تجربه Wii U برای گیمر ها باشه.
مقایسه Wii U با Switch. بجز خوشدست تر و باریک تر شدن تغییر دیگری مشاهده نمیشود. نینتندو که همیشه به نوآوری و ریسک پذیر در صنعت گیم معروف بوده اینبار فقط یک تجربه رو تکرار کرده، اونهم تجربه ای شکست خورده!
دوستان لطفا از مقایسه توان گرافیکی کنسول نینتندو با Xbox و PlayStation بشدت خودداری کنند و فقط به طراحی کنسول بپردازند.