بحث درباره نحوه اجرای Assassin's Creed: Brotherhood

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Destro

Gold User
Apr 18, 2010
3,501
نام
Nightwing
سلام دوستان والا یکی توی یه سایت یه درایور سامسونگ توشیبا برای فروش گذاشته میگه اصلا بدون ریختن هیچ lt بازی ها رو اجرا میکردم میخواستم بدونم من اگر این درایور رو بخرم میتونم جایگزین درایور قبلیم کنم و آیا اساسینس و بازی های جدیدی که میان رو ساپورت میکنه
ممنون
اصلا این کار رو نکن تعویض درایو اگر طرف حرفه ای نباشه میتونه دستگاهت رو به کل خراب کنه چرا اینقدر بی صبری میکنید چند وقت صبر کنید تا فریمور جدید بیاد و از بازیها لذت ببرید
اگر درایو سامسونگ یا هیتاچی باشه بازیهای جدید اجرا میشند(البته نه در همه)
 

mahdi_mafia

کاربر سایت
May 9, 2010
602
بالاخره تونستم این شاهکارو بازی کنم

با بدبختی بالا اومد:d
 

Gunners Trust

کاربر سایت
Nov 1, 2009
6,504
نام
محمد
اصلا این کار رو نکن تعویض درایو اگر طرف حرفه ای نباشه میتونه دستگاهت رو به کل خراب کنه چرا اینقدر بی صبری میکنید چند وقت صبر کنید تا فریمور جدید بیاد و از بازیها لذت ببرید
اگر درایو سامسونگ یا هیتاچی باشه بازیهای جدید اجرا میشند(البته نه در همه)
همچین میگید چند وقت اینگار فردا میاد :d:d حداقلش تا یه ماه دیگه خبری نیست =((=((
 

omid_fakhrayi

کاربر سایت
Aug 10, 2009
144
نام
امید
به نام خدا

در این مقاله سعی بر این داریم تا در رابطه با دیسک های کپی و تفاوت اونها با دیسک های اصلی ، تفاوت Wave های مختلف و در نهایت سیستم های امنیتی مایکروسافت ( صد البته در رابطه با کنسول بازی این شرکت xbox 360 ) توضیح بدیم و یک سری اطلاعات رو در این باره در اختیار شما عزیزان بگذاریم .

1 - چه تفاوتی بین دیسک های کپی و اصل وجود داره ؟

شاید تمامی شما دوستان تا به حال یک بار این سوال رو از خودتون یا دیگران پرسیده باشید که آیا چه تفاوتی بین دیسک های اصلی یا اورجینال و دیسک های کپی ( رایتی ) وجود داره که برای اجرای یک دیسک کپی به میانه افزار یا Firmware کرک شده نیاز داریم . ممکن هست که حدس هائی هم در این باره زده باشید . به عنوان مثال نوع دیسک هائی که بازی های اصلی بر روی اونها رایت میشن بسیار مرغوب هستند و یا اینکه نوع رایت بر روی دیسک های اصلی با نوع رایت دیسک های کپی متفاوت است یا دستگاه های رایت دیسک های اصلی به خاطر صنعتی بودن از چیزی به جز لیزر برای رایت استفاده میکنن و غیره که تمامی اونها تا حدودی درست هستند اما دلیل اصلی این امر وجود یک لایه ی امنیتی به روی دیسک های اصلی یا اورجینال هست که DVD رایتر ها قادر به ساخت اون نیستند . وقتی که از روی یک دیسک اورجینال کپی برداری میشه اون لایه ی امنیتی هم خونده شده و به خوبی برداشته میشه اما نمیشه توسط یک رایتر به همون نوعی که روی دیسک اصلی وجود داره اون رو روی دیسک کپی هم جایگزین کرد . به همین دلیل هم هست که شما به یک Xbox کپی خور یا کرک شده احتیاج دارید تا با استفاده از Firmware هک شده بتونه اون لایه ی امنیتی رو حتی با وجود اینکه درست بار گذاری نشده ( مثل نسخه های اصلی کد گذاری نشده ) بخونه یا نسبت به اون عکس العمل نشون بده این همون چیزیه که SSv1و SSv2 برعهده داشتن و دارند ، لایه ی امنیتی ای که Firmware کپی اون رو بررسی میکنه و به عنوان لایه ی امنیتی در دیسک های اورجینال گزارش میده 0

( میتونید در رابطه با SSv1 , 2 با مقداری جستجو در گوگل اطلاعات خوبی به دست بیارید . اگر هم علاقه ای به این کار ندارید به محلی که گیم ها تون رو از اونجا تهیه می کنید اعتماد کنید .



2 - Wave های مختلف به چه معنی هستند ؟

تا قبل ار عرضه ی NXE – New Xbox Experience dashboard آپدیت های این کنسول حجم نسبتا کمی حدود 7 تا 8 مگابایت داشتند و از نظر ساختار بسیار شبیه هم بودند ، فقط یک سری کد های جدید رو برای اجرای نرم افزاری هائی که با روش های نوین تر کد گذاری شده بودند به سیستم عامل کنسول منتقل میکردند تا دستگاه برای اجرای اون نوع کد دچار مشکل نشه . بعد از عرضه ی NXE سیستم عامل کنسول دچار تغییرات بسیار چشم گیری شد و از لحاظ حجمی هم چندین برابر شد به همین خاطر موج جدیدی از کد ها وارد حافظه ی کنسول شد . به این موج کد ، " Wave " گفته میشه . هر بار که مایکرو سافت قصد افزودن سرفصل جدید یا قابلیت جدیدی به کنسول رو داره موج جدیدی از کد ها رو جایگزین کد های قبلی میکنه که صد البته درصد عظیمی از این کد ها با هم مشابهند اما درصد دیگه ای که باقی میمونن هدف مایکروسافت رو به انجام میرسونن که این هدف علاوه بر ارتقای سیستم اجرائی کنسول و افزودن قابلیت های مختلف به سر فصل های Xbox live سیستم امنیتی دستگاه رو هم در مقابل دیسک های کپی ارتقا میده ( در حال حاضر سیستم امنیتی کنسول AP20 هست ) این کدها تا زمانی که تغییر کاملی بر روی سیستم عامل اعمال نشه صرفا برای ارتقای کارائی به اون افزوده میشن . این روند ادامه پیدا کرد تا Kinnect عرضه شد . عرضه ی کینکت مصادف بود با یک سیستم عامل کاملا جدید و متفاوت که بتونه اون رو پشتیبانی کنه و این یعنی یک تغییر عمده ، یعنی سیستم امنیتی جدید و یعنی یک Wave کاملا متفاوت .

3 - شما و AP25 :

اول از همه اینکه Call of duty : Black opsیک بازی AP 25 نیست . در حال حاضر که این مقاله نوشته میشه تنها دو بازی Fable 3 و Assassin's creed brotherhood دارای AP25 هستند .

اما AP25 چیست ؟ AP25 که مخفف Anti-Piracy 2.5 میباشد یک لایه ی امنیتی پیشرفته است که هم بر روی دیسک بازی و هم بر روی فایل های اجرائیه بازی موجوده . در حال حاضر نظرات مختلفی در رابطه با نحوه ی کار AP25 وجود داره . بعضیا هم سعی می کنن که با پیچیده و ترسناک ! جلوه دادن اون جو رو متشنج کنند . اما نکته ای که باید به اون توجه کنیم همون لایه ی امنیتی هست و اینکه با توجه به اینکه سخت افزار تغییری نکرده پس باید AP25 هم کارکردی مشابه لایه های امنیتی قبلی داشته باشه با یک سری کد گذاری های بیشتر برای سخت گیرانه تر کردن این بررسی امنیتی . وقتی که شما یک دیسک AP25 رو اجرا میکنید ( درست متوجه شدید ، AP25 با نصب بازی بر روی هارد یا قرار دادن دیسک داخل درایو خود به خود فعال نمیشه ) بعد از اینکه لایه ی امنیتی اول توسط درایو خونده میشه AP25 به درایو فرمان میده تا لایه ی امنیتی دیگه ای رو هم که روی دیسک وجود داره بررسی کنه اما با توجه به اینکه این لایه ی امنیتی بر روی دیسک های کپی قابل بارگذاری نیست درایو جواب درستی به AP25 نمیده اما اگر در این شرایط شما از دیسک بازی اصلی یا اورجینال استفاده کنید چون اون لایه ی امنیتی دوم هم بر روی دیسک وجود داره درایو بررسی دوم رو هم انجام میده و در این صورت AP25 به دیسک بازی اجازه ی اجرا میده . با توجه به جدید بودن AP25 و اینکه Firmware Lt برای اون بررسی دوم برنامه ریزی نشده درایو قادر نیست به بررسی دوم پاسخ بده و AP25 از اجرای دیسک در این حالت جلوگیری میکنه . زمانی که LT+ عرضه بشه قادر خواهد بود که به AP25 برای بررسی دوم هم بدون وجود دیسک های اصلی پاسخ بده و این همون چیزی هستش که قراره با SSv3 تعریف بشه . پس با این وجود باید به این سئوال اینگونه پاسخ بدیم :

4 - در حال حاظر که هنوز LT+ وجود نداره برای بازی کردن بازی هائی نظیر Assassin's creed brother hood من باید دیسک اصلی اون رو تهیه کنم ؟

بله .

5 - در رابطه با آپدیت اول نوامبر چطور ؟

مشکلی در آپدیت کردن کنسول شما وجود نداره . یعنی میتونید بدون مشکل دستگاهتون رو آپدیت کنید . ( این جمله توسط C4eva گفته شده ) تنها دلیلی که داشبورد قدیمی میتونست این قبیل بازی ها رو که به آپدیت نیاز نداشتند اجرا کنه این بود که این لایه ی امنیتی جدید رو ساپورت نمی کرد ؟! اون دنبال AP25 نمیگشت چون نمی دونست که اصلا یک همچین چیزی وجود داره . اما آپدیت جدید داشبورد این لایه ی امنیتی رو میشناسه وبه همین خاطر دنبال AP25 میگرده . علاوه بر اون آپدیت 1 نوامبر فقط یک آپدیت داشبورده ، هیچ چیز خارق العاده ی دیگه ای نیست که باعث انفجار کنسول شما بشه .

6 - پس چرا عده ای از مردم میگن که درایو های Samsung و Hitachi / Lg امن هستند ؟ یعنی درایو های Lite-on و Ben-Q امن نیستند ؟

بعضی از درایو ها از لحاظ سخت افزاری قادر نیستند AP25 رو بخونند . از این رو در مقابل این لایه ی امنیتی به عنوان امن نامیده میشن اما درایو های Ben-Q و Lite-on قادر به انجام این کار هستند یعنی زمانی که توسط AP25 برای خوندن اون لایه ی امنیتی فرا خونده میشن به وظیفشون عمل میکنن .

7 - خوب پس اگر ما درایو دستگاهمون رو با یک درایو Samsung تعویض کنیم می تونیم از AP25 فرار کنیم درسته ؟

اول از همه اینکه کد های یک درایو بر روی یک مادر برد کپی میشن ، یعنی اینکه شما هرگز نمیتونید یک درایو سامسونگ رو جایگزین یک درایو Ben-Q کنید و این یعنی علاوه بر اینکه برای تعویض درایوتون احتیاج دارید که Pass key درایوتون رو هم عوض بکنید باید از روشی استفاده بکنید که کنسولتون هنوز فکر کنه شما همون درایو قبلی رو دارید . به این روش Spoof کردن گفته میشه . شما زمانی که درایوتون رو Spoof می کنید درسته که دارید به عنوان مثال از یک درایو Samsung استفاده میکنید اما دستگاه شما هنوز فکر میکنه که شما از درایو Ben-Q یا Lite-on قبلی تون دارید استفاده میکنید پس زمانی که AP25 از درایو می خواد که لایه ی دوم رو چک کنه اون هم برای این کار اقدام میکنه ولی با توجه به اینکه توانائی سخت افزاری انجام این کار رو نداره با خطا روبه رو میشه .

8 - با خطا رو به رو شدن درایوم چه مشکلی برام ایجاد میکنه ؟

اگر AP25 در بررسی لایه ی امنیتی دوم با خطا رو به رو بشه دستگاه شما این خطا رو ثبت میکنه و در دفعات آتی که شما به Xbox live متصل بشید این خطا رو به مایکروسافت گزارش میکنه . به نظر میرسه که مایکروسافت بخواد با استفاده از این اطلاعات یک Ban Wave دیگه رو شروع کنه . به این حالت که مایکروسافت می دونه دستگاه شما بازی ای رو که AP25 از اون خطا گرفته سعی بر اجراش داشته ، به بیان دیگه به این حالت که مایکرو سافت متوجه میشه شما سعی در اجرای یک بازی کپی داشتید Flag شدن گفته میشه البته Flag شدن به معنی Ban شدن نیست . فقط به این معنیه که مایکروسافت میدونه شما کاربری هستید که از دیسک کپی استفاده می کنید . مطلب دوم اینکه زمانی که درایو شما برای خوندن لایه ی امنیتی دوم با خطا روبه رو میشه چون چیزی روی دیسک وجود داره که دستگاه برای اجرای بازی به گذر از اون نیازمنده و حالا درایو اون رو پیدا نمیکنه ، پس درایو نمی تونه دیسک رو اجرا کنه و پیغام unplayable دیسک که به معنای دیسک غیر قابل اجراست به شما نمایش داده میشه .

9 - گفته میشه که مایکروسافت می خواد AP25 رو با Title update بر روی بازی های قدیمی هم اعمال کنه . آیا این مسئله حقیقت داره ؟

پاسخ به این سوال هم بله است ، هم نه . چون AP25 با لود شدن فایل های بوت ( اجرائی ) بازی فعال میشه به نظر میرسه که مایکروسافت بتونه این کار رو انجام بده . اما از طرفی چون AP25 زمانی میتونه وجود داشته باشه که دیسک های اصلی لایه ی امنیتی بعدی رو داشته باشن این امر بعید به نظر میرسه .

10 - اگر من بازی AP25 رو داخل دستگاهم بگذارم و اون اجرا نشه آیا می تونم بازی های دیگه رو بازی کنم ؟

نکته ی مهمم اینجاست که برای معدود دفعات این بار مایکروسافت از سیاست های کثیف برای ترسوندن مشتری های پر دل و جراتش استفاده نکرده . یعنی دیسک AP25 واقعا به دلیل وجود نداشتن لایه ی امنیتی بعدی قابل اجرا نیست نه چیز دیگه ، یعنی اگر شما دیسک اصلی همون بازی رو داشته باشید قادر خواهید بود بررسی AP25 رو رد کنید و اون بازی رو اجرا کنید حتی با وجود اینکه یک بار برای اجرای اون بازی با دیسک کپی با خطا رو به رو شدید . برای بازی هائی هم که AP25 ندارند به همین منوال هست . یعنی میتونید بدون مشکل اون بازی ها رو هم اجرا کنید .

11 - آیا LT+ میتونه خطای مربوط به AP25 ای رو که باعث Flag شدن دستگاه من شده بر طرف کنه ؟

پاسخ به این سوال منفیه . کاری که LT+ قراره انجام بده اینه که به در خواست AP25 برای بررسی لایه ی امنیتی دوم پاسخ مثبت داده و بررسی رو انجام بده تا با استفاده از اون دستگاه بتونه بازی رو اجرا کنه . این اتفاق درست مثل زمانیه که شما بعد از خطا در اجرای یک بازی AP25 می تونید با نسخه ی اصلی اون بازی کنید اما هنوز هم توسط مایکروسافت Flag باقی میمونید . اینکه مایکروسافت می خواد با این اطلاعاتی که از دستگاه های Flag شده به دست میاره چیکار کنه هنوز در هاله ای از ابهامه . در نهایت باید عرض کنم که اون دسته از دوستانی هم که برای اجرای بازی از دیسک های Active استفاده میکردند با آپدیت کنسولشون به داشبورد 1 نوامبر دیگه قادر به استفاده از اون دیسک ها نیستند و باید درایوشون رو با Firmware جدید تر کپی خور کنند . البته خوش شانس هستند که تا به این لحظه صبر کردند ، چون می تونن تا زمان عرضه ی LT+هم صبر کنند و اون موقع برای آپدیت درایوشون اقدام کنند .

به هر حال ما سعی کردیم در این مقاله به سوالات شما دوستان پاسخ بدیم چرا که اطلاع رسانی نادرست باعث شده تا برخی از دوستان از آینده ی دستگاه و بازی ها به وحشت بیفتند .

آپدیت 1 :

بالاخره بازی Assassin's creed بر روی درایو های Hitachi - Lg اجرا شد . مثل اینکه آپدیت موجود بر روی بازی ناقص بوده ؟!!؟ برای اینکه بتونید بازی رو بر روی کنسول هائی که درایو هیتاچی دارند اجرا کنید ابتدا باید فایل زیر رو دانلود کنید .

لینک دانلود

بعد از دانلود شدن لینک اون رو از حالت فشرده خارج کنید . برای این منظور در ویندوز Xp باید از نرم افزار Winrar استفاده نمائید . در ویندوز 7 یا ویستا این نرم افزار به صورت پیشفرض موجود است .

پوشه ای رو که از فایل دانلود شده به دست آوردید رو داخل فلش مموری خودتون کپی کنید .

حالا فلش رو از کامپیوتر جدا کرده و به کنسول وصل کنید .

بعد از اتصال فلش به کنسول دستگاه رو Restart کنید . ( خود کنسول به شما پیغام ریستارت خواهد داد ) . بعد از استارت دوباره آپدیت به صورت خود به خود اجرا خواهد شد .

حالا می توانید Assassin's creed رو بازی کنید ( هوراااااااااااا )

به نقل از سایت mb-empire

بزودی بازی Assassin's Creed Brotherhood نسخه پچ شده قابل اجرا بر روی تمامی کنسولها برای فروش در سایت قرار می گیرد و اطلاعات تخصصی تر از اجرای این بازی در توضیحات بازی مربوطه قرار می گیرد.
pinata.ir
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Karchect

adashk2008

کاربر سایت
Nov 14, 2010
130
اقا من که نمیتونم اسلیم رو باز کنم از کجا بفهمم فرم ویرم کدومه
 

prance666

کاربر سایت
Sep 1, 2007
85
دوستان یه سری از بچه های مانیا سافت بازی رو با درایور لایت آن اجرا کردن اگر کسی از بچه های بازی سنتر بازی رو گرفت یه آماری بده
 

aiat_gamer

کاربر سایت
Mar 7, 2008
4,321
نام
ayat
دوست عزیز حالا اومدی گرفتی میخواهی چی طوری بازی رو اجرا و بازی کنی

من تازه درایو هیتاچی ال جی دارم اجرا نشد شما......:)


خب مگه نمیگن بعضیها میتونن اجراش کنن؟شاید مال این بنده خدا هم اجراش کرد خب
 

payam11

کاربر سایت
Mar 7, 2007
264
پس چی شد
کسی بازی رو از مانیا نگرفته یه عکس از اطلاعاتش توسط abgx بزاره
 

prance666

کاربر سایت
Sep 1, 2007
85
توی سایتش که یک سری گرفتن و گفتن براشون اومده حالا باید تا فردا صبر کرد تا افراد بیشتری نظری بدن ببینم چطوریاست
 

bardia67m

کاربر سایت
Dec 10, 2009
796
نام
بردیا
پس چی شد
کسی بازی رو از مانیا نگرفته یه عکس از اطلاعاتش توسط abgx بزاره

تنها کاری که کردن Wave بازی رو به 4 تغییر دادن.
منتظرم تا یه سری مسائل برام روشن شه اون وقت ....
 

payam11

کاربر سایت
Mar 7, 2007
264
تنها کاری که کردن Wave بازی رو به 4 تغییر دادن.
منتظرم تا یه سری مسائل برام روشن شه اون وقت ....

نه فقط با تغییر wave نمیشه خیلیا تست کردن اینو
احتمالا هم تغییر wave بوده که باید frameware non steath باشه و هم systemupdate باید دستکاری شده باشه که با دیسک پچ شده نمیشه اپدیت کرد
من حوصله رایت رو ندارم وگرنه با دو سه تا دی وی دی راحت میشه فهمید
ولی اگه یکی از اطلاعات بازی پچ شده عکس بزاره همه چی معلوم میشه
 

aiat_gamer

کاربر سایت
Mar 7, 2008
4,321
نام
ayat
مگه نگفتن fable 3 هم این ap 2.5 داره؟پس چرا سر اون این مسائل پیش نیومد؟
 

DRIVER

کاربر سایت
Sep 6, 2006
569
نام
مهیار
کجای تهرانی؟ اگر طرفای ستارخان هستی برو به اینجا
تهران، ستارخان، خیابان یکم دریان نو، مجتمع تجاری مفید، طبقه آخر، واحد 8
فروشگاه خیلی خیلی معتبریه من که خیلی قبولش دارم بازی رو همون موقع برات اماده میکنن داغ میدن دستت ;)
راستی اسم فروشگاهشم تکاوچ هست

اقا دمت گرم اگه شد میرم سراغش
دوره یکم:p
دوست عزیز حالا اومدی گرفتی میخواهی چی طوری بازی رو اجرا و بازی کنی

من تازه درایو هیتاچی ال جی دارم اجرا نشد شما......

خب مگه نمیگن بعضیها میتونن اجراش کنن؟شاید مال این بنده خدا هم اجراش کرد خب

من که با موفقیت fable 3 اوردم اینم شما دعا کنید میاد حتما:x

دیگه دارم به این نتیجه می رسم کاملا شانسیه این قضیه چون مال منم هیتاچیه:d

مگه نگفتن fable 3 هم این ap 2.5 داره؟پس چرا سر اون این مسائل پیش نیومد؟

اگه فیبل 3 رو تو داشبورد جدید اوردی که این یکی هم یحتمل میاد
اما خیلیا توی همون داشبورد قدیمی بازی کردن و مشکلی هم نداشتن
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر