با آیفون خود به گذشته سفر کنید

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
با آیفون خود به گذشته سفر کنید
http://www.persiancall.net/ وقتی در خیابان های شهر قدم می زنید آیا تا کنون به این فکر کرده اید که خیابان ها و ساختمان های اطراف 100 سال پیش چگونه بوده اند و چه کسانی جایی که شما قدم می زنید راه می رفته اند؟ اگر برایتان جالب است که در دهه های گذشته ساختمان ها و خیابان های اطراف شما چگونه بوده اند می توانید با آیفون، آیپادتاچ یا آیپد خود به وسیله برنامه WhatWasThere یا “چه چیزی اینجا بوده است” به زمان سفر کنید و تصاویری از موقعیت فعلی یا مکان مورد نظرتان در سالهای گذشته را مشاهده کنید.
نحوه کار برنامه بسیار ساده است این برنامه با استفاده از Google Maps و GPS مکان دقیق شما را مشخص می کند و سپس می توانید عکسهایی را که از گذشته مکانی دارید با ذکر تاریخ و موقعیت دقیق در برنامه ثبت کنید و یا اینکه عکس های همان روز را ارسال کنید که در آینده به عکسهایی تاریخی بدل خواهند شد.

این برنامه رایگان که با سایت WhatWasThere.com در ارتباط است با در دست داشتن مجموعه خوبی که روز به روز کاملتر می شود می تواند تجربه جالبی را برای شما رقم بزند. با جستجوی یک مکان خاص نقشه آن مکان در نقشه گوگل نمایان می شود و لیستی از تصاویر در نزدیکی موقعیت مورد نظر همراه با تاریخ، عنوان، تصویر Thumbnail و فاصله با مکان مورد نظر نشان داده می شود که اگر تصویر جالبی را مثلاً در 200 متری موقعیتتان مشاهده کردید می توانید به آنجا بروید تا ببینید که آن مکان نسبت به عکس قدیمی خود چه تغییراتی کرده است.
همانطور که مشاهده کردید نحوه عملکرد این برنامه بسیار ساده است اما ایده برنامه نویس آن بسیار جالب بوده است و رایگان بودن برنامه و سایت هم نکته مثبتی است. پس اگر گجتی دارای سیستم عامل iOS دارید برنامه را از AppStore دانلود کنید و در غیر اینصورت هم می توانید از طریق سایت این برنامه هم عکسهای خود را بفرستید و هم به جستجو در زمان بپردازید. پس همین الان دست به کار شوید و آرشیو عکسهای این برنامه را کامل تر کنید تا در آینده بتوانید سفری به گذشته داشته باشید.
صدای ایران
 

Attachments

  • 28.jpg
    28.jpg
    41.8 KB · مشاهده: 4

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر