بانجی : ما به فرصت هایی که دیگر سازندگان از دست دادند نگاه میکنیم

PD

کاربر سایت
Mar 29, 2009
131
نام
Ali
Destiny-art-banner.jpg

استدیو سازنده عنوان Destiny اظهار داشتند، از شوتر های Open-World ای مثل Borderlands و Far Cry با نگاه کردن به چیزی هایی که سازندگان آنها درست انجام دادند و فرصت هایی که آنها از دست داده اند، الهام گرفته اند.

در مصاحبه ای که کارگردان بازی آقای Joe Staten با Edge انجام دادند، بیان کردند :

" ما کاملا کار هایی را میکنیم که اگر شما هر نوع بازی Open-World را بازی کرده باشید، برایتان آشنا است. منظورم این است که حتی Far Cry. ما باید احمق باشیم اگر به بازی فوق العاده ای مثل Borderlands نگاه نکنیم و از خود بپرسیم، آنها چه چیزهای خوب انجام دادند و چگونه ما می توانیم توپ یکسانی را بزنیم ؟ من هرگز تا الان بازی ای نکردم که در آن بتوانم دسترسی به Attachment عالی مثل Borderlands داشته باشم."

" وقتی ما به چنین بازی هایی نگاه میکنیم. هم به چیزهایی که آنها خوب انجام دادند می نگریم و هم به فرصت هایی که آنها شاید از دست داده باشند نگاه میکنیم تا از آنها در بازی خودمان استفاده کنیم. شما می توانید با گروهی از افراد متحد شوید و با آنها به اطراف بروید. اما در Borderlands شما هرگز با گروه دیگری از آدم ها که این کار را انجام میدهند، برخورد نمی کنید.

" ما این کار را فقط یک بار، دوبار در بازی نکرده ایم، بلکه تمام اوقات این کار را انجام داده ایم. همه جا. شما افراد دیگری در افق میبنید ، صدای شلیک را بالای تپه می شنوید و یک جادوی فضایی را می بینید که پشت چندین درخت پرواز میکند، وشما میدانیدکه ... افراد دیگری اونجا هستند که همه چیز رو تغییر میدهند. Borderlands در حال حاضر این است که من قرار است به اون فضا بروم و بعد اونجا رو پاک سازی کنم و به راهم ادامه بدم. و صراحتا این فقط Borderlands نیست بلکه هر شوتر Co-op دیگری نیز است."

بانجی قبلا گفته است اگر دوست دارید می توانید Destiny را تنهایی تجربه کنید. اما با این حالا آنها فکر میکنند که با دوری از بخش چندنفره شما اوقات خوشی را از دست میدهد. Destinyدر سال 2014 برای PS3 ، PS4 ، Xbox 360 ، Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع
 
آخرین ویرایش:

Eury

کاربر سایت
Jul 13, 2008
4,050
نام
Afshin
Borderlands در حال حاضر این است که من قرار است به اون فضا بروم و بعد اونجا رو پاک سازی کنم و به راهم ادامه بدم.
Destiny هم همینه دیگه:|
look look public event بریم اونجارو پاکسازی کنیم
 

Dark War

کاربر سایت
Jan 9, 2011
2,522
نام
امير حسين
ایرادات خرکی Borderlands 2 رو ببین، هرکاری بکنن که Destiny اون ریختی نشه.
البته فريدون Borderlands 2 بدون كوچك ترين شكي يكي از بهترين و تاثيرگذارترين بازي هاي اين نسله و نكات و ايده هايي درش نهفتس كه مشابهش تو كمتر بازي پيدا ميشه. اميدوارم كه Destiny شباهات كمي به Borderlands 2 داشته باشه.


‍Claptrap در حال نوشيدن و مست كردن:d
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
البته فريدون Borderlands 2 بدون كوچك ترين شكي يكي از بهترين و تاثيرگذارترين بازي هاي اين نسله و نكات و ايده هايي درش نهفتس كه مشابهش تو كمتر بازي پيدا ميشه. اميدوارم كه Destiny شباهات كمي به Borderlands 2 داشته باشه.


‍Claptrap در حال نوشيدن و مست كردن:d
شماره 2 بزرگتر قشنگتر و خوش آب و رنگتر از 1 شده ولی همه اون مشکلات قبلی همراهش هست. اونم بدون درنظر گرفتن دی‌ال‌سی های ضعیفتر.
 

.:Frantic:.

کاربر سایت
Aug 29, 2007
1,578
نام
AmirHosein
ایرادات خرکی Borderlands 2 رو ببین، هرکاری بکنن که Destiny اون ریختی نشه.
به نظرم ایراد داشت ولی نه درحد " خرکی " :D
Borderlands 2 بصورت co-op یکی از بهترین تجربه های این نسل من بود بودن شک. کلاً جدا از بازیهای مالتی که بصورت Vs. انجام میشه مثل COD یا BF و ... ، با بازیهایی مثل Borderlands و Destiny که co-op داستانی آنلاین دارن خیلی حال میکنم.امیدوارم نسل بعد بیشتر ببینیم از اینجور بازیا.
 

Dark War

کاربر سایت
Jan 9, 2011
2,522
نام
امير حسين
شماره 2 بزرگتر قشنگتر و خوش آب و رنگتر از 1 شده ولی همه اون مشکلات قبلی همراهش هست. اونم بدون درنظر گرفتن دی‌ال‌سی های ضعیفتر.
مشكلات كه تو همه ي بازي ها وجود داره و كمتر دنباله ايم پيدا ميشه كه تمامي نواقص و مشكلات نسخه هاي قبليش رو برطرف كرده باشه ولي مسئله مهم اينه كه Borderlands 2 به قدري خوب و ارزندس و به اندازه اي نكات مثبت داره كه به راحتي ميشه از بسياري از مشكلاتش چشم پوشي كرد و بي تفاوت از كنارشون رد شد.
وجود Claptrap و شخصيت پردازي خارق العادش خودش يه نكته مثبته:d
 

Dark War

کاربر سایت
Jan 9, 2011
2,522
نام
امير حسين
از این بازی آبی گرم نمیشه..!
نظر شخصيته ديگه محمدامين؟!:d چون نمايشاي بازي تا به اينجاي كار همگي عالي بودن و به شدت مورد استقبال عمومي قرار گرفتن.




حتي ديدن تصاوير اين بازيم مو رو به تن آدم سيخ ميكنه!
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,096
نام
محمد امین
نظر شخصيته ديگه محمدامين؟!:d چون نمايشاي بازي تا به اينجاي كار همگي عالي بودن و به شدت مورد استقبال عمومي قرار گرفتن.




حتي ديدن تصاوير اين بازيم مو رو به تن آدم سيخ ميكنه!

این بازی بر پایه مولتی پلیر هست و با این سبک محیط و این وسعت خیلی زود از یادها می ره..
معمولا مولتی های طرفداراشون رو حفظ میکنن که اون گیمر بتونه خودش رو بین باقی گیمرها ثابت کنه یک مولتی شلوغ و بی درو پیکر بدرد گیمر حرفه ای نمی خوره
البته نظر شخصی هست شاید اشتباه باشه..
 

kayne

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,098
نام
مصطفی
این بازی بر پایه مولتی پلیر هست و با این سبک محیط و این وسعت خیلی زود از یادها می ره..
معمولا مولتی های طرفداراشون رو حفظ میکنن که اون گیمر بتونه خودش رو بین باقی گیمرها ثابت کنه یک مولتی شلوغ و بی درو پیکر بدرد گیمر حرفه ای نمی خوره
البته نظر شخصی هست شاید اشتباه باشه..
محمد امین خداوکیلی خودت فهمیدی چی گفتی؟:d
 

Dark War

کاربر سایت
Jan 9, 2011
2,522
نام
امير حسين
این بازی بر پایه مولتی پلیر هست و با این سبک محیط و این وسعت خیلی زود از یادها می ره..
معمولا مولتی های طرفداراشون رو حفظ میکنن که اون گیمر بتونه خودش رو بین باقی گیمرها ثابت کنه یک مولتی شلوغ و بی درو پیکر بدرد گیمر حرفه ای نمی خوره
البته نظر شخصی هست شاید اشتباه باشه..
خوب اين نظر شماست و به شدتم محترمه ولي نظر بنده كاملا در تضاد با نظر شماست چون اغلب بازي هاي مولتي پلير به ويژه عناوين سبك MMO سعي در ارائه محيطي عظيم و نبردهايي بزرگ دارن. بنابراين براي چنين عنواني واجبه كه محيط هاي بزرگي درش وجود داشته باشه و بتونه از تعداد زيادي Player پشتيباني كنه. عضويت در گروه ها و كلن هاي مختلف، اتحاد و افتراق با گروه ها و بازيكناي ديگه، درگيري ها و مبارزات چند جناحي و ... همه و همه شرايطي رو ايجاد ميكنن كه بازيكن تو اون شرايط ميتونه خودش رو ثابت كنه. چه بسا كه عناوين مختلفي تو اين سبك وجود دارن و هركدومم به نوعي و به لطف نوآوري هايي كه داشتن مورد تعريف و تمجيد قرار گرفتن حالا چه برسه به Bungie كه خودش سرآمد انقلاب و نوآوري تو بازي هاي رايانه ايه.
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,096
نام
محمد امین
خوب اين نظر شماست و به شدتم محترمه ولي نظر بنده كاملا در تضاد با نظر شماست چون اغلب بازي هاي مولتي پلير به ويژه عناوين سبك MMO سعي در ارائه محيطي عظيم و نبردهايي بزرگ دارن. بنابراين براي چنين عنواني واجبه كه محيط هاي بزرگي درش وجود داشته باشه و بتونه از تعداد زيادي Player پشتيباني كنه. عضويت در گروه ها و كلن هاي مختلف، اتحاد و افتراق با گروه ها و بازيكناي ديگه، درگيري ها و مبارزات چند جناحي و ... همه و همه شرايطي رو ايجاد ميكنن كه بازيكن تو اون شرايط ميتونه خودش رو ثابت كنه. چه بسا كه عناوين مختلفي تو اين سبك وجود دارن و هركدومم به نوعي و به لطف نوآوري هايي كه داشتن مورد تعريف و تمجيد قرار گرفتن حالا چه برسه به Bungie كه خودش سرآمد انقلاب و نوآوري تو بازي هاي رايانه ايه.

حرف شما درست ولی باید دید چه استقبالی از این بازی میشه وقتی تعداد گیمرها کم باشه این حرفهای که شما زدی محقق نمیشه و کِلن ها همه ناقص میشن..دقیقا این بلا سر بازی MAG هم افتاد
به نظر من باید دید اون بازی پتانسیل داره یا نه مثلا BF هر دوره داره خودش رو وسیع تر میکنه چون می دونه فروش تضمین شده این بازی همه رو میاره تو بخش آنلاین ولی اگر این وسعت می خواست تو نسخه های اولیه انجام بده قطعا شکست می خورد..
 

Dark War

کاربر سایت
Jan 9, 2011
2,522
نام
امير حسين
حرف شما درست ولی باید دید چه استقبالی از این بازی میشه وقتی تعداد گیمرها کم باشه این حرفهای که شما زدی محقق نمیشه و کِلن ها همه ناقص میشن..دقیقا این بلا سر بازی MAG هم افتاد
به نظر من باید دید اون بازی پتانسیل داره یا نه مثلا BF هر دوره داره خودش رو وسیع تر میکنه چون می دونه فروش تضمین شده این بازی همه رو میاره تو بخش آنلاین ولی اگر این وسعت می خواست تو نسخه های اولیه انجام بده قطعا شکست می خورد..
فرمايش شما متين. قبول دارم كه سال اول عرضه هر كنسولي ميزان مخاطب كمه ولي به مرور زمان بر تعدادشون افزوده ميشه و به همين دليلم هستش كه Destiny براي 10 سال پايه ريزي شده! در واقع Bungie و Activision نه تنها وضعيت فعلي رو بررسي و در نهايت نتيجه گيري كردن بلكه با داشتن ديدگاهي جامع و درست از آينده گيمينگ براي ساخت Destiny قدم برداشتن.

به علاوه شهرت يه بازي مثل BF برميگرده به دوراني كه اينترنت نقش خيلي كم رنگي رو در بين بازي هاي رايانه اي ايفا ميكرده و اكثر بازيكنا شناخت درستي از بخش MP نداشتن و حتي در مخيلشون نميگنجيده كه روزي دنياي بازي تا اين حد به اينترنت وابسته بشه و حتي خودشون بتونن چنين استفاده ي گسترده اي ازش بكنن. از طرفي سري BF از همون ابتدا يه بازي داستان محور بوده و هميشه در كنار بخش آنلاين، بخش آفلاين هم داشته كه البته در نسل اخير به دليل گسترش اينترنت و ميزان بهره وريش كمتر بازيكني رفت سراغش و ازش لذت برد. حالا كه نسل هشتم كنسولا رسيده و نقش اينترنت تو بازي ها بيش از هر موقع ديگه اي احساس ميشه و پيش بينيم ميشه كه با وجود امكاناتي مثل Cloud Gaming تعداد كاربراي اينترتي چندين برابر بشه چرا نبايد به سمت آنلاين قدم برداشت؟! شايد Destiny تو سال اول بازده خوبي نداشته باشه ( كه با اين ميزان شگفت انگيز پيش فروش كنسولا چنين چيزي بعيده ) اما بعد از چند سال به قدري طرفدار پيدا ميكنه كه نه تنها تا آخر نسل هفتم بلكه براي هميشه ازش ياد ميشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر