بازی های PlayStation Vita

vayne solidor

کاربر سایت
Jan 12, 2007
1,966
نام
حسین
هر هنری زیبایی خودش رو داره ....



بازی Zero Escape : Virtues Last Reward هم نقد شده و امتیاز بالای 9.5 رو گرفته .
-----------------------------
Street Fighter X Tekken هم که امروز اومده .
اخ اخ عجب بازی ایه این zero من دموشو بازی کردم همون موقع هم نوشتم خداست .حیف که با این وضعیت گرونی به صرفه نیست بخرم اگه پارسال بود تو لانچ میخریدمش:(
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
اخ اخ عجب بازی ایه این zero من دموشو بازی کردم همون موقع هم نوشتم خداست .حیف که با این وضعیت گرونی به صرفه نیست بخرم اگه پارسال بود تو لانچ میخریدمش:(
دقیقا از اون بازیهای خیلی خاص .. REview های بازی که همه بالای 90 هستش ... بازی زمان عرضه استرالیا هم نداره ... باید از US جایی بخرم .. خیلی ازش تعریف میکنن . !من انتظار نداشتم در این حد بازی خدایی باشه کلا .
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
خب این چند روز اخیر تعدادی بازی بر ویتا اومد که شرح امتیازاش اینجاست :

Ragnarok Odysee .1:
به قل از IGN بهش 5 داده و گفته یک بازی تکمیل نیست و Gameplay بازی خیلی تکراری و حوصله سر بر هست ....
در Review های دیگر از این بازی Destructiod گفته با تمامی ساده سازیهایی که بازی داره در مجموع بازی بسیار سرگرم کننده. بهش 9 داده . بیشتر یوز Review ها هم گفتن مشابه MH هست که پیشتر روی PSP اومده و فروش بسیار بالایی کرده بود.

2.Assassins Creed 3 Liberation

بازی AssAssinS CreeD یه جورایی در خلاف انتظارت عالی در نیومد اما خوب شد ! بازی از IGN امتیاز 7.2 رو گرفت. Meta بازی هم به 75 رسید . اما User REview ها به 85 رسیده و بیشتر یوزرها هم از بازی خوششون امده و یک سری هم از مشکلات فریم ریت و فشار اوردن بازیباز به استفاده از تاچ ایراد گرفتن . من خلاصه نقد IGN رو هم توی تاپیک گزاشتیم . کلا AC3 L بازی خوبی هست ! یک Open world با جزییات گرافیک بالا و محیطهای مشابه نسخه کنسولی اما مقداری ناشیگری سازندگان فداری Performance بازی شده ! Gameplay بازی در مجموع خوب هست ....

Smart As
بازی Smart As هم ظاهرا Review های مثبت زیادی داشته و IGN هم 8.5 گرفته . اگر این سبک بازیها رو دوست دارید شک نکنید.

Street Fighter X Tekken
خب بازی کلا با نسخه کنسولی فرقی نداره. من تازه دیشت نسخه PC رو دانلود کردم و اصولا فرقی به حز کنترل توش نبود. کنترل توی ویتا شاید در ابتدا مقداری سخت باشه اما فرقی با کنسول نداره و البته بازی اصلا پیچیدگی BlazBlue هم در کنترل و اجرای فنون به اون سختیها هم نیست !
IGN به این بازی 6.6 داده اما از این Review نترسید - کسی که بازی رو نقد کرده با کسی که نسخه کنسولی رو نوشته متفاوته و این شخص گفته تجربه روی ویتا تفاوتی با کنسول نداره اما کلا به هسته Gameplay بازی ایراد گرفته.
Meta بازی به 8.4 رسیده . اما طبق معمول نسخه های کنسولی که USer score ها به 4 هم نرسید این بازی رو خیلی ها دوست ندارن !

Silent Hill Book Of Memories
متای بازی به 56 رسید. از اولش هم این بازی با تنش بسیار زیادی همراه بود و Capcom هم ریسک بسیار بالایی در عرضه این بازی متحمل شده بود. IGN و اکثر Review گفتن بازی از دیدی Dungeon Crawling و RPG خیلی بازی خوب و معتاد کننده ای هست اما از انجایی که نام بازی Silent hill هست این بازی نه تنها عنصری از این سری رو به یدک نمیکشه بلکه همه اونچه رو هم که داشته دور انداختته و عملا Theme رسمی بازی Silent hill هست . اما User Score ها هم 6.2 رسیده که در بین بیشتر Mixed بوده ... بازی کاملا سلیقه ای .
من هنوز نگرفتش اما اگر بگیرم توی تاپیک بازی مینویسم

در اخر هم Need For Speed Most wanted
عنوانی که َEA میگفت از نظر کیفی با کنسول تفاوتی نداره . بازی هنوز در حال Review هست اما اونطور که USER ها میگن بازی عملا با نسخه کنسولی فرقی نداره . فقط گرافیک بازی بسیار پایینتر اومده تا بشه دنیای Open World بازی رو توی ویتا قابل اجرا کرد. بعضی نقاط با گرافیک بالا و بعضی نقاط هم با گرافیک پایین . ظاهرا میزان ترافیک در بازی هم بسیار کاسته شده که به ساده شدن بعضی مراحل کمک کرده . بازی باید منتظر Review های بیشتر موند.


این هم چندتا عکس که من از Street Fighter X tekken با قابلیت AR Gallery آز توی کلاس درسم گرفتم ! لول !:

pv1.jpg


2012_10_30_115704.jpg


اخبار خاصی هم در رابطه با Vita این روزا نیست. در صورت انشار اخبارای جدید همینجا Update میکنم
فعلا سره خودتون رو با انتخاب از میان بازیهای : Assassins Creed , Smart As, Need For Speed Most Wanted, Street Fighter X Tekken, Persona 4 , Ragnarok Odysee , Ratchet N Clank , Call Of duty گرم کنید تا سال اینده فرا برسه ! لول

-------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------
خیر متاسفانه خبری از عرضه Urabn trails نبوده ... همچنان باید در انتظار اخبار موند.
 
آخرین ویرایش:

moj1370

کاربر سایت
Jun 3, 2010
941
اساسین اصلا خوب نیس!!!:-s
IGN به این بازی 7.5 داده بعد به کلی بازی خوب نمره کم داده!!
نمره ی من تا اینجای بازی که حدود 40% و فک کنم رفتم 5 هستش!!
بازی خیلی کسل کننده هستش...بعضی مراحل مثل قرص خوابه=))
یه چیزی ساخت روش اسم اساسین رو گذاشتن...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر