بازی نینتندو و نجات یک زندگی

nintendo_3ds

کاربر سایت
Jul 17, 2013
1,743

wii_fit
cover_large.jpg




هر گاه اتفاق بدی می افتد ، آن را به گردن بازی های رایانه ای می اندازند و خشونت های آن و گیمرها را تحت فشار می گذارند! اما بازی های نینتندو دارد این قضیه را تغییر می دهد. بعد از آنکه یک پسر توانست جان ۳ نفر را نجات دهد با بازی ماریو کارت، حالا نوبت به بازی Wii Fit رسیده است که بسیار هم از طرف هارد کور ها مسخره می شود!!

یک کاربر با نام Yondy604 در سایت نیوگاف که از وزن بالا رنج می برد و کم کم سلامتی قلب و عروقش به خطر افتاده بود، راه های مختلفی را برای کاهش وزن خود امتحان کرد اما نتیجه ای نیافته بود. یکبار که او به خانه ی GF ش می رود ، از او می شنود، وی راهی دارد که مرد ماجرای ما تا به حال امتحانش نکرده است. بله بازی wii-fit!!

در ابتدا مرد خنده اش می گیرد. اما با توجه به روابط عشق عاشقی (البته همه می دانند که زور مردها به زنها نمی رسد) بالاخره یک بار هم این امر امتحان می شود!! این مرد تواسنت با این بازی وزن خود را بسیار کاهش دهد(از ۳۳۶ پوند وزن خود توانست، ۱۰۰ پوندش را کم کند). کم کم هم این مرد در طول سال به مینی گیم های بازی بسیار علاقه مند می شود، به طرز اعتیاد آوری! و این شد که او در حال حاضر همچنان با این بازی دارد وزن خود را کم می کند!

تا سلامت بماند و خطر حملات قلبی را از خود دور کرده باشد! او حالا دیگران را هم به انجام این بازی دعوت می کند! وزن الان مرد ۲۴۰ است. تنها بیماری وی در حال حاضر از دست دادن دوستش است!!! چون به بازی های نینتندو معتاد شده و روابط و ضوابط را فراموش کرده است.


WiiFitFINALbox.JPG
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر