اپراتور سوم و اینترنت 3G

Persian-Masoud

Intelligent Innovation
کاربر سایت
Feb 18, 2010
6,369
نام
مسعود
رایتل یک ماه تماس تصویری نامحدود رایگان می‌دهد

به گزارش سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،‌ رایتل به عنوان اولین اپراتور ارائه دهنده خدمات نسل سوم تلفن همراه اعلام کرد که در جشنواره پاییزی باران، سیم کارت‌های دائمی خود را به همراه هدایای ویژه به بازار عرضه می‌کند.
بر اساس این گزارش، در دور جدید فروش سیم کارت‌های دائمی رایتل علاوه بر یک ماه تماس تصویری نامحدود رایگان، 500 مگابایت اینترنت و 120 پیامک رایگان برای مدت یک ماه به مشترکان ارائه می‌شود.
مشترکان سیم کارت‌های دائمی رایتل که در جشنواره باران شرکت می‌کنند پس از پایان یافتن هدایای ویژه نیز می‌توانند با خرید بسته‌های اینترنتی طرح باران از مزایای بسته‌های مصرفی اینترنت پرسرعت این طرح نیز بهره مند شوند.
شهروندان شهرهای تهران، کرج، مشهد و شیراز می‌توانند از اول مهرماه با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و یا وب سایت رسمی رایتل به آدرس رایتل به خرید سیم کارت‌های رایتل اقدام کنند.
بنا بر اعلام، بسته‌های مصرفی اینترنت یک روزه، 15 روزه و یک ماهه با سرعت دانلود 128 و 512 کیلو بایت هم به مشترکان ارائه خواهد شد.
این اپراتور اعلام کرد که در کنار خدمات اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل، امکان استفاده از سرویس‌های اختصاصی و گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می‌کند که از جمله این خدمات می توان به تماس تصویری، سرویس‌های چند رسانه‌ای و اینترنت پرسرعت همراه مبتنی بر نسل سوم (3G) اشاره کرد.
 

Persian-Masoud

Intelligent Innovation
کاربر سایت
Feb 18, 2010
6,369
نام
مسعود
فروش سیم کارت اعتباری رایتل در تهران و کرج

تلنا:همزمان با میلاد مبارک حضرت امام رضا (ع) فروش سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل در شهرهای تهران، کرج آغاز می‌شود.
به گزارش خبرنگار تلنا، شهروندان شهرهای تهران، کرج برای اولین بار و در جشنواره باران می توانند با خرید سیم کارت‌های اعتباری از کلیه خدمات رایتل همچون تماس تصویری، اینترنت پر سرعت، تماس صوتی و تبادل پیام چندرسانه ای و پیامک بهره‌مند شوند.
در جشنواره باران سیمکارت اعتباری رایتل به همراه یک گیگا‌بایت اینترنت رایگان و صد هزار ریال اعتبار اولیه مجموعا به قیمت 200 هزار ریال به فروش می‌رسد.
همچنین پس از اتمام اعتبار هدیه ویژه، کارت شارژهای رایتل با قیمت‌های 50 هزار ریالی با 10 درصد اعتبار هدیه و 100 هزار ریالی با 15درصد اعتبار هدیه در اختیار مشترکان قرار خواهد گرفت که در صورت خرید الکترونیکی علاوه بر هدایای ذکر شده، 5 درصد اعتبار هدیه ویژه این نوع خرید نیز ارائه می‌شود.
در این جشنواره همچنین بسته‌های مصرفی اینترنت پرسرعت یک روزه، 15 روزه و یک ماهه، با قیمت‌های مناسب به فروش خواهد رسید.
شهروندان تهران و کرج می‌توانند از طریق دفاتر پیشخوان دولت و یا وب‌سایت رسمی رایتل اقدام به خرید سیم کارت‌های اعتباری رایتل کنند.
 

Persian-Masoud

Intelligent Innovation
کاربر سایت
Feb 18, 2010
6,369
نام
مسعود
وضعيت تحويل سيم‌کارت‌هاي رايتل به مشترکان


شاهين آرپناهي در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در توضيح نحوه فروش سيم‌کارت‌هاي رايتل گفت: متقاضيان به خريد سيم کارت‌هاي دائمي و اعتباري رايتل مي‌توانند هم از طريق دفاتر پيشخوان دولت و هم از طريق سايت رسمي رايتل به آدرس رایتل اقدام کنند و 72 ساعت بعد سيم‌کارت‌هاي خود را در آدرس ارائه شده خود دريافت کنند.
وي درباره گوشي‌هايي که قابليت کاربرد سيم‌کارت رايتل را دارند توضيح داد: تقريبا کليه گوشي‌هايي که توليد سال‌هاي اخير هستند، 3G را پشتيباني مي‌کنند، البته اين حرف الزاما به معناي پشتيباني کردن يک سرويس خاص مثل تماس تصويري نيست.
آرپناهي تصريح کرد: با اين حال به جهت رفاه حال مشتريان ليست گوشي‌هايي که شبکه 3G را پشتيباني مي‌کنند در سايت رايتل قرار داده شده است.
مديرکل برند و ارتباطات افزود: لازم به ذکر است فروش سيم‌کارتهاي اعتباري اين اپراتور از ابتداي پائيز و در جشنواره باران رايتل آغاز شده است.
ليست تلفن‌هاي همراه که با شبکه رايتل (3G) همخواني دارند در سايت اپراتور سوم تلفن همراه اعلام شده و تاکيد شده که اين ليست بر اساس گوشي‌هاي سفارش ايران تهيه شده است و صرفا جهت اطلاع بوده و هيچگونه مسئوليتي را متوجه شرکت رايتل نمي کند.
اين ليست با سه پروتکل زير ارائه شده است:
1. با قابليت کارکرد در شبکه نسل سوم تلفن همراه
2. با قابليت کارکرد در شبکه نسل سوم تلفن همراه/ امکان مکالمه تصويري نرم افزاري
3. قابليت کارکرد در شبکه نسل سوم تلفن همراه/ امکان مکالمه تصويري نرم‌افزاري / مکالمه تصويري مبتني بر شبکه نسل سوم
 

Persian-Masoud

Intelligent Innovation
کاربر سایت
Feb 18, 2010
6,369
نام
مسعود
سیم‌کارت رایتل در کدام شهرها آنتن می‌دهد؟

به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مدیر کل برند و ارتباطات اپراتور سوم تلفن همراه هفته گذشته به خبرنگار ایسنا گفت: در حال حاضر اپراتور سوم تلفن همراه در 40 شهر کشور پوشش دارد و مشترکین رایتل می‌توانند با کیفیت مطلوب از خدمات 3G استفاده کنند.
اما اعلام خبر افزایش شهرهای تحت پوشش رایتل به 40 شهر در حالی است که برروی سایت این شرکت تنها 9 شهر اعلام شده است؛ اما روابط عمومی رایتل نام 40 شهر تحت پوشش رایتل را اعلام کرد و گفت رایتل تنها در شهرهای اعلام شده فروش سیم‌کارت دارد و مشترکان می‌توانند در این 40 شهر تحت پوشش قرار گیرند.
شهرهای تهران، کرج،‌ مشهد، شیراز،‌ تبریز، اراک، اهواز، قم، ارومیه، سنندج، همدان، کرمانشاه، قزوین، کرمان،‌ یزد، اصفهان،‌ سمنان، شاهرود،‌ بجنورد،‌ بیرجند،‌ دلیجان،‌ ورزقان، شهرکرد،‌ بوشهر،‌ یاسوج، بابل،‌ ساری،‌ خرّم آباد،‌ رشت،‌ اردبیل،‌ زنجان، بندرعبّاس،‌ایلام، خمین‌، لواسان‌،‌ فشم،‌ ساوه،‌ اهر،‌ اوشان و افجه تحت پوشش این شبکه هستند.
در حال حاضر فروش و واگذاری سیم‌کارت‌های رایتل در شهرهای تبریز، مشهد، شیراز، تهران و کرج از طریق دفاتر پیشخوان این اپراتور انجام می‌شود.
 

Persian-Masoud

Intelligent Innovation
کاربر سایت
Feb 18, 2010
6,369
نام
مسعود
پخش تبلیغات "رایتل" در صداوسیما ممنوع شد


[h=2]پخش تبلیغات "رایتل" در صداوسیما ممنوع شد[/h]
انحصار سازمان صدا و سیما در پخش صوت و تصویر، پخش آگهی‎های اپراتور سوم تلفن همراه (رایتل) از شبکه‎های تلویزیونی را محدود کرد.

انحصار سازمان صدا و سیما در پخش صوت و تصویر، پخش آگهی‎های اپراتور سوم تلفن همراه (رایتل) از شبکه‎های تلویزیونی را محدود کرد.
مشکلات سومین اپراتور تلفن همراه کشور علیرغم همه حمایت‌ها و توصیه‌های نهاد‌های بالادستی وزارتخانه تابعه (وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات) حل نشدنی است.
هنوز یک ماه از شوک وارده ( افزایش زمان 15 ماهه انحصار رایتل) به شبکه تلفن همراه به بهانه مشکلات و محدودیت‌های اقتصادی که به این اپراتور تحمیل شده بود(!) که دغدغه سایر اپراتور‌های تلفن همراه به خاطر سرمایه‌گذاری برای ارایه نسل سوم بعد از گذشت دوره انحصار رایتل را در پی داشت نگذشته است که سازمان صدا و سیما از منع تبلیغات این اپراتور در شبکه‌های تلوزیونی می‌دهد.
هرچند به نظر می‌رسد محدودیت و منع تبلیغات و اطلاع رسانی از سوی بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین ابزار اطلاع رسانی کشور یعنی همان صدا و سیما می‌تواند این اپراتور را در بازاریابی با مشکل روبه‌رو سازد اما سکوت رایتل در مقابل این محدودیت حاکی از آن است که تا نهاد‌های بالا دستی را دارد غم ندارد.
به گزارش سیتنا چندی پیش سازمان صداوسیما با استناد بر ماده‎ هفتم اساسنامه‎ این سازمان که انحصار در پخش صوت و تصویر را تنها در اختیار صداوسیما می‎داند، از پخش آگهی‎های اپراتور سوم تلفن همراه (رایتل) از شبکه‎های تلویزیونی ممانعت به عمل آورده است.
بنابراین گزارش در ماده‎ هفتم اساسنامه‎ سازمان صداوسیما که در ۲۷ مهرماه ۱۳۶۲ به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده، آمده است: "تأسیس فرستنده و پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در هر نقطه‎ کشور در انحصار این سازمان بوده و چنانچه اشخاص حقیقی یا‌ حقوقی اقدام به تأسیس یا بهره‌برداری از چنین رسانه‌هایی کنند از ادامه کار آنان جلوگیری به عمل آمده و تحت تعقیب قانونی قرار خواهند گرفت."
اگرچه مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با انتشار اظهارنظر کارشناسی پیرامون این موضوع در تاریخ ۲ آبان ۱۳۹۰، مخالفت قانونی خود را با این انحصار اعلام کرد، ولی به نظر می‎رسد ممانعت سازمان صداو سیما از پخش تبلیغات "رایتل" در شبکه‎های این سازمان تنها یک سوء برداشت از قانون باشد؛ چراکه سرویس ارائه شده توسط رایتل متفاوت از عملکرد فرستده‎های برنامه‎های رادیویی تلویزیونی است که در اساسنامه‎ سازمان صداوسیما به آن اشاره شده است.
اضافه می‎شود؛ اپراتور سوم امکان ارتباط تصویری بین مشترکانش را فراهم می کند که مجوز این نوع خدمات نیز در پروانه‎ صادر شده برای این اپراتور توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وجود دارد.
گفتنی است مدیران سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز که عملکرد سازمان صداوسیما در مواجهه با اپراتور سوم را سوء برداشت از قانون می‎دانند در حال پیگیری این موضوع تا حصول نتیجه‎اند.
 

Persian-Masoud

Intelligent Innovation
کاربر سایت
Feb 18, 2010
6,369
نام
مسعود
ارائه سیم‌کارت دیتای دانشجو تا پایان آذرماه


شاهین آرپناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اعلام این خبر تصریح کرد: در طرح دانشجو سیم‌کارت دیتا با سرعت‌های 128 و 512 با قیمت 20 هزار تومان در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.
وی افزود: دانشجویان با خرید سیم‌کارت‌های دیتای رایتل در این طرح از یک و نیم گیگابایت حجم مصرفی عادی و یک و نیم گیگابایت حجم مصرفی در ساعات شبانه (ساعت 23 تا 7) با قیمت 13 هزار تومان برای سیم کارت‌های با سرعت 512 و 10 هزار تومان برای سیم کارت‌های با سرعت 128 بهره‌مند می‌شوند.
آرپناهی گفت: این طرح تا پایان آذرماه ادامه خواهد داشت.
سیم‌کارت دیتای رایتل، ویژه دسترسی به اینترنت پرسرعت و خدمات انتقال داده است و از قابلیت دریافت و ارسال پیام کوتاه نیز برخوردار است. این سیم‌کارت را می‌توان در انواع مودم‌های نسل سوم، رایانه‌های شخصی و قابل حمل و انواع تبلت استفاده کرد.
به گزارش ایسنا، با استفاده از سیم‌کارت دیتای رایتل، بهره‌مندی از خدمات اینترنت پرسرعت در حین حرکت ممکن شده است. همچنین سیم‌کارت دیتای رایتل، به همراه بسته‌های اینترنت پرسرعت ارائه می‌شود که مشترکین قادر خواهند بود تا مناسب‌ترین بسته را برای بهره‌مندی خود انتخاب کنند.
 

Persian-Masoud

Intelligent Innovation
کاربر سایت
Feb 18, 2010
6,369
نام
مسعود
اینترنت 2 مگابیتی رایتل

مدیر ارشد بازاریابی اپراتور سوم تلفن همراه گفت: هم‌اکنون رایتل 47 شهر را تحت پوشش شبکه خود قرار داده است و در حال حاضر در 15 شهر عرضه تجاری سیم‌کارت را آغاز کرده است.

محمد فرجود درگفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به این که رایتل برای اولین بار در کشور اینترنت پرسرعت 3G با قابلیت اتصال در حال حرکت را برروی سیم‌کارت‌های خود ارائه می‌کند و با تاکید بر استقبال خوب از این سیم‌کارت‌ها، گفت: در حال حاضر اینترنت سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی رایتل با سرعت 128 کیلوبیت بر ثانیه به مشترکان عادی و تا سرعت یک مگابایت بر ثانیه به مشتریان مجاز به دریافت سرعت‌های بالاتر ارائه می‌شود. همچنین برای برخی مشتریان با کاربردهای ویژه اینترنت پرسرعت تا سرعت‌های 2 مگابایت بر ثانیه نیز ارائه شده است.

فرجود با اشاره به خدمات تصویری این اپراتور گفت: رایتل به دلیل در اختیار داشتن خدمات تصویری نیز می‌تواند خدمات ارزش افزوده تصویری را به گونه‌ای ارائه دهد که برای مثال در کنار پخش آهنگ پیشواز، سرویس نمای پیشواز هم دریافت شود و این مشترکان می‌توانند به جای موسیقی درخواست پخش ویدئو داشته باشند که این سرویس جزو سرویس‌های آتی رایتل است.

ارائه سرویس‌های ارزش افزوده با محتوای جدید

او در توضیح سرویس‌های ارزش افزوده‌ی ارائه شده از سوی این اپراتور گفت: سرویس‌های ارائه شده تاکنون عمدتا بر مبنای پیام کوتاه بوده و آنچه رایتل ارائه می‌کند متفاوت‌تر از قبل است که در این باره می‌توان به انواع محتوای چند رسانه‌یی یا مولتی مدیا اشاره کرد که از طریق پورتال‌های چندرسانه‌یی رایتل ارائه می‌شوند که علاوه بر قابلیت پخش زنده و دانلود انواع محتوای صوتی و تصویری با حجم بالا، امکان دریافت برنامه‌های تلویزیونی به صورت زنده را نیز دارند.
 

Persian-Masoud

Intelligent Innovation
کاربر سایت
Feb 18, 2010
6,369
نام
مسعود
اینها اگه به همه 2 مگ بدن که با توجه به وضعیت کلی اینترنت کشور خوبه! نه فقط به عاغازاده ها! :|
البته فعلا رایتل به همه 512 میده! :-b
 

Persian-Masoud

Intelligent Innovation
کاربر سایت
Feb 18, 2010
6,369
نام
مسعود
رایتل از اوایل سال 92 در هرمزگان فعال می شود


سرپرست تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب شرق افزود: ثبت نام و توزیع سیم کارتها از اوایل سال 92 آغاز می شود.
محسن قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد حضور اپراتور رایتل در هرمزگان افزود: کار نصب تجهیزات در شهر بندرعباس آغاز شده و در صورت اتمام تمامی مراحل نصب و راه اندازی از ابتدای سال 92 ثبت نام در شهر بندرعباس آغاز می شود.

وی عنوان کرد: تمامی مجوزهای لازم برای راه اندازی اپراتور رایتل در هرمزگان به خصوص شهر بندرعباس صادر شده و این اپراتور در کنار سایر اپراتورهای فعال در استان آغاز به کار خواهد کرد.

قاسمی با بیان اینکه در مرحله اول شهر بندرعباس تحت پوشش خدمات ارتباط این شرکت خواهد بود، اظهارداشت: به ترتیب و با توجه به زیرساختهای ارتباطی سایر شهرستانها و بر حسب اولویت خدمات رایتل در شهرها و روستاهای هرمزگان به ارائه خدمات خواهد پرداخت.

سرپرست تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب شرق با بیان اینکه دغدغه استاندار و مسئولان استانی فراهم شدن زیرساختهای ارتباطی است، عنوان کرد: این سازمان با همکاری سایر دستگاه های خدمات رسان در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات سعی می کند تا با تقویت و ایجاد زیرساختهای جدید وضعیت خطوط ارتباطات را بیشتر از گذشته تقویت کند.

پیش از این ابراهیم عزیزی استاندار هرمزگان در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت مخابرات استان هرمزگان از تبعیض در راه اندازی اپراتورهای تلفن همراه در استان و نحوه خدمات دهی و آنتن دهی همراه اول در هرمزگان گلایه و انتقاد داشت و خواستار تقویت زیرساختهای خطوط ارتباطاتی در شهرها، روستاها و جاده های اصلی و فرعی شد.
 

Persian-Masoud

Intelligent Innovation
کاربر سایت
Feb 18, 2010
6,369
نام
مسعود
بومرنگ رایتل فعال شد

بومرنگ "سیستم اعلام تماس از دست رفته" رایتل برای مشترکان سیمکارت‌های دایمی و اعتباری رایتل فعال شد.

به گزارش موبنا از روابط عمومی رایتل، این سرویس با عنوان "بومرنگ" در حال حاضر به صورت پیش فرض روی تمامی سیمکارت های دایمی و اعتباری رایتل فعال است.
رایتل برای ارایه خدمات بهتر و متمایز برای مشترکان خود این سیستم را فعلا به صورت رایگان فعال کرده است. در صورتی که مشترک رایتل به هر دلیلی تلفن همراه خود را خاموش کرده و یا خارج از شبکه باشد، پس از ورود دوباره به شبکه و یا روشن شدن موبایل، دو پیغام کوتاه (SMS) برای تماس گیرنده و مشترک رایتل ارسال می‌شود و طرفین را از در دسترس بودن باخبر می‌کند.
در حال حاضر حذف این سرویس، تنها با درخواست مشترک و طی تماس با کارشناسان مرکز تماس امکان پذیر است و مشترکان جهت غیرفعال کردن این سرویس به وب سایت رسمی رایتل به آدرس www.Rightel.ir مراجعه کنند.
 

Persian-Masoud

Intelligent Innovation
کاربر سایت
Feb 18, 2010
6,369
نام
مسعود
رایتل اینترنت یک مگابیتی می‌دهد


وایمکس نیوز- روابط عمومی اپرانور سوم تلفن همراه اعلام کرده است که در جشنواره برف رایتل که از اول دی ماه آغاز و تا پایان اسفندماه ادامه می‌یابد، محصولات و خدمات رایتل، در قالب بسته‌ها و طرح‌های گوناگون متناسب با نیازها و سلیقه‌های مختلف کلیه متقاضیان و مشترکین انواع سیم کارت‌های رایتل ارائه خواهد شد.
بر این اساس در این جشنواره، سیم‌کارت دائمی با یک ماه تماس تصویری نامحدود، 500 مگابایت اینترنت و 120 پیامک رایگان ارائه می‌شود. ضمن اینکه به هر خریدار سیم‌کارت دائمی در طول این فصل یک عدد سیم‌کارت اعتباری هدیه ارائه می‌شود.
سیم?کارت‌های اعتباری رایتل نیز در این جشنواره، با هدیه?های ویژه‌ای شامل 100,000 ریال اعتبار اولیه و 1 گیگابایت اینترنت رایگان به بازار عرضه می‌شود. پس از اتمام اعتبار هدیه، به منظور افزایش اعتبار و ادامه استفاده از خدمات رایتل، امکان شارژ با مبالغ معین وجود دارد.
افزایش اعتبار از طریق خرید انواع کارت شارژ یا به شیوه?های الکترونیکی ممکن است. به شارژهای 50 هزار و 100 هزار ریالی، به ترتیب، 10 درصد و 15 درصد اعتبار هدیه تعلق می?گیرد. در صورت انجام شارژ به صورت الکترونیکی، برای هر سه نوع شارژ، 5 درصد شارژ دیگر نیز به عنوان هدیه ارائه میشود.
رایتل برای مشترکینی که تنها مایل به استفاده از اینترنت و پیامک هستند سیم‌کارت دیتا عرضه می‌کند. با استفاده از این سیم?کارت دسترسی به اینترنت پرسرعت 3G در حال حرکت و همچنین ارسال و دریافت پیامک برای مشترکین ممکن شده است. با در نظر گرفتن سرعتهای مختلف قابل عرضه به مشترکین، هزینه این خدمت، به صرفه?تر از سیم?کارتهای دائمی و اعتباری است. سیم?کارت دیتای رایتل در انواع تجهیزات همچون تبلت، لپ تاپ و مودم?های USB قابل استفاده است.
رایتل اعلام کرده است سیم?کارت دیتای این شرکت برای اولین بار با سرعت 128 و 512 کیلوبیت بر ثانیه و یک مگا بیت بر ثانیه به قیمت 200 هزار ریال و همراه با مجموعه?ای از خدمات رایگان عرضه می?شود. هدایای سیم?کارت دیتای رایتل ویژه جشنواره برف عبارتند از یک گیگا بایت اینترنت و 250 پیامک فارسی و 250 پیامک انگلیسی رایگان.
 

Persian-Masoud

Intelligent Innovation
کاربر سایت
Feb 18, 2010
6,369
نام
مسعود
نه هنوز! خودمم منتظرم میاد شهرمون! خیلی برنامه های خوبی واسش دارم! :)
تا قبل از نوروز اونجوری که گفتن حدود 100 شهر رو پوشش میدن!
 

gst0191

کاربر سایت
Aug 1, 2012
59
نام
Amir Hossein
تعرفه هاش خیلی گرونه ..
اینترنتش اونجوری که بخوای همیشه استفاده کنی نمیصرفه اصلا
ارزون تر نمیشه ؟
ایرانسل 3G نمیخواد بده ؟
حرفش بود ...
 

Persian-Masoud

Intelligent Innovation
کاربر سایت
Feb 18, 2010
6,369
نام
مسعود
تعرفه هاش خیلی گرونه ..
اینترنتش اونجوری که بخوای همیشه استفاده کنی نمیصرفه اصلا
ارزون تر نمیشه ؟
ایرانسل 3G نمیخواد بده ؟
حرفش بود ...
قرار بود از خرداد بدن که دولت نذاشت.
اتفاقا من شخصا اگه بیاد شهرمون استفاده میکنم.
یک گیگی حجم میخرم . یه برنامه وایبر نصب میکنم و تمام!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر