امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PS3

ASYLUM MANAGER

کاربر سایت
Mar 17, 2011
1,329
نام
Milad
Mortal Combat=8\10
همه چیز بینظیره:گرافیک-گیم پلی...تنها نقطه ضعف بازی به نظر من یکنواخت شدن اون بعد از مدتی بازی کردن هست به طوری که بوی تکرار میگیره!!
 

Mr.Ok

کاربر سایت
Nov 9, 2008
2,066
نام
معین
Shadow of The Damned
+: گیم پلی خوب - موسیقی خوب - باس ها و مینی باس های متنوع و زیاد - مراحل دوبعدی !
- : گرافیک نه چندان خوب - باگ

8.7/10
 

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
90/100​
خُب بالاخره من هم این شاهکار رو تجربه کردم.نقطه ی قوتش که مسلما داستانش بود.با اینکه فقط 1 ساعت MGS1، دو ساعت MGS 2 و 3-4 ساعت هم MGS 3 بازی کردم،ولی یکی دو تا سکانسش(مخصوصا فلش بکاش)تحت تاثیر قرار گرفتم!واقعا باید به کوجیما واسه این داستان تبریک گفت.بی صبرانه منتظر MGS Collection واسه تجربه ی شماره های قبلی هستم.
ولی از اون طرف گیم پلیش اصلا در حده بقیه ی قسمتاش نبود.المانای مخفی کاری توش خیلی کم به چشم میخورد و Octocamo هم خیلی بازی رو آسون کرده بود طوری که به راحتی وقتی به هر دیوار میچسبیدی راحت درصد مخفی بودن 85% میشد و دشمن تو 1 قدمی،هر چه قدر هم تو وضعیت ناجوری میبودی نمیدیدت!یه چیز دیگش هم که منو اذیت میکرد تنوع خیلی کم CQCـش بود.انتظارم خیلی بیشتر بود.مشکل دیگه هم این بود که نمیشد رو همه ی کُلت ها Silencer گذاشت!از کلت اولی زیاد خوشم نمیومد!! نداشتن گزینه ی لود تو منوی وسط بازی هم دیگه واقعا آخرش بود!واسه منی که اگه یه جا لو برم حتما باید دوباره اون قسمت رو تکرار کنم واقعا عذاب آور بود!باید میومدم بیرون و اینقدر اونجا وا میستادم تا دشمنا منو با تیر بزنن و بمیرم!!ولی خُب با انیمشنای اسنیک خیلی حال کردم.مخصوصا طرز اسلحه دست گرفتنش.هوش مصنوعی دشمنا هم واسه درجه ی نرمال که رفتم خوب بود و زیاد مشکلی نداشت.بخش شوترش هم کیفیت خیلی مطلوبی داشت.از لحاظ گرافیک،موسیقی و صداگذاری هم فوق العاده بود و هیچ ایرادی بهش وارد نیست.
در پایان هم این ایرادا در برابر داستان فوقالعادش از ارزشش اونقدرا کم نمیکنه و MGS 4 یکی از بهترین بازیای این نسل روی تمام پلتفرما واسه من بود و بیشتر ناراحتم که تا الان موفق به بازی کردنش نشده بودم.
 

farzadwar

کاربر سایت
Jan 22, 2010
1,086
نام
farzad
سلام دوستان
دلم میخاد ضایعترین بازی عمرم را امتیاز بهش بدم و مطمئنم که اکثر دوستان هم با بنده موافقند
Call of juarez the cartel 3/10 اونم با هزار ارفاق
 

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,321
Catherine
8.2
+: گیم پلی متفاوت . داستان جالب . وجود پایانهای مختلف . موزیک خوب . کات سین های انیمه ای :d
- : داستان کوتاه . دوربین بد . تنوع کم گیم پلی . در مقایسه با بقیه بازیهای Atlus ( مثه سری Persona) در سطح پایین تری قرار داره
در کل : Give a try
 

Apóllōn

کاربر سایت
Apr 5, 2010
2,244
نام
Arash
Deus Ex : Human Revolution:9/10

پرداخت داستانی بازی به قدری قوی و فوقالعاده است که به کلی بقیه موارد رو فراموش میکنید ! داستان بازی پر از تیکه های سیاسی و اشارات مختلف به فراماسونری و نقد اونهاست ... گیم پلی بازی هم واقعا زیباست برای تموم کردن یک مرحله چندیدن راه پیش رو دارید البته بخش شوتینگ بازی زیاد قوی نیست که با توجه به سبک بازی و تمرکز اصلیش بر روی مخفی کاری کاملا قابل چشم پوشیه در کل هرگز بازی رو از دست ندید ....
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر