امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PS3

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,153
نام
حسین
KILLZONE 3
8/10

گیم پلی:9
داستان:6
گرافیک:10
صدا:7

بازی واقعا عالی بود و به شخصه از تک تک لحظات لذت بردم.برای من که قابل قیاس با 2 نبود.2 برام خیلی خسته کننده و ملال آور بود.ولی این شماره حقیقتا خیلی بهتر شده بود.رنگ پردازی هم بهتر بود.ولی خوب بازم تیره بود.کلا با گیم پلی هیچ مشکلی نداشتم و کاملا منو راضی کرد.مخصوصا اینکه در قسمتهایی از وجود نکبت بار ریکو خبری نبود و با لذت تمام اون مراحل رو بازی کردم.جت پک هم فوق العاده بود.

گرافیک هم که دیگه چیزی نمیشه گفت.یه شاهکار تمام عیار بود.مرحله برفی که واقعا رویایی بود.

داستان:رسما وسط بازی فقط فحش میدادم.داستان به خودی خود بد نیستا.ولی نحوه روایت انقدر چرت و پرت و احمقانه هست که آدم رو روانی میکنه.از اول تا آخر بازی همش اون ریکو داره با نرویل هی جر و بحث میکنن.هی به هم 4 تا F - U - K میگن و این ماجرا تا آخر بازی ادامه داره.واقعا بد بود.خیلی ضعیف و احمقانه.در مورد شخصیت هم چیزی نگم بهتره.البته سو خیلی بهتر شده بود.اما وجود ریکو باعث میشد که آدم روانی بشه.ماه قمر خانوم خیلی خوشگل بود یه خال هم در آورد!!!!خیلی خوشتیپ بود!!ریش هم که براش گذاشتن یه لنگ هم دورش پیچیده بودن شده بود مایه خنده فقط.
 

HL2-GF

کاربر سایت
Apr 5, 2006
7,279
نام
نیما
Killzone 3

خیلی عالی بود ، حداقل اینکه نسبت به نسخه ی دوم خیلی جذاب تر بود ، درسته داستانش خیلی معمولی بود ، هرچند به نظرم اصلا بد و چیپ نبود . گیم پلی هم واقعا بالانس شده بود و لگی نداشت ، من که لذت بردم ، از نظر گرافیک هم که دیگه حرفی برای گفتن نذاشت ، یه Level بالاتر از هر چیزی که تا حالا دیده بودم . از نظر پارتیکل و دراو دیستنس فوق العاده بود ، یکم کات سین هاش اگه از نظر تکسچر قوی تر بود واقعا بهتر میشد . از نظر صدا هم ک عالی .

9 / 10
 

Infected Area

کاربر سایت
May 24, 2010
3,619
نام
احمد
SOCOM 4
~~~~~~~~~~~~~~~~~
-----------------------
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gameplay : 8.5
Sound : 9
Graphic : 8
Story : 8

Overall : 8.5
=================
گیمپلی واقعا دوست داشتنی بود .گرافیک هم در حد قابل قبولی بود.. تنوع اسلحه ها هم میتونست بهتر باشه. کاورگیری هم خوب بود . مراحلی که مخفیکاری داشت و دشمن نباید یه ذره شک میکرد , هیجانی بود و خوشمون اومد :d دستور دادن به یاران جهت انجام وظایفشون هم از موارد قابل توجه ـــه . وقتی هم هدشات میکردم صدای دلنشینی به گوشم میرسید :d صدای اسلحه ها و شخصیت ها عالی بود . موسیقی حرف نداشت و بسیار زیبا بود .
همین :d

در کل خوب بود و درست مثل چیزی بود که این مدت انتظارشو میکشیدم :d
 

Biohazard

کاربر سایت
Dec 16, 2008
927
نام
مجتبی
Heavy Rain : 9.1
گرافیک : 8.5
داستان : 10
گیم پلی : 8
موزیک و صدا : 10

یکی از بهترین بازی هایی که تو چند وقت اخیر تجربه کردم. وافعا متاسفم برا خودم که زودتر بازی نکردم!
100 % هم 2باره و شاید برای چندین بار بازی کنم.
داستان بازی هیچ چی کم نداشت به نظرم. به ترتیب از شخصیت های Ethan Mars و Madison Paige و Norman Jayden خوشم اومد. مخصوصا Ethan !
از Scott Shelby هم متنفرم.:d
اهنگ های بازی هم فوق العاده بود. ولی با گیم پلی بازی یه خورده مشکل داشتم! مخصوصا راه رفتن شخصیت ها خیلی رو اعصابم میرفت! نمیدونم چه کاری بود حتما باید R2 رو نگه داری بعد جهت بدی!
.........
در کل بی نظیر بود!:x
 

Biohazard

کاربر سایت
Dec 16, 2008
927
نام
مجتبی
KZ3 : 8.8
گرافیک : 10
داستان 7.5
گیم پلی : 9
موزیک و صدا : 9

گرافیک بازی به نظرم خیلی عالی بود.
کنترل هم خیلی خوب بود و به نظرم از KZ2 بهتر و روونتر شده بود.
داستان بازی در کل بد نبود ولی یه جوری بود که منو به ادامه ی بازی زیاد ترغیب نمیکرد درعوض به خاطر گرافیک و گیم پلی فوق العادش بود که جذب بازی میشدم! دیالوگای بین Narvile و Rico هم خیلی مسخره و تکراری بود تو کل بازی!
از اهنگای بازی هم خیلی خوشم اومد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر