امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PS3

arsenalmom

کاربر سایت
Nov 14, 2009
1,351
نام
محمدرضا
Metal gear rising=9.5 /10
+اکشن سریع ، جذاب و لذت بخش
+گرافیک مناسب
+گیم پلی خیلی خوب
+باس های متنوع

_ میشه گفت نسبتاً کوتاه بود
_ اشکال جزیی دوربین بازی
 

Blood Brothers

کاربر سایت
Sep 7, 2012
1,523
نام
Iman
من بازی Uncharted: Drake's Fortune رو دیروز تموم کردم
امتیازم به این بازی 9.5 هست
واقعا همه چیز عالی بود از گیم پلی روان و جذاب گرفته تا داستان زیبا و گرافیک خوب
تنها نکته منفی بازی بنظرم این دوتا بود
یکی اینکه تعداد کمی از بافت ها دیر لود میشدن که البته فکر می کنم بخاطر بازی کردن بیش از حد بود
یکی هم اینکه بعضی از مراحل یه خورده تکراری و خسته کننده میشدن
در کل بازی فوق العاده ایه به همه پیشنهاد می کنم این عنوان رو از دست ندن
 

Red Dev!ls

کاربر سایت
Apr 2, 2013
1,595
نام
وحید
gta5-2.jpg



GTA V

بدون شک و بدون هیچگونه ابهام و مشکلی نسخه پنجم سری GTA بزرگترین و بی نقص ترین و در واقع بدون نقص ترین بازی این نسل و امسال هست . ذره ای ایراد در بازی وجود نداره . داستان خیلی زیبا شکل میگیره و خیلی زیبا و منطقی و با دستی ازاد به اتمام میرسه و در این راه اصالت خودش یعنی تم و جو همیشگی GTA رو فراموش نمیکنه . بازی از همه جهات و همه لحاظ از نسخه قبل خودش بهتر هست . از سیستم شوتینگ و دویدن و چک پوینت ها گرفته تا میرسه به عظمت نقشه و جزییات و کلیات . بازی میشه بگی تنها بازی در تمامی نسل ها هست که هم براتون کمیت رو به ارمغان میاره و هم کیفیت و میشه بگی از ای لحاظ واقعا بدون ذره ای نقص عمل کرده . بازی انقدر گسترده و متنوع هست که سر و تهی براش به هیچ وجه وجود نداره . هر کاری که دلتون میخواد میتونید در این دنیای بزرگ که راکستار به ارمغان اورده انجام بدید . تک تک عنصر و مواردی که در بازی هست با هدف هستند و هیچکدام برای خالی نبودن عریضه در بازی وجود نداره ! هر عنصر و هر عمل و هر واکنش در بازی بی نقص طراحی شده ! از همون کنترل حیوان خانگی بگیرید تا بزرگترین عناصر بازی . در نهایت بازی عظمتی داره که با 100 ساعت بازی کردن هم نمیتونید بهش پی ببرید . بدون شک بهترین بازی این نسل تا همین لحظه اخرین نسخه سری GTA هست حتی با وجود عناوین غول اسای دیگه .


10/10

 

Red Dev!ls

کاربر سایت
Apr 2, 2013
1,595
نام
وحید
url


Rayman Legends

اخه بازی خنده دار تر و جذاب تر از این هم ما داریم !! لامصب انگاری ادم رفته موزه لوور پاریس !! هر فریم بازی شبیه تابلو نقاشی هست که روح و روان رو جلا میده !! بدون شک یکی از بهترین و شاید بهترین پلتفورمر امسال .


9/10
 

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Apr 19, 2011
6,457
نام
Amir Ho3ein
The Last of Us
یک بازی شاهکار دیگه از ND :x
گیم پلی فوق العاده بازی آدم رو تا آخرش میخ کوب می‌کنه و داستان با این که اصلا پیچیده نیست ولی نسبتا جذاب پیش می‌ره!
صدا گذاری و گرافیک فوق العاده هم که دیگه نیازی به تعریف نداره.
9.7 از 10
 

Blood Brothers

کاربر سایت
Sep 7, 2012
1,523
نام
Iman
من همین الان Heavy Rain رو تموم کردم
واقعا از اون شاهکار هاست که تو هر نسل یکی دو بار بیشتر اتفاق نمی افته
بازی هیچ نکته منفی ای نداشت اگرم داشته من چیزی ندیدم داستان بسیار عالی، گیم پلی بی نقص، گرافیک فوق العاده، موسیقی بازی هم فقط سکوت هر کی بازی کرده باشه میدونه موسیقی این بازی چقدر زیبا و گوش نوازه (بعضی وقتا اصلا تو بازی نمیرفتم فقط تو منوی بازی به آهنگش گوش میکردم هرچند رو PC ایم هم آهنگش رو دارم)
نمره من به این بازی 10 از 10 هست کاش میتونستم بیشتر از 10 نمره بدم؛ هر کسی که داره این پست رو میخونه اگر هنوز این شاهکار رو تجربه نکرده هرجوری که شده این عنوان رو تجربه کنه واقعا بعد از این بازی به عظمت استاد دیوید کیج پی بردم هیچ وقت یاد و خاطر این بازی رو فراموش نمیکنم، یه سری موارد هم تو اسپویلر میگم برا اونایی که هنوز بازی نکردن این عنوان رو
قیافه Scott اصلا نمیخورد که The Origami Killer باشه، قیافه Norman بیشتر میومد تا Scott
بعد از اینکه بازی رو تموم میکنی یه صحنه نشون میده که Norman داره با ARI (همون عینک و دستکش مخصوص) کار می کنه که یه دفعه چند تا تانک کوچیک میان، من نفهمیدم جریان اونا چین اگه کسی فهمید حتما بهم بگه
 

Osiris

کاربر سایت
Oct 17, 2013
36
نام
کیان
دیگه میبخشید پست طولانیه ولی من کل بازیهای PS3 که دارم رو مینویسم :

10/10 = GTA 5
(هنوز تموم نکرم)

Max Payne 3 = 5/10 (نا امید کننده ترین بازی بعد از اینهمه انتظار و ذوق و هیجان. بعد از شاهکارهایی مثل مکس پین ۱و۲ اونوقت این بازی....محیط برزیل خسته کننده نازیبا و اصلا نامتناسب با جو و حال و هوای بازیهای مکس پین..کنترل بازی سخت و اذیت کننه..بازی کند و سنگین..تنها چیزی که این بازی از مکس پین داشت صدا و اسم مکس پین بود.از معدود بازیهایی که نصف کاره ولش کردم.حرکات هوش مصنوعی enemy ها و difficulty یا احمقانه و خیلی آسون یا خیلی سخت و اعصاب خورد کن.بدترین بازی Rockstar.

Uncharted = 9.5/10

Uncahrted 2 = 10/10

Uncharted 3 : 9.5/10

Saints Row The Third : 8.5/10

Sleeping Dogs : 7/10

Yakuza 3 : 9/10

Yakuza 4 = 9/10

Yakuza Dead Souls = 4/10 کنترل بازی بدلیل استفاده از اسلحه اینقدر بد و ضعیف هست که بازی غیر قابل بازی کردن بود.این بازی اصلا نباید ساخته میشد.

Mortal Kombat = 10/10

Tekken Tag Tournament 2 = 8/10

Rayman Origins 9/10

Asura's Wrath = 6.5/10 انتظارم خیلی از این بازی بیشتر بود..با اینکه از بازیهای متفاوت و ژاپنی خوشم میاد اصلا از این بازی خوشم نیومد و واقعا به زور تا آخرش رفتم.هیچ جذابیت خاصی توش ندیدم و نمیدونم چطور اینهمه ازش تعریف میکنن و امتیاز بالا گرفته.


Shadow of The Damned = 8.5/10 این بازی ژاپنی واقعا حرف نداشت.خیلی عالی و مبتکرانه و متفاوت.مثل بقیه بازیهای Grasshoper games

Lollipop Chainsaw = 8/10 بازی ژاپنی متفاوت و غیر عادی از هر نظر با بازیهای رایج غربی.بیشتر به سبک بازیهای قدیمی با کلی دیالوگ خنده دار و مورد دار.

7/10 = (Black Knight Sword (Digital Download Only

Heavy Rain = 9/10


GTA 4 = 10/10

Red Dead Redemption = 10/10

Super Street Fighter 4 = 8/10

BlazBlue Calmity Trigger = 7.50/10

God Of War 3 = 9.5/10

God Of War Origins HD Collection (PSP REMAKE) = 9.5/10

9.5/10 = (God Of War Collection HD (1&2

Enslaved = 8/10

Heavenly Sword = 8/10

Stranglehold = 6/10

Assasin's Creed = 7/10

Assasin's Creed 2 = 6/10

Dead Space = 9/10

Dead Space 2 = 8/10

Resistance = 6.5/10

Resistance 2 = 6/10

Bioshock = 7.5/10

Killzone 2 = 7.5/10

7/10 = Dante's Inferno

Alice Madness Returns = 6.5/10

Virtua Fighter 5 = 7/10

Vanquish = 7/10

Duke Nukem Forever = 7/10

Splatterhouse = 6.5/10

Bayonetta = 6.5/10

Fallout 3 = 9/10

Fallout New Vegas = 7/10

InFamous = 6/10

Residen Evil 5 = 8/10

Walking Dead (Digital Download) = 9/10

4/10 = (Sonic 4 Episode 1 (Digital Download

6/10 = (After Burner Climax (Digital Download

9/10 = (Mortal kombat Arcade Kollection (Digital Download

9/10 (Mortal Kombat 2 (Digital Download

9/10 =(Samurai Showdown (Digital Download

5/10 =(House Of The Dead 4 (Digital Download

4/10 = (Journey (Digital Download ​

4/10 = (Ratchet & Clank Quest For Booty (Digital Download




 

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
Beyond: Two Souls

بلاخره بعد از مدتی تونستم این ابر بازی رو تمومش کنم. من واقعا نمیدونم چی تو سر این استاد کیج میگذره؟! ... کارگردانی بینظیر بازی، داستان بینهایت، شخصیتت پردازی بسیار قوی، روایت داستانی عالی ، تنوع مراحل خوب، انتخاب های سخت و نفس گیر، موج زدن عاطفه و احساسات و هزاران نکته مثبت دیگر تنها قسمتی از این شاهکار هستند . گرافیک کم نظیر بازی ( موشن کپچر ها و طراحی فوق العاده صورت) واقعا چندین نسل از بازی های کنونی سر تر هستش . مراحلی مانند NAVAJO و Black Sun نظیرشون رو کمتر در بازی های رایانه ای دیدیم ( یا اصلا ندیدیم!).
واقعا باید به حال یه عده از منتقدان گریه کرد. متاسفانه منتقدان جدیدا تعریف بازی رو Crosshair , Grenade,C4 ,Tank,Knife,Assassination و انفجار میدونن! ...

9.5
 

Infected Area

کاربر سایت
May 24, 2010
3,619
نام
احمد
Beyond: Two Souls

9/10

واقعاً فوق العاده بود
داستان و شخصیت پردازی عـــــالـــــی , ending فوق العاده , dialog های بی نظیر , گرافیک بی نظیر , کارگردانی و صحنه های سینمایی که توی کمتر بازی دیدم

روایت داستان یکم داغون بود , هر بار یه قسمت از داستان رو نشون میده که بعضی وقتها لذت بازی رو بیشتر میکنه اما خیلی جاها خرابکاری میکنه :d

بعضی قسمتها خسته کننده بود , گیمپلی بازی هم برای من خیلی تنوع داشت و راضی بودم

80% قسمت های بازی مو به تن آدم سیخ میشه :d یعنی تک تک کارکتر ها شخصیت پردازی فوق العاده دارن

در کل روی بازی خیلی خیلی خیلی کار شده و زحمت کشیدن , واقعاً یک بازی داستان محور فوق العاده با کارگردانی عالی , یکی از بهترین تجربه های Single Player ــی که این مدت داشتم
 

Dreamy

کاربر سایت
Aug 31, 2010
606
Brothers: A Tale of Two Sons

9/10

من بعید می دونم کسی اندازه Fumito Ueda رو این دهه اخیر تاثیر و نفوذ داشته باشه یعنی از بعد از ICO کلاً یک سبک و سیاق کاری خاص انگار بوجود اومد که اتفاقاً خیلی ها دوست دارن تکرارش کنن یا به جلو ببرنش ولی موفق نمیشن! حالا راه دور نریم Rain یکیشون! اگرم بحث الگوبرداری و الهام گیری های مفهومی و غیر مستقیم باشه که ICO حتی روی TLOU هم به گفته خود Neil نقش اساسی داشته و کلاً انقلابی بود بنظرم اون دو تا کار Team ICO. حالا تو بازیهای امسال غیر Rain یکی دیگه از اون الهام گیری های تابلو و تو چشم همین AToTSons ـه که برعکس بقیه بنظرم بهتر و موفق تر ظاهر شده.

قصه ساده، شخصیتهای ساده، دنیای قابل لمس، طراحی های هنری چشم گیر و کلاً از حیث aesthetics آدم می پسندتش!
تجربه Co-op با یه کنترلر خیلی جالب بود و کلاً گیم پلی رو نسبتاً یونیک می کرد از لحاظی ولی با همه اینها برعکس یک کاری مثل Journey و امثالهم بنظرم اینجا واقعاً جا داشت که پازلهای درگیرکننده ای گذاشته بشه که نبود یعنی پیش پا افتاده بودن اکثراً و بیشتر تمرکز روی همون شخصیتها و پیش روی ماجراجویی بوده از طرف سازنده. موسیقی هاش خوب بودن ولی عالی نه، پایانش هم انصافاً تاثیرگذار بود.

کلاً به طرز عجیبی تداعی کننده ICO بود! یعنی کسایی که ICO رو رفتن بدون اغراق دست کم تو 3-4 تا لوکیشن اصلاً حس می کنن دارن همون رو بازی می کنن منتها با کمی تغییر در چیدمان محیط و جزئیات! به خصوص اون تیکه دو تا آسیاب بادی که این داداش کوچیک تر باید بپره بهش و بره اونطرف که کلاً نماد ICO محسوب میشه.:d غیر اینا، همین ناشناختگی و جزئیات ندادن در مورد مکان و زمان این شخصیتها گرفته تا همین زبون ساختگی ـشون و نفهمیدن حرفاشون به شیوه همون ICO و SotC و کلاً اینکه یک رابطه "2 نفره" رو بهش بپردازه و خیلی مسائل دیگم وام گرفته بودن که خوبم گرفته بودن و بمن که حس و حال خوبی داد.

ارزش 2-3 ساعت وقت گذاشتن رو قطعاً داره شاید خوشتون اومد!
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر