امتیازات Tom Clancy's The Division

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,589
نام
Alireza
ydlvy1n5y2hdqanqx7y6.jpg


Genre: Action , Third Person Shooter
Release Date: March 8 2016
platforms: PS4 X1 PC
Publisher : Ubisoft

OpenCritic : 81
MetaCritic : 82


Digital Spy 100/100
Examiner 100/100
Cheat Code Central 92/100
hobby consolas 91/100
Eurogamer Italy 90/100
Attack of the Fanboy 90/100
Playstation Lifestyle 90/100
GameRant 90/100
We Got This Covered 90/100
LaPS4 90/100
IGN italia 90/100
Brashgames 90/100
IGN Spain 88/100
Multiplalyer.it 88/100
Vandal Online 87/100
86/100
(Merlin'in kazani (Turkey
jeuxActu 85/100
softpedia 85/100
Meristation 85/100
Gamecrate 83/100
GamingBolt 80/100
Giantbomb 80/100
gamingtrend 80/100
High-Def Digest 80/100
gameblog.fr 80/100
insideGamer.nl 80/100
TheSixAxis 80/100
PCGamesN 80/100
XGN 80/100
Xbox Achievements 80/100
Hardcore Gamer 80/100
Gamespot 80/100
MetroGameCentral 70/100
Play!zine 70/100

The jimquisition 65/100
Destructoid 65/100


14059145788099818848_3.png



the jimquisition: Tom Clancy’s The Division is overwhelmingly okay. It will drown you in its abundant okayness, so okay is it in terms of playability and content
It’s a game of just enoughs – it’s just exciting enough to avoid being boring, just polished enough for the numerous glitches to be less offensive, and features co-op just fun enough to make the whole thing relatively worthwhile.
I would’ve loved to have seen it if it were more inspired, ambitious, or offered much else outside of stat upgrades for the sake of finding more stat upgrades. As it stands, The Division is a run-of-the-mill MMO-lite cover shooter and it’s absolutely okay.
6.5
Alright
cheat code central: Cooperative play is a joy, an abundance of gear means your agent is ever-evolving, and an air-tight narrative set within a game world that is unmistakably Tom-Clancian provides a sense of purpose and urgency that makes it nigh impossible to put the controller down. You'll be like me soon enough: fighting off sleep as you recount recent battles with your friends and think about which branch of your base you'd like to upgrade next. It's an addiction as contagious as the fictional virus sweeping through The Division's New York. The wait was worth it, so get out there and gear up, agent. I'll meet you in Brooklyn
Tom Clancy's The Division Review - Cheat Code Central
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: WTF? and m.a.t

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
والا من نمیدونم، یوبی هرکاری که می کنه یکی یه تیکه می پرونه! بازی بد بده دزد و دروغ گو هست، خوب باشه دنباله می سازه و گند می زنه، دنباله باشه میلک می کنه و به مخاطب و شعورش توهین می کنه، دنباله نسازه اینقدر بدبخته که نمی تونه IP هاشو نگه داره! خوب یکی بیاد به من بگه اینا چیکار کنن که یک بار هم که شده بعضی ها تیکه نندازن!

در مورد اینکه شماره بعدی هم درکار باشه، به احتمال زیاد هست، چون همه جا دارن به اسم Franchise ازش یاد می کنن. اما فکر نمی کنم به این زوی ها، حداقل 2 سال آینده خبری ازش باشه. احتمالا بازی با DLC گسترش پیدا می کنه، حالا چه رایگان چه پولی. جدیدا هم شایعه شده که مپ بازی تا بالای Central Park اضافه می شه!

مطمئنا خوشحال میشم در آینده نسخه دومی داشته باشه ولی نه حالا حالا ها! مثلا 3 سال یا 4 سال دیگه، آخه بازی MMO هست دوست دارم تا میتونن بازی رو ساپورت کنن و بهش برسن نه اینکه ولش کنن.
 
  • Like
Reactions: Ehsan95_76

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,392
نام
Majid
ثبت شده برای PS4:
We Got This Covered: 9/10

Taken out of the context of a tumultuous build-up and away from the weight of expectation, this game is a sheer triumph. It takes a simple third-person shooter and packs impressive RPG and multiplayer elements into the mix, with the end result being simply fantastic. Miss this game at your own peril.

--
خودم به شخصه متای زیر 80 پیشبینی میکردم ولی گویا فراتر از انتظار بوده تا اینجا :D
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
ثبت شده برای PS4:
We Got This Covered: 9/10



--
خودم به شخصه متای زیر 80 پیشبینی میکردم ولی گویا فراتر از انتظار بوده تا اینجا :D

بالای 90 احتمالش کمه بمونه نقداش کمه الان ثبت شده ها میاد رو همون هشتاد و خرده ای ،
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,589
نام
Alireza
Hardcore Gamer 80/100
Despite a few noticeable warts, The Division‘s highs are high enough to warrant millions of players sticking around for a significant amount of time.

Xbox Achievements 80/100
A co-op, third-person cover shooter with a whole load of loot-based, ability upgrading, gear crafting, stat levelling stuff built in, The Division is an entertaining game. If you want to play through all the content and move on, you’ll have a good time. If you’ve a weakness for loadout-tinkering and don’t mind grinding, it could be your new obsession.
5f9u2yu6k1ol4r5tnm7l.png
 

Dreamy

کاربر سایت
Aug 31, 2010
606
من آخرین باری که تو تاپیک امتیازات پست دادم فکر کنم زمان TLoU بود! انصافاً اونقدر هجمه منفی علیه Ubisoft هست که منی که ازش هیچ اطلاعی تقریباً نداشتم صرف Ubisoft گفتم خدا عاقبت این یکی رو به خیر کنه که البته منصف باشیم یک بخشی از این هجمه واقعاً تقصیر خود Ubi بوده و یک بخشی ـش هم منصف باشیم مُد شد، یعنی عملکردشون سر New IP و امثال Rayman واقعاً راضی کننده بوده این چند سال و نشون دادن استدیو تنوع طلبی ـن، از اونطرف بحث دانگرید شدن کارهاشون حقیقته و قضیه سالیانه بودن و حواشی AC رو مُخ ملت بود یه مدت که ظاهراً این دومی رو هم دارن درست می کنن و فبها.

ولی یه مسئله که وقتی امروز دوباره سر زدم و چند تا تاپیک خاص رو که وقت نشده بود پیگیری کنم رو گشتم و ذهنم رو مشغول کرده. راستش بعد دیدن کامنت های مثبت و شاد جاری در تاپیک - که بخاطر متای بالاست و اگه الان 80 شده بود فاز جاری تاپیک هم ناامیدی از Ubi می بود - دارم به این فکر می کنم که خدا آخر عاقبت بحث های ملت تو تاپیک های امتیازات بازیهای اسم و رسم دار امسال رو با این طرز برخوردهای چندگانه ای که اخیراً می بینیم به خیر کنه چون...

این نگاه به میانگین امتیازات که فعلاً مصداقش بشه متاکریتیک بیش از حد دیگه پارادوکسیکال شده و خودمون هم دیگه نمی دونیم دقیقاً تکلیف چیـه! اگه به نفع ـمون بشه جشن می گیریم عین زمان TLoU و نه فقط ما که حتی خود سازنده و ناشرش هم بهم تبریک میگن که تا شرایط این طوری وفق مراد پیش میره نقدها ملاک بسیار محکمی ـن از اونطرف جایی که اونی که فکر می کردیم نشه و به مزاجمون خوش نیاد اونجا دیگه منتقد هم یکی مثل خود ماست / سخت گیر شده / سلیقه ای داره نقد می کنه / نیمه خالی لیوان رو می بینه / ...

اگه واقعاً به این پُز متا با پشم تفاوتی نداره اعتقاد دارین - که از حرف غالباً فراتر نمی ره - خُب من نمی فهمم چرا مثلاً سر The Order ملت بمحضِ مشخص شدن متاش داشتن آواتار / امضا های چند ماهه ـشون رو برمیداشتن؟ :dمورد دومی که اونزمان پیش اومد، هفته قبلش یادمه استریمها رو دیده بودن یه سری بچه ها و گفتن کارگردان فهم درستی کلاً از گیمینگ نداره، مراحل خطی ـه و ... جالب بود همین کسایی که ادعا داشتن که منتقد هم یکی مثل خود ماست اون پستها رو به تمسخر گرفتن و جوابهاشون "باشه" و "منتقدین نامی بازیسنتر وارد شدن" و ... بود بعد عین همون حرفها رو مثلاً James Jensen که زد قانع شدن! که همین بحمدلله ثابت کرد که برعکس در عمل همون عده ان که معتقدن بین منتقد و کاربر اینجا فرق هست. این به کنار، خیلی بدتر از این، بحث جوایز! وقتی همچین تفکری هست آدم نمی فهمه که خُب چرا آخر سال دوباره به نظر جمعی همین منتقدهایی که از شانس و نوبتی بلاخره همین نقدها رو طول سال دارن انجام میدن، استناد می کنین که ببین چقدر "جایزه" بردیم و چقدر خوبیم ما! اینا والا قابل جمع نیست. اینکه نقد نتیجه نظر فرد ـه و جایزه نظر جمع ـه رو توجیهم ولی بلاخره اون سایت / مجله ای که تو بهش میگی "معتبر" و داری به جایزه فعلی ـش استناد می کنی قاعدتاً ملاک های خاصی داشته تو وارد کردن اون شخص منتقد به زیر مجموعه خودش و در نتیجه منطقاً نمی تونی بهش خرده بگیری.

در کل من فکر می کنم مخاطب عام تکلیفـش با متا و جوایز مشخصه و می بینین که تو انتخابشون و فروش کاملاً تأثیرش رو داره، این وسط این مخاطبِ محدودِ مثلاً خاص و این تاپیک هان که اکثراً دارن میرن تو دیوار. مثال اخیرش رو بزنم که امروز یه نگاهی کردم، انصافاً بحثی که سر SF V شد به آدم این حس رو میداد که کلاً این فرنچایز به مرحله ای رسیده که دیگه به نقد شدن اصن نیاز نداره و امتیازاتش هر چی میخواد باشه! منتقد همون چیزی که الان تو دستشه رو نقد می کنه و بازی هر چی میخواد باشه و هر کی هم که میخواد سازنده ـش باشه به درک، باید قضاوت بشه و یادمون نره ماهیت نقد همینه که غالباً نکات مثبت مکرر رو وظیفه تلقی می کنن.

یه شبهه ای هم درباره سیستم ارزش گذاری متاکریتیک همیشه بود که چرا نمره فلان سایت ضریب بیشتری درش داره؟ تناقض این قضیه هم دوباره منو تا مرز هنگ کردن امسال پیش برد چون به چشم دیدم که تو همین تاپیک جوایز کاری ندارم به چه نیتی یه عده معترض بودن که چرا باید یه سایت فرانسوی که کلاً هزار تا بازدید داره تو این سیستم شمارشِ جایزه سالانه معادل عدد 1 باشه، اونطرف امثال EDGE هم همون عدد 1؟ که حرف منطقی ـه و خُب پس خودتون هم عملاً قائلین هر سایتی نباید وارد سیستم بشه و در مرحله بعدش باید بین سایت / مجله ای که 10 سال مثلاً پشتوانه داره و بلاخره امثال Kevin VanOrd توش فعالیت داشتن با یه سایت 2 سال تأسیس فرق باشه که خُب پس با این نگاه سایت متاکریتیک هم با فرق گذاشتن بین نمراتی که ثبت می کنه کار همچین غیر حساب شده ای نمی کنه.

اینم بگم منتقدهای اونطرفی رو در حد انبیا و حرفشون رو هم وحی نمی دونم و صدالبته که آدم بی شعور و بی رحم هم بینشون هست منتها یه جامعه آماری مثال بزنین که همچین موردی توش نباشه؟ واسه همین چند ساله محکم میگم که نظر اکثریتشون به توافق جمعی نزدیک و قابل استناده و بازیها به حقی که مستحقش هستن حالا با 3-2 نمره بالا و پائین می رسن، این وسط اگرم دنبال استثنائات میگردین که خُب تو تمام سیستمها همچین مواردی می زنه بیرون و برعکس از انگشت های دو دست چه بسا بیشتر نشن تو یه نسل! که البته باز تو همون تعداد کم هم نصفش رو هواست و طرف صرف سلیقه اش میگه بقیه اشتباه کرده و باید توبه کنن!

البته یه چیز حاشیه ای هم به عنوان نکته آخر بگم که بحث من روی رنج های متاـست و مثلاً این تعصب رو عدد 90 رو خودمم واقعاً بی دلیل میدونم و حالا اون بازی بدبخت از شانس 89 هم شد نباید فرقی بکنه قاعدتاً واسه مخاطب عینDark Souls ولی دیگه از اونطرف بوم یارو می اوفته و متا 80 شده میگه حالا 80 یا 85 یا 89 یا 93 همش تو یه رنجه بلاخره، نه اون دیگه اسمش رنج نیست و خسته نباشی واقعاً. :d

یه چیز نسبتاً بی ربط با The Divison ولی مرتبط با کلیت این تاپیکها بود که فقط خواستم بگم که ای کاش همه واقعاً به یه چارچوب فکری واسه خودشون - در عمل! نه حرف - درباره میانگین نقدها / جوایز / نظرسنجی های مردمی برسن و مهمتر از اون یه فکری به حال این سیاست ژله ای بشه و از اونجایی که بعدِ این خیل انحصاری ـهای کله گنده و زیادی تو راهه از هر دو طرف و تاپیک های بالای 50-40 صفحه غالباً همینهان – که همین نشون میده متا اهمیت داره مگرنه سر چی بحث می کنین؟ - گفتم از همین الان ملت بفهمن که بعداً تو اون تاپیک ها بلاخره باید شادی کنن، عزا بگیرن، فحش بدن، اهمیت ندن، ... یا اینکه نه، کلاً اهمیت و شادی و غمش قراره تا ابد به این بستگی داشته باشه که چقدر باب میل خودمون از اب دربیاد.

همین دیگه خیلی هم طولانی شد و حدوداً یه ربع وقت گرفته ظاهراً نوشتنش! این یه ربع هم فدای سرتون من هنر کنم هر 2 ماه یه بار بشه سر بزنم ببینم چه خبره و یه پستی بدم و دیگه اگه بی مصرف بنظر می رسید محتوای پست این 3-2 دقیقه خوندنش رو به ما ببخشین هر چند، هم قبل تر از این هم بعد این اتلاف وقت و انرژی و کلاً مکافات بعضاً چند روزه! تو این بحث های همیشگی و لج بازی در مقبولیت / عدم مقبولیت سر تاپیک امتیازات و تاپیک جوایز و امثالهم رو دیدین و بعد اینم می بینین. همین الان ظاهراً دوباره بحث شده که رکورد همون جوایزی یلخی آخر سال مال کیه بلاخره! جای خنده داره ولی تعجب نه چون وقتی منطق و مبنایی وجود نداره این بحث ها تا ابد هست.

دلیل داخل اسپویلر گذاشتن هم اینکه بی خود اسکرول نکنین پائین و مهمتر از اون توجهات رو از صرفِ The Divison ناعادلانه نکشونیم سمت چیزای دیگه، مگر نه چیز آنچنان بی ربطی هم نبود و در واقع از موفقیتِ فعلی The Division و امثالش تعریف خیلی بیشتری هم کردم. اینکه به چه دردی می خورد اصن مطرح شدنش هم همون صرفه جویی در وقت برای آینده! که بعید می دونمش! با پیدا کردن یه چارچوب و قاعده فکری ثابته که اونطور که این چند سال دیدیم خیلی ها ندارن و چی بگم، شاید حداقل بعد این پیدا کنن.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Ehsan95_76

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
يارو نويسنده و خود GS خودشون رو له كردن اخرش هم هشت دادن:|
8 نمره بدي نيست خصوصاً توي اين نسل ولي من ديگه كم كم داشتم خودم رو براي 10 آماده مي كردم :|

GS اگه ازین بیشتر میداد من شک می کردم، کلا هرچی می شد اینا یه تیکه می پروندن به بازی!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر