امتیازات Resident Evil 4 Remake

پیش بینی شما از امتیازات Resident Evil 4 Remake


  • مجموع رای دهنده‌ها
    282
  • نظرسنجی بسته شده است .

ChampionOfLight

کاربر سایت
Jul 21, 2016
1,151
Screenshot_۲۰۲۳-۰۳-۱۸-۱۴-۳۵-۱۹-۴۶۴-edit_com.twitter.android.jpg

گفته RE4 رو تو یک هفته 42 ساعت بازی کرده اما کل پلی تایمش از RE Village تا الان 49 ساعت بوده. همین نشون میده بازی مثل نسخه اورجینال ارزش تکرار بالایی داره.

بچه ها دقت کردید تو هیچکدوم از نقدا حتی یه عکس یا ویدئو جدید نمیبینید؟
دلیلش هم محدودیت شدید کپ کامه
حتی بهشون اجازه نداده یه عکس جدید منتشر کنن🫥
برا یه بازی ریمیک یه جورایی عجیب میزنه نه؟
خواستن هم طرفدارای قدیمی هم جدید کاملا یه حس جدید و تازه نسبت به بازی داشته باشن

اره کپکام روی این موضوع خیلی سخت گیری کرده بطوریکه بعضی ها از جمله دیجیتال فاندری تصمیم گرفتند نقدشون رو‌ بعد از عرضه بازی منتشر کنند.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,170
نام
∂αнмα
چیزی که ازش می ترسیدم همین بود که دارم توی این چند صفحه اخیر می خونم
اکثراً بجای اینکه توقع یه IP جدید و یا ادامه داستان با کیفیت بالا رو داشته باشن توقعاتشون رسیده به ریمیک ۵ و ریمیک کد ورونیکا و ریمیک زیرو و الی ماشاله...
این ریمیک و ریمستر صنعت بازی سازی رو به گند کشیده...
دیگه باید بپذرید این IP شیرش کشیده شده و بهترین راه واسه جذب مخاطب همین ریمیک کردن ـه (دیگه چند بار باید سناریو مبتلا شدن انسان ها و نقش کوپورویشن بد ذات که میخواد با آزمایش روی انسان ها به اهداف پلید خودش دست پیدا کنه رو تکرار کنن ؟) ریمیک کردن تا وقتی در کنارش استدیو داره مخاطب جدید جذب میکنه و به ریشه سری وفادار ـه و از اون طرف ادامه سری رو هم داره میسازه میشه هیچ اشکالی نداره و اصلا مقایسش با ریمستر و ریمیک های Low Effort درست نیست و تا وقتی کیفیت کار بالا باشه یـ معامله دو سر برده هم مخاطبای IP گسترش پیدا میکنن همم استدیو سازنده ایده های جدید واسه آینده سری پیدا میکنه .
 

miladdej

کاربر سایت
Aug 27, 2013
632
در خصوص حذفیات، چند مورد کوچک دیگه هم مشخص شده که به نظرم ارزش اشاره کردن و متعاقبا کم کردن هایپ نداره، اونم برای بازی ای که مشخصه کیفیت بالایی داره و قراره برای اکثریت راضی کننده باشه.
ولی یکی از حذفیات به نظرم مورد بزرگی هست و به شخصه خیلی ناراحتم کرد:
بخش بولدوزر که اشلی مینشست پشت فرمون و لیان روی قسمت بار می ایستاد و به دشمن ها شلیک می کرد حذف شده:|این قسمت رو میگم:

maxresdefault.jpg

به نظر من یه بخش به یادموندنی و لذت بخش از OG RE4 بود و حتی Dead Space 2 هم از این تکه مستقیم الهام گرفته بود~X(

maxresdefault 2.jpg
 

zxc0012004

Da Spirit of Eternity - مدیر سابق
Loyal Member
Sep 30, 2005
1,289
نام
احمد
دیگه باید بپذرید این IP شیرش کشیده شده و بهترین راه واسه جذب مخاطب همین ریمیک کردن ـه (دیگه چند بار باید سناریو مبتلا شدن انسان ها و نقش کوپورویشن بد ذات که میخواد با آزمایش روی انسان ها به اهداف پلید خودش دست پیدا کنه رو تکرار کنن ؟) ریمیک کردن تا وقتی در کنارش استدیو داره مخاطب جدید جذب میکنه و به ریشه سری وفادار ـه و از اون طرف ادامه سری رو هم داره میسازه میشه هیچ اشکالی نداره و اصلا مقایسش با ریمستر و ریمیک های Low Effort درست نیست و تا وقتی کیفیت کار بالا باشه یـ معامله دو سر برده هم مخاطبای IP گسترش پیدا میکنن همم استدیو سازنده ایده های جدید واسه آینده سری پیدا میکنه .
با کمال احترام پذیرفتم (البته بعنوان یک جمله ی معترضه کپکام با village ثابت کرد هنوز میشه این ip رو با قدرت ادامه ش داد)
ولی چرا say no to new IP؟ چرا داره مد میشه که همه از اینکه ایده جدید بدن می ترسن؟
نمی تونن این IP رو ادامه بدن دلیلی نداره هی ریمستر در ریمستر، ریمیک در ریمیک
برن سراغ یه دنیای جدید، برن سراغ یه Core جدید. درسته که شاید نشه و و نگیره، ولی فرض مثال من برای سایبرپانک با اون همه حاشیه ش و مشکلاتش احترام بیشتری از این ریمیک ها قائلم
حداقل کمپانی تلاشش رو کرده بزنه تو یه خط جدید و نشده، یا نتونسته یا هر چی
حتی بنظر من یه ریمیکی مثل demons souls خیلی قابل دفاع تره از این ریمیک هاست، چون DS بدلیل محدودیت های PS3 اون زمان کسی درست و درمون نتونست ازش لذت ببره (توی اوج نبود و نشد)، ولی یه چیزی مثل RE2 یا RE4 در دوران خودش توی اوج بوده. روی بهترین پلتفرم ها اومده و ترکیده و ترکونده

من جسارتاً سن شما رو ازش اطلاع ندارم (از بابت سابقه تجربه ی بازی اصلی)، ولی قطع به یقین باید RE4 رو در زمان خودش تجربه کرده باشید. می تونی این رو ۱۰۰٪ تایید کنی که این ریمیک می تونه همون حس و حال سال ۲۰۰۵ رو در شما ایجاد کنه؟ برای من که نخواهد توانست. شما رو نمی دونم حقیقتش.

پ.ن: یه سوالی، این کرونای اخیر رو که گرفتم کلاً دنیا رنگاش برام زرد تر شده! حالا نمی دونم این RE4:Remake هم تم هاش خیلی vivid و مایل به زرده، یا اینکه چشمای من داره آلبالو گیلاس میچینه...
پ.ن.۲: اگه این حس ایجاد شده که دارم روی اعصاب عزیزان قدم می زنم، بگید که بی خیال ادامه بحث بشم :D
 

PlayStationStudios

کاربر سایت
Sep 16, 2020
889
در خصوص حذفیات، چند مورد کوچک دیگه هم مشخص شده که به نظرم ارزش اشاره کردن و متعاقبا کم کردن هایپ نداره، اونم برای بازی ای که مشخصه کیفیت بالایی داره و قراره برای اکثریت راضی کننده باشه.
ولی یکی از حذفیات به نظرم مورد بزرگی هست و به شخصه خیلی ناراحتم کرد:
بخش بولدوزر که اشلی مینشست پشت فرمون و لیان روی قسمت بار می ایستاد و به دشمن ها شلیک می کرد حذف شده:|این قسمت رو میگم:

View attachment 287551

به نظر من یه بخش به یادموندنی و لذت بخش از OG RE4 بود و حتی Dead Space 2 هم از این تکه مستقیم الهام گرفته بود~X(

View attachment 287552
کاش کپ کام بیاد یه ریمیک ۱.۱ هم از اویل ۴ بده حقیقتا این ریمیکش بدرد امثال من نمیخوره
 
  • Poker Face
Reactions: Taha75

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,878
نام
نریمان
کاش کپ کام بیاد یه ریمیک ۱.۱ هم از اویل ۴ بده حقیقتا این ریمیکش بدرد امثال من نمیخوره
منم اولش همین نظر رو داشتم و دوست داشتم بازی کامل وفادار باشه و تو هیچ چیز دست نبرن، اما بیشتر که فکر کردم دیدم نسخه‌ی اصلی که همین الان هم رو همه پلتفرما در دسترسه و قرار نیست جایی بره، پس هیچ مشکلی نیست اگه بخوان تو ریمیک تغییراتی ایجاد کنن و reimagine کنن یه بخش هایی رو و ایده های جدید پیاده کنن.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,170
نام
∂αнмα
با کمال احترام پذیرفتم (البته بعنوان یک جمله ی معترضه کپکام با village ثابت کرد هنوز میشه این ip رو با قدرت ادامه ش داد)
ولی چرا say no to new IP؟ چرا داره مد میشه که همه از اینکه ایده جدید بدن می ترسن؟
نمی تونن این IP رو ادامه بدن دلیلی نداره هی ریمستر در ریمستر، ریمیک در ریمیک
برن سراغ یه دنیای جدید، برن سراغ یه Core جدید. درسته که شاید نشه و و نگیره، ولی فرض مثال من برای سایبرپانک با اون همه حاشیه ش و مشکلاتش احترام بیشتری از این ریمیک ها قائلم
حداقل کمپانی تلاشش رو کرده بزنه تو یه خط جدید و نشده، یا نتونسته یا هر چی
حتی بنظر من یه ریمیکی مثل demons souls خیلی قابل دفاع تره از این ریمیک هاست، چون DS بدلیل محدودیت های PS3 اون زمان کسی درست و درمون نتونست ازش لذت ببره (توی اوج نبود و نشد)، ولی یه چیزی مثل RE2 یا RE4 در دوران خودش توی اوج بوده. روی بهترین پلتفرم ها اومده و ترکیده و ترکونده

من جسارتاً سن شما رو ازش اطلاع ندارم (از بابت سابقه تجربه ی بازی اصلی)، ولی قطع به یقین باید RE4 رو در زمان خودش تجربه کرده باشید. می تونی این رو ۱۰۰٪ تایید کنی که این ریمیک می تونه همون حس و حال سال ۲۰۰۵ رو در شما ایجاد کنه؟ برای من که نخواهد توانست. شما رو نمی دونم حقیقتش.

پ.ن: یه سوالی، این کرونای اخیر رو که گرفتم کلاً دنیا رنگاش برام زرد تر شده! حالا نمی دونم این RE4:Remake هم تم هاش خیلی vivid و مایل به زرده، یا اینکه چشمای من داره آلبالو گیلاس میچینه...
پ.ن.۲: اگه این حس ایجاد شده که دارم روی اعصاب عزیزان قدم می زنم، بگید که بی خیال ادامه بحث بشم :D
نگفتم ویلیج موفق نبوده دارم میگم این IP کشش این همه سناریو تکراری رو نداره یا باید بزنن از بیخ تغییرش بدن (یـ چیزی بیشتر از اول شخص شدن) یا با فاصله زیاد همین مدلی که الان داریم میبینیم نسخه های اصلیش رو بسازن که خوب فک میکنم جواب واضح باشه. در مورد New IP هم هرچند من از خدام ـه ولی گفتنش سادست فکر اینکه کپکام بخواد بیخیال پر فروش ترین IP ـش بشه اونم تو همچین بازاری خیلی دور از انتظار ـه .

در مورد تجربه زمان لانچ و اون حس تازه بودن مسئله ای که هست یـ کمپانی نمیتونه همیشه فن هاش رو به یـ اندازه راضی کنه (همچین چیزی غیر ممکنه) این سری فراز و نشیب زیاد داشته واسه همین فن هاش به چند دسته تقسیم شدن ولی چیزی که مشخصه همیشه سعی کرده یه یـ نحوی فرمول سری رو تازه نگه داره RE2R دقیقا همون کار رو اومد کرد و در کنار شماره هفت به سری دوباره جون تازه ای بخشید الانم قطعا با این همه تعریفی که از بازی شده دقیقا اومدن همین کار رو کردن (حالا نه به اون شدت) و اون حس تازه بودن رو دوباره ایجاد کردن خیلی از افراد کامیونیتی بازی رو دارم میبینم که به همین قضیه اشاره کردن پس نمیشه گفت چون حتما این بازی سال 2005 یـ حسی داشته به هیچ وجه قرار نیست اون حس تازه بودن رو دوباره ایجاد کنه .

DS رو مثال اوردید گفتم بزار منم یـ مثالی بزنم : چند تا بازی بعد DS توسنتن رو دست فرمول سولزبورن بلند بشن ؟ غیر این بوده که یـ نسل کامل ـه خود استدیو سازندش پادشاه بلامنازع سری بوده ؟ حالا چند تا بازی بعد RE4 اومدن دائم استاندارد های ژانرش رو جا به جا کردن ؟ قطعا بیشتر از یکی بوده پس RE4 خیلی خیلی جا واسه تازه بودن داره حالا هرچقدر هم که بخوایم به حس نوستالژیمون رجوع کنیم .
 
آخرین ویرایش:

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,593
نام
حسین
در خصوص حذفیات، چند مورد کوچک دیگه هم مشخص شده که به نظرم ارزش اشاره کردن و متعاقبا کم کردن هایپ نداره، اونم برای بازی ای که مشخصه کیفیت بالایی داره و قراره برای اکثریت راضی کننده باشه.
ولی یکی از حذفیات به نظرم مورد بزرگی هست و به شخصه خیلی ناراحتم کرد:
بخش بولدوزر که اشلی مینشست پشت فرمون و لیان روی قسمت بار می ایستاد و به دشمن ها شلیک می کرد حذف شده:|این قسمت رو میگم:

View attachment 287551

به نظر من یه بخش به یادموندنی و لذت بخش از OG RE4 بود و حتی Dead Space 2 هم از این تکه مستقیم الهام گرفته بود~X(

View attachment 287552
حالا این نظر شخصی منه امیدوارم کسی ناراحت نشه
ولی من از این قسمت بشدت بدم میومد خیلی چیپ میزد برام😅
تو دد اسپیس منطقی تر بود برام
ولی این قسمت رو من فقط دلم می خواست سریع تر تموم بشه
بنظرم کپکام کار عاقلانه ای کرد تو این مورد😁
 

zxc0012004

Da Spirit of Eternity - مدیر سابق
Loyal Member
Sep 30, 2005
1,289
نام
احمد
DS رو مثال اوردید گفتم بزار منم یـ مثالی بزنم : چند تا بازی بعد DS توسنتن رو دست فرمول سولزبورن بلند بشن ؟ غیر این بوده که یـ نسل کامل ـه خود استدیو سازندش پادشاه بلامنازع سری بوده ؟ حالا چند تا بازی بعد RE4 اومدن دائم استاندارد های ژانرش رو جا به جا کردن ؟ قطعا بیشتر از یکی بوده پس RE4 خیلی خیلی جا واسه تازه بودن داره حالا هرچقدر هم که بخوایم به حس نوستالژی مون رجوع کنیم .
یکم این تیکه رو باز تر می کنیش؟
حقیقتش متوجه منظورت نشدم
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,647
نام
سهيل

Moh rahimi

کاربر سایت
Jun 12, 2017
260
با کمال احترام پذیرفتم (البته بعنوان یک جمله ی معترضه کپکام با village ثابت کرد هنوز میشه این ip رو با قدرت ادامه ش داد)
ولی چرا say no to new IP؟ چرا داره مد میشه که همه از اینکه ایده جدید بدن می ترسن؟
نمی تونن این IP رو ادامه بدن دلیلی نداره هی ریمستر در ریمستر، ریمیک در ریمیک
برن سراغ یه دنیای جدید، برن سراغ یه Core جدید. درسته که شاید نشه و و نگیره، ولی فرض مثال من برای سایبرپانک با اون همه حاشیه ش و مشکلاتش احترام بیشتری از این ریمیک ها قائلم
حداقل کمپانی تلاشش رو کرده بزنه تو یه خط جدید و نشده، یا نتونسته یا هر چی
حتی بنظر من یه ریمیکی مثل demons souls خیلی قابل دفاع تره از این ریمیک هاست، چون DS بدلیل محدودیت های PS3 اون زمان کسی درست و درمون نتونست ازش لذت ببره (توی اوج نبود و نشد)، ولی یه چیزی مثل RE2 یا RE4 در دوران خودش توی اوج بوده. روی بهترین پلتفرم ها اومده و ترکیده و ترکونده

من جسارتاً سن شما رو ازش اطلاع ندارم (از بابت سابقه تجربه ی بازی اصلی)، ولی قطع به یقین باید RE4 رو در زمان خودش تجربه کرده باشید. می تونی این رو ۱۰۰٪ تایید کنی که این ریمیک می تونه همون حس و حال سال ۲۰۰۵ رو در شما ایجاد کنه؟ برای من که نخواهد توانست. شما رو نمی دونم حقیقتش.

پ.ن: یه سوالی، این کرونای اخیر رو که گرفتم کلاً دنیا رنگاش برام زرد تر شده! حالا نمی دونم این RE4:Remake هم تم هاش خیلی vivid و مایل به زرده، یا اینکه چشمای من داره آلبالو گیلاس میچینه...
پ.ن.۲: اگه این حس ایجاد شده که دارم روی اعصاب عزیزان قدم می زنم، بگید که بی خیال ادامه بحث بشم :D
سلام ببخشید وسط بحثتون من ۲ تا مطلب بگم
من خودم زمانی که نسخه ۴ اومد و بازی کردم حدودا ۱۵ سالم بود و به شدت اون زمان جذاب بود برام به طوریکه شاید از این ریمیک هم لذت ببرم ولی نه به اون اندازه...حالا شما یه جووونی که تو رنج سنیه ۱۶ تا ۲۴ سال هست که شاید اصلا اون زمان این بازیو انجام نداده چرا نباید الان اون عنوان فوق العاده رو با گرافیک و گیم پلی روز بازی کنه و شاید اندازه خیلی از ما تو اون سال لذت ببره خوب این یک فرصت عالی هست براش...برای ماهم که یه تجدید خاطره ترو تمیز میشه..
درباره اون قسمت حرفتون هم که میگید شرکتها برن دنبال یه ستینگ جدید..یه سری از ستینگها انقدر جذابه که خیلی هنوز جای داستان گویی داره مثلا همون سیدی پراجکت که مثال زدین دوباره دارن رو دنیای ویچر کار میکنن یا مثلا سری جدید مس افکت که خیلی از ماها منتظرشونیم ولی با این مطلب که اگه بتونن توی ip هاشون تنوع ایجاد کنن که ایده آل هست برای ما گیمر ها ولی خوب بحث هزینه و ریسکش هم مطرح هست که اکثرا سعی میکنن چیزی که قبلاً امتحانشو پس داده ادامه بدین...در هر صورت همه این موارد نظر شخصی هستش
 

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
9,254
نام
امیرحسین
پیرو این بحث یک تاپیک تو era اتفاقا ایجاد کردن. از ده بازی با بالاترین متا که سال 2023 عرضه شدن فقط HiFi Rush بازی جدید بوده بقیه ریمیک یا ریمستر بودند.

جدا خلاقیت خشکیده تو صنعت، حداقل AAA

For the top 10 highest-rated games of 2023 (so far), 9 of them are remasters or remakes. Thoughts?
البته هنوز بازی های خوبی تو راهن امسال.
Zelda TotK، Starfield و Diablo 4 و Spiderman 2 می تونن نشون بدن که هنوز استودیوهای خلاق زنده ان.
 

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,274
پیرو این بحث یک تاپیک تو era اتفاقا ایجاد کردن. از ده بازی با بالاترین متا که سال 2023 عرضه شدن فقط HiFi Rush بازی جدید بوده بقیه ریمیک یا ریمستر بودند.

جدا خلاقیت خشکیده تو صنعت، حداقل AAA

For the top 10 highest-rated games of 2023 (so far), 9 of them are remasters or remakes. Thoughts?
نصف لیست تکراریه و فقط پلتفرم عوض شده، همین RE4 سه بار تکرار شده. طرف تا Dead Space رو فقط گذاشته و دقیقا بعدیش که هاگواترز بوده رو قطع کرده :)) ریست ارائه دیگه....
میشه دید که پوینت طرف چیه، ولی همین لیست رو یه ذره دیگه کش میداد و اون تکراری ها رو حذف میکرد چندتا بازی جدید و خیلی خوب دیگه هم روئیت میشد. کما اینکه هنوز خیلی از 2023 مونده و اتفاقا امسال چندتا ابرغول داریم که کم پیش میاد در یه سال کنار هم بیوفتن.
 

zxc0012004

Da Spirit of Eternity - مدیر سابق
Loyal Member
Sep 30, 2005
1,289
نام
احمد
سلام ببخشید وسط بحثتون من ۲ تا مطلب بگم
من خودم زمانی که نسخه ۴ اومد و بازی کردم حدودا ۱۵ سالم بود و به شدت اون زمان جذاب بود برام به طوریکه شاید از این ریمیک هم لذت ببرم ولی نه به اون اندازه...حالا شما یه جووونی که تو رنج سنیه ۱۶ تا ۲۴ سال هست که شاید اصلا اون زمان این بازیو انجام نداده چرا نباید الان اون عنوان فوق العاده رو با گرافیک و گیم پلی روز بازی کنه و شاید اندازه خیلی از ما تو اون سال لذت ببره خوب این یک فرصت عالی هست براش...برای ماهم که یه تجدید خاطره ترو تمیز میشه..
درباره اون قسمت حرفتون هم که میگید شرکتها برن دنبال یه ستینگ جدید..یه سری از ستینگها انقدر جذابه که خیلی هنوز جای داستان گویی داره مثلا همون سیدی پراجکت که مثال زدین دوباره دارن رو دنیای ویچر کار میکنن یا مثلا سری جدید مس افکت که خیلی از ماها منتظرشونیم ولی با این مطلب که اگه بتونن توی ip هاشون تنوع ایجاد کنن که ایده آل هست برای ما گیمر ها ولی خوب بحث هزینه و ریسکش هم مطرح هست که اکثرا سعی میکنن چیزی که قبلاً امتحانشو پس داده ادامه بدین...در هر صورت همه این موارد نظر شخصی هستش
زمانی که فیلم titanic اومد من ۱۳-۱۲ سالم بود ( و از نصف فیلم سر در نمی آوردم. خوشمم نیومد از این فیلم اون زمان...)، قطعاً اگه مثلاً ۲۲ سالم می بود خیلی می تونستم از فیلم لذت ببرم (مثلاً باید با این تفسیر فیلم رو برای من سال ۲۰۰۷ ریمیک می کردن!).
حالا موضوع اینه که این فیلم برا ۲۶ سال قبله و از تکنولوژی های قدیمی تر در جلوه های ویژه (که اتفاقاً قسمت بزرگی از فیلم رو هم تشکیل میدن) استفاده می کنه
اگر این فیلم امروز مجدداً ریمیک بشه با توجه به پیشرفت های اخیر در جلوه های کامپیوتری کار خیلی تمیز تری در میاد و مخاطب جوون ۲۲ ساله هم خیلی ازش می تونه لذت ببره! کارگردانشم که حی و حاضر!
چرا جمیز کامرون نمی یاد این فیلم رو ریمیک کنه؟ جای کیت وینسلت هم چمدونم، آنا د آرماس رو بهش نقش بده که یه لشکر طرفدار سینه چاک داره بین همون جوونای ۲۳-۲۲ ساله. فروشش هم می ترکونه!
حالا سوال اصلی اینه که چرا جیمز کامرون نمی یاد این فیلم رو ریمیک کنه و جاش میره آواتار ۲ و ۳ رو می سازه؟
 

milad.ps4

کاربر سایت
Aug 5, 2014
3,674
نام
milad
من خودم همین چند ماه پیش بود نسخه 2004 بازی re4 رو بازی م کردم با hd texture عالی بود با خودم میگفتم ریمیک مگه چه تغیراتی میخواد تو این شاهکار ایجاد کنه وقتی زیاد قدیمی هم بنظر نمیرسه بعد این که دمو ریمیک رو بازی کردم فهمیدم در اشتباه کامل بودم کپکام بازی رو طوری ریمیک کرده که فقط جزئیات بکار رفته تو ۱ فریم بیشتر کل یه محیط تو نسخه کلاسیکه
با این ریمیک کپکام باز صنعت گیم رو حداقل 5 سال رو به جلو هل داد
بازی از لحاظ گرافیک گیم پلی گان پلی و.... در واقع گرایانه ترین حالت ممکن قرار داره
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر