امتیازات Red Dead Redemption 2

پیش بینی امتیازات بازی


  • مجموع رای دهنده‌ها
    170
  • نظرسنجی بسته شده است .

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,316
xnt8_rdr2-officialart-3840x2160.jpg




Initial release date: October 26, 2018
Developer: Rockstar Games
Engine: Rockstar Advanced Game Engine
Series: Red Dead
Publisher: Rockstar Games
Platforms: PlayStation 4, Xbox One

Metacritic: 97
Opencritic: 97

Quarter to Three: 10/10
ComiConverse: 10/10
IGN: 10/10
IGN Spain: 10/10
IGN Italy: 10/10
Game Informer: 10/10
Telegraph: 10/10
Easy Allies: 10/10
Stevivor: 10/10
The Digital Fix: 10/10
Attack of The Fanboy: 10/10
True Achievements; 10/10
GameSpew :10/10
Game Debate: 10/10
COGconnected: 10/10
Digital Trends: 10/10
Windows Central: 10/10
GamingTrend: 10/10
DualShockers: 10/10
GamesRadar: 10/10
Press Start: 10/10
We Got This Covered: 10/10
PlayStation Universe: 10/10
Areajugones: 10/10
Twinfinite: 10/10
Gameblog: 10/10
Game Over Online: 10/10
JeuxActu: 10/10
Gaming Age: 10/10
Mondo Xbox: 10/10
Somos Xbox: 10/10
AusGamers: 10/10
Fandom: 10/10
The Xbox Hub: 10/10
Game Revolution: 10/10

SpazioGames: 10/10
Gamersky: 10/10
God is a Geek: 10/10
Meristation: 10/10
Atomix: 10/10
Xbox Tavern : 10/10
PSX Extreme : 10/10
Everyeye.it : 10/10
Impulsegamer : 10/10
GRYOnline.pl: 10/10
DarkStation: 10/10
3DJuegos: 10/10
TheSixthAxis: 10/10
Vandal: 10/10
PlayZine!: 10/10
PlaystationLifestyle: 10/10
Digital Spy: 10/10
GameSpace: 10/10
LevelUP: 10/10
M3: 10/10

EGM: 10/10

Hobby Consolas: 9.9/10
The Games Machine: 9.8/10
Wccftech: 9.7/10
GamePro: 9.6/10
GamePro Germany: 9.6/10
Critical Hit: 9.5/10
Xbox Achievements: 9.5/10
Destructoid: 9.5/10
CGMagazine: 9.5/10
Jeuxvideo.com: 9.5/10
Gameplanet: 9.5/10
InsideGamer.nl: 9.5/10
Gamer.nl: 9.5/10




Shacknews: 9/10
VideoGamer: 9/10
Daily Dot: 9/10
Cubed3: 9/10
Gamers Heroes: 9/10
Metro GameCentral: 9/10
Worth Playing: 9/10
GameSpot: 9/10
USgamer: 9/10
Variety : 9/10
The Daily Dot: 9/10

Video Chums: 8.8/10
New Game Network: 8.2/10

 
آخرین ویرایش:

Mohammadzare

کاربر سایت
Oct 26, 2018
225
نام
محمد
10/10 Giant Bomb
It is an incredible achievement in open world gaming, an intricate machine that disguises its machinery better than just about anything else that's come before. In addition to its lengthy and engrossing campaign, it delivers moments of emergent storytelling more compelling than anything I can ever remember playing. Graphically and aurally, it is top-to-bottom stunning
 
آخرین ویرایش:

Capitan_shepard

کاربر سایت
Jul 9, 2017
1,136
نام
امیر
خیلی خوب نوشتی منم مثل خودت تنها یه مصرف کننده معمولیم.
اما یه جایی رو من مخالفم و اونم درجه بندی کردن استدیوها و بازیاست که این از اون بهتره یا اون از این.همشون کیفیتی عالی رو ارائه میدن و خیلیاشون اصلا احتیاجی به حجم کاری راکستار ندارن که بخوان اونطور کار کنن چون اصلا هدف و محصول کلا فرق میکنه.مثل تفاوت ساخت یه کامیون با ماشین سواری میمونه که هر دوش نیازه.
یه چیزی که هست به نظرم نباید قواره هر بازی رو یا استدیویی رو با یک متر اندازه بگیرن.اون وقت میشه که استدیویی مثل یوبی با راکستار مقایسه میشه و نتیجش چیز خوبی در نمیاد. پس هدف گذاری محصول چی شد؟زمان چی شد؟و خیلی چیزای دیگه...
به نظرت اگر دنیای گیم یوبی رو نداشت شکل بهتری میگرفت؟ با توجه به تفسیر شما که بالاخره راکستاری هست پس نیاز به بقیه نیست؟یعنی rdr تمام نیازای جامع گیمینگ رو برآورده میکنه؟
همینطور برای متا ونمرات بازی هم خیلیا میان همتراز میکنن و بازیارو با یه متر میسنجن.در صورتی که خیلی از بازیای بزرگ انقدر بزرگن که نمره شون نسبت به هویت خودشون داده میشه نه بازیای دیگه.اگر بخواییم نمره ای نگاه کنیم الان باید تو ایران زلدا هم همانند rdr پلیر داشت باشه ولی آیا اینطوره؟منتظریم تا به یه بازی بگیم شاهکار و به یکی آشغال اونم فقط از طریق نمره.
در خوب بودن راکستار هیچ تردیدی نیست مانند بسیار از استدیو های درجه یک که هرکدوم رسالت خودشون رو دارن ولذت گیمینگ رو به بازیبازها هدیه کردن وهمچنین یوبی سافت، شرکتی هست که گیمر به جای بازی با عنوان بازیا خود بازی رو بازی میکنه ولذت یه بازی رو (نه در عنوان) به گیمرا هدیه میکنه ،شرکتی که کباده هیچ چیزی رو نمیکشه ولی تایم پلی سرگرم کننده ای رو برای بازی کنان به همراه میاره.
البته مقايسه راكستار با يوبي سافت مث مقايسه كاميون با ماشين سواري نيست...مقايسشون مث اينه كه يه ماشين بسيار با كيفيت از يه كمپاني اروپايي و پرايدو بزارن جلوت و بگن جفتشون هم قيمتن شما كدومو انتخاب ميكنين....
 
  • Like
Reactions: vaan 2

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,412
نام
سید محمد حسین
البته مقايسه راكستار با يوبي سافت مث مقايسه كاميون با ماشين سواري نيست...مقايسشون مث اينه كه يه ماشين بسيار با كيفيت از يه كمپاني اروپايي و پرايدو بزارن جلوت و بگن جفتشون هم قيمتن شما كدومو انتخاب ميكنين....

یکی از شر و ور ترین چیزهایی که خوندم

برچسب پراید زدن به یوبی سافت فقط (با عرض معذرت) کور بودن برخی از دوستان رو نشون میده
جدا از این که فرنچایز های تجاری یوبیسافت (اساسینز کرید و فارکرای و بازی های تام کلنسی بعلاوه واچ داگر) اساساً بازی های خیلی خوبی اند و جدا از اشکالات عمده شون عمیقاً بازی های مفرّحی اند، این کمپانی ای که بهش برچسب می زنید این نسل بیشترین تنوّع رو تو بازی هاش داشته.
راکستار میخواد و میتونه تو یه نسل یه بازی مثل RDR 2 بده بیرون که دنیا رو بلرزونه(به عنوان ناشر نه سازنده)
یوبی این نسل، درست، نمیتونه همچین حرکتی بزنه...ولی عوضش Child of Light رو داره
For Honor رو داره
Rainbow Six Siege رو داره(البته اینم جزو بازی های تام کلنسی ـه ولی به نظر من از بقیشون خیلی خاص تره)
Rayman داره
South Park رو داره
Trials رو داره
Mario+Rabbids و کلّاً مجموعه Rabbids ها رو داره
Just Dance داره
و همین اخیراً یه چیزی که هیچ کی فکرش رو نمی کرد مثل Starlink رو داره

و جلوتر هم بازی ای مثل Beyond Good & Evil 2 رو داره

و پشت سرش هم سری های چراغ خاموشی مثل Splinter Cell و Prince of Persia رو داره که نمیدونیم کی چراغشون رو روشن کنه ولی خیلی خوشحال میشیم این اتّفاق بیفته.
و یه سری چیزهای دیگه که من یا یادم رفته یا اون قدر موفّق نبودن مثل Steep و اینا...

آره تک به تک هر کدوم شاید یک دهم Impact و تاثیر RDR2 رو داشته باشن...هیچ کدوم متای بالای 95 ندارن و هیچ کدوم هم چمیدونم پیش بینی نشده بالای 20 میلیون نسخه تو یه سال مالی بفروشن...
ولی Overall قضیه به کل فرق داره...اگه صنعت گیم بدون راکستار یه بخش گنده خودشو از دست میده بدون یوبی هم همینه.
مقایسه پراید و بنز احمقانه است
این دو تا ناشر مثل یه ماشین سنگین و کند ولی قدرتمند و کوبنده و غیر قابل توقّف با یه ماشین فرز و سریع و سبک ولی ضعیف و شکننده است.

بدبختی ما اینه کلاً فکر می کنیم هر کی بعد بالای 5 سال یه بازی گنده بده ناجی این صنعته و یه تنه داره می کشتش بالا برای همین همه فکر می کنن تو این صنعت فقط ناتی داگ و راکستار جلوبرنده اند...که حتی با این دید هم این موضوع احمقانه است. نینتندو و Atlus و سازنده های ژاپنی هم بدبختی از رادار این (با عرض معذرت دوباره) افراد کور خارجه...ولی همون قضیه تنها ناجی بودن این ها....
نه عزیز...اون هم ناجیه ولی اینم ناجیه...خیالتون هم راحت...جفتشون الویت اوّل جیب شونه بعد کیفیت کاری و نحوه ارائه شون. صرفاً طرز تفکّر و شیوه اجرایی شون با توجّه به امکاناتشون فرق می کنه. شاید همون جور که یوبی میتونه تو هر سال کلّی عنوان خوب و پرفروش بده راکستار نتونه و برعکس یوبی نتونه عین راکستار تمام منابعشو رو یه پروژه بی نهایت جاه طلبانه بذاره.
آره دو تا کمپانی مثل سونی و نینتندو هم هستند که همزمان که کارهای جاه طلبانه ای مثل Uncharted 4 و God of War و Super Mario Odyssey و The Legend of Zelda Breath of the Wild میدن بیرون، پشتش هم کارهای متنوعی میدن بیرون ولی خب همه میدونیم اینا چقدر گنده اند.

اصّن چیزی که شما از بقیه ناشرها میخواید تا شبیه راکستار رفتار کنن احمقانه است و تو دراز مدّت که هیچی تو کوتاه مدّت گند میزنه به جنبه تجاری این صنعت
چه بسا تا همین جاش هم زده کلّی
 

Mohammadzare

کاربر سایت
Oct 26, 2018
225
نام
محمد
یکی از شر و ور ترین چیزهایی که خوندم

برچسب پراید زدن به یوبی سافت فقط (با عرض معذرت) کور بودن برخی از دوستان رو نشون میده
جدا از این که فرنچایز های تجاری یوبیسافت (اساسینز کرید و فارکرای و بازی های تام کلنسی بعلاوه واچ داگر) اساساً بازی های خیلی خوبی اند و جدا از اشکالات عمده شون عمیقاً بازی های مفرّحی اند، این کمپانی ای که بهش برچسب می زنید این نسل بیشترین تنوّع رو تو بازی هاش داشته.
راکستار میخواد و میتونه تو یه نسل یه بازی مثل RDR 2 بده بیرون که دنیا رو بلرزونه(به عنوان ناشر نه سازنده)
یوبی این نسل، درست، نمیتونه همچین حرکتی بزنه...ولی عوضش Child of Light رو داره
For Honor رو داره
Rainbow Six Siege رو داره(البته اینم جزو بازی های تام کلنسی ـه ولی به نظر من از بقیشون خیلی خاص تره)
Rayman داره
South Park رو داره
Trials رو داره
Mario+Rabbids و کلّاً مجموعه Rabbids ها رو داره
Just Dance داره
و همین اخیراً یه چیزی که هیچ کی فکرش رو نمی کرد مثل Starlink رو داره

و جلوتر هم بازی ای مثل Beyond Good & Evil 2 رو داره

و پشت سرش هم سری های چراغ خاموشی مثل Splinter Cell و Prince of Persia رو داره که نمیدونیم کی چراغشون رو روشن کنه ولی خیلی خوشحال میشیم این اتّفاق بیفته.
و یه سری چیزهای دیگه که من یا یادم رفته یا اون قدر موفّق نبودن مثل Steep و اینا...

آره تک به تک هر کدوم شاید یک دهم Impact و تاثیر RDR2 رو داشته باشن...هیچ کدوم متای بالای 95 ندارن و هیچ کدوم هم چمیدونم پیش بینی نشده بالای 20 میلیون نسخه تو یه سال مالی بفروشن...
ولی Overall قضیه به کل فرق داره...اگه صنعت گیم بدون راکستار یه بخش گنده خودشو از دست میده بدون یوبی هم همینه.
مقایسه پراید و بنز احمقانه است
این دو تا ناشر مثل یه ماشین سنگین و کند ولی قدرتمند و کوبنده و غیر قابل توقّف با یه ماشین فرز و سریع و سبک ولی ضعیف و شکننده است.

بدبختی ما اینه کلاً فکر می کنیم هر کی بعد بالای 5 سال یه بازی گنده بده ناجی این صنعته و یه تنه داره می کشتش بالا برای همین همه فکر می کنن تو این صنعت فقط ناتی داگ و راکستار جلوبرنده اند...که حتی با این دید هم این موضوع احمقانه است. نینتندو و Atlus و سازنده های ژاپنی هم بدبختی از رادار این (با عرض معذرت دوباره) افراد کور خارجه...ولی همون قضیه تنها ناجی بودن این ها....
نه عزیز...اون هم ناجیه ولی اینم ناجیه...خیالتون هم راحت...جفتشون الویت اوّل جیب شونه بعد کیفیت کاری و نحوه ارائه شون. صرفاً طرز تفکّر و شیوه اجرایی شون با توجّه به امکاناتشون فرق می کنه. شاید همون جور که یوبی میتونه تو هر سال کلّی عنوان خوب و پرفروش بده راکستار نتونه و برعکس یوبی نتونه عین راکستار تمام منابعشو رو یه پروژه بی نهایت جاه طلبانه بذاره.
آره دو تا کمپانی مثل سونی و نینتندو هم هستند که همزمان که کارهای جاه طلبانه ای مثل Uncharted 4 و God of War و Super Mario Odyssey و The Legend of Zelda Breath of the Wild میدن بیرون، پشتش هم کارهای متنوعی میدن بیرون ولی خب همه میدونیم اینا چقدر گنده اند.

اصّن چیزی که شما از بقیه ناشرها میخواید تا شبیه راکستار رفتار کنن احمقانه است و تو دراز مدّت که هیچی تو کوتاه مدّت گند میزنه به جنبه تجاری این صنعت
چه بسا تا همین جاش هم زده کلّی
چرا راکستار نمیتونه نمیدونم تا کی میخواید اینحرفها رو بزنید مثلا نیتندو ساده اس نمیتونه هر سال یک زلدا بده بیرون ؟! راکستار نمیتونه هر سال یک Gta بده یا حداقل هر دو سال ؟! همون یوبی سافت از زمانی که AC از چرخه سالیانه خارحپج کرد وضعیت کیفی بازی بهتر شد و راکستار و نیتندو و ناتی داگ چرا صدرصد میتونن ولی نکتش اینجاست قبلا خود Take two گفته بود کیفیت اولویت اصلیه تا کمیت و تعداد در پاسخ به یک سوال و ما همین رویه رو ادامه میدیم ببیندالان دیگه یک اصل شده هر بازی که بخداد واقعا پرفکت باشه و متای بالای ۹۰ بگیره کم کم باید ۵ سال روش کار بشه مثالشم زیاده حالا اینکع صنعت گیم هم به یوبی ساقت نیاز داره هم به راکستار بحثش جداس
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,412
نام
سید محمد حسین
چرا راکستار نمیتونه نمیدونم تا کی میخواید اینحرفها رو بزنید مثلا نیتندو ساده اس نمیتونه هر سال یک زلدا بده بیرون ؟! راکستار نمیتونه هر سال یک Gta بده یا حداقل هر دو سال ؟! همون یوبی سافت از زمانی که AC از چرخه سالیانه خارحپج کرد وضعیت کیفی بازی بهتر شد و راکستار و نیتندو و ناتی داگ چرا صدرصد میتونن ولی نکتش اینجاست قبلا خود Take two گفته بود کیفیت اولویت اصلیه تا کمیت و تعداد در پاسخ به یک سوال و ما همین رویه رو ادامه میدیم ببیندالان دیگه یک اصل شده هر بازی که بخداد واقعا پرفکت باشه و متای بالای ۹۰ بگیره کم کم باید ۵ سال روش کار بشه مثالشم زیاده حالا اینکع صنعت گیم هم به یوبی ساقت نیاز داره هم به راکستار بحثش جداس

خب میگم الویت ها رو عوض کردن...الان سوال این جاست یوبیسافت هم نمیتونه جای این همه بازی تمرکزشو 4 سال بذاره رو یه بازی بزرگ؟
این جوری بهش فکر کردی؟ میدونی چه خبره که اونا میتونن ولی اینا نمیتونن؟ فکر نکنم حدّاقل از لحاظ منابع مالی یوبی چیزی از تیک تو کمتر داشته باشه
 
  • Like
Reactions: Mohammadzare

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,412
نام
سید محمد حسین
دقیقا فرق تفاوت اولویت هاست اتفاقا فرق بودجه هم هست شما ببین خوب راکستار برای هر بازیش کم کم بودجه عظیمی خرج میشه بودجه و نقرات زیاد ۳۰۰۰ نفر رو یک بازی و مثلا میبینی ۱۰۰ میلیون دلار خرج کردن ولی از اونور این بودجه عظیم بعدا با فروش بزرگتری هم روبه رو میشه مثلا GTa v که در حال رکورد زدنه به ۱۰۰ میلیون نسخه تقریبا نزدیکه فروشش ولی خوب یوبی سافت هر سال عناوین بیشتر و انلاین محورم در دستور کارش و یکجور دیگه تو صنعت حرکت میکنه

خب منم همینو میگم :D
طرف میگه چون رویه یوبی این جوریه یه ناشر غراضه داغونه در برابر راکستار :|
بعدم من بودجه کلّی رو گفتم...شما بودجه ای که راکستار 5 سال رو این بازی پیاده کرده رو با جمع بودجه تمام بازی هایی که یوبی تو این 5 سال زده و سودی که به طور کلّی درآورده باید مقایسه کنی که عملیاتش در مورد یوبی به خاطر تعداد وحشتناک زیادتر بازی ها، میزان موفّقیت متفاوت و شرایط خاص هرکدوم خیلی سخته ولی نمیشه همین جوری چشم بسته گفت راکستار یه رو یه نقطه سرمایه گذاری کرده از همون نقطه هم از کلّ یوبیسافت بیشتر سود کرده
 
  • Like
Reactions: Mohammadzare

Capitan_shepard

کاربر سایت
Jul 9, 2017
1,136
نام
امیر
یکی از شر و ور ترین چیزهایی که خوندم

برچسب پراید زدن به یوبی سافت فقط (با عرض معذرت) کور بودن برخی از دوستان رو نشون میده
جدا از این که فرنچایز های تجاری یوبیسافت (اساسینز کرید و فارکرای و بازی های تام کلنسی بعلاوه واچ داگر) اساساً بازی های خیلی خوبی اند و جدا از اشکالات عمده شون عمیقاً بازی های مفرّحی اند، این کمپانی ای که بهش برچسب می زنید این نسل بیشترین تنوّع رو تو بازی هاش داشته.
راکستار میخواد و میتونه تو یه نسل یه بازی مثل RDR 2 بده بیرون که دنیا رو بلرزونه(به عنوان ناشر نه سازنده)
یوبی این نسل، درست، نمیتونه همچین حرکتی بزنه...ولی عوضش Child of Light رو داره
For Honor رو داره
Rainbow Six Siege رو داره(البته اینم جزو بازی های تام کلنسی ـه ولی به نظر من از بقیشون خیلی خاص تره)
Rayman داره
South Park رو داره
Trials رو داره
Mario+Rabbids و کلّاً مجموعه Rabbids ها رو داره
Just Dance داره
و همین اخیراً یه چیزی که هیچ کی فکرش رو نمی کرد مثل Starlink رو داره

و جلوتر هم بازی ای مثل Beyond Good & Evil 2 رو داره

و پشت سرش هم سری های چراغ خاموشی مثل Splinter Cell و Prince of Persia رو داره که نمیدونیم کی چراغشون رو روشن کنه ولی خیلی خوشحال میشیم این اتّفاق بیفته.
و یه سری چیزهای دیگه که من یا یادم رفته یا اون قدر موفّق نبودن مثل Steep و اینا...

آره تک به تک هر کدوم شاید یک دهم Impact و تاثیر RDR2 رو داشته باشن...هیچ کدوم متای بالای 95 ندارن و هیچ کدوم هم چمیدونم پیش بینی نشده بالای 20 میلیون نسخه تو یه سال مالی بفروشن...
ولی Overall قضیه به کل فرق داره...اگه صنعت گیم بدون راکستار یه بخش گنده خودشو از دست میده بدون یوبی هم همینه.
مقایسه پراید و بنز احمقانه است
این دو تا ناشر مثل یه ماشین سنگین و کند ولی قدرتمند و کوبنده و غیر قابل توقّف با یه ماشین فرز و سریع و سبک ولی ضعیف و شکننده است.

بدبختی ما اینه کلاً فکر می کنیم هر کی بعد بالای 5 سال یه بازی گنده بده ناجی این صنعته و یه تنه داره می کشتش بالا برای همین همه فکر می کنن تو این صنعت فقط ناتی داگ و راکستار جلوبرنده اند...که حتی با این دید هم این موضوع احمقانه است. نینتندو و Atlus و سازنده های ژاپنی هم بدبختی از رادار این (با عرض معذرت دوباره) افراد کور خارجه...ولی همون قضیه تنها ناجی بودن این ها....
نه عزیز...اون هم ناجیه ولی اینم ناجیه...خیالتون هم راحت...جفتشون الویت اوّل جیب شونه بعد کیفیت کاری و نحوه ارائه شون. صرفاً طرز تفکّر و شیوه اجرایی شون با توجّه به امکاناتشون فرق می کنه. شاید همون جور که یوبی میتونه تو هر سال کلّی عنوان خوب و پرفروش بده راکستار نتونه و برعکس یوبی نتونه عین راکستار تمام منابعشو رو یه پروژه بی نهایت جاه طلبانه بذاره.
آره دو تا کمپانی مثل سونی و نینتندو هم هستند که همزمان که کارهای جاه طلبانه ای مثل Uncharted 4 و God of War و Super Mario Odyssey و The Legend of Zelda Breath of the Wild میدن بیرون، پشتش هم کارهای متنوعی میدن بیرون ولی خب همه میدونیم اینا چقدر گنده اند.

اصّن چیزی که شما از بقیه ناشرها میخواید تا شبیه راکستار رفتار کنن احمقانه است و تو دراز مدّت که هیچی تو کوتاه مدّت گند میزنه به جنبه تجاری این صنعت
چه بسا تا همین جاش هم زده کلّی
البته برچسب پرايد زدن به يوبيسافت فقط يه مثاله كه تفاوت سطح بازياي اين دو كمپانيو نشون بده نه اين كه ما صرفا يوبيسافتو پرايد بدونيم!كه اگه نميخواين به اينم اذعان كنين(كه كيفيت بازياي راكستار خيلي بالاتر از يوبي سافت يا هر شركت ديگه اي هست) خوب نشونه اينه كه شايد مشكل از چشماي خودتون باشه ن كور بودنه ما...
اين كه راكستار به يوبي سافت مقايسه ميشه دليلش تعدد فرانچايزاي اوپن ورلد يوبي سافت و مقايسه هاييه كه خود يوبي سافت استارتشو با مقايسه كردن واچ داگز با جي تي اي زد! و اين اصلا به معني داشتن پدركشتگي با يوبيسافت نيست...
و بله ناجي گيم همين شركتايين كه چند سالي يه بار يه بازي كله گنده ميدن كه باعث پيشرفت توي صنعت گيم ميشه!مگه نه اگه يوبيسافتو بخوايم ناجيش فرض كنيم كه تا اخر عمر بايد سرمونو كنيم تو بازياي متوسط صرفا مفرح! حالا شايد از نظر شما يه سري بازيسازا از راداره ما خارج باشن و ما تا دو متر جلو تر پامونو نبينيم(شايدم كلا نبينيم!)
و يه چيز ديگم ك بايد بگم اينه كه تنها زماني كه فاصله بين دو تا بازي راكستار اينقدر زياد شد سر همين رد دد ٢ بود اما به نظر شما راكستار نميتونست مث يوبي سافت از خيلي جزئيات بازي بزنه و يه بازي پر ايراد از نظر فنيو تو مدت زمان كمتري عرضه كنه؟
مطمعنا همه شركتا تو فكر قسمت مالي ماجرا هستن اما ديدگاه ها تو اين موضوع متفاوته....يكي مث يوبيسافت با تعداد زياد بازياش و تبليغات دروغي پول در مياره يكيم مث راكستار احترام به مخاطب و ساخت يه بازي با بالاترين سطح و كيفيت ممكنو راه پول در اوردن ميبينه! حالا به نظر شما كدومشون لياقت و ارزش دفاع كردنو داره؟
من كه نميگم يوبي بساطشو جمع كنه بره كه اينجوري جبهه ميگيرين! مقايسه كيفيت اثارم جز اون چيزي گفتم نيست مگه اين ك همون بحث بينايي باشه...حضوره يوبيسافت خوبه (بالاخره يه چيزي بايد باشه كه تو مدت زماني كه هيچ بازي جريان ساز و خفني نيست مارو سرگرم كنه ديگه :D) ولي نه نقش ناجيو داره نه چيزي تو اين مايه ها كه شما واسش عرض كردين!
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,412
نام
سید محمد حسین
كه اگه نميخواين به اينم اذعان كنين(كه كيفيت بازياي راكستار خيلي بالاتر از يوبي سافت يا هر شركت ديگه اي هست) خوب نشونه اينه كه شايد مشكل از چشماي خودتون باشه ن كور بودنه ما...
خوبه گفتم هیچ کدوم از بازی های یوبی اساساً یک دهم بازی های راکستار تاثیرگذار نیستن.
اگه هم فکر می کنید هنوز فقط ناجی اینان و بقیه باید کشک بسابن(بصابن؟:D) که هیچی

جدا از این که عناوین متوسّط و مفرّح بی انصافی بزرگیه در حقّ خیلی از کارهای یوبیسافت...اگه تبدیل شدن یوبیسافت به چیزی که الان راکستار هست به منزله ساخته نشدن چیزی مثل Child of Light ـه...میخوام این اتّفاق صد سال سیاه نیفته!
 
  • Like
Reactions: Mohammadzare

Need-More-Speed

Gold User
Jul 1, 2007
4,347
نام
یونس
مقایسه به این شکل البته درست نیست من 2 تا از بهترین بازی هایی که 2/3 سال اخیر هر کدوم رو حداقل 200 ساعت بازی کردم Division و Ghost recon wild lands بودن
نمی گم عالی بودن نه ولی به نسبت اگر بخوام امتیازی بدم حدود 80 میدم بهشون از 100 با اینکه ازشون لذت بردم ولی راضی نبودم از یوبی سافت کم کاری ها زیاد داشتن

اما در مورد راک استار و بخصوص این عنوان RDR2 که تا الان حدود 7 ساعت بازی کردم و هر لحظه بازی واسم لذت بخش و جالب بوده جزیاتی که راک استار بهشون توجه کرده نشون میده چقدر برای کارشون ارزش قائل هستن
تا همینجاش واقعا راضی هستم از هزینه که برای نسخه التیمیت کردم این دقیقا حسیه که به بازی های یوبی سافت ندارم! بابت هرچیزی دوباره پول می خوان
از اون طرف راک استار رو نگاه کنید هنوز که هنوزه داره محتوای مجانی برای GTA V میده بیرون! محتوایی که اگر شرکتی مثل یوبی سافت می خواست ارائه کنه خدا می دونه چقدر می خواست بابتشون


در کل نمی خوام کلیت 2 تا کمپانی رو مقایسه کنم
هر 2 بزرگ هستن و به اندازه کافی هم قدرت مالی دارن ولی خوب سیاست های کاریشون زمین تا آسمون فرق داره

برای منه گیمر هیچی جز اینکه رضایت داشته باشم از بازی و لذت ببرم مهم نیست
 
  • Like
Reactions: Mohammadzare

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,412
نام
سید محمد حسین
و يه چيز ديگم ك بايد بگم اينه كه تنها زماني كه فاصله بين دو تا بازي راكستار اينقدر زياد شد سر همين رد دد ٢ بود

که این با عرضه نسل جدید کنسول ها همزمان بود
و همین اتّفاق برای سانتا مونیکا با God of War افتاد(بدون احتساب Ascension)
فاصله بین دو تا زلدای اخیر نزدیک 6 سال بود(بدون احتساب نسخه های 3DS)
ناتی داگ هم دو تا تیم به شدّت گنده اند(عملاً دو تا کمپانی بازیسازی تحت یه نام اند) که اون ها هم بین دو عنوانی هر تیم روی هم کار می کنه نزدیک 6 سال فاصله افتاده

این چیزی نیست که چون قبلا نبوده خیالمون راحت بمونه...قبلاً هزینه ساخت، انتظار مخاطب و خیلی چیزهای دیگه فرق داشته...اگه انتظار دارید بازی بعدی راکستار از اینم خفن تر باشه(هولی شط...:D) باید یه چند تا بیمه حوادث با خودتون بگیرید که تا چند سال آینده حدّاقل سلامت تون تضمین باشه...پولش به جهنم
 
  • Like
Reactions: Mohammadzare

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر