امتیازات Death Stranding

میانگین نمرات بازی؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    191
  • نظرسنجی بسته شده است .

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
121065


Directed by: Hideo Kojima
Writers: Hideo Kojima; Hitori Nojima
Initial release date: November 8, 2019
Composer: Ludvig Forssell
Genre: Strand
Engine: Decima
Platforms: PlayStation 4, PC​


Metacritic:82

Metacritic:86 pc version


Atomix:10/10
Digital Chumps:10/10
Remoteplay:10/10
InsideGamer:10/10
Famitsu:10/10
Bazicenter:10/10
TheSixthAxis:10/10
Digitally Downloaded.net:10/10
We Got This Covered:10/10
Trusted Reviews:10/10
Gaming Trend:10/10
GamingAge:10/10
GamePlanet:10/10
GamerSky:10/10
GameRevolution:10/10
PushSquare:10/10
ScreenRant:10/10
EGM:10/10
DailyStar:10/10
Millenium:9.8/10
IGN Italia:9.8/10
Areajugones:9.7/10
4Players.de:9.5/10
Playstation LifeStyle:9.5/10
Jeuxvideo.com:9.5/10
IGN Japan:9.5/10
Gaming Nexus9.5/10
Gamer.nl:9.5/10
CheatCC:9.4/10
SpazioGames:9.4/10
Hobby Consolas:9.3/10
COGconnected:9.3/10
Multiplayer.it:9.2/10
Vandal.net:9.2/10
Metro Montreal:9.1/10
Multiplayer.it:9.1/10
Worth Playing:9/10
DarkStation:9/10
3DJuegos:9/10
Post Arcade (National Post):9/10
Power Unlimited:9/10
Games.cz:9/10
‍Gryonline.pl:9/10
GameSpot:9/10
Shacknews:9/10
PSX-Sense.nl:9/10
PLAY! Zine:9/10
JeuxActu:9/10
God is a Geek:9/10
GameOver.gr:9/10
Eurogamer Italy:9/10
Everyeye.it:9/10
GamePro Germany:8.9/10
The Games Machine:8.8/10
IGN Spain:8.7/10
Gamers Heroes:8.5/10
LevelUp:8.5/10
XGN:8.5/10
GameCrate:8.3/10
Meristation:8/10
Merlin'in Kazanı (Turkey):8/10
VideoGamer:8/10
Easy Allies:8/10
Critical Hit:8/10
Guardian:8/10
ZTGD:8/10
Press Start Australia:8/10
PlayStation Universe:8/10
Gameblog.fr:8/10
Destructoid:8/10
Attack of the Fanboy:8/10
CGMagazine:7.8/10
Digital Trends:7/10
Game Informer:7/10
Vgames:7/10
USgamer:7/10
TrueGaming:7/10
Metro GameCentral:7/10
Hardcore Gamer:7/10
GamesRadar:7/10
IGN:6.8/10
GameCrirics:6.5/10
VG247:6/10
AusGamers:6/10
VGC:6/10
GiantBomb:4/10
GameRant:4/10
Stevivor:3.5/10
 
آخرین ویرایش:

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
5,393
نام
محمد
View attachment 121226

Luigi, He who reigns supreme >:)>:)>:)
بسی راضیم،یکی از بهترین داداش های گیمینگ رو نباید دستکم گرفت! >:):x
آره میدونم، فقط اون قسمتش که گفته بازی سالم نیست، مدعی بازی نسله یکم از جدی بودن خارج شد!! مدعی بازی نسل بودن باید همه چی تمام باشه بازی، که همین الان بازیهایی با ریسک بالا در این نسل داریم که چه منتقدین، چه مردم، تحسینشون کردنو ضریب خطاشون خیلی کمه!!
من چی میگم، تو چی میگی!:|:|:|:|:|

پ.ن:پروردگارا خودت همه ما را یاری کن!
 
  • Like
Reactions: Z-fan

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,551
من چی میگم، تو چی میگی!:|:|:|:|:|

پ.ن:پروردگارا خودت همه ما را یاری کن!
شما میگی نقل قوله، گفتم میدونم نقل قول نقده، ولی این قسمتش برای بازی نسل شدن رو نمیدونم چقدر گفتش جدی بوده، اگر هنوزم متوجه نشدی با رسم شکل توضیح بدم!
 

Gotham Knight

کاربر سایت
Nov 28, 2012
1,082
اقا راسته میگن کاتسین آخر بازی 2 ساعته؟! :D بی خیال! :D

در این صورت باید بهشون تبریک گفت چون خیلی فیلمهای سینمایی هستن که کمتر از 2 ساعتن :|

درسته که cutscene هم توی بازی ها لازمه ولی بنظرم روش داستان گویی کوجیما بدرد فیلمسازی میخوره
کافیه مقایسه کنید با بازی هایی مثل Bioshock و Bloodborne که چقدر استادانه داستان بازی رو با کمترین تعداد cutscene روایت میکنن بدون این که مشکل و تداخلی تو گیم پلی به وجود بیارن
 

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
ولی واقعا نیروهای ضعیفی هستند، مبارزات باهاشون کسل کننده است و با صرفا طناب خود سم میتونید دخل گروهان شون رو بیارید
دوستان یک موضوعی رو اصلا مد نظر ندارید...
در این بازی بر خلاف اکثر بازیها... اکشن جزو المان‌های مهم بازی بحساب نمیاد.
میدونم که باید اکشن بازی هم به بهترین نحو ارائه بشه... اما یکم به مسائلی که در پس زمینۀ بازی وجود داره دقت کنید.

منظورم اینه که سم در دنیای DS یک نجات دهندست و اصلا آدمی با قدرت و جادوهای خاص نیست که بخاد همه رو از دم تیغ یا اسلحه بگزرونه... سم یک آدمکش نیست بلکه یک نجات دهندست...اسلحه‌ش هم با طناب دستای دشمن رو میبنده تا نتونه ادامه بده... جایی میخوندم که این دشمنان از دوباره متصل شدن دنیای بازی ناامید شدن..

البته در مورد ضعیف بودن اکشن و مبارزات بازی... اصلا نظر من این نیست چون هنوز بازی رو تجربه نکردم... صرفا خواستم بگم به لایه‌های زیرین بازی هم توجه داشته باشید و زود قضاوت نکنید.

در این صورت باید بهشون تبریک گفت چون خیلی فیلمهای سینمایی هستن که کمتر از 2 ساعتن :|

درسته که cutscene هم توی بازی ها لازمه ولی بنظرم روش داستان گویی کوجیما بدرد فیلمسازی میخوره
کافیه مقایسه کنید با بازی هایی مثل Bioshock و Bloodborne که چقدر استادانه داستان بازی رو با کمترین تعداد cutscene روایت میکنن بدون این که مشکل و تداخلی تو گیم پلی به وجود بیارن
الان شما سر یک شایعه... کوجیما رو بدرد بازیسازی نمیدونی و DS رو با عناوین دیگه مقایسه میکنی!
اگه هم اینجوری باشه... دیدی همون دو ساعت شد یکی از بهترین زمانهایی که در یک بازی میشه تجربه کرد
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: S0lid Snake

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
خداوکیلی این بازی با متای ۸۵ نباید آنقدر کوبید اونم ۸۰ نفری که ۷۰ تاشون مال تیم GG بودن و چه غولی بشه این GG با این انجین دسیما رو نسل بعد استودیوهای داخلی سونی به قدرت خوبی رسیدن از لحاظ فنی و تکنولوژی همین دیز گان با متای ۷۰ خیلیا اینجا میگفتن عالیه .. با ۷۰ نفر تو سه سال یک بازی با متای ۸۵ ساختن عالیه همین داوود قفس ۴-۵ سال صرف یک بازی میکرد با بودجه وحشتناک و نفرات زیاد بازدهی اشم تهش میشد دیگه در بهترین حالت متای ۷۹ ۷۷
 
آخرین ویرایش:

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
حیف من دیر رسیدم به تاپیک:D
وگرنه اینبار بجا یه هفته بن مطمعنا بن دائم میشدم:D خدا خواست من خواب بمونم که منو از بن دائم نجات بده:))
ولی خلاصه با بالا رفتن از کوه و کمر خوش باشید حواستون هم به کلیه های کارکترتون باشه که اگه نرید دس به اب ممکنه بترکه
حد امکان هم پنجره ها رو باز کنید که یه بادی بزنه تو اتاقتون که از موسیقی های بازی به همراه لوکیشن های زیبا نهایت لذت رو ببرید که حداقل چند لحظه ای در ارامش باشید
 

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,424
اگه کات سین اخر دو ساعت باشه من یکی عمرا بازی کنم هیچ توجیهی نداره این قضیه از نظر فرم و روایت حالا هرچی میخواد باشه اون دو ساعت.

دیوانس مردک :D:|

_________



ولی این بازی تو گیم اواردز Best strand game رو کاندید و برنده میشه
(احتمالا)
 
آخرین ویرایش:

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
Digital Trends 70
"Death Stranding درخت زندگی بازی‌های ویدئویی است. برخی مردم آن را به عنوان یک شاهکار تکنیکال، روایت و داستان که مدیوم گیم را رو به جلو می‌برد، ستایش می‌کنند. در حالی که دیگر افراد خیلی زود از آن به دلیل کند بودن و گیم‌پلی تکراری خسته می‌شوند. هر دو جبهه درست می‌گویند.
 

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
یکسری موارد مثل مدیریت منابع منتقدها رو ادیت کرده چیزی که داخل RDR2 هم بود ولی نه به این غلظت اینجا که ادرار .. همینا باعث شده بازم برای بازی مشکل ساز بشه یکم
 

Gotham Knight

کاربر سایت
Nov 28, 2012
1,082
الان شما سر یک شایعه... کوجیما رو بدرد بازیسازی نمیدونی و DS رو با عناوین دیگه مقایسه میکنی!
اگه هم اینجوری باشه... دیدی همون دو ساعت شد یکی از بهترین زمانهایی که در یک بازی میشه تجربه کرد

من نمیگم بدرد نمیخوره ولی باید یه تغییراتی تو روشش بده
چون فقط در مورد DS نیست و خود سری MGS هم بعضی وقتا نیم ساعت cutscene داشتن

DS رو هم مطمعنا نمیشه با بازی های دیگه مقایسه کرد و منظور من این بود که کوجیما هنوز هم از گیم پلی بازی ها میزنه و نقش cutscene ها رو پرنگتر میکنه
در حالی که خیلی بازی ها هستن که بدون میان پرده تو بازی ها میتونن یه داستان پیچیده رو به شکل عالی روایت کنن
 

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
شاید مثال خوبی باشه که از بازی Shadow of The Colossuss یادی بکنیم... عنوانی که اصلا اکشن پیچیده و شاید جذابی نداشته باشه و خیلی از گیمرا بعد از گذروندن یک ساعت در محیط بدون دشمن بازی و زدن چندتا تیر به کلوسوس اول... بازی رو رها میکنن... اما خیلی از گیمرا مثل خودم این بازی رو تکرار نشدنی و شاهکار میدونن

در مورد DS هم به همین شکله... و مخاطبین دو دسته‌ان
کسانی که بازی رو شاهکار میدونن و کسانیکه همچنان بازی رو شبیه ساز کولبری!
قبلا هم گفتم نمرات این بازی خیلی متفاوته بخاطر همین دو دستگی... امیدوارم متا باعث نشه که به بازی سطحی نگاه کنید.

من نمیگم بدرد نمیخوره ولی باید یه تغییراتی تو روشش بده
چون فقط در مورد DS نیست و خود سری MGS هم بعضی وقتا نیم ساعت cutscene داشتن

DS رو هم مطمعنا نمیشه با بازی های دیگه مقایسه کرد و منظور من این بود که کوجیما هنوز هم از گیم پلی بازی ها میزنه و نقش cutscene ها رو پرنگتر میکنه
در حالی که خیلی بازی ها هستن که بدون میان پرده تو بازی ها میتونن یه داستان پیچیده رو به شکل عالی روایت کنن
هر بازیساز سبک روایت خودش رو داره... این سبک روایت کوجیماست.
مثل دیوید کیج یا فامیتو اودا ، نیل دراکمن ، میکامی و ... که هر کدوم سبک روایت خودشونو دارن... نکتۀ مهم اینه که باید دید چی روایت میشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر