امتیازات Bleeding edge

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,996
نام
Mohammad
header.jpg


Initial release date: June 27, 2019
Mode(s): Multiplayer
Director(s): Rahni Tucker
Developer: Ninja Theory
Genre: Multiplayer online battle arena
Platforms: Xbox One, Microsoft
Windows, Windows 10
امتیازات این عنوان انحصاری شرکت مایکروسافت:

Metro GameCentral: 7/10

Eurogamer Italy: 7/10

Twinfinite: 6/10

Gamerheadquarters 6.7/10

TheGamesMachine (Italian) 6.8/10

Game Revolution 6/10

IGN Brasil (Portugese) - 7.5/10

Laptopmag - 7/10

Gameliner.NL (Dutch) - 6/10

IGN Italia (Italian) - 7.5/10

Spaziogames (Italian) - 7.3/10

TrueAchievements - 7/10

IGN España (Spanish) - 7/10

IGN Portugal: 7/10


xbox era: 7.5/10

GOTgame: 7.5/10

Hobby Consolas (spanish): 7.2/10

ign: 7/10 review in progress

AltChar:7/10

Destructoid: 65/100


Tuttotek (Italian) 7/10
Bleeding Edge Review –

ThisGenGaming
7.5/10
Bleeding Edge Review- Attack of

the Fanboy
6/10
Gamereactor Español

(Spanish)
7/10
Bleeding Edge Review – On the

Edge of Glory
7/10


20200327_130239-552x272.jpg
 
آخرین ویرایش:

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
من که به شخصه خیلی منتظر HB2 هستم. چندتا بازی داریم که دنیای سلتی رو به تصویر کشیده باشن؟:D به حدی شماره اول خوب بود که من رفتم دنبال چیزای مختلف توی فرهنگ سلتی و باهاشون بیشتر آشنا شدم و دست بر قضا علاوه بر اتمسفر، موسیقی فوق العاده ای هم دارن. به خاطر همین تبدیل شد به یکی از فرهنگ ها و اساطیر مورد علاقه-م:D
در مورد شماره دوم هم دوست دارم مثل شماره اول باشه و یه خرده گیم پلی رو شاخ و بسط بدن ولی دیگه خیلی بازی رو نبرن سمت اکشن. بیشتر دوست دارم روی اتمسفر و داستان و شخصیت پردازی و اون فضای ناب سلتی کار کنن.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,564
نام
محمد
همین ترول ها رو در مورد sea of thieves در زمان انتشارش می کردن ولی بعدش معلوم شد چه خبره. اینم همون میشه.
این بازی پتانسیل SoT رو نداره. اون بازی تقریبا مشابهی نداشت ولی هم تو PvP کلی بازی خوب داریم و هم اینکه hero brawler بهتر از این داریم. چهار روز دیگه هم که Overwatch 2 اومد (با اینکه به همون هم کلی انتقاد وارده)، دیگه کسی BE بازی نمی‌کنه :D
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,384
نام
سید محمد حسین
من که به شخصه خیلی منتظر HB2 هستم. چندتا بازی داریم که دنیای سلتی رو به تصویر کشیده باشن؟:D به حدی شماره اول خوب بود که من رفتم دنبال چیزای مختلف توی فرهنگ سلتی و باهاشون بیشتر آشنا شدم و دست بر قضا علاوه بر اتمسفر، موسیقی فوق العاده ای هم دارن. به خاطر همین تبدیل شد به یکی از فرهنگ ها و اساطیر مورد علاقه-م:D
در مورد شماره دوم هم دوست دارم مثل شماره اول باشه و یه خرده گیم پلی رو شاخ و بسط بدن ولی دیگه خیلی بازی رو نبرن سمت اکشن. بیشتر دوست دارم روی اتمسفر و داستان و شخصیت پردازی و اون فضای ناب سلتی کار کنن.

ولی حیف AAA نبود :-<

AAA نباشه که بدرد نمیخوره
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
DmC واقعا بازیه خیلی خوبی بود. به قول دوستمون اگر اسمش دویل می کرای نبود میتونست به متای 90 برسه
در اون بازه زمانی حالا جدا از DmC یکسری عناوین خیلی خوبه دیگه هم بودند که مشکل DmC رو پیدا کردند مثل هیتمن ابسولوشن، توم ریدر 2013 و یکی دو اثر دیگه حضور ذهن ندارم
 

Kiarash_united7

کاربر سایت
Jan 6, 2020
1,692
NT انقدر خوبه كه من دلم ميخواست از استوديوهاي خريداري شده جديد ماكرو غير از ابسيدين همه مثله NT بودن
سبك خودشون رو دارن تم دارك خوبي داره بازيهاشون و فلسفه پشت بازيهاشون هست

قرار هم نيست همه استوديوها بازيهاشون متا ٩٠پلاس بشه
 
  • Like
Reactions: reydge and hitman68

sajjad++

کاربر سایت
May 9, 2014
1,864
نام
Sajjad
ولی حیف AAA نبود :-<

AAA نباشه که بدرد نمیخوره
قطعا AAA هست
A quote by Matt Booty from August 2019, which we know today is relevant for Everwild & Hellblade II: "One of the things Ninja Theory & Rare are working on right now is to create expansive, large game worlds that are fun & organic to tell stories in with procedural technology."
 

asi_1447

کاربر سایت
Oct 27, 2010
1,395
نام
احسان
نینجا تئوری خیلی خوبه، من با همه بازیهاشون از هونلی سورد و ایسلیود تا دی ام سی و هل بلید همه رو خوشم اومده، اما نباید سبکشونو عوض میکردن. اینا باید همون بازی های داستان محور خطی بسازن که واقعا توش مهرات دارن، فقط نکته ای که میمونه اینه که فن های مایکروسافت که حداقل تو بازی سنتر مخالف شدید اینجور بازی ها هستن و این جور بازی ها رو فیلم سینمایی میدونن چطور میخوان با بازی های این استودیو کنار بیان!!
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,564
نام
محمد
نینجا تئوری خیلی خوبه، من با همه بازیهاشون از هونلی سورد و ایسلیود تا دی ام سی و هل بلید همه رو خوشم اومده، اما نباید سبکشونو عوض میکردن. اینا باید همون بازی های داستان محور خطی بسازن که واقعا توش مهرات دارن، فقط نکته ای که میمونه اینه که فن های مایکروسافت که حداقل تو بازی سنتر مخالف شدید اینجور بازی ها هستن و این جور بازی ها رو فیلم سینمایی میدونن چطور میخوان با بازی های این استودیو کنار بیان!!
من فن مایکروسافت هستم، علاقه خیلی زیادی هم به بازی های داستان محور دارم :D هر کسی نظر خودش رو‌ داره، نباید جمع بست.
 

artour-2198

کاربر سایت
Mar 18, 2013
405
نام
علیرضا
من فن مایکروسافت هستم، علاقه خیلی زیادی هم به بازی های داستان محور دارم:D هر کسی نظر خودش رو‌ داره، نباید جمع بست.
پس پلتفرمتو اشتباه انتخاب کردی شما :D
-----
NT برای نسل بعد یه نیم نگاهی هم به enslaved بندازه بد نیست , بدجوری حال و هوای اون بازی خوراکه نسل بعد هست !
 

reydge

کاربر سایت
Feb 19, 2012
1,011
نام
محمد
در مورد BE یه توضیحی بدم که کلا پروندش بسته بشه
این بازی زمانی استارت خورده که NT اوضاع خرابی داشته و هدف ساختش این بوده که یه منبع درآمد درست و حسابی باشه براشون تا بتونن از خطر تخته شدن در برن که بعدش مایکی میره سراغش و بعدش رو هم که همه می دونن.
حالا من نمی فهمم این NT بدبخت چه جای ترول داره انصافا؟
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,582
نام
Alireza
در مورد BE یه توضیحی بدم که کلا پروندش بسته بشه
این بازی زمانی استارت خورده که NT اوضاع خرابی داشته و هدف ساختش این بوده که یه منبع درآمد درست و حسابی باشه براشون تا بتونن از خطر تخته شدن در برن که بعدش مایکی میره سراغش و بعدش رو هم که همه می دونن.
حالا من نمی فهمم این NT بدبخت چه جای ترول داره انصافا؟
اینکه نینجا تئوری اوضاع خرابی داشته و خطر تخته شدن در استدیو وجود داشته رو از کجا آوردید؟!
نینجا تئوری خودش گفته بود که اگه هل‌بلید 300 هزار نسخه بفروشه بودجه‌اش رو برمی‌گردونه...بازی کمتر از یه سال بعد از عرضه بیشتر از یه میلیون نسخه فروخت...الانم که روی پلتفرم‌های بیشتری عرضه شده، مطمئنا خیلی فروشش بیشتر شده.
دیگه همه موافق هستن که Hellblade به عنوان یه بازی که بصورت مستقل ساخته شده بشدت موفق بوده...هم از نظر فروش و هم توی فصل جوایز. با اون همه فروش، اونم بدون حضور ناشر، نینجا تئوری نمیتونسته تیم کوچیک خودش رو ساپورت کنه؟!
اینکه مایکروسافت فرشته نجات بوده و نزاشته در استدیو تخته بشه توهمی بیش نیست...صرفا مایکروسافت پیشنهادی داده که نتونستن رد کنن وگرنه با توجه به اطلاعات فروشی که داریم، اوضاع استدیو خیلی هم عالی بوده.
نینجا تئوری همیشه تیمی بوده که میخواسته چیزای جدید رو امتحان کنه...تا حالا توی تاریخ استدیو، هیچ نسخه‌‌ی دومی واسه بازیها ساخته نشده و همیشه استدیو رفته سراغ یه خلق یه تجربه جدید...تا اینکه مایکروسافت اومد و Hellblade 2 معرفی شد!
بلیدینگ ادج هم یه تجربه‌ی جدید واسه استدیو بوده که اتفاقا توی همه‌ی نقدا اشاره شده هسته‌ی گیم‌پلی بازی بشدت سرگرم‌کنندست. مشکل نداشتن محتواست...اینکه ناشر زمان کافی نداده تا محتوای بیشتری از همون اول برای بازی ساخته بشه و صرفا یه نسخه ناقص رو عرضه کرده داده دست ملت. نینجا تئوری جای ترول نداره ولی مایکروسافت داره!
 

Mohammad@li

کاربر سایت
Sep 11, 2014
2,103
نام
MohammadAli
بلیدینگ ادج هم یه تجربه‌ی جدید واسه استدیو بوده که اتفاقا توی همه‌ی نقدا اشاره شده هسته‌ی گیم‌پلی بازی بشدت سرگرم‌کنندست. مشکل نداشتن محتواست...اینکه ناشر زمان کافی نداده تا محتوای بیشتری از همون اول برای بازی ساخته بشه و صرفا یه نسخه ناقص رو عرضه کرده داده دست ملت. نینجا تئوری جای ترول نداره ولی مایکروسافت داره!
نمیدونم بتای بازی رو تجربه کردید یا نه ولی واسه یه Hero Based Shooter فقط سرگرم کننده بودن کافی نیست. اتفاقا هسته‌ی گیم‌پلی بازی شدیدا مشکل‌دار هست. پلیربیس کژوآل هیچوقت به تنهایی نمیتونه یه بازی آنلاین رو زنده نگه‌داره. بازی به نوعی Easy to play هست ولی هیچ چیز برای Master شدن وجود نداره Skill تو 1v1 هیچ معنایی نداره و صرفا به هم شلیک میکنید تا اون کلاسی که برتری داره برنده بیرون بیاد. هیچ چیزی به نام Match نزدیک وجود نداره و یا حتی برگردوندن نتیجه تقریبا تو کل Matchها یه تیم در حال Stomp کردن تیم دیگه هست. واسه پلیر Competitive هیچ چیزی تو این بازی نیست حتی ابیلیتی‌ها هم نیازی به اسکیل واسه زدن ندارن و همشون لاک میشن. بازی نیاز به یه تجدید نظر بزرگ تو بالانس و مکانیک‌هاش داره و با این وضع و حتی با وجود اضافه کردن محتوای بیشتر یه شکست بزرگ محسوب میشه.
 

QuinT

کاربر سایت
Feb 16, 2007
1,454
نام
Mehdi
اینکه نینجا تئوری اوضاع خرابی داشته و خطر تخته شدن در استدیو وجود داشته رو از کجا آوردید؟!
نینجا تئوری خودش گفته بود که اگه هل‌بلید 300 هزار نسخه بفروشه بودجه‌اش رو برمی‌گردونه...بازی کمتر از یه سال بعد از عرضه بیشتر از یه میلیون نسخه فروخت...الانم که روی پلتفرم‌های بیشتری عرضه شده، مطمئنا خیلی فروشش بیشتر شده.
دیگه همه موافق هستن که Hellblade به عنوان یه بازی که بصورت مستقل ساخته شده بشدت موفق بوده...هم از نظر فروش و هم توی فصل جوایز. با اون همه فروش، اونم بدون حضور ناشر، نینجا تئوری نمیتونسته تیم کوچیک خودش رو ساپورت کنه؟!
اینکه مایکروسافت فرشته نجات بوده و نزاشته در استدیو تخته بشه توهمی بیش نیست...صرفا مایکروسافت پیشنهادی داده که نتونستن رد کنن وگرنه با توجه به اطلاعات فروشی که داریم، اوضاع استدیو خیلی هم عالی بوده.
نینجا تئوری همیشه تیمی بوده که میخواسته چیزای جدید رو امتحان کنه...تا حالا توی تاریخ استدیو، هیچ نسخه‌‌ی دومی واسه بازیها ساخته نشده و همیشه استدیو رفته سراغ یه خلق یه تجربه جدید...تا اینکه مایکروسافت اومد و Hellblade 2 معرفی شد!
بلیدینگ ادج هم یه تجربه‌ی جدید واسه استدیو بوده که اتفاقا توی همه‌ی نقدا اشاره شده هسته‌ی گیم‌پلی بازی بشدت سرگرم‌کنندست. مشکل نداشتن محتواست...اینکه ناشر زمان کافی نداده تا محتوای بیشتری از همون اول برای بازی ساخته بشه و صرفا یه نسخه ناقص رو عرضه کرده داده دست ملت. نینجا تئوری جای ترول نداره ولی مایکروسافت داره!

..You have a strong imagination, I'll give you that

دلیل اینکه نینجا تئوری به قول شما هیچ وقت به فکر ساخت دنباله بازیهاش نبوده این نیست که "نمیخواسته" بلکه صرفا یا نسخه اول اون بازی فروش خیلی خوبی رو تجربه نکرده که ساخت شماره بعدیش بخواد توجیه اقتصادی داشته باشه براشون (مثل Enslaved) یا هم اینکه روی بازی هایی مثل DmC یا Heavenly Sword اختیاری نداشته به اون صورت که حالا بخواد به فکر ساخت ادامه ای برای اونها باشه چون اصلا IP برای خودشون نبوده! در حقیقت Hellblade یه جورایی اولین بازی اونها محسوب میشه که شرایطش برای ساخت شماره بعدی کاملا محیا به نظر میرسه.. چون هم IP برای خودشونه و هم اینکه بازیش در حد و اندازه های خودش فروش خیلی خوبی رو تجربه کرده و حالا هم که ناشر بزرگی مثل مایکروسافت پشتشونه.
حتی یادمه قبل از اینکه به زیر مجوعه XGS در بیان، خود NT بارها قبلا گفته بود که اگر شرایطش پیش بیاد و ناشر ها بخوان بدشون نمیاد که اون بازی ها رو در قالب یه شماره جدید ادامه بدن (یه جورایی حتی میدونستن که اون بازیها رو از لحاظ داستانی چطوری ادامه بدن) اما خب بنا به دلایلی که بالا گفتم متاسفانه هیچ وقت این اتفاق نیفتاد.. ولی الان شرایط برای اونها کاملا متفاوت شده و با خیال راحت میتونن به فکر ساخت ادامه ی بازی موفقی مثل Hellblade باشن!

در پایان هم پیشنهاد میکنم این مصاحبه ای که گیم اینفورمر در سال 2017 با Tameem Antoniades تدارک دیده بود رو ببینید تا بهتر با قضایا آشنا بشید.

Ninja Theory On The Chances Of Heavenly Sword 2, Enslaved 2, DmC 2
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر