امتیازات بازی Halo 5: Guardians

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
Dec 6, 2007
3,636
نام
کامیار
Halo5_KeyArt_Horiz_Final1.jpg




ThisGenGaming- 9.5*
+Fireteams are a great addition
+The story is magnificent
+Audio and vIsuals are outstanding
+343 shook the pillars and were rewarded
-A few encounters were a little repetitive
-I have to wait for the next game!
Nextgengamingblog- 9*
(If I was to score the campaign alone I would give it 9/10)
*فقط کمپین بررسی شده
GamingTrend : 100
Gaming Age : 100
Gamereactor : 100
We Got This Covered : 95
Arcade Sushi : 95
Multiplayer.it : 95
Game Over Online : 95
MondoXbox : 94
Vandal Online : 92
Hobby Consolas : 92
XET : 90
Meristation : 90
Attack of the Fanboy : 90
Gamer.no : 90
gamerevolution : 90
escapis : 90
Game Rant : 90
Gadgets 360 : 90
Polygon : 90
USgamer : 90
wegotthiscovered : 90
Everyeye.it : 88
Gaming Nexus : 88
Gamer.nl : 85
Level7.nu : 80
Gameblog.fr : 80
Hardcore Gamer : 80
CGMagazine :80
COGconnected : 80
Rocket Chainsaw : 80
Giant Bomb: 80
Daily Dot : 80
progressbar : 80
Press Start : 80
Lazygamer : 79
Destructoid : 70
Paste Magazine : 60
Eurogamer – no score
IGN – review in progress
TIME – 3.5/5
GameSpot – “where’s our review?”
Ars Technica – “Come for the multiplayer”
Hardcore Gamer – 4/5
US Gamer – 4/5
AR12 Gaming – 9/10
Pixel Vulture – 94/100
Pennyworth Reviews – 3.8/5
InsideGamer.nl - 85/100
Metro GameCentral - 90/10
3DJuegos - 95/100
TorontoSun 7.0/10
OXM UK 8.0/10
GameOver.gr 9.0/10
CheatCodeCentral 9.6/10
 
آخرین ویرایش:

Sina R

کاربر سایت
Nov 3, 2011
1,980
نام
Sina
به نظر من خیلی هم تقصیر 343 نیست. کلا نمره بالای 90 گرفتن واسه همچین سبکی خیلی سخته. خود بانجی هم با دستنی و متعلقاتش نتونست بیاد بالای 90. چه بسا بدتر هم نمره گرفت.

با این پست کاملا موافقم . دیشب اتفاقا داشتم به این موضوع فکر می کردم که احتمال داره متا هیلو بالای 90 بشه یا نه . موضوع اینه بازی که بخواد متاش بالای 90 بشه حتما باید به میزان قابل توجهی نمره 10 داشته باشه . سبک اول شخص شوتر برخلاف مثلا RPG یا اکشن ادونچر ، سبکی که خیلی از ایده ها در موردش استفاده و بکار گرفته شده و فضا برای ایجاد نوآوری محدود تره . سازنده اونطور که باید لول دیزاین و طراحی بازی نمیتونه یک نسل به جلو ببره ، به طوری که مثلا در زمان تجربه هیلو 5 احساس کنیم واقعا این چیزی که داریم تجربه می کنیم در قیاس با شوتر های نسل قبل ، نسل هشتمی بحساب میاد ( در زمینه گیم پلی نه گرافیک ) . سخته Gunplay و سیستم شوتینگی به سنگینی و ظرافت KZ ، لول دیزاینی به قدرت هیلو 3 و کارگردانی به زیبایی MW2 ببینیم و حتی اگر یک اثر در این موارد بتونه در حد این بزرگان نسل قبل عمل کنه باز هم نمیتونه انتظار داشته باشه بازخورد منتقد ها مثل قبل باشه ، چون چیزی نسل قبل تجربه کردیم .

با این اوصاف واقعا هم سخته یک شوتر نسل هشتمی تجربه ای ارائه بده که از دید خیلی از سایت ها لایق نمره کامل باشه . سطح Halo 5 خیلی بالاس ،بیش از نیمی از نمرات بازی 9 یا بالای 9 هستش و فکر می کنم اگر سطح انتظارمون از سبک FPS پایینتر بیاریم ، اونوقت متوجه اهمیت کار 343 میشیم .

Paste Magazine : 60

لعنتی هرچی سایت در پیت تر امتیاز کمتر!!!!!!!!!!!!:((

این نمره از Open Critic ورداشتم . خداروشکر توی متا ثبت نمیشه
 

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
تفاوت بانجی با ۳۴۳ این بود که هرکسی می تونست داستان بازی بفهمه بدون اینکه نیاز داشته باشه سری کتاب هارو بخونه!الان جوری شد که فقط فن سری باشی با بازی حال میکنی!
همیشه هیلورو بخاطر گیم پلی عالیش و داستان خوبش میشناختن!
کلا داره درجا میزنه ۳۴۳!
 

BIGnote

کاربر سایت
Apr 14, 2010
1,040
نام
مجید
نمرات برای Halo نا امید کنندست ولی جالبه که اکثرا بهترین مولتی سری بهترین گیمپلی با بیشترین نوآوری دونستن، نقد های کمپین رو هم که میخونی یکی درمیون گفتن بهترین/ضعیفترین کمپین سری :|
 

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
دوستان یه fps بزرگ از اول نسل مثال بزنن متاش بالا تر از halo 5 باشه اونوقت ما میفهمیم که کم کاری شده

نسل که کلا یک سال هست داره به صورت جدی دنبال می شه و ip های بزرگ شرکت ها تازه دارن عرضه می شن . از اول نسل بخوایم حساب کنیم خیلی از ژانر ها با این فقدان مواجه می شن . الان که سال 2015 هستیم همین دو سال پیش یعنی سال 2013 ما تو ژانر اول شخص که نزدیک به غالب 80 درصد بازی هم دقیقا با تم اکشن و شوتر دنبال می شد بازی bioshock:infinite با متای 94 رو داشتیم . منتقد ها هم همون منتقد ها هستن . ما این صحبت ها رو در مورد سخت گیری و این ها زیاد شنیدیم . یه زمان در مورد اخرین نسخه توم رایدر با متای 86 هم شنیدیم که علتش اخر نسل بودن و سخت گیری منتقد ها بود که در نهایت تعجب چند وقت بعد که مسلما منتقد ها باید سخت گیر تر می شدن !! بازی با متای 95 هم عرضه شد.

p.s : مشخصا از دست دادن گوهری مثل بانجی باعث به وجود اومدن این اتفاق در دو نسخه اخیر این سری بازی شده و تقصیر گردن جای دیگه ای نیست !
 

Silent Siren

کاربر سایت
Aug 31, 2014
207
نام
مهدی
متای 87 از نظر من یعنی خیلی خوب و تا حدودی عالی ولی من یه Halo بدون نقص میخوام، اینکه اکثرا از داستان بازی ایراد گرفتن یعنی اینکه قطعا داستان بازی مشکل داره. قرار نیست واسه این سبک یه داستان خیلی خفن بنویسن ولی حداقل اون چیزی که می نویسن باید طوری باشه که من گیمر بدون خوندن کتاب و سایر متعلقات بتونم کامل داستان رو متوجه بشم. در کل من تا اطلاع ثانوی از 343 ناامید شدم :|

پ.ن: سر این بازی با 10 نفر شرط بستم، بیچاره شدم رفت :D تا 6 ماه نباید بیام تو سایت :D

در ارتباط با بخش های دیگه ی بازی میشه بیشتر بیشتر بحث کرد و حتی خوده بخش کمپین و استوری بازی هم باید حتما اول تجربش کرد بعد نظر داد.!من خودم حالا حالا نمیتونم بازی رو تجربه کنم تا بتونم از صحت حرف های منتقد ها و برداشت های اونا مطلع شم، اما با مقدمه چینی ها و میزان اطلاعاتی که تو سال ها اخیر منتشر شده بود، حداقل باعث شده بود که از کمپین بازی و هرچه اپیک بودن داستان اون تا حدودی مطمئن بشم و یکی از نقطه عطف های امیدوارکننده ی بازی باشه اما تا الان خیلی به این بخش و چه بسا روایت داستان بازی خرده گرفتن! بنظرم این روایت جدید یکم جاه طلبانه بوده...!

بنظرم در کل باید منتظر نقد های بیشتری باشیم و خودمون بازی رو تجربه کنیم تا مطمئن تر در موردش نظر بدیم.!
 

MEHRAN ARBABI

کاربر سایت
Aug 20, 2011
1,767
نام
mehran
نسل که کلا یک سال هست داره به صورت جدی دنبال می شه و ip های بزرگ شرکت ها تازه دارن عرضه می شن . از اول نسل بخوایم حساب کنیم خیلی از ژانر ها با این فقدان مواجه می شن . الان که سال 2015 هستیم همین دو سال پیش یعنی سال 2013 ما تو ژانر اول شخص که نزدیک به غالب 80 درصد بازی هم دقیقا با تم اکشن و شوتر دنبال می شد بازی bioshock:infinite با متای 94 رو داشتیم . منتقد ها هم همون منتقد ها هستن . ما این صحبت ها رو در مورد سخت گیری و این ها زیاد شنیدیم . یه زمان در مورد اخرین نسخه توم رایدر با متای 86 هم شنیدیم که علتش اخر نسل بودن و سخت گیری منتقد ها بود که در نهایت تعجب چند وقت بعد که مسلما منتقد ها باید سخت گیر تر می شدن !! بازی با متای 95 هم عرضه شد.

p.s : مشخصا از دست دادن گوهری مثل بانجی باعث به وجود اومدن این اتفاق در دو نسخه اخیر این سری بازی شده و تقصیر گردن جای دیگه ای نیست !
بازی bioshock برای نسل جدید؟؟؟!!!
 

Sina R

کاربر سایت
Nov 3, 2011
1,980
نام
Sina
نسل که کلا یک سال هست داره به صورت جدی دنبال می شه و ip های بزرگ شرکت ها تازه دارن عرضه می شن . از اول نسل بخوایم حساب کنیم خیلی از ژانر ها با این فقدان مواجه می شن . الان که سال 2015 هستیم همین دو سال پیش یعنی سال 2013 ما تو ژانر اول شخص که نزدیک به غالب 80 درصد بازی هم دقیقا با تم اکشن و شوتر دنبال می شد بازی bioshock:infinite با متای 94 رو داشتیم . منتقد ها هم همون منتقد ها هستن . ما این صحبت ها رو در مورد سخت گیری و این ها زیاد شنیدیم . یه زمان در مورد اخرین نسخه توم رایدر با متای 86 هم شنیدیم که علتش اخر نسل بودن و سخت گیری منتقد ها بود که در نهایت تعجب چند وقت بعد که مسلما منتقد ها باید سخت گیر تر می شدن !! بازی با متای 95 هم عرضه شد.

p.s : مشخصا از دست دادن گوهری مثل بانجی باعث به وجود اومدن این اتفاق در دو نسخه اخیر این سری بازی شده و تقصیر گردن جای دیگه ای نیست !

کیانوش اینجا حرف از سختگیر بودن منتقد ها زده نشد ، موضوع محدودیت سازنده برای ارائه نوآوریه . مقایسه bioshock:infinite با شوتر نظامی مثل Halo خیلی مقایسه منطقی و اصولی نیست چون المان های گیم پلی این دو بازی و سیستم شوتینگ و نوع جنگ و نبرد در دو بازی زمین تا آسمون فرق داره و صرف اینکه نمای دوربین هر دو بازی اول شخصه و یه اسلحه هم دستشونه دلیل بر هم سبک بودنشون نیست . بهتره مقایسه با شوترهای نظامی مثل هیلو انجام بدیم . مثل COD ، BF ، KZ و یا بازی هایی مثل Wolfenstein . آخرین بار کدوم شوتر نظامی تونست چنین نمراتی بیاره؟ آخرین بار کدوم شوتر نظامی تونست متا بالای 90 بیاره ؟ آخرین شوتری با سبک و سیاق جنگی که تونست متایی شبیه هیلو 5 بدست بیاره فکر می کنم تایتان فال بود . اینجا کلا بحث سر سخت گیر بودن منتقد ها نیست ، منتقد ها همونا هستن ولی موضوع اینه دقیقا سازنده باید چیکار کنه و چه نوآوری ایجاد کنه و از چه ایده بکار گرفته نشده ای در لول دیزاین بهره بگیره که بتونه دوباره متا بالای 90 بدست بیاره و استاندارهای جدیدی برای سبک FPS نظامی بنا کنه ؟
 

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
بازی bioshock برای نسل جدید؟؟؟!!!

کامل خوندی کامنت رو یا فقط همون یه تیکه قرمز رو خوندی ؟ عرض کردم کلا یک سال نسل به صورت جدی داره دنبال می شه و این سوال شما رو در مورد خیلی از ژانر ها می شه پرسید !! ولی همین دو سال پیش این بازی تو نسلی که halo 4 با متای 87 عرضه شده هم اومده . پس دنبال نسل و منتقد و ژانر و کج بودن زمین نباشید !
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,627
نام
محمد
اینجوری که من خلاصه نقدها رو خوندم اگه فقط مولتی بازی رو عرضه میکردن متاش بیشتر از این میشد :D گویا Warzone فوق العاده از کار در اومده و همه شدیدا از این بخش تعریف کردن. Arena هم نقص خاصی نداره و به نظر بخش مولتی بازی چیزی هست که خیلی از طرفدارها منتظرش بودن و مثل Halo 4 نیست که بعد از چند ماه کم کم پلیرهاش بیاد پایین (متاسفانه بخش مولتی برای من اهمیت کمتری نسبت به بخش کمپین داره ولی خب مولتی عالی بازی خبر خیلی خوبی هست). بخش کمپین از نظر طراحی مراحل و تنوع اسلحه ها خیلی عالیه و یکی از بهترین شماره های سری هست ولی ایده چهار نفره کردن بازی گویا خیلی جالب از کار در نیومده و هوش مصنوعی یارهای خودی هم چندان جالب نیست. داستان هم که اکثر انتقاد کردن و واقعا نمیتونم به خاطر این حماقت، 343 رو ببخشم! ولی مهم ترین نکته اینه که حتی با وجود کیفیت خیلی خوب بخش کمپین به صورت کلی، مثل اینکه تو حالت نرمال کمتر از 6 ساعت طول میکشه که بازی تموم بشه که واقعا ناامید کننده هست. قبلش میگفتن بازی دو برابر Halo 4 گیم پلی داره ولی به نظر میاد حتی از Halo 4 هم کوتاه تر باشه. به هر حال این چکیده نقدها هست و باید خودمون بازی کنیم ببینیم واقعا چه خبره :D
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
این 343 اگه مثل دایس تمرکز کنه رو مولتی موفق تره
 

Silent Siren

کاربر سایت
Aug 31, 2014
207
نام
مهدی
SpazioGames
85/100
Power Unlimited
84/100
(Post Arcade (National Post
90/100
Warzone is actually the first Halo multiplayer mode I can see myself jumping into with strangers more than a few weeks after the game comes out. In the past, Halo multiplayer got so competitive so quickly after launch that it simply became no fun unless you had enough friends to fill out the teams.

Ryan McCaffrey، یکی از منتقدای IGN که هیلو فنــه چند آتیشه هم هست و در ابتدا هودارا فکر میکردن نقد بازی رو هم خوده ایشون به قلم در میاره:
PRFO1Ji.png

!
 
آخرین ویرایش:

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,653
نام
سهيل
نمرات بد نیست در مجموع به نظرم.کلا دیگه بیای نسخه 5-6 ام یک بازی رو بسازی بهتر از این به نظرم نمیتونی عمل کنی.الان اکثر بازی های RPG (ترجیحا Open World) نمرات بالایی میگیرن و یکی هم بازی های نوآورانه.

کلا از بین ip های در دست ساخت ماکروسافت انتظار نمرات بهتر از Ip های جدیدی مثل Scalebound و Recore داشته باشین تا Halo و Gears و Forza
 

..:ab:..

کاربر سایت
Nov 3, 2013
1,046
دقیقا همون شد که انتظار داشتم و پیش بینی کردم دیشب:| احتمال پایین تر از 85 شدن متاعم خیلی زیاده
در کل واقعا نمیشه به 343 خورده گرفت ته زورشونو زدن برا این نسخه و واقعا حدشون همینه هر کاریم تونستن کردن اما تیمشون اصلا در حد ناتی داگ و بتزدا و سی دی پراجکتو و باقی تیما بزرگ صنعت نی که مث هلو متا بالا 90 بگیرن:d در کل ملومه کیفیت بازی فوق العادست اما halo های 343 اصلا در حد halo های بانجی نیس چون این تیم اون کیفیتو نداره البته همون بانجی با اون عظمتشم اخرین بازیش متای خوبی نگرفت
امیدوارم بعد این نسخه برن سراغ یه نسخه فرعی مث ریچ یا odst و فلا نسخه ها شماره دارو ول کنن تا تیم بهتری بشن
پ ن : از همین الان پیش بینی میشه وضعیت گیرز بعدی خیلی ازین وخیم تر بشه:|:d
 

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
کیانوش اینجا حرف از سختگیر بودن منتقد ها زده نشد ، موضوع محدودیت سازنده برای ارائه نوآوریه . مقایسه bioshock:infinite با شوتر نظامی مثل Halo خیلی مقایسه منطقی و اصولی نیست چون المان های گیم پلی این دو بازی و سیستم شوتینگ و نوع جنگ و نبرد در دو بازی زمین تا آسمون فرق داره و صرف اینکه نمای دوربین هر دو بازی اول شخصه و یه اسلحه هم دستشونه دلیل بر هم سبک بودنشون نیست . بهتره مقایسه با شوترهای نظامی مثل هیلو انجام بدیم . مثل COD ، BF ، KZ و یا بازی هایی مثل Wolfenstein . آخرین بار کدوم شوتر نظامی تونست چنین نمراتی بیاره؟ آخرین بار کدوم شوتر نظامی تونست متا بالای 90 بیاره ؟ آخرین شوتری با سبک و سیاق جنگی که تونست متایی شبیه هیلو 5 بدست بیاره فکر می کنم تایتان فال بود . اینجا کلا بحث سر سخت گیر بودن منتقد ها نیست ، منتقد ها همونا هستن ولی موضوع اینه دقیقا سازنده باید چیکار کنه و چه نوآوری ایجاد کنه و از چه ایده بکار گرفته نشده ای در لول دیزاین بهره بگیره که بتونه دوباره متا بالای 90 بدست بیاره و استاندارهای جدیدی برای سبک FPS نظامی بنا کنه ؟

سینا کاملا در اشتباهی ، اینجوری که تو بخوای بازی ها رو دسته بندی کنی اساسا دیگه انتخاب ها تو هر ژانر هیچ معنی خاصی نمی ده . چون ما halo رو کنار هیچ بازی نمی تونیم قرار بدیم . tlou هم باید دنبال تم اخرالزمانی باشیم و کنار هیچ چیزی نمی تونیم قرار بدیم و ... همین بایوشاک میاد تو تمامی نمایشگاه ها و سایت ها و مجلات تو قسمت بهترین fps کنار انواع اقسام شوتر های نظامی مثل cod و ... قرار می گیره . نمی تونیم بگیم همه اون ها اشتباه می کنن و ما باید در مورد درست و غلط بودنش اینجا بحث کنیم !! صرف به این که شکل و قیافه بازی ها شبیه هم باشه ما نمی تونیم بازی ها رو دسته بندی کنیم . ما باید به مکانیزم گیم پلی بازی نگاه کنیم که تو همه این بازی ها از جمله اخرین نسخه بایوشاک ما با یه بازی اکشن اول شخص غالب طرفیم . اتفاقا تو جفت این بازی ها هم با دشمن های خیالی و فضایی و یه تم شاد با رنگ بندی باز طرف هستیم ! مقایسه بایوشاک و هیلو حتی از نظر بصری هم خیلی خیلی راحت تر از بایوشاک با ندای وظیفه و ... هست اتفاقا . ضمن اینکه وقتی در مورد ایراد داستانی بازی و بخش کمپین صحبت می شه کاملا وظیفه سازنده مشخصه . ارائه داستان خوب و کامل نه گنگ و گیج کننده . من فکر می کنم بهتر همه ما به متن نقد ها رجوع کنیم ببینیم ایا ایرادات وارد شده با دقت بیشتر سازنده ها می تونست کم بشه یا نه ! که دقیقا این اتفاق می تونسته بیفته . در اخر اینکه نسل تازه شروع شده مطمئن باش بازی اول شخص اکشن با متای بالای 90 زیاد خواهی دید همونطور که نسل قبل خیلی از بازی ها مثل بایوشاک و سری ندای وظیفه مدرن این کار رو انجام دادن . محدودیت هم یه حرف جدیده که در اینده ای نزدیک خلافش ثابت خواهد شد .
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر