امتياز اعضای بازی سنتر به عناوین پلتفرم PC

Meysam

کاربر سایت
Apr 11, 2006
4,955
سلام
تو اين تاپيك مي خوايم نظر شما و امتيازي رو كه به هر بازي ميديد مشخص كنيم تا شايد بتونيم بهترين بازي رو تو هر ماه يا سال با نظر خودمون انتخاب كنيم
پايين ترين امتياز 0
بالاترين امتياز 10
همراه نظر ( خواهشمند است نظر کارشناسانه باشه )

اینم بازی های سری 1 : ( تا تاریخ 5 مهر )

Wolfenstein
Wanted Weapons of Fate
Left 4 Dead


Bionic Commando
Call of Juarez Bound in Blood
Street Fighter IV

جواب لیست امتیازات سری اول :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC


اینم بازی های سری 2 ( با تشکر از میثم ) تا تاریخ 20 مهر :

Batman Akham Asylum
Resident Evil 5
Mini Ninja
NFS: SHIFT
Red Faction Guerilla
Darkest of days
Section 8
overlord 2
ARMA II
Trine
X-Men Origins: Wolvorine

جواب لیست امتیازات سری دوم :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

اینم بازی های سری 3 : ( تا تاریخ 28 مهر )

Assassin's Creed
Bioshock
Brothers In Arms 3
Crysis
Crysis Warhead
Dark Sector
Dead Space
Far Cry 2
F.E.A.R 2
Gears of War
GTA IV
GRID
Mirror Edge

لیست امتیازات سری سوم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

بازیهای سری 4 ( تا تاریخ 5 آبان )

Splinter Cell: Double Agent
STALKER: Shadow of Chernobyl
STALKER: Clear Sky
Call of Duty 4
Call of Duty: World At War
Fallout 3
H.A.W.X
Resident Evil 4
Prince of Persia 2008
Burnout: Paradise
Mass Effect
Devil May Cry 3
Devil May Cry 4
Pro Evolution Soccer 2009
Colin Mac Rae: Dirt
Silent Hill: Homecoming

لیست امتیازات سری چهارم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC
 
Last edited by a moderator:

Persia Tech

کاربر سایت
Feb 2, 2021
3,246
View attachment 293803
Crimson snow
9/10

نسبتا کوتاه بود اما بسیار با کیفیت و لذت بخش
واسه من ترکیبی از p.t و re7 بود
گرافیک و صدا گذاری بازی خیلی قشنگ بود داستان عالی و دلنشین
تماشای کولاک برف با طوفان از یک خانه با دکوراسیون و حال و هوای کریسمس با کمی ترس عالی بود

جدا خوب بود بازی حتی یک دونه نقدم نداره کلا 2 تا یوزر اسکور هم بیشتر نداره که فکر کنم یکیش خودتی :))
 

milad.ps4

کاربر سایت
Aug 5, 2014
3,700
نام
milad
جدا خوب بود بازی حتی یک دونه نقدم نداره کلا 2 تا یوزر اسکور هم بیشتر نداره که فکر کنم یکیش خودتی :))
Screenshot_20230521-031016~2.png
همینطور که میبینی کمتر از ۲ ماهه که ریلیز شده و تبلیغات خاصی براش صورت نگرفته و فقط ۶ دلار قیمت داره که تو ریجن ترکیه خیلی هم کمتره حتی
ری ویو هاش رو هم تو صفحه استیم میبینی
از شما بعیده با این سطح از اطلاعات صفحه استیم رو ول کنی بری سایت metacritic
 

Persia Tech

کاربر سایت
Feb 2, 2021
3,246
View attachment 293852
همینطور که میبینی کمتر از ۲ ماهه که ریلیز شده و تبلیغات خاصی براش صورت نگرفته و فقط ۶ دلار قیمت داره که تو ریجن ترکیه خیلی هم کمتره حتی
ری ویو هاش رو هم تو صفحه استیم میبینی
از شما بعیده با این سطح از اطلاعات صفحه استیم رو ول کنی بری سایت metacritic
خوب مسلما برای امتیاز متا خیلی معتبر تره اصلا کارش همینه و خوب اول میانگین منتقدا بعدش میانگین یوزرهاش
استیم جوگیری نمره دادن زیاد داره اونجوری باشه باید نصف استورش بخری عین امتیازهای سایت امازونه که اکثر جنس ها میانگین نمرات بالایی دارن
البته توی متا زده رلیز 2022 هست دسامبر گویا بعدا ری رلیز شده که بالاشم زده 2023 توی استیم
در کل برای 6 دلار شاید خوب باشه اما ماها که کرکی بهترین بازی ها رو بازی می کنیم و توی این سبک بازی های بزرگ زیادی داریم حس می کنم جالب نباشه از تریلرش که خوشم نیومد حالا زدم دانلود خودمم تست کنم
 

Persia Tech

کاربر سایت
Feb 2, 2021
3,246
View attachment 293852
همینطور که میبینی کمتر از ۲ ماهه که ریلیز شده و تبلیغات خاصی براش صورت نگرفته و فقط ۶ دلار قیمت داره که تو ریجن ترکیه خیلی هم کمتره حتی
ری ویو هاش رو هم تو صفحه استیم میبینی
از شما بعیده با این سطح از اطلاعات صفحه استیم رو ول کنی بری سایت metacritic
MADiSON

من بت پیشنهاد می کنم این بازی هم بری
 

'USG Ishimura'

CEC Engineer Isaac Clarke
Gold User
Mar 12, 2011
942
نام
کیوان
خب من میخوام 2 تا بازی از یوبیسافت که اخیر تمام نمودیم امتیازی بدیم یکیش رو براتون میکوبم اون یکی رو با اجازتون تعریف فقط ببخشید پست طولانیه.:D
-------------------------------------------
2.jpg
Assassin's Creed Valhalla
این بازی برای من یک ناامیدی بود مخصوصا که از 2 عنوان قبلی ادیسی و ارجینز بسی لذت بردم. این بازی یکی از بدترین نسخه‌های آساسینز کرید هست بنظرم.
اول در مورد داستان باید بگم هسته اصلی که برای داستان بازی در نظر گرفتن خیلی خوبه و اگر درست روایت میشد میتونست ممتاز باشه اما انقدر کشش میدن و اضافات داره که بعد یه جایی دیگه نمیدونی این داستان داره کجا میره و کی تموم میشه و همینطور ادامه داره و ادامه داره و هیچ هدفی آدم توش احساس نمیکنه.
ایور شخصیت اصلی یه کالبد پوچ و تو خالیه کاراکترهای آساسین همشون شخصیت پردازیهای خودشون رو داشتن و به هر کدوم نگاه کنی یه چیزی میبینی درشون، ولی ایور کاملا پوچه. نه انگیزه نه احساس فقط میگه من باید سیگورد نجات بدم بعد بگی خب دیگه به جز این جمله چی هستی دقیقا؟! از فصل 8 گیم آف ترونز بخوام اسپویل کنم ایور مثل جان اسنو تو فصل 8 گات میمونه، اون همش میگفت دنریس ملکه من اینم هی میگه سیگورد برادر من:|
گیمپلی بازی هم همین وضعه شما هر بازی رو نگاه کنید یک سری اصول دار گیمپلیش برای این که راه دور نریم همین ادیسی بر پایه نیزه لئونیداس بود مبارزات یا بایک بر اساس سپر یا مثل بازیهای خارج از سری مثل سکیرو و ... یه اصل مرکزی دارن که همه چی دور اون میچرخه ولی والهالا میخواد همزمان ادای همه اینها رو در بیاره بگه من همه کاره هستم و انقدر ایده از اینور اونور ریختن توش که چیزی جز یه کالبد بی جان سطحی ازش نمیمونه.
طراحی شهرهای بازی هم افتضاحه محیط خارج از شهرها به شدت زیبا و خیره کننده هست اما محیط شهرها به جز اینکه از نظر تاریخی به شدت پرته، از نظر فاجعه بار بودن برای پارکور به سطح جدیدی رسیده. ادیسی و اریجینز ساختار شهری رو عوض کردن تا با گیمپلی جدید جور در بیاد اما همچنان امکان مانور تا یه حدی بود درشون، والهالا عملا تمام ساختمونها رو با طناب وصل کردن و جوری هم طراحی کردن شهرها رو که عملا بخوای روی سطح زمین نباشی همش باید روی طناب راه بری!
صدا گذاری هم آخرین افتضاح بازیه این توی بازیهای AAA بدترین صداگذاری ممکن رو داره و وقتی هم ملت اعتراض کردن خیلی راحت گفتن امکان درست کردنش نیست.
امتیاز: 5/10
-------------------------------------------
1.jpg
Far Cry 6
این بازی وقتی معرفی شد اونقدر براش هیجان زده نشدم مخصوصا که چندان از نسخه 5 خوشم نیومد و وقتی هم کرک شد یه 2-3 ساعتی بازی کردم و جذبم نکرد ولش کردم.
بازی روی استیم 10 روز پیش عرضه شد و تخفیفش خیلی خوب بود اولش نمیخواستم بگیرم ولی به تحریک یکی از دوستام گرفتم و دوباره نشستم پاهاش و تجربه 2-3 ساعت اولم بازی دقیقا مثل قبل بود.
ولی بعد هر چی بازی کردم بیشتر خوشم اومد و به شدت میخکوبش شدم و عملا زندگیم رو تعطیل کردم یه مدت براش!
از منظر مپ، بنظرم بهترین مپ تاریخ فارکرای هست، به شدت پر جزئیات و زیبا. از غروب و طلوع خیره کننده توی ساحل تا شهرهای کوچکی که رنگ و روی کوبا دارن همگی گشت و گذار درش برام لذت بخش بود.
جزئیات طراحی مپ خیلی بالا هست از قدم زدن توی جنگل تا ستینگ کوبایی محیط و اون ماشینهای کلاسیک خاص خودش علاوه بر اینکه عملا یک کشور کامل رو طراحی کردن یعنی شما با انواع اقسام بناها توی بازی مواجه میشید ممکنه یه دانشگاه باشه یا یه پایگاه آب و هوا شناسی بر بخورید یا آثار تاریخی مخروبه باقی مانده از اسپانیایی ها وسط جنگل. فارکرای 6 بهترین مپ سری رو داره بنظرم.
گرافیک بازی هم به شدت خوبه و همین تجربه مشاهده محیط رو جذابتر میکنه.
از نظر گیمپلی گان پلی بازی عالیه و سلاحهای جدیدی که تحت عنوان سوپریمو ها به بازی اضافه شدن بنظرم بازی رو فان تر هم کرده مخصوصا وقتی از همه طرف محاصره میشید و 2 تا هلیکوپتر هم از بالا میزنن شما با سوپریمویی که روی پشتتون بستید همشون رو به F میدید عجیب حس خوبی داره.
یکی از مشکلات بازیهای یوبیسافت تکرار زیاد محتوای یکسانه تو چند سال اخیر استودیوهای یوبی سعی کردن این مسئله رو بهبود بدن و بنظرم فارکرای 6 بهتر از بقیه این کار رو انجام داده. تو فارکرایهای قبلی تصرف پایگاه دشمن ریوارد خاصی نداشت اما الان انواع اقسام منابع و اسلحه ها توشون پیدا میشه که هر چقدر در این پایگاه پیش برید فرصتهای بیشتری گیرتون میاد تا چیزهای بیشتر کشف کنید.
ساید میشنها همچنان فچ کوئست درشون دیده میشه اما بعضیهاشون واقعا فان و جذاب هستن.
بغیر از اون Treasure Hunt ها رو داریم که من رو یاد ویچر گیر ها توی ویچر 3 مینداختن بعضیاشون واقعا با مزه یا حتی هیجان انگیزی هستن مثلا از بالای یه کوه باید یه پلیکان رو با گلایدر تعقیب کنیم و یه آهنگ خیلی باحالی هم پخش میکنه که هیچوقت فکر نمیکردم تعقیب کردن یه پلیکان انقدر هیجان انگیز باشه.:D
بازی از نظر روایت داستان و لول دیزاین بهترین فارکرای تا الان بنظرم مخصوصا که دیگه مجبور نیستی از دید کاراکتر بازی رو ببینی کات سین ها سوم شخص هستن و کلی کاراکتر متفاوت و جالب توی بازی میبینی که باهاشون همکاری میکنی از نظر لول دیزاین بازی فوکوس تر از قسمتهای قبلی هست اگرچه هنوز ماموریتهای کلاسیک سندباکس همیشگی بازیهای یوبیسافت تو کار هست اما قسمت به قسمت بازی شاهد ماموریتهای خطی و جمع و جور تر هم هستیم و ماموریت پایان بازی حس کال آف دیوتی داشت کلا.
در مورد کاراکتر شاید آنتون کاستیو کاریزمای اولیه ای که آنتاگونیستهای عناوین قبلی رو نداشته باشن اما بنظرم پیچیده ترین آنتاگونیست فارکرای تا به الان هست کسی که پدرش رئیس جمهور بوده اما تو انقلاب کمونیستی سرنگون شده و بعد باباش رو جلوش کشتن و خودش رو هم فرستادن اردوگاه کار اجباری. ولی این آدم به گفته خودش گوسفند نیست و شیر هست در نتیجه مسیر خودش به سمت قدرت رو باز میکنه و چند ده سال بعد برمیگرده.
آنتون آدمیه که اول بازی یک نقش منفی سطحی بنظر میاد اما هر چی جلوتر میره بنظرم بیشتر آدم میبینه که آنتون واقعا میخواد کشورش پیشرفت کنه و از دوران بحرانهای اقتصادی که در دوران کمونیست کشورش رو عقب انداخته در بیاد و این مسئله به سمت آخرهای بازی بیشتر نمود داره علاوه بر اینکه بازی سعی میکنه به سمت آخر پلیر رو اصلا به فکر بندازه که سرنگونی کاستیو دقیقا چه فایده داره؟ آیا انقلابیها پلن هم دارن یا فقط میخوان حکومت فعلی رو سرنگون کنن؟ آینده کشور آیا واقعا تضمین میشه یا نه؟
از نظر سطح جزئیات بازی یه سری چیزهای مسخره داره مثل شکستن در و دیوار با کوچکترین بر خورد اسب بهش یا رفتارهای احمقانه NPC ها ولی از طرفی یک سری جزئیات خیره کننده هم داره مثلا موج انفجار برای یک ثانیه جهت حرکت پرچمی که بهش باد میخوره رو تغییر میده یا اگر با سگتون برید کنار آب میره تو آب شیطونی یا آدمها به حیوان همراهتون واکنش نشون میده و مثلا میرن سراغ سگتون باهاش بازی میکنن یا هلیکوپتر که اگر با ارتفاع پایین پرواز کنید روی درختها تاثیر میزاره.
من هر چقدر برام فارکرای 5 معمولی بود فارکرای 6 جذاب بود و بسی لذت بردم بازی یه اپنینگ خیلی خوب داره و بعدش افت میکنه و خسته کننده میشه اما بعدش آروم آروم بهتر میشه و سرانجام با یه نبرد کال آف دیوتی وار و یه پایان بنظر من تراژدیک خاتمه پیدا مکنه.
امتیاز: 8.5/10
 
آخرین ویرایش:

Persia Tech

کاربر سایت
Feb 2, 2021
3,246
DEAD SPACE 2023 8.5/10

نکات مثبت:
فضاسازی خوب
هیجان بالا
بازسازی خوب
داستان منحصر به فرد
اپگرید های مناسب
لذت خوب تیکه پاره کردن دشمن ها

نکات منفی:
سلام به استاتر
گرافیک بازی با توجه به بسته بودن محیط ها می تونست بهتر باشه
صداگذاری مشکل دار بازی(ابدا در حد ادعاهاشون نبود)

جمع بندی:
بازی در کل دقیقا همون گیم پلی قبلی با همون محیط ها بود که گرافیک بازی و فیزیک و صداگذاریش پیشرفت کرده بود متاسفانه بازی در حالت سوراند موقعیت دقیق دشمنا یا حتی زاویه ی درستش رو پخش نمی کرد و بر خلاف ادعایی که داشتن خیلی بازی های بهتر از این بازی در صدا گذاری هست بازی پدر استاتر هست و دائما گاه و بی گاه استاتر می زنه
در مجموع قطعا پیشنهاد می شه هر چند که کمی مکانیزم ها قدیمی به نظر می رسن اما هنوز یکی از بهترین های سبک خودش هست که در هیجان وارد کردن به گیمر رقیب نداره
 

Thonkeyes

کاربر سایت
Jul 11, 2020
4,395
capsule_616x353.jpg
Planet of Lana: 6.5/10​

به نظرم بازی خیلی سطحی بود.
نه مکانزیم گیم پلی خاصی داشت نه داستان خاصی داشت نه نوآوری خاصی داشت نه نحوه روایت خاصی داشت نه گرافیک هنری خاص داشت. پازل هاشم خیلی ابتدایی بودن.
کلا یه گیم خیلی معمولی بود. مقایسش کنید با Little Nightmares, Inside, Limbo, و ... هیچ چیز خاصی نیست مطلقا.
 
آخرین ویرایش:

TeTration

TeT
کاربر سایت
Jan 17, 2013
3,672
نام
Moein
منم یه چندتا از بازیایی که این چند وقت بازی کردم رو لیست میکنم ولی نمره نمیدم چون با اون نظریه که میگه نمیشه به اثر هنری نمره داد موافق‌ترم :D فقط نظرم رو راجع بهشون میگم


یه مدته گیر دادم به بومرشوتر و اتفاقا این بازی دلیل اصلیشه :D بازی داستان سر راست ولی گیرایی داره و اینجوری نیست که یه چی فقط واسه خالی نبودن عریضه اضافه کرده باشن، گیمپلی شدیدا لذت‌بخشه و یک ثانیه هم از ریتم نمیفته، ولی مهمترین چیزیش که منو جذب کرد کارگردانی سینمایی و ست‌پیس های خفنیه که اصلا از یه ایندی بومرشوتر با آرت‎‌استایل پیکسلی انتظار نداشتم، تنوع مراحل، تنوع گان‌ها و انمی‌ها + بالانس و دیزاینشون خیلی خیلی خوبه و از اونجایی که تازه چپتر اولش عرضه شده زیاد از حد هم هست.
------------------


بعد از کالتیک دنبال یه بومرشوتر دیگه بودم چون 3 ساعت واقعا کم بود واسم :D دیگه این شد که prodeus رو پیدا کردم و با این دید رفتم سراغش که من از doom متنفرم و قراره اینم بعد از 10 دیقه بندازم اونور، BUT NOPE
دقیقا کاری کرد که عاشق doom بشم و بخوام دوباره تجربش کنم :)) این یکی بر عکس کالتیک، حس نوستالژی و رترو تری داره و واسه اولد اسکول گیمرا خیلی خیلی میتونه جذاب‌تر باشه، مهمترین چیزیش که نظرتونو همون اول جلب میکنه طراحی فوق‌العاده‌ی آرت استایل بازیه، واقعا next level ترین چیزیه که توی کل پیکسل‌آرت استایل‌ها دیدم. مدت بازی هم خیلی خوبه و حدود 5 6 ساعت طول میکشه روی هارد دیفیکالیتی و مثل کالتیک اصلا از ریتم نمیفته و راه به راه سلاح و انمی جدید میندازه جلوتون
-----------------


hrot رو دقیقا بعد از تموم کردن کالتیک دیدمش و خیلی چشممو گرفت ولی چون ارلی اکسس بود صبر کردم تا کامل عرضه شه و هفته‌ی پیش بالاخره این اتفاق افتاد. هنوز بیشتر از نیم ساعت بازیش نکردم ولی همین نیم ساعت واقعا نشون داد چه گیم خوب و لذت‌بخشیه، ولی نسبت به اون 2 تا خیلی سخت‌تر و هاردکورتر طراحی شده، هم مهمات کمتره هم انمی‌ها زیادی قوی ترن، اتمسفر شدیدا دارکی هم داره. از اونجایی که زیاد بازیش نکردم نمیتونم نظر کامل و دقیقی بدم پس تا همینجا بیشتر ادامه نمیدم
------------------


اینو هم چند وقت پیش دموش رو بازی کرده بودم و خیلی جالب میزد، و خب بالاخره نسخه کاملشو بازی کردم و واقعا خوب بود :D اگه دنبال یه تجربه‌ی کژوال مثل superhot هستین به نظرم بهترین گزینه‌ی مارکته
-----------------
 

Persia Tech

کاربر سایت
Feb 2, 2021
3,246
RE 4 REMAKE 8.5/10
نکات مثبت:
بازی به گیم پلی اصلی وفادار مانده
تغییرات مثبت گیم پلی
اپگریدهای مناسب
اکشن خوب و لذت بخش
طراحی خوب کاراکترها به جز اشلی
صداگذاری خوب بازی
نورپردازی و افکت موی نسخه پی سی
اسلحه های زیاد و مناسب

نکات منفی:
گرافیک و انجین گرافیکی منسوخ
تکسچرها و پلیگان های افتضاح محیط
طراحی افتضاح دشمنان ها(از لحاظ گرافیکی)
فیزیک قدیمی و منسوخ PS2 یی
پوشیده کردن شخصیت های زن بازی
گاهی دشمنان های تقریبا نامحدود به جای سخت کردن خود بازی
سیستم داج(جاخالی) مسخره
 
آخرین ویرایش:

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,593
نام
سپهر

Capture_2023_06_02_14_28_32_259.png

Planet of Lana 2023

نکات مثبت: طراحی بصری خوش رنگ لعاب؛ پازل‌های سطحی اما قابل قبول؛ هوش مصنوعی خوب یار کمکی و دشمنان؛ جذاب شدن بازی از فصل یازدهم
نکات منفی: کوتاه؛ یک کپی عاری از نوآوری از لیمبو و اینساید؛ نبود مکانیزم‌های جالب برای پیشرفت بازیکن

Score 7

شروع بازی: 12 خرداد 1402
پایان بازی: 13 خرداد 1402​
 
آخرین ویرایش:

hamidghiasi

کاربر سایت
Sep 11, 2015
235
uncharted-legacy-of-thieves-collection.jpg

اخیرا این کالکشن رو تموم کردم به جرئت میتونم بگم بهترین بازی اکشن ماجراجوییه که تا به حال ساخته شده به معنای مطلق کلمه game، همه چی توی بالاترین و حرفه ای ترین حد ممکنه جزئیات دیوونه کننده س روایت داستان سینماتیک گیم پلی عالی شوتینگ عالی انیمیشن ها همه طبیعی و نرم و روون یه حس عجیبی داره این بازی که در وصف نگنجد درمورد گرافیک بازی هم که حرفی برای گفتن نذاشته فقط بسنده میکنم به این اسکرین شات پایین که ingame گرفتم و خود ناتی داگ هم از همین چپتر توی نمایش ها زیاد استفاده کرده اینجا یه جورایی انگار خود سازنده ها از زبون کاراکترها یه دیالوگی رد و بدل میکنن که مفهومش همون پشمااااام این لعنتی چیه ما خلق کردیم

امتیاز 10/10

UNCHARTED--Legacy-of-Thieves-Collection-Screenshot-2023.06.13---19.54.00.08.jpg
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,593
نام
سپهر
Capture_2023_06_17_01_50_28_142.png

Amnesia: The Bunker 2023

نکات مثبت: اتمسفر گیرا؛ طراحی بصری خوب؛ پرفورمنس روان روی حتی معمولی‌ترین سیستم‌های PC؛ یادداشت‌های جالب که کمک می‌کند داستان را بهتر متوجه شوید
نکات منفی: کوتاه؛ استفاده ناکارآمد از سلاح گرم؛ عدم وجود جامپ‌اسکرهای مناسب

Score: 6.5

شروع بازی: 26 خرداد 1402
پایان بازی: 27 خرداد 1402
 

kimsungbabak

کاربر سایت
Apr 15, 2011
3,303
نام
بابک
Prodeus
یکی دیگه از صدها boomer shooter که در چند سال اخیر منتشر شدن. ولی این یکی خیلی خوبه و من واقعا لذت بردم. گیمپلی و لول دیزاین واقعا خوبی داره و موسیقی بازی هم واقعا به مناسبه.
دو تا مشکل هم داره: اول اینکه اوخر بازی یک کم تکراری میشه و دوم هم داستانش هست که خیلی ضایعه :D

8/10
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر