امتياز اعضای بازی‌سنتر به عناوین پلتفرم‌های PlayStation

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Apr 19, 2011
6,457
نام
Amir Ho3ein
درود
این تاپیک به این منظور باز شد تا دوستانی که عناوین مختلف رو تجربه کردند، امیتاز از 1 تا 10 به بازی مورد نظر بدن.
لطفا سعی کنید همراه با نمره یه توضیح کوچکی هم بدید.
با تشکر
 
آخرین ویرایش:

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
The Evil Within

چون خیلی برای این بازی منتظر موندم تصمیم گرفتم به جای پست دادن کلا یه توضیح کلی در موردش بدم ... این بازی رو هم تموم کردم و این توضیح با توجه به پایان رسوندنه بازی هست

گرافیک:
اول از همه از نظره گرافیکی بازی کاملا بیشتر از اون چیزی بود که انتظار داشتم . حتی از wolf هم به نظرم بهتر استفاده شده ID TECH . از texture های به مراتب با کیفیت تر از عناوین قبلی ساخته شده با این موتور گرفته با نورپردازی خیره کننده بازی و افکتهای که برای ایجاد اتمسفر بازی استفاده کردن همه فوق القعاده هست. چه محیطهای بیرونی بازی چه محیطهای داخلی بازی همه از نظر تکنیکی به نظرم در سطحه خیلی خیلی خوبی قرار دارن و به نسبت نمایشهای اولیه این بازی که میشه گفت برای خیلیا راضی کننده نبود الان خیلی هم هست ×_× لول . در ادامه مشکلات از قراره pop in texture ها یا دیر load شدن texture ها مشاهده میشه که چندان ضربه ای به بازی البته وارد نمیکنه...چه نسخه one چه نسخه 4 هردو دارای افت فریمهای هستن که به خاطره طبیعت بازی مشکلاتی توی gamplay ایجاد نمیکنه . aspect ratio بازی برعکس اونچیزی که خیلیا ممکنه تصور کنن به بازی حسه خاصتر و cinematic تری داده و به نظرم تجربه خاص و جالبی رو در نوع خودش به بازیباز میده . از دیگر مشکلات بازی میشه گفت بعضی animation های بازی مقداری خشک طراحی شدن که البته شاید خیلی مهم نباشه اما انتظاری بیشتری میرفت. البته به نظرم در کل animation بالا پایین زیاد دارن ... بعضی موارد مثل لگد زدن سباستین از بالا به سمت پایین خاص و عجیب به نظر میرسه تا واقعی ...
نورپردازی بازی واقعا هنرمندانه و زیبا کار شده و حقیقت امر اینجاست که شکی درش نیست کارگردانه هنری بازی کارش رو به بهترین شکل ممکنه انجام داده و میشه گفت اگر این شخص حاضر نبود شاید TEW بازی نبود که الان هست. از رنگ امیزی محیطهای گرفته تا ترسیم اجسام و معماری بناها و ... و.... واقعا در سطحه یک بازی شاهکار قرار داره .


داستان :
شاید یکی از مشکلات بازی توی همین مورد باشه . اینطوری نیست که صرفا داستان بازی بد یا پیش و پا افتاده باشه بلکه روایت داستان دچار گنگی خاصی هست ... شاید عجیب باشه بعد از 15 ساعت بازی تا chapter های بالای 9 هنوز سباستین دنیای اطرفه خودش با جلمه های مثل what the hell - how اینگونه قلم داد میکنه که به نظر میرسه حتی وی هیچ سرنخه در مورده اینکه چه چیزی در حال رخ دادن هست نداره ! شاید مقداری راه افتادن بازی کند باشه و نویسنده سعی کرده باشه در chapter های اغزین فقط بازیباز رو با krimson city اشنا سازی کنه و به مراتب در chapter های پایانی بازی شروع به باز کردن و حل و فصل کردن داستان کنه و احتمالا بخشی از سوالات رو در 3 DLC اینده به بازیباز پاسخ بده . به نظرم نحوه روایت داستان میتونست بهتر باشه. همیشه لازم هست برای داشتن مفهوم کاملا همه voice note ها و note رو پیدا و مطالعه کنید تا بتونید هرچه بیشتر خودتون رو با دنیای بازی اشنا کنید.
به نظرم برای دوست داران سبک ترسناک داستان بازی میتونه مقداری تمه اشنا داشته باشه اما نحوه درگیر شدن با داستان در صورت انیکه بهش توجه کنید میتونه تا chapter 9-10 بازی بسیار گنگ باشه که به نظرم میتونست بهتر باشه .

اتمسفر و صداگزاری:
همیشه این سوال مطرح بود که واقعا TEW چقدر ترسناک هست و ایا یک بازی تمام Survival هست. همونطور که میدونید عناوینی مثل RE4 و یا TLOU همه Survival Horror هستن اما شاید بنا به سیستم gameplay این مجموع بازیا تمه ترس بازی به نحوی دیگر به بازیباز انتقال داده بشه .... TEW از ابتدا سعی داشت ترس روانی با ترس این تیپ بازیهای Survival رو با هم به بازیباز انتقال بده که فک میکنم در مجموع از پس این کار هم بر اومده. در کناره اینکه فضای بازی گرفته و تاریک و سنگین هست و صداگزاری محیط و موسقی خاص بازی به creepy شدن هرچه بیشتر دنیای بازی سعی میکنند شکی نیست ... بلکه استرس پیدا کردن مهمات و استفاده انها در مواقع ضروری نیز به انتقال حس هیجان توی بازی اضافه میکنه. هر chapter بازی توی محیط مختلف اتفاق میفته و هر محیط میشه گفت اتمسفر و خاصی خودش رو داره .... نمیخوام چیزی از بازی رو spoil کنم اما بدونید که اتفاقات جالبی پیش و روی شما خواهد بود :)

gampelay:
خب میرسیم به مهمترین و اصلی ترین بخش. رونده بازی TEW برعکسه اونچه که توی RE4 یا فکر میکردم باشه ( اکشن ) بیشتر به سمته مخفی کاری و جست و جوی محیط و قدم برداشتن با دقت کافی خلاصه میشه. مهمات در بازی همیشه یافت نمیشه و بایستی فقط در هنگام ضروری از مهمات استفاده کنید. بایستی از مهمات هم به درستی استفاده کرد. headshot و یا استفاده درست از مهمات میتونه نه تنها مهمات بیشتر روی ذخیره کنه بلکه میتونه سریعتر به کشتن دشمنان هم پایان بده . در بازی چند سلاح مختلف یافت میشه ( البته پس از پایان بازی نیز به شما سلاحهای جدیدی داده میشه ) که اصلی تری و جالب ترین سلاحها crossbow هست که سباستین در طول بازی اون رو پیدا میکنه و شما بایستی با جست و جوی محیط و یافتن parts و یا از کار انداختن طله ها تیرهای مختلفی برای این crossbow بسازید. هر تیر به شما اجازه پیاده کردن یک استراتجی مختلف رو میده و به شدت میتونه جذاب باشه اینکه شما چه جوری و چگونه برای رویا رویی با دشمنان از مهمات استفاده میکنید.
مهمات تنها موردی که شما بایستی از اون برای مقابله با دشمنان استفاده کنید نیستن . دنیای بازی پر شده از طله های مختلف....طله های که بارها بارها میتونه خودش باعث مرگه شما بشه و یا شما میتونید از این طله ها برای علیه دشمن استفاده کنید و یا این طله های برای ساختن تیر های crossbow از کار بندازید. به علاوه سایه ها نیز میتونن دوستی برای مخفی شدن شما باشن D: خیلی موقها مخفی کاری و یا حتی فرار از منطقه میتونه بهترین انتخاب باشه چراکه مرگ توی بازی به راحتی هست. سباستین نه میتونه تعداده زیادی Syringe برای بازیابی Health از دست رفته خودش پیدا کنه و نه مقاومته زیادی رو در قباله حملات دشمنان داره ... وی میتونه خیلی راحت با 2-3 ضربه و یا حتی کمتر از پا در بیاد و شما دوباره به checkpoint قبل برگردید. البته بازی با checkpoint ها خلاصه نمیشه . اینه های مناطقی هستن که سباستین به صورت مرمور میتونه وارد یک بیمارستان بشه و اونجا نه تنها بازی رو save کنه بلکه upgrade هم کنه. بله حرف از upgrade شد. جای جای بازی پر شده از بطریهای حاوی GreenGel . با پیدا کردن مقداری کافی شما میتونید 3 قابلیت مختلف وی رو اپگرید کنید. هم چنین جست و جوی محیط بازی بی نتیجه هم نیست. علاوه بر پیدا کردن مهمات و green gel و note های داستانی شما میتونید برای مجسمه های حاوی کلیدهای مخفی جست و جو کنید تا بتونید با باز کردن صندقهای بیمارستان مهمات اضافه ای به دست بیارید ...
gameplay بازی به همین موارد خطم میشه...
محیطهای بازی همه گی به صورت خطی نیستن و پر شدن از اطاقهای قابل جست و جو و جالب برای دید و بازیدید D: محیط بازی به قدر با تنوع و زیبا طراحی شده که همیشه دلیلی برای گشتن محیط خواهد بود . بعضی محیطها تاریک هستن که سباستین میتون به لامپ خودش محیط رو روشن کنه اما این لامپ میتونه درده سر ساز هم باشه از جایی که دشمنها میتونن اون رو ببینی. در کنار دشمنهای مختلف و جالب بازی که در طوله بازی شما اونها رو میبینید ... مراحل مختلفه بازی نیز پر شده از boss fight های سخت و در گیر کننده که هرکدومشون میتونه challenge سخت و جالبی برای شما باشه.
در کنار اینا همه دشمنان بازی چه کند چه سریع از هوشه خوبی برخوردار هستن و خوشبختانه نبردها به اندازه کافی درگیر کننده هست.
در کنار همه اینها مکانیزمهای دیگری مثل سوزندانه دشمنان برای ا
در اخر نیز قسمتهای مختلفی از بازی پر شده از معماهای مختلف و گوناگون و طله های مرگ اور که تنوع بهتری رو به بازی اضافه میکنه . تعداده معماها در بازی خیلی زیاد نیست اما متنوع و جالب طراحی شدن و به شما فشار میارن تا محیط بازی رو با دقت بیشتر جست و جو کنید .
در کنار همه اینا و gameplay زیبا و چالش برانگیزه TEW میشه گفت TEW شاید چیزه نواورانه و تازه ای رو برای نشون دادن نداشته باشه و همه المنتهای gameplay رو قبلا در بازیهای مختلف دیدیم اما برعکسه خیلی از بازیا همه این المنتها به زیبایی و با بالانس فوق القعاده ای در کنار هم اومدن و در نهایت gameplay بازی رو بی نهایت لذت بخش و زیبا کردن ...

کلی :
در کل به نظره من TEW بازی بسیار خوبی هست و همون چیزی هست که همه طرفدارهاش منتظرش بودن .شاید بعضیا انتظارات بالاتری داشتن و یا بخشه تکنیکی بازی بعضی ها رو دلخور و دلسرد کرده بود و یا داستان بازی چیزی نیست که انتظارش رو داشتیم . اما دنیای بازی tew پر شده از محیطهای دیدنی و gameplay لذت بخش و چالش برانگیز و متنوع .
میزان به پایان رساندن بازی روی درجه سختی survival حدودا 18 الا 23 ساعت بسته به نحوه بازی کردن ( انتظار مرگهای زیاد هم داشته باشید)

امتیاز نهایی من :
8.8

+:
gameplay فوق القعاده زیبا و درگیر کننده - محیطهای دیدنی - اتمسفر سنگینه بازی - رویارویی و نبردها بسیار جالب از اب در اومده
-:
داستان گنگ بازی - شخصیت پردازی به نسبت ضعیف
 

Infected Area

کاربر سایت
May 24, 2010
3,619
نام
احمد
Middle-Earth: Shadow of Mordor

9/10

گرافیک 8
موسیقی 9
گیمپلی 10
داستان (+روایت) 7

خب اینم تموم شد واقعاً حرف نداشت. گرافیک عالی و نورپردازی و انیمیشن و اتمسفر و همه چی عالی کار شده
موسیقی شاهکار + صداگذاری خوب, داستان قشنگی داره اما روایتش جالب نیست
گیمپلی هم که قویترین قسمت بازیه حرف نداره سیستم nemesis دست کمی از انقلاب نداره
طراحی کاپیتان و وارچیف ها حرف نداشت, دنیای بازی تاریک و خطرناکه و هیچ جا در امان نیستین, AI هم خیلی خوب بود
یه سری باگ اذیت کننده موقع بالا رفتن از در و دیوار یا توی مبارزات برام پیش اومد اما خب در حدی نیستن که نمره کم کنم.
آخر بازی هم انتظارم فراتر از یه باس فایت QTE ـــی بود :d
در کل خسته نباشید به Monolith عزیز :d
 

kurosh900

کاربر سایت
Aug 10, 2014
225
نام
masoud
driveclub

با گیم پلی بازی حال کردم. گرافیک بازی هم از اون چیزی که تو تریلر ها بود ضعیفتره. آنلاین که نتونستنم فعلا بازی کنم.

8/10
 

« Lions Gate »

کاربر سایت
Aug 9, 2014
444
نام
سام
Alien:Isolation

تا اینجا واسه من بهترین بازی سال هست . تجربه یهsurvival-horror خاص و اصیل.
منم مثل خیلی از دوستان با دیدن نمره سایت های مثل IGN و Gamespot با همه امیدی که به بازی داشتم نا امید شده بودم این بازی به من نشون داد به هیچ عنوان نباید به نمره چند تا سایت خاص اکتفا کرد .
گرافیک :فقط میشه گفت شاهکاره.رالستیک ترین گرافیک و فضا سازی که تو عمرم دیدم . نورپردازی با روح و روان آدم بازی میکنه.
صداگذاری : به کوچک ترین و ریز ترین جزییات دقت شده . صدای محیط اطراف بهم خوردن تکه اهن پاره های سفینه و صدای پای alien که بالای سر شما در حال حرکته همه و همه به بهترین شکل انجام شده . به شخصه بعد از تجربه BF3 و Dead space تا حالا تو هیچ بازی انقدر تحد تاثیر صدا گزاری و موزیک قرار نگرفته بودم.


Sound : 10/10
Graphic :9.5/10
Gameplay :8.5/10
Story :6/10
Overall : 9/10
 
آخرین ویرایش:

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,999
نام
Mohammad
Middle-Earth: Shadow of Mordor:9.5/10
یه خورده گیم پلی بازی این اواخر تکراری میشد وگرنه بهش 10 میدادم.
گرافیک:9
گیم پلی:9.5
صدا:9.5
داستان:8

 

James Bond

کاربر سایت
Sep 22, 2010
2,317
نام
حسين
Alien:Isolation

تا اینجا واسه من بهترین بازی سال هست . تجربه یهsurvival-horror خاص و اصیل.
منم مثل خیلی از دوستان با دیدن نمره سایت های مثل IGN و Gamespot با همه امیدی که به بازی داشتم نا امید شده بودم این بازی به من نشون داد به هیچ عنوان نباید به نمره چند تا سایت خاص اکتفا کرد .
گرافیک :فقط میشه گفت شاهکاره.رالستیک ترین گرافیک و فضا سازی که تو عمرم دیدم . نورپردازی با روح و روان آدم بازی میکنه.
صداگذاری : به کوچک ترین و ریز ترین جزییات دقت شده . صدای محیط اطراف بهم خوردن تکه اهن پاره های سفینه و صدای پای alien که بالای سر شما در حال حرکته همه و همه به بهترین شکل انجام شده . به شخصه بعد از تجربه BF3 و Dead space تا حالا تو هیچ بازی انقدر تحد تاثیر صدا گزاری و موزیک قرار نگرفته بودم.


Sound : 10/10
Graphic :9.5/10
Gameplay :8.5/10
Story :6/10
Overall : 9/10
مرسی از توضیح . نظرم عوض شد بازی رو بریزم روی کامپیوتر برم ! چون میخوام GTA V بگیرم دیگه نمیتونم این رو اوریج بگیرم ، روی PC میرم :D
اورال 8.5 میشه هااا :D
 

ehsan_srk

کاربر سایت
Sep 23, 2007
4,097
نام
Ehsan
THE EVIL WITHIN
7/10

بازی اصلا بالانس نیست و بخش های مختلف بازی هم تو بخش مثبت قرار می گیرند هم بخش منفی

+ ترس تو بازی هست.ترس از پشت سر کرکتر.ترس از محیط بازی .ترس از قسمت جدید و ناشناخته ای که واردش میشیم.کلا ترس تو بازی هست(غیر بعضی از مراحل)-در قسمت گرافیک نکته مثبت اش نورپردازی خوب بازی و گرافیک هنری بازی بود-لول دیزاین بازی تو 2/3 مراحل بازی خیلی خوب بود.سعی شده بود تنوع دشمن ها و boss های بازی بالا باشه.اتمسفر و محیط بازی خوب ساخته شده بود و اکثر مراحل بازی در محیط های تاریک بود-گیم پلی بازی اکثرا خوب بود.تنوع اسلحه ها و boss های بازی و تله های بازی و غیره جزو قسمت های خوب بود-

- بقیه قسمت های گرافیکی بازی مشکل داشت مثل دیر لود شدن تکسچر ها و افت فریم تو بعضی صحنه ها و انیمشین های ضعیف جزو قسمت های منفی بازی بود.کاش بازی کلا رو کنسول های نسل جدید ساخته میشد تا با تمرکز فقط روی کنسول های جدید این مشکلات گرافیکی کمتر بشه-داستان بازی واقعا ضعف داشت.هم شخصیت پردازی بد بود و هم دیالوگ های خیلی خشک و خود داستان خیلی گنگ و نامفهوم بود.تو اواخر بازی 1 دفعه خیلی از داستان بازی مشخص شد اما باز هم خیلی از مسائل داستانی بازی خالی موند و در کل اشکال عمده ای داشت- 1/3 بقیه لول دیزاین اشکال داشت.بدترین شون اون مراحل بود که زامبی ها تیراندازی می کردند.تو تعریف زامبی مهم ترین قسمت اش نداشتن هوش و مغز هست.اون وقت ایم زامبی تک تیراندازی می کنه؟این خیلی قسمت بدی بود یا اون محله اتوبوس سواری بدترین مرحله بازی بود- مبارزه با boss آخر بازی خیلی بد طراحی شده بود


اما نکته آخر که از همه مهم تره و خارج از قسمت های مثبت و منفی هست
وقتی به بهترین آشپز دنیا بدترین مواد اولیه بدن یا به 1 آشپز بد بیان بهترین مواد اولیه بدن در 2 حالت غذا خوبی بدست نمیاد.وقتی بیان زیر دست مارتین اسکورسیزی تیم فیلم سازی اخراجی ها بدن یا به دهنمکی بهترین گروه فیلم سازی بدن بازم فیلم خوبی در 2 حالت بدست نمیاد
وقتی یکی از احمقانه ترین کار های تاریخ صنعت گیم کپکام انجام داد و استدیو شماره 4 یا همون کلاور بست و میکامی و کامیا از کپکام رفتند نه دیگه تیم سازنده RE رهبر خوبی داشت و نه اونها زیر دستان خوبی.باز PG ساخته شد و اعضا اونجا جمع شدن و بازی های خوبی در حال ساخت هستند اما میکامی اونجا هم نموند و خودش رفت استدیو ساخت و بازی اول شون یعنی TEW ساختن.تیمی که زیر دست اش بود ضعیف تر و بی تجربه تر از تیم های قبلی اش هست.وقتی یکی از اعضا میگه چندین سال هست تو این سبک بازی نساخته یا اون یکی جزو سازندگان سایلنت هیل بوده و تا بیاد با فکرش با میکامی RE تطبیق بده نباید انتظار داشت با تیم سازنده RE مقایسه بشه که چندین سال کارشون ساخت این سری بوده و در آخر شاهکاری مثل RE4 دادن که یکی از بهترین بازی های تاریخ هست(به نظر من بهترین شون)
وقتی اون تیم سازنده دقیقا میاد 1 کپی ضعیف از شماره 4 تو 5 انجام میده بازم میبینیم بازی امتیازات خوبی میگیره.پس یعنی هنوز اعجاز میکامی تو اعضا هست.اما اعجاز میکامی تو TEW کجا هست.دقیقا از اول بازی تا آخر بازی من اون چیز هایی میبینم که باید تو RE رعایت بشه البته با اون تیم اصلی RE
میکامی می خواد تو تمام قسمت ها بگه اگه من RE بسازم این جوری می ساختم(بیایید قسمت ها بد بزاریم کنار همون هایی که باعث شد امتیازات کم بشه).تو تمام قسمت ها بوی RE میاد.از اسم بازی که دقیقا همون هست.از قسمت سیو بازی که 1 جا بود که تو اون اتاق کوچک امنیت بود.دستگاه چاپ نیست این بار با دست خط خودت می نویسی. the box man چقدر خوب طراحی شده.boss های متنوع.تله ها خیلی خوب بود.آپگرید اسلحه ها و کلی قسمت دیگه که اعجاز میکامی در لول دیزاین و طراحی مراحل هست
آره بازی خیلی مشکل داره و میکامی هم مقصر هست.زامبی اسلحه بدست و آرپی جی زن و تک تیر انداز خیلی بد بود.گرافیک خیلی مشکل داره اونم از موتوری که خودش هم مشکلات خودش داره-داستان بازی خیلی بد بود.کلا میکامی تو این مورد ضعف داره و باید 1 نویسنده خوب کنارش حتما باشه.سری RE با اون پشتوانه قوی تو داستان نویسی و اون شخصیت های عالی مثل لیون و کریس و جیل و آلبرت تو قسمت 4 مقدار کمی ضعف داستانی بازی داشت.ونکوییش که کلا تعطیل بود.این هم همین طور.کلا داستان نویس خوب باید کنار میکامی باشه

بازی نمره اش از نظر من 7 هست اما من راضی ام.این سبک نباید از دست بره.میکامی باید بازی بسازه.کپکام باید RE بسازه(نه آشغالی مثل 6 )-دست کوجیما 100 ها بار درد نکنه که می خواد بیاد به این سبک و سایلنت هیل جوون تازه بده-DEAD SPACE شبیه شماره 1 و 2 ساخته بشه و کلی بازی دیگه.کلا اگه حساب کنیم بهترین سازندگان SURVIVAL HORROR ژاپنی هستند.نسل قبل با مشکلاتی که ساختار طراحی PS3 داشت استدیو های ژاپنی هم اکثرا مشکل داشتند و اون دوران درخشان PS2 و PS1 نداشتند.امیدوارم با درخشش PS4 سازندگان ژاپنی هم به قدرت قبل برگردند و هم چنین شاهد
SURVIVAL HORROR بهتری تو این نسل باشیم
 

grown_up_son

کاربر سایت
Jun 7, 2007
86
به ترتیب بازی هایی که انجام دادم:

last of us :8.5 مولتی افتضاحی داشت به نظرم زیاد حال نمیداد،گرافیک بازی با توجه بسته بودن محیط بازی زیاد جالب نبود فقط داستان خوبی داشت
fifa14:7 فیفا 100 ساله داره میاد هر سال هم افتضاح تر میشه:d بازی زیاد بدی نبود گرافیکش خوب بود نسبتآ ولی مشکل زیاد داره
metro:6.5 بازی خوبی بود ولی اعصاب خوردی زیاد داره به خاطر مبهم بودن کلآ چیز خاصی نداشت نه داستان زیاد خوب نه چیز دیگه
tomb:7 نظری ندارم ;)
rayman:8 بازی جالب و مفرح
MIDDLE EARTH:8.5 بازی بسیار عالی هستش ولی جا برای کار زیاد داره ایشالله نمره بالاتر میمونه واسه اساسین(از او جایی که کپی اساسینه که خوب هم هستش )
nba2k15:8.5 بازی بسیار عالی از همه نظر کلآ 2k کارش بیسته حرف نداره.
 
آخرین ویرایش:

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,798
نام
مراد حلیمی
The evil within
7/
10

نكات مثبت:
+گيم پلي شيرين و درگيركننده
+گرافيك هنري مورد قبول
+بيس داستاني خوب
+صداگذاري خوب

نكات منفي:
-گرافيك فني ضعيف(مخصوصا دير لود شدن تكسچرها و افت فريم)
-انيمشنهاي كاملا تاريخ گذشته و نسل 6 امي
-روايت داستان ضعيف
-صداپيشگي ضعيف
-شخصيت پردازي ضعيف و باور ناپذير بودن كاراكترها
-طراحي مراحل گاها نه چندان جالب (بسيار دور از نام ميكامي)

در كل اگر در اين سبك بازيهاي بيشتري بودن حتي حقش امتيازهاي كمتري هم بود ولي چون يكي دو بازي بيشتر در اين سبك نيس بازي پيشنهاد ميشه


.
 
آخرین ویرایش:

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
The Evil Within 7.8/10

1.5 نمره به خاطر اینکه باید 2 سال بعد از Resident Evil 4 عرضه میشد، نه الان. بازی خوب بود به جز چند مورد مثل ابهام داستانی و شخصیت ها و دیالوگ های ضعیف و انیمیشن و... که 0.7 هم واسه اون کم کردم که باید بیشتر کم میکردم ولی دلم نیومد :D
 
آخرین ویرایش:

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
15,095
نام
نـــــــویـــــــــد
Anomaly 2
7.5/10


+ گرافيك بازي پيشرفت داشته ، محيط ها كمي متنوع تر شدن ، تغييراتي كه توي Unit ها دادن خوب بوده ، قابليتMorph يا همون تغيير شكل !

- كوتاه بودن ! حذف Survival Mode كه واقعا بايد خسته نباشيد گفت بهشون , بالانس نبودن مراحل بازي

احتمالا هيچ كس با اين بازي آشنايي نداره! سبك اين بازي يه جورايي Tower Offence هست ! شما يه سري Troopميسازيد و مسيرشون رو تعيين ميكنيد و خودشون ميرن و Attack هم ميزنن ، قابليت آپگريد شدن هم دارن و همچنين تغيير شكل ! وظيفه شما تعيين مسير درست و استفاده ي به جا از Ability ها هستش مثل Health , Decoy , Aim , EMP !
بسيار بازي خوبيست كلا ! البته در كل نسخه ي اول سرگرم كننده تر بود
 

YAKUZA_2

کاربر سایت
Nov 3, 2008
1,387
The Last Of Us: Remastered:
بازی پیشرفت خوبی نسبت به نسخه PS3یش داشت مخصوصا 60 فریم.گمون نکنم بتونم به 30 دوباره برگردم=;باگی هم تقریبا مشاهده نشد بر عکس خیلی ها که گلایه مند بودن.
در مجموع از بازی راضی بودم ارزش خرید دوباره رو بدون هیچ شکی داشت

10/10
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر