امتياز اعضای بازي سنتر به عناوين XBOX 360

ArianUndead

Strike the shepherd, Sheep will scatter
کاربر سایت
Nov 6, 2009
2,512
نام
آریان
Batman Arkham City 10/10
من هنوز Skyrim رو بازی نکردم ولی تا اینجای کار بهترین بازی بود که امسال انجام دادم و یکی از بهترین تجربه های این نسلم.از نمره هم معلومه که هیچ اشکال خاصی توش مشاهده نکردم ولی خب دوتا ایراد کوچیک به بازی وارده یکی سطحی گذشتن از شخصیت Two face و دیگری آزاد نبودن Catwoman از ابتدا.
در حال حاضر هم درصدد 100% کردن بازی هستیم:D
 

adel3532

کاربر سایت
Mar 7, 2009
898
نام
عادل
Halo 9/10
به نظرم مقایسه ی این بازی با بازی هایی مثل COD کاملا اشتباهه . درسته هر دو FPS هستن اما جو و فضا و گیم پلی اینها زمین تا آسمون با هم فرق دارن . هیلو رو باید با بازی ای مثل مثلا استارکرافت اول شخص یا جنگ ستارگان اول شخص مقایسه کرد . جو این بازی واقعا منحصر به فرده و در هیچ بازی دیگه ای تکرار نشده . حتی اگه دقت کنین میبینین خیلی از بازی های امروزی از این عنوان الگو برداری کردن . نمونه ی بارزش همون صحنه های فرار با وسیله های نقلیه تو سری COD هست که ما اینو تو مرحله ی آخر هیلو میبینیم .بازی خیلی گیم پلی باحالی داره و واقعا هنوز هم بهترین هیلوی دورانه . فوق العاده رواه ولی چیزی که بیشتر از همه (حتی بیشتر از دیدن گرافیک نسخه ی اولیه) به آدم حس میده موسیقی بازی هستش که در یک کلمه شاهکاره ...
به همه ی دوستان پیشنهاد میکنم بازیش کنن. حتی اونهایی که با سری هیلو رابطه ی خوبی ندارن .
 

real madrid cf

کاربر سایت
Oct 28, 2011
196
نام
سعید
assassins creed:revelation=7/10 اصلا" از بازی کردنش لذت نبرم.
cod mw3=9/10
bf3=9/10
forza4=9.7/10 کاملترین بازی ماشینی که تا حالا انجام دادم همینه.
fifa12=8.5/10 یکم دفاع کردن توش سخته.
elder scrolls v:sky rim اینم هنوز بازی نکردم ولی معلومه که خیلی شاخه.
 

Black Operate

کاربر سایت
Nov 30, 2010
185
نام
خیام
BF3 : 9/10

خیلی زیاد پیشرفت کرده بود نسبت به bad company . هم گیم پلیش بهتر شده بود هم گرافیک و نور و طراحی مراحل .
تو تمام این سال هایی که بازی میکنیم اولین باره که اسمی از ایران و تهران تو یه بازی میبینیم ولی باز هم باید بی جمبه بازی در بیارن آقایون ! بابا COD 3 این همه شهر های بزرگ رو در غالب داستان و سناریو تو بازیش گنجونده کدوم یکی از اون کشورا اینطوری واکنش نشون دادن که اینجا دادن . یکی سناریو در غالب بازی بود دیگه این همه شلوغ بازی و بی جمبه بازی نداره که
 
  • Like
Reactions: Siavash_MH

Ajdar-002

کاربر سایت
Oct 22, 2010
667
AC:R 7.5/10

فقط دو ساعت اخری قشنگ بود.بقیش افتضاح.و باز هم پایانی پیچیده.حد اقل باید اخرش رو واضح تر نشون میدادن ناسلامتی اخرین قسمتی بود که اتزیو در اساسین بازی میکرد.

Halo CEA : 8/10

زیاد باش حال نکردم ولی ایده برگشتن به گرافیک 10 سال قبل خیلی جالب بود.با اینکه یه بازی دیگه این ایده رو از قبل استفاده کرده بود.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر