اسکوئر‌انیکس برخی از بازی‌های خود را لغو کرده و بیان می‌کند که برای توسعه‌ی بازی‌های آینده محتاط‌تر خواهد بود

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,683
نام
alireza
squreenix1.jpg

کمپانی اسکوئر انیکس برخی از بازی‌های معرفی نشده را لغو کرده و یا در مورد ساخت آنها تجدید نظر خواهد کرد، زیرا همچنان به استراتژی ارزیابی مجدد توسعه‌ی خود ادامه می‌دهد. طی جلسه ای که در 27 مارس برگزار شد، شرکت تصمیم گرفت که بر توسعه بازی‌های با کیفیت بالا تمرکز کند و منابع خود را برای توسعه‌ی بازیهایی انتخاب شده، تخصیص دهد.

طبق گزارش بلومبرگ، Square Enix تصمیم گرفت که برای بهبود کیفیت بازی های خود، یک بررسی اساسی در روند توسعه خود انجام دهد. این تصمیم پس از انتصاب Takashi Kiryu به عنوان رئیس جدید در سال گذشته، گرفته شد. Kiryu طی یک کنفرانس تلفنی در فوریه گفت: ما در حال بررسی از ابتدا هستیم که ساختار سازمانی چیست و بهترین راه برای عرضه‌ی محتوا چیست.

اسکوئر انیکس مشتاق است که با هدف افزایش کیفیت بازیها و کسب حاشیه سود بیشتر میزان توسعه‌ای را که به استودیوهای خارجی واگذار می‌کند کاهش دهد و همچنین می‌خواهد برای عناوین پرمخاطب‌تر خود بر روی توسعه داخلی تمرکز کند. به گفته تحلیلگرانی که با بلومبرگ صحبت کردند، روند توسعه جدید شامل یک مکانیسم بررسی جدید است که به شرکت اجازه می‌دهد تا در مورد کیفیت بازی در مراحل اولیه توسعه تصمیم‌گیری کند که توسعه‌ی بازی را ادامه دهند و یا بازی را لغو کنند.

اسکوئر انیکس می‌گوید که به دنبال این تجدید نظر در استراتزی خود، انتظار دارد که زیان‌های شرکت حدود 22.1 میلیارد ین (141 میلیون دلار) شود. این نشان می‌دهد که این شرکت، چندین پروژه را در این بازار پر‌چالش‌ لغو کرده و یا مجدداً مورد بررسی قرار خواهد داد.
 

Sysbother

کاربر سایت
Oct 16, 2015
144
در جریان تحقیقات رگلاتوری بریتانیا (CMA) ۲ ناشر اعلام کرده بودند که انحصاری چیز خوبی نیست و باعث خشم طرفداران میشه. هزینه پورت بر روی دیگر پلتفرم ها هم آنچنان بالا نیست که فاکتور تأثیر گذار باشه. اما از انحصاری از طریق پلتفرم خاصی به دنبال سهم بازار بیشتر در بازار های خاصی هستند.

اسکوىٔر انیکس باید بفهمه که صرفاً گفتن بالا بردن کیفیت آثار (حال استاندارد تعیین کننده این کیفیت از نظر آنها چه چیزی هست) در گزارشات مالی نتیجه اش نمیشه فروش بیشتر و درآمد بیشتر.

عرضه یک محصول در بازار های بیشتر یعنی مشتری بالفرض بیشتر و درآمد بیشتر.

چرا به کپ کام یا سگا نگاه نمی‌کنند ؟ بازار استیم فکر کنم مثال واضحی هست.
 
  • Like
Reactions: Cait Sith

Cait Sith

Dauntless Feline Hero
کاربر سایت
Jan 21, 2009
2,978
دنبال زیر بغل مار میگردن!!!
سر این ندونم کاریا خدا کنه ریمیک FF IX رو کنسل نکرده باشن فقط!!
کسی نیست بگه دلیلش روشنه! بازیهای AAA شرکت که سری فاینال فانتزین تمام انحصاری زمانین (اونم طولانی الان FF 16 معلوم نیست کی برای پی سی میاد) میخواد فروششون بالا هم باشه!
به خدا احمقن، یه نگاه به سگا بندازن یاد بگیرن! اونم فهمید پرسونا رو از انحصار دراورد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر