ارائه ی سیم کارت های اپراتور سوم همراه با باندل iPhone 4 !!

54M113

کاربر سایت
Dec 28, 2006
4,435
نام
علی
سیم کارت های اپراتور سوم از ۲۷اردیبهشت و به صورت باندل با گوشی iPhone4 و تبلت iPad2 در ۵کلانشهر کشور عرضه میشوند
taaminipad.png

ICTna.ir - سیم کارت های نسل۳ اپراتور سوم تلفن همراه کشور، از اواخر اردیبهشت۹۰ و به صورت باندل، به همراه گوشی هوشمند iPhone4 و رایانه لوحی iPad2 اپل در ۵ کلانشهر کشور عرضه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) بعد از ماهها کشمکش رسانه ای در خصوص تاخیر در زمان عرضه سیم کارت های نسل سوم (3G) در ایران، از تامین تلکام خبر می رسد که این اپراتور در نظر دارد همزمان با ۲۷ اردیبهشت ۹۰ و روز جهانی ارتباطات، عرضه سیم کارت های 3G خود را به همراه گوشی هوشمند iPhone4 و یا iPhone5 و رایانه لوحی iPad2 در ۵ شهر تهران، مشهد مقدس، شیراز، تبریز و اصفهان آغاز کند.

براساس این گزارش در ابتدا تامین تلکام تنها سیم کارت دائمی و به صورت باندل با iPhone و iPad عرضه خواهد کرد و فعلا برنامه ای برای عرضه سیم کارت بدون گوشی یا تبلت ندارد.
سیم کارت های عرضه شده روی تبلت های iPad از نوع Data Sim بوده و امکان برقراری مکالمه را نخواهند داشت.

این تبلت ها و اسمارت فون ها به صورت Sim lock عرضه خواهند شد و برخی از نرم افزارهای محلی و مذهبی به صورت پیش فرض روی این دستگاهها نصب خواهد بود.

ظاهرا تامین تلکام این تبلت ها و اسمارت فون ها را از طریق یکی از توزیع کنندگان اپل مستقر در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس تهیه کرده و بنا دارد خود خدمات پس از فروش و گارانتی آن را برعهده بگیرد.

براساس اخبار رسیده به خبرنگار ایستنا تامین تلکامی ها به موازات در حال مذاکره با دفاتر و نمایندگی های سامسونگ، ام اس ای، لنوو و دی لینک در ایران برای عرضه سیم کارت های 3G خود به همراه تبلت، نت بوک، نوت بوک و USB 3G مودم این شرکتها در بازار ایران هستند.

در دي‌ماه 87، تامين تله‌كام در كنسرسيومي مشترك با شركت اتصالات امارات برنده مزايده اپراتور سوم تلفم همراه ایران شده بود، اما بعد از گذشت يك سال و چند ماه و با انصراف یا حذف اتصالات نهايتا اين پروانه به طور كامل و در تاریخ چهارم اردیبهشت ۱۳۸۹ به اين شركت داخلي اعطا شد.
ارائه خدمات نوين مخابراتي و افزايش سطح پوشش خدمات ارتباطي در كشور و همچنين ارتقاء سطح خدمات دولت الكترونيك، از جمله مهمترين اهداف اين پروژه اعلام شده بود.
مبلغ این پروانه برای اپراتور، ‌401 میلیارد تومان و جمع مبلغ حق‌السهم سالیانه‌ای که باید به دولت پرداخت گردد نيز ‌6/23 درصد است. و حدود ‌16 هزار میلیارد تومان برای کشور در طول ‌15 سال درآمد دارد. طبق اين پروانه شرکت تامين تله‌كام مجاز خواهد بود شبكه ‌هاي نسل 2 و 3 تلفن همراه را در سرتاسر كشور ايجاد نموده و به ارائه خدمات به مشتركين خود بپردازد.

 

54M113

کاربر سایت
Dec 28, 2006
4,435
نام
علی
یه چیزی تو مایه های عمرا هست اونم اینکه سیم کارت ها رو جدا نمیدن فقط با این گوشی و تبلت میدنش جالبه ! فقط خواستم اطلاع رسانی کنم !
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
میشه غیر از منبعی که در خط اول ذکر شده منبع مطمئن تری بگید ؟!
درضمن یه قیمت هم با باندل iPad 2 و همچنین iPhone 4 ـشو ممنون میشم بدید .
 

54M113

کاربر سایت
Dec 28, 2006
4,435
نام
علی
همچین امکانی 100 البته پشتیبانی اپل میخواد که تحریمیم ! در کل دروغی بیش نیست این خبر از نظر من !
درضمن یه قیمت هم با باندل iPad 2 و همچنین iPhone 4 ـشو ممنون میشم بدید .
اگه همچین چیزی باشه که نیـــــــــــــست قیمتش خیلی ارزون میتونه باشه ! امیدوارم تا چند روز دیگه تکذیب بشه چون می خواستم iPad 2 بگیرم دیگه اینجوری بشه باید صبر کنم !
همین یه خط از خبر کافیه که دروغ بودنشو تضمین کنه :
این تبلت ها و اسمارت فون ها به صورت Sim lock عرضه خواهند شد
 
آخرین ویرایش:

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
همین یه خط از خبر کافیه که دروغ بودنشو تضمین کنه :
امکانش وجود داره ، اما باید از اپل یه محوز بگیره که فکر نکنم این امکان رو اپل به ایران و اپراتور ایرانی بده .
 
  • Like
Reactions: hosein me

ravi

کاربر سایت
Nov 20, 2008
2,794
خبر که به نظرم ایراد داره....
آخه کی میاد 1 میلیون به فرض مثال بده که سیم کارت اپراتور سوم رو داشته باشه حالا یکی شاید اصلا از اپل خوشش نیاد یا خودش مثلا گالاکسی داشته باشه....
کلا این کار به نظرم احمقانه است و خبر به احتمال زیاد دروغه....
 

Corrinne Yu

کاربر سایت
Aug 11, 2008
676
نام
Mahdi
من که فکر میکنم اگه همچین اتفاقی بیفته واسه اینه که بخوان کنترل بهتری روی مکالمات تصویری ملت داشته باشن از جمله تشخیص چهره و این حرفا
در اصل این خودش یه جور خر کردن ملته . مطمئن باشین این آیفون و آیپد ها دستکاری شده بدست مردم خواهد رسید و آینده نه چندان جالبی در انتظارمون باید باشه یا بقول دوستمون بریم Black Berry بگیریم یا همین آیفون ها رو نگه داریم . ( کلا هر بار که پیشرفتی تو این کشور شد ملت به غلط کردن افتادن و گفتن نخواستیم بخدا !! )
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر