اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

SΛDrA-HhH

Gold User
May 5, 2011
14,884
نام
شیخ صدرا
به نظرم حداقل بازى يه بخشايي فلش بك به گذشته بزنه با ماركوس از همه چى بهتره.
وقايع بين نسخه ٣ و ٤ (البته لوكاستى باقى نمونده بود ) يا قبل نسخه ١ ميتونن سوژه خوبى باشن.
يا هم اينكه كلا ريبوت كنن.

خلاصه ازين نسل جوان بكشن بيرون واقعا نچسبن :D
 

wave

کاربر سایت
Jun 27, 2007
787
گيرز بحث روش نيست تو گان پلي و گرافيك هميشه تاپ بوده و هست

ايراداتي هم كه داره نسخه ٤ و ٥ به جذابيت سه گانه نيست
دليل اصليشم كم رنگ شدن ماركوسه

بنظرم كركترها تو هايو باسترز بيشتر به فضاي گيرز ميخوردن
گیرز یه بازی مردونه‌س. جنس لطیف رو از بازی حذف کنن، خشونت رو به حد کمال برسونن. محیط‌های تاریک و درگیری‌های من‌-تو‌-من داشته باشه و تو اضطراب بیفته بازی خاص میشه.

سه نسخه‌ی اول با همین المان‌ها ادم رو درگیر می‌کرد، از اون به بعد رفتن دنبال رنگ امیزی و ادا بازی.



بازی خشن ووون این حرفا نمی‌ذاره. چهره‌ی خشن مارکوس و همون ۲ دقیقه‌ی intro نسخه‌ی اول بازی از سه نسخه‌ی اخر بازی خفن‌تر بود.
 

samiradin

کاربر سایت
Jan 26, 2012
1,996
نام
sami
گیرز یه بازی مردونه‌س. جنس لطیف رو از بازی حذف کنن، خشونت رو به حد کمال برسونن. محیط‌های تاریک و درگیری‌های من‌-تو‌-من داشته باشه و تو اضطراب بیفته بازی خاص میشه.

سه نسخه‌ی اول با همین المان‌ها ادم رو درگیر می‌کرد، از اون به بعد رفتن دنبال رنگ امیزی و ادا بازی.



بازی خشن ووون این حرفا نمی‌ذاره. چهره‌ی خشن مارکوس و همون ۲ دقیقه‌ی intro نسخه‌ی اول بازی از سه نسخه‌ی اخر بازی خفن‌تر بود.
حرف شما کاملا درسته و منم شدیدا تایید میکنم


ولی با توجه به شرایط روز دنیا و استودیو های بازی سازی پیش بینی میکنم در نسخه بعدی کنترل یک بانوی مستقل با چهره ای تو مایه های Zendaya و با گرایش ج*نسی به همه موجودات زنده خواهیم داشت
المان های rpg هم به زور تو بازی میگنجونن
 

wave

کاربر سایت
Jun 27, 2007
787
حرف شما کاملا درسته و منم شدیدا تایید میکنم


ولی با توجه به شرایط روز دنیا و استودیو های بازی سازی پیش بینی میکنم در نسخه بعدی کنترل یک بانوی مستقل با چهره ای تو مایه های Zendaya و با گرایش ج*نسی به همه موجودات زنده خواهیم داشت
المان های rpg هم به زور تو بازی میگنجونن
rpg مزخرف‌ترین‌ سبک برای من بود. الان‌همه بازی‌ها درگیرش شدن.

یه شوتر‌خفن سوم شخص مردونه بزن بهادری بسازن حال کنیم. این‌ مسخره بازیا چیه. اینقدر دارن زن‌و الجی بیتی سامسونگ رو‌تو همه چیز قاطی می‌کنن که گند زدن. روزی‌که اسپایدر من ووونی شد رو باید در تاریخ ثبت‌ کنن😁😁

اینا مارکوس رو‌ گعی نکنن، لازم‌ نکرده نسخه‌ی بعدی رو بسازن🤣
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,954
نام
محمد حسین
https://www.linkedin.com/in/kate-j-rayner/
کیت رینر هست مدیر فنی کوالیشن
Collaborate with engineering teams across Xbox, Microsoft Gaming, Gaming Devices, MSR, Cloud & AI, and Xbox Games Studios on technical issues and strategic planning.

Responsible for the growth and development of the engineering team at The Coalition, a 1st Party Xbox Games Studio.

Lead the Xbox Games Technology Group that is accountable for building innovative game-agnostic technologies across our Xbox Studios. This centralized team is designed to accelerate UE5 learnings across our Studios and to serve as a technical advisory group
از سال 2011 تو کوالیشن هست و مثل اینکه رهبری تیم تکنولوژی استودیوهای ایکس باکسم داره و وظیفه آموزش ue5 به سایر تیمای ایکس باکس هم به عهده دارن.
____________
جز کوردن هم همینو میگه

2024-04-08_4-53-09.jpg
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,777
نام
مراد حلیمی
گیرز یه بازی مردونه‌س. جنس لطیف رو از بازی حذف کنن، خشونت رو به حد کمال برسونن. محیط‌های تاریک و درگیری‌های من‌-تو‌-من داشته باشه و تو اضطراب بیفته بازی خاص میشه.

سه نسخه‌ی اول با همین المان‌ها ادم رو درگیر می‌کرد، از اون به بعد رفتن دنبال رنگ امیزی و ادا بازی.


بازی خشن ووون این حرفا نمی‌ذاره. چهره‌ی خشن مارکوس و همون ۲ دقیقه‌ی intro نسخه‌ی اول بازی از سه نسخه‌ی اخر بازی خفن‌تر بود.
اینا درسته ها ولی فقط اینا نیست
گان پلی بازی بروزرسانی میخواد....مولتی پلیر بازی هم به طبع اون.
گان پلی 4 و 5 عملا ادامه همون گان پلی شماره 3 هست....تقریبا با همون مکانیزم و همون انیمیشنا
ترس از تغییر دادن گان پلی دارن چون میگن طرفدارا مخصوصا تو مولتی پلیر ناراحت میشن ولی بنظرم این تغییرات لازمه و باید بروزتر و روونتر بشه - ولی یه تیم متفکر قوی کم دارن برای این تغییرات و این مشهوده

من مولتی پلیر هر شماره رو صدها ساعت بازی کردم و مولتی 5 واقعا خیلی خیلی جای بروزشدن و بهبود داشت

.
 

prop

کاربر سایت
Jan 10, 2021
588
عالی دوستان ممنونم که برای درک بهتر جنبه های مختلف موضوع بحث کمک میکنید.
در کنار گرز ۶ اگه مارکوس فینیکس کالکشن داشته باشیم فوق العاده میشه.
گیرز تاکتیکز هم حتما باید ادامه پیدا کنه. بازی خیلی خوبی بود.

آلن ریچسن جدیدا تو مصاحبه گفته که دوست داره نقش بتمن رو بازی کنه.
ولی قبل بتمن مایکروسافت باید ایشون رو چندسالی اجاره کنه
نقش جیمز فینیکس، بلازکو و دووم گای😁 تمام و کمال برازنده ایشون هست.
1000065267.jpg
1000065265.png
 

Tatsumaru

Searching For Light
Gold User
Mar 31, 2013
965
نام
Ahmad
در یک ایمیل داخلی از طرف خانم "سارا باند" مدیر بخش ایکس باکس،ذکر شده که مایکروسافت با حداکثر سرعت به سمت کنسول نسل بعدی حرکت میکنه.
این ایمیل توسط EXCLUSIVE: Xbox President Sarah Bond has set up a new team dedicated to game preservation and forward compatibility به دست اومده وتایید شده که متعلق به مایکروسافت هست.
ایشون با ذکر مجدد آنچه که در ماه فوریه بیان کرده بود،گفته:
"ما با تمرکز بر ارائه بیشترین جهش تکنولوژیکی در یک نسل با حداکثر سرعت به سمت سخت افزار نسل بعدی حرکت میکنیم ."

با اولویت قرار گرفتن کنسول نسل بعدی در برنامه مایکروسافت،ممکنه حتی زودتر از 2028 شاهد عرضه ش باشیم.
 

wave

کاربر سایت
Jun 27, 2007
787
امیدوارم یه کنسول پریمیوم بدن. ۸۰۰-۱۰۰۰ دلار‌. از کم اوردن کنسول‌های جدید تو اوایل نسل خسته شدم😁


استودیو‌های بازی سازی یک گستره قوی از سخت‌افزار داشته باشن، بتونن تلاششون رو بکنن بهترین خروجی مطلوب 4k و 60 FPS رو راحت اجرا کنن‌. تلاش سازنده درگیر ساخت بازی باشه بجای بالانس کردن فریم و رزولوشن و رفلکشن‌.
 

Tatsumaru

Searching For Light
Gold User
Mar 31, 2013
965
نام
Ahmad
امیدوارم یه کنسول پریمیوم بدن. ۸۰۰-۱۰۰۰ دلار‌. از کم اوردن کنسول‌های جدید تو اوایل نسل خسته شدم😁


استودیو‌های بازی سازی یک گستره قوی از سخت‌افزار داشته باشن، بتونن تلاششون رو بکنن بهترین خروجی مطلوب 4k و 60 FPS رو راحت اجرا کنن‌. تلاش سازنده درگیر ساخت بازی باشه بجای بالانس کردن فریم و رزولوشن و رفلکشن‌.
1000 دلار که تقریبا غیر ممکنه و یه جورایی نقض غرض میشه.چون ارزان بودن،بخشی از تعریف و ماهیت کنسوله.در ضمن باید به فکر فروش و رقبا هم باشن.
ولی من هم مثل شما دلم میخواد مثلا 100 دلار بیشتر بدم و راحتی و امکانات بیشتری داشته باشم در آینده.
 

wave

کاربر سایت
Jun 27, 2007
787
1000 دلار که تقریبا غیر ممکنه و یه جورایی نقض غرض میشه.چون ارزان بودن،بخشی از تعریف و ماهیت کنسوله.در ضمن باید به فکر فروش و رقبا هم باشن.
ولی من هم مثل شما دلم میخواد مثلا 100 دلار بیشتر بدم و راحتی و امکانات بیشتری داشته باشم در آینده.
بجای سری اس یه کنسول بده برای رقابت با PS و این‌مسخره بازیا، یه هزار دلاری هم بده واس لذت بردن ما😁
 

Big Band

کاربر سایت
Jul 25, 2012
2,574
به نظر من کنسول ها از نظر سخت افزاری اصلا باید پسرفت بکنن :D سونی دو نسله داره از یوبی سافت کپی میکنه و TLOU رو با اسکین های مختلف میکنه تو پاچه ملت و مایکروسافتم که کلا هیچی بعد نینتندو که کنسولش از آیفون ضعیف تره از جفتشون جلو زده. باید ray tracing و upscaling و گرافیک photorealistic رزولوشن 4k و فلان و بهمان رو از سازنده های الان بگیریم ببینیم چند مرده حلاجن :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر