اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
درود،

همونطور که از اسم تاپیک پیداست این تاپیک ایجاد شده تا تمامی اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها روی پلتفرم های مختلف در اینجا قرار بگیره تا کنترل بخش اخبار هم برای مدیریت راحت بشه هم یه مرجع متمرکز برای کاربران داشته باشیم؛ تا روزانه شاهد ده ها تاپیک مختلف برای هر عنوانی که قراره منتشر بشه نباشیم.

موفق باشیم. :rose:

قوانین تاپیک:


  • تاپیک در مورد اطلاع رسانی از نحوه کیفیت اجرایی بازی های مختلف در پلتفرم های مختلف است؛ پس، از قرار دادن اخبار نامربوط خودداری کنید.
  • مقایسه مستقیم سخت افزارهای کنسول ها، و همچنین مقایسه نخ نمای کنسول ها و PC، (خارج از اخبار بند اول) در این تاپیک ممنوع است.
  • قرار دادن مقایسات مختلف از سایت GamingBolt ممنوع است و سعی کنید بیشتر بر مرجع مطمئنی مثل Digital Foundry تکیه کنید.
  • اخبار در مورد قدرت و کارایی کنسول های مختلف رو در این تاپیک ارسال نکنید. برای مثال، مثلا سازنده X گفته هنوز 60% از قدرت کنسول Y مورد استفاده قرار گرفته است؛ یا فلان کنسول فلان % قویتر است.
  • مقایسه بازی های انحصاری کنسول ها با یکدیگر ممنوع است.
  • در صورت عمل نکردن به قوانین ذکر شده، دسترسی فرد خاطی بدون تذکر قبلی به مدت مورد نیاز، از فروم قطع خواهد شد. اگر کسی پست های چنین افرادی را نقل قول کند نیز اخطاری در همین راستا دریافت خواهد کرد. پس از تنش در تاپیک دوری کنید و با دکمه گزارش، تخلف را به ناظمین و مدیران گزارش دهید.
  • خواهشن بحث های سخت افزاری PC و مقایسه انواع بنچمارک های کارت های گرافیکی و افزایش راندومان و DX و ... رو به این تاپیک نیارید و در صورت امکان در بخش سخت افزار ادامه بدید.
  • قوانین با توجه به شرایط و زمان، ممکن است اضافه شوند، پس هراز چندگاهی آن ها را مرور کنید.

اگر قصد ارسال خبری را دارید، حتما باید خلاصه ای از متن ترجمه شود، تا برای همگان قابل استفاده باشد.
 
آخرین ویرایش:

Nima

مدیر انجمن
Feb 25, 2007
8,053
نام
نیما
EuroGamer هم نسبت به قضیه AF واکنش نشون داده و گفته که دلیلش رو نمیدونن !

Anisotropic ******ing is bandwidth intensive - and that's a precious commodity on both PS4 and Xbox One, but assuming the textures aren't being kept in ESRAM, the Sony console has more bandwidth than its Microsoft counterpart and should be able to handle the job just as well, if not better
 

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
Apr 5, 2009
5,954
نام
رضـا
اونایی که the order رو بازی کردن وضعیت AF تو اون بازی چطوره؟
bpAxM.png

پ.ن: مشکل AF توی نسخه PS4ـه Dying Light با آخرین Patch کاملاً برطرف شده:





مورد هرچی هست با Patch قابل حله و ربطی به Performance نداره .
 
آخرین ویرایش:

Yagami

کاربر سایت
Mar 27, 2014
207
OK ه هیچ مشکلی نداره .
همچین اوکی اوکیم نیست
df:
1920x-1


This remarkably detailed scene is marred ever so slightly by limited texture ******ing. Even from this angle, the floor becomes quite blurry just a short distance from the player. Strong specular serves to accentuate this artefact.

1920x-1


Another example of poor texture ******ing. This is a particularly extreme example that does not normally rear its head during gameplay but proves distracting nonetheless.

Tech Analysis: The Order: 1886 • Eurogamer.net
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,995
نام
ehsan
تو مقاله Df اشاره شده که با توجه به اینکه eSRAM برای تکسچرها استفاده نمیشه ( با توجه به کوچک بودن سایزش و بزرگ بودن حجم تکسچرها عملا قابل استفاده نیست) PS4 مسلما پهنای باند وسیعتری برای تکسچرها داره و این قضیه AF براشون قابل فهم نیست. با چند جایی ( اسم نبردن کجا ولی احتمالا سازنده بازی) مکانبه کردن و علت رو جویا شدن و منتظر هستن ببینن علت چیه
امیدوارم بلاخره خود سونی یا Ninja Theory توضیح بدن ببینیم علت این مسئله چیه
 

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
Apr 5, 2009
5,954
نام
رضـا
چندتا عکس دیگه قبل و بعد از آخرین پچ Dying Light:







16xAF پیاده شده و کسایی که بازی کردن گفتن پرفورمنس هم هیچ تغییری نکرده و مثل قبل ـه بعد از این آپدیت .

واضحه مشکل مربوط به SDK هست .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر