آخرین اخبار شرکت اپل

Noirique

کاربر سایت
Jan 17, 2009
3,179
نام
امیرحسین
کسی میتونه این جملات رو درمورد Siri برای من ترجمه کنه ؟

Siri doesn't work too well for people outside the US

Siri still a beta, location services not enabled outside US
 
آخرین ویرایش:

r.t.1.n

کاربر سایت
Dec 4, 2008
2,938
نام
آرتین
Siri doesn't work too well for people outside the US

Siri still a beta, location services not enabled outside US
Siri واسه مردم خارج از آمریکا خیلی خوب کار نمیکنه
siri هنوز نسخه بتا . location service(نمدونم چیه) خارج از آمریکا فعال نشده.
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
اپل در حال آزمایش Siri بر روی ایفون ۴ و دیگر دستگاه ها میباشد .

اپل در حال آزمایش Siri بر روی ایفون ۴ و دیگر دستگاه ها میباشد .


به گزارش JailbreakNation اپل در حال تست آزمایشاتی برای قرار دادن Siri روی ایفون 4 میباشد .

امروز در منابع خبری مرتبط با اپل, اطلاعات جدیدی و جالبی منتشر شده است . همان طور که از عنوان پیداست اپل تست های خود را برای قرار دادن سرویس Siri روی ایفون 4 شروع کرده است .اما احتمال اینکه برای دیگر دستگاه ها نیز این قابلیت قرار داده شود زیاد است .
AppAdvice نیز این خبر را تایید میکند و میگوید قابل تامل میباشد .
این وبسایت ادامه داده است که اپل در مراحل پایانی از آزمایشات میباشد و برای جلوگیری از لو رفتن این تست ها , این قابلیتها را پس از اعمال ازمایشات از ایفون آنها برداشته است .

دیگر منابع نیز ادعا دارند امکان اینکه این سرویس برای iPod Touch ها نیز عرضه شود زیاد است , اما میکروفن ایپاد 4 بسیار ضعیف است و مشکل ساز خواهد بود .


62101-500.png


Daniyal.ir
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
اخراج مدیر حراست اپل

رییس حراست اپل از کار برکنار شد. پس از گزارشهای دو ماه قبل مبنی بر گم شدن گوشی پروتوتایپ آیفون که برای دومین بار طی دو سال گذشته اتفاق افتاد به نظر می رسد که اپل تصمیم به تغییر رییس حراست خود گرفته است.

جان تریالت که قبلا افسر اف بی آی بوده پس از ناپدید شدن گوشی آزمایشی اپل که گفته می‌شود نسخه‌ای از ایفون ۵ این شرکت بوده اخراج شده بود.

گفته میشود که یکی از کارمندان اپل این گوشی را در یک رستوران در سانفرانسیسکو جا گذاشته بود.


موبایلستان-farshidn900
 

Attachments

  • Nook_NYC_Nov7_NookTablet_610x407.jpg
    Nook_NYC_Nov7_NookTablet_610x407.jpg
    13.6 KB · مشاهده: 25
  • nookfire_narenji.jpg
    nookfire_narenji.jpg
    36.7 KB · مشاهده: 26

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
سایت اپل فروش مدل unlocked آیفون جدید را در فروشگاه ویژه آمریکا شروع کرد.

به گزارش نارنجی نسخه ۱۶ گیگابایتی را با قیمت ۶۴۹ و مدل ۳۲ با قیمت ۷۴۰ و مدل ۶۴ گیگابایتی ۸۴۹ دلار به فروش می رسد.
مدل آنلاک از شبکه جی اس ام در کشورهای مختلف دنیا پشتیبانی می کند و بنابراین می توان این مدل را در ایران هم استفاده کرد.
 

Zelda

کاربر سایت
Sep 25, 2005
375
نام
علی
با عرض سلام خدمت تمامی دوستان عزیز .. ببخشید یه مدت پیدام نبود یکمکی با دانشگاه و درس مشغول بودیم ..

اتفاقات جالبی تو این مدت اخیر در دنیای تکنلوژی افتاده که خیلی قابل تامل هستند ..




مایکروسافت داره تمام سعیش رو روی Windows Phone 7.5 (Mango ) میکنه که انصافا سیستم عامل بسیار خوبیه و من بیشتر از آندروید ازین سیستم عامل خوشم اومد. باید منتظر غول ۴.۷ اینچی اچ تی سی تحت عنوان HTC Titan باشیم و ببینیم چه اتفاقی میافته .


c694a_htc-titan-mango-550.jpg




Galaxy Nexus معرفی شد .. Ice Cream Sandwich نسخه جدید Android نیز معرفی شد


Galaxy-Nexus2.jpg




HTC یک گوشی 720p با دقت پیکسل 342 ppi معرفی کرد !!! HTC Rezound البته فعلا فقط CDMA میباشد

htc-rezound.jpg




Kindle Fire تبلت فوق العاده Amazon در صدد عرضه میباشد و میتونه رقیب خیلی سرسختی برای Apple باشد ! این تبلت ۷ اینچی که با قیمت فوق العاده ۱۹۹ دلار ! قراره عرضه بشه واقعا کار رو برای رقیبان ( به غیر از اپل ) خیلی مشکل میکنه .


kindle-fire.png





iPhone 4S همراه با مشکلات باتری ! اپل مجبور شد برای حل این مشکل دیروز آپدیتی تحت عنوان 5.0.1 عرضه کند تا کمی بتواند مشکلات عمر کم باتری با iOS5 را کم کند (‌توجه کنید که مشکل از گوشی نیست و از سیستم عامله ) که پس از آپدیت حتی بر روی iPhone 4 میتونید فرق رو کاملا حس کنید





iphone_battery.jpeg



همانطور که پیداست سال ۲۰۱۲ بهترین سال برای گوشی های هوشمند میباشد باید منتظر ماند و دید




پ.ن: راستی مهمترین خبر هم من بالاخره زیر بار رفتم و ۱ هفته Galaxy S2 دست گرفتم و تست کردم :))
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
فارنت:
صبح امروز خبر عرضه اولین به‌روزرسانی برای سیستم عامل iOS5 را منتشر کردیم و ساعتی نگذشته بود که اولین جیلبریک برای iOS5.0.1 منتشر شد.
در همان مطلب اعلام کردیم که اپل یکی از اهداف اصلی عرضه این به‌روز رسانی را رفع مشکل باطری کاربران آیفون اعلام کرده است. اما آیا این مشکل برطرف شده است؟ صبح امروز ما نیز صحت رفع این مشکل را تنها به تایید کاربران منوط دانسته بودیم. حالا تعدادی از همین کاربران که قابل توجه هستند با وجود نصب نسخه به‌روز رسان عرضه شده، همچنان از مشکل کم شدن شارژ گوشی خود شکایت دارند.

این مشکل تا آنجا ادامه پیدا کرده که برخی وب‌سایت‌های اینترنتی از جمله گیزمودو به این بحران آیفون لقب باطری‌گیت (iPhone Batterygate) را داده‌اند.
تعدادی از این کاربران در فروم‌های پشتیبانی شرکت اپل دوباره اعلام کرده‌اند که باز هم با مشکل روبرو هستند که در ادامه به برخی از این پیام‌ها اشاره می‌کنیم:
به‌روز رسانی جدید کلاْ نتوانسته کمکی بکند. من تنها مرورگر سافاری را باز کرده‌ام و تنها با باز کردن این مرورگر ۲ درصد از شارژ باطری من کم شده است.
من هم یک و نیم ساعت پیش آیفون خود را به‌روز کردم . در همین یک و نیم ساعت ۲۰ درصد از شارژ باطری من بدون هیچ‌گونه استفاده‌ای کم شده است.
به نظر می‌رسد اپل در اولین به‌روز رسانی خود برای سیستم عامل iOS5 باید دوباره تجدیدنظر کرده و به‌روزرسانی دیگری را عرضه کند تا شاید بتواند یکی از برتری‌های اصلی سیستم عامل iOS نسبت به اندروید یعنی طول عمر باطری بیشتر را حفظ کند و کاربران آیفون بتوانند در برابر اندرویدی‌ها حرفی برای گفتن داشته باشند! باید دید اپل در اولین بحران پس از استیو جابز چه خواهد کرد! نظر شما چیست؟


جالب اینجاس که در معرفی آیفون 4S روی قدرت باتری خیلی مانور دادند و گفتند که مهندسان ما بسیار تلاش کردند که میزان شارژدهی را افزایش دهند و موفق هم شدند!!!!!
ag.gif
 

forza juve

کاربر سایت
Oct 19, 2010
318
نام
آرش
البته مشکل کاملا نرم افزاری بوده و مربوط به ios5 هست . مطمئنا کمی که بگذره ios5 هم به ثبات کامل میرسه و کمبودهای احتمالیش برطرف میشه ;)
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
اپل در حال کار کردن روی دو نسخه ی از آی او اس است

به گزارش سایت المانی macerkopf ، اپل در حال کار کردن روی دو نسخه ی جدید برای آی او اس است. اولی، ۵.۰.۲ است و مشکلات باتری، سیگنال و اس ام اس آیفون و آیپد را حل خواهد کرد، دومی نیز ۵.۱ است که قرار است توانایی های جدیدی برای سیری بیاورد. همچنین، با این آپدیت شما میتوانید به سیری دستوراتی مانند روشن کردن وایفای، بلوتوث یا…. بدهید یا بگویید عکس بگیرد و….
آی او اس ۵.۰.۲ تا اواخر هفته ی آینده و آی او اس ۵.۱ تا آخر ماه انتشار خواهند شد.

myappleir
============================================

به گزارش وبلاگ Macerkopf.de ، اپل در حال کار کردن بروی نسخه جدید ios است که در هفته اینده انرا عرضه خواهد داد . این در حالی است که به گقته خوده اپل مشکل باتری در iOS 5.0.1 رفع شده است . ولی همچنان کابران از مصرف زیاد باتری در iOS 5.0.1 خبر می دهند . در این اپدیت جدید کشور های جدید به سیری اضافه خواهند شد

20070.jpg


 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
اولین آیفون منتاژ شده توسط برزیل منتشر شد.

همانطور که می دانیم، در چند ماه گذشته شاهد خبرهایی از عرضه آیفون 4 ,8GB در کارخانه Foxconn بوده ایم. اما امروز یک آیفون مشاهده شده که در پشت “Designed by Apple in California, Made in Brazil” حک شده بود که اکنون در دست مشتریان است, البته این نوشته ها به زبان پرتغالی می باشد. اکنون کارخانه Foxconn در در دوم دسامبر ساخت آیفون 4 , 8GB را آغاز می کند و به صورت عمده نیز عرضه می شود.
 

Attachments

  • 4a0a563e54fc0dc827f0b0790f192045cached.jpg
    4a0a563e54fc0dc827f0b0790f192045cached.jpg
    23.1 KB · مشاهده: 23
  • 143347e78f02006a250abfc748d67ba1cached.jpg
    143347e78f02006a250abfc748d67ba1cached.jpg
    48.4 KB · مشاهده: 32

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
کنترل اتومبیل از طریق سیری!
به تازگی طی گزارشی در رابطه با کرک شدن پروتوکول امنیتی سیری ارائه شد . با کرک شدن این پروتوکول، هر برنامه نویسی میتواند با استفاده از ابزارهای ساخته شده توسط این گروه، به سیری توانایی هایی ببخشد. برای مثال، هفته ی پیش یک نفر توانست با آن، ترموستات خود را کنترل کند به طوری که او با درست کردن یک سرور جایگزین برای سرور اصلی سیری روی شبکه ی محلی خود، این دستورات را قابل اجرا کرد.
این موضوع فقط توانایی های بی نهایت سیری را نشان میدهد که میتواند با یک برنامه نویسی ساده، کارهای فوقالعاده ای را انجام دهد. و اما در پی این اتفاق، این هفته فردی دیگر، با همان سرور حایگزین در شبکه ی محلی خود، به سیری توانایی کنترل اتومبیل خود را داده است. سیری، میتواند از طریق سرور محلی جایگزین، به کیت رادیویی روشن و خاموش کردن اتومبیل وصل شود و این، از طریق سروری است که ماهها پیش روی شبکه ی محلی این فرد نصب شده بود تا او بتواند از طریق یک نرم افزار روی آیفون، آیپد یا هر دستگاهی که روی شبکه باشد، اتومبیل خود را کنترل کند و الان نیز او موفق به استفاده از سیری برای این کار شده است.
سیری، همچنان در مرحله ی آزمایشی است و با پیشرفت آن، باید دید چه کارهای بی نهایتی میتواند انجام دهد.

myappleir
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
با گوشی آیفون خود برای دیگران نوشابه باز کنید !!!

احتمالاً با اصطلاح نوشابه باز کردن به معنای عام آن آشنا باشید-نوشابه باز کردن معمولاً در مواقعی به کار می‌رود که فردی از فرد دیگر شروع به تعریف و تمجید می‌کند- اما آیا دوست دارید با گوشی آیفون ۴ یا ۴ اس خود برای دوستانتان نوشابه باز کنید؟این مورد را با اصطلاح نوشابه باز کردن برای دیگران اشتباه نگیرید لطفاً .منظور من باز کردن نوشابه به معنای اخص آن بود یعنی از آیفون خود به عنوان یک نوشابه باز کن استفاده کنید.

opena-iphone-4-case-opener1.jpeg

قصد اهانت به ساحت مقدس گوشی اتان را نداشتم فقط خواستم کیس محافظ آیفون را معرفی کنم که علاوه بر محافظت از گوشی iphone خود می‌تواند در نقش یک نوشابه باز کن هم ایفای نقش کند تا همیشه همراهتان باشد و شما را در سفرها و میهمانی‌ها از همراه داشتن یک نوشابه باز کن بی نیاز سازد. Opena کیس محافظی است که بعد کاربردی‌تری به گوشی آیفون خواهد داد و با هزینه ۴۰ دلاری دو کار را همزمان به انجام می‌رساند. گویا برخی شرکت‌های سازنده لوازم جانبی گوشی همراه به محبوبیت آیفون به خوبی واقفند و از آن به نفع خود استفاده می‌کنند تا محصول خود را عرضه و به فروش رسانند. Opena با توجه به دو رنگ سیاه و سفید آیفون در این دو رنگ عرضه شده و مخصوص دو مدل آیفون ۴ و آیفون ۴s می‌باشد





منبع:آی تی بلاگ
 

wolverin

کاربر سایت
Jun 17, 2009
1,201
نام
اشکان
احتمالاً با اصطلاح نوشابه باز کردن به معنای عام آن آشنا باشید-نوشابه باز کردن معمولاً در مواقعی به کار می‌رود که فردی از فرد دیگر شروع به تعریف و تمجید می‌کند- اما آیا دوست دارید با گوشی آیفون ۴ یا ۴ اس خود برای دوستانتان نوشابه باز کنید؟این مورد را با اصطلاح نوشابه باز کردن برای دیگران اشتباه نگیرید لطفاً .منظور من باز کردن نوشابه به معنای اخص آن بود یعنی از آیفون خود به عنوان یک نوشابه باز کن استفاده کنید.

opena-iphone-4-case-opener1.jpeg

قصد اهانت به ساحت مقدس گوشی اتان را نداشتم فقط خواستم کیس محافظ آیفون را معرفی کنم که علاوه بر محافظت از گوشی iphone خود می‌تواند در نقش یک نوشابه باز کن هم ایفای نقش کند تا همیشه همراهتان باشد و شما را در سفرها و میهمانی‌ها از همراه داشتن یک نوشابه باز کن بی نیاز سازد. Opena کیس محافظی است که بعد کاربردی‌تری به گوشی آیفون خواهد داد و با هزینه ۴۰ دلاری دو کار را همزمان به انجام می‌رساند. گویا برخی شرکت‌های سازنده لوازم جانبی گوشی همراه به محبوبیت آیفون به خوبی واقفند و از آن به نفع خود استفاده می‌کنند تا محصول خود را عرضه و به فروش رسانند. Opena با توجه به دو رنگ سیاه و سفید آیفون در این دو رنگ عرضه شده و مخصوص دو مدل آیفون ۴ و آیفون ۴s می‌باشد





منبع:آی تی بلاگ
اتفاقا میخواستم بگم توهینه دیگه خودت گفتی :d
علی جان از اخبارت ممنون . خوشحالم که دولاره تاپیکو راه انداختی >:d<
 
  • Like
Reactions: A-L-I

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
تست Windows Phone 7.5 روی iOS یا Android خودتون

تست Windows Phone 7.5 روی iOS یا Android خودتون


ماکروسافت راهی رو ساخته که کاربران iOS یا اندرود نیز بتوانند Windows Phone را روی دوایس های خودشون تست کنند.
برای اینکار با سافاری یا Browser دیوایس خودتان به ادرس http://aka.ms/wpdemo بروید ; متیونید از یکسری قابلیت های ساده Windows Phone 7.5 استفاده کنید


چند ScreenShot که از Windows Phone 7.5 با سافاری از روی iPhone گرفته شده :

64076.png
64077.png


64078.png

64079.png


64081.png
64083.png
دانیال
iClarifield
 
  • Like
Reactions: Ayuna

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر