ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
راهنمايی، ترفندها و مشكلات بازیها
شبیه سازها
Xenia | Xbox 360 Emulator
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="FableBW" data-source="post: 4491485" data-attributes="member: 126799"><p>نمیشه گفت که مایکروسافت "دقیقا" از تمامی apiهای به کار گرفته شده در رایانه های شخصی برای x360 استفاده کرده. این یک نکته. نکته دوم این هست که تنها ابزار در دسترس برنامه نویس ها فقط یک سری کد کامپایل شده است. یعنی هیچ SDK ای از Direct3D بر روی x360 موجود نیست و documentation ای هم وجود نداره. اگر که وجود می داشت بدون شک چند بار RDR رو افراد با این شبیه ساز میرفتن چون در اون صورت آداپته کردن اون سورس کد ها کار سختی نیست.</p><p>شبیه ساز rpcs3 از نظر پرزنت کردن خیلی نسبت به xenia بهتر بوده. بیشتر ازش قدمت داره، فروم و مکان های پشتیبانی زیادی داره. پروژۀ xenia توسط یک یک کاربر ساخته شد و بعدا اون کاربر و تیمش توسعه شبیه ساز رو ادامه ندادند تا اینکه کاربری به اسم Triangle که دستی بر روی شیدر نویسی و... داره اومده و شبیه ساز رو داره پیش میبره. و کاری هم که میکنه بسیار سخته. توی توئیت هاش میشه دید که داره انواع مختلفی از شیدر ها و ترفند ها رو برای راه انداختن شبیه ساز استفاده میکنه. بحث سختی فقط به پیچیده بودن نیست، محدودیت منابع هم هست.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FableBW, post: 4491485, member: 126799"] نمیشه گفت که مایکروسافت "دقیقا" از تمامی apiهای به کار گرفته شده در رایانه های شخصی برای x360 استفاده کرده. این یک نکته. نکته دوم این هست که تنها ابزار در دسترس برنامه نویس ها فقط یک سری کد کامپایل شده است. یعنی هیچ SDK ای از Direct3D بر روی x360 موجود نیست و documentation ای هم وجود نداره. اگر که وجود می داشت بدون شک چند بار RDR رو افراد با این شبیه ساز میرفتن چون در اون صورت آداپته کردن اون سورس کد ها کار سختی نیست. شبیه ساز rpcs3 از نظر پرزنت کردن خیلی نسبت به xenia بهتر بوده. بیشتر ازش قدمت داره، فروم و مکان های پشتیبانی زیادی داره. پروژۀ xenia توسط یک یک کاربر ساخته شد و بعدا اون کاربر و تیمش توسعه شبیه ساز رو ادامه ندادند تا اینکه کاربری به اسم Triangle که دستی بر روی شیدر نویسی و... داره اومده و شبیه ساز رو داره پیش میبره. و کاری هم که میکنه بسیار سخته. توی توئیت هاش میشه دید که داره انواع مختلفی از شیدر ها و ترفند ها رو برای راه انداختن شبیه ساز استفاده میکنه. بحث سختی فقط به پیچیده بودن نیست، محدودیت منابع هم هست. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
راهنمايی، ترفندها و مشكلات بازیها
شبیه سازها
Xenia | Xbox 360 Emulator
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft