ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
The Game Awards 2015
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Oakenshield" data-source="post: 3923229" data-attributes="member: 115784"><p>دقیقا منظورم Linear-Space Lighting هست.مسئله معرفی نیست.استفاده هست.اگه بخوایم بر اساس معرفی بگیم که بعله انویدیا هم تکنیک پردازش چهره معرفی کرده که کیفیت خروجیش فک اندازه ،ولی تا حالا استفاده شده جایی؟</p><p>اینم که میگید نسخه پی سی کیفیت لازم را نداره کاملا قبول دارم.ولی مطمئنا اگه به خود کوجیما بود عمرا بازی را رو پی سی نمیداد.در واقع اگه فشار های کونامی نبود متال گیر هنوز هم انحصاری سونی محسوب میشد.</p><p>این Linear-Space Lighting عملا از مهمترین چیز ها تو گرافیک هست.به عکس هایی که خودت گذاشتی نگاه کن...گرافیک کلی متال کاملا رئال میزنه ولی گرافیک ویچر نه.</p><p>در ضمن برای صدمین بار من کاری به سایر جنبه های گرافیک متال ندارم.صرفا نورپردازی مد نظرم هست.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oakenshield, post: 3923229, member: 115784"] دقیقا منظورم Linear-Space Lighting هست.مسئله معرفی نیست.استفاده هست.اگه بخوایم بر اساس معرفی بگیم که بعله انویدیا هم تکنیک پردازش چهره معرفی کرده که کیفیت خروجیش فک اندازه ،ولی تا حالا استفاده شده جایی؟ اینم که میگید نسخه پی سی کیفیت لازم را نداره کاملا قبول دارم.ولی مطمئنا اگه به خود کوجیما بود عمرا بازی را رو پی سی نمیداد.در واقع اگه فشار های کونامی نبود متال گیر هنوز هم انحصاری سونی محسوب میشد. این Linear-Space Lighting عملا از مهمترین چیز ها تو گرافیک هست.به عکس هایی که خودت گذاشتی نگاه کن...گرافیک کلی متال کاملا رئال میزنه ولی گرافیک ویچر نه. در ضمن برای صدمین بار من کاری به سایر جنبه های گرافیک متال ندارم.صرفا نورپردازی مد نظرم هست. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
The Game Awards 2015
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft