ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
موضوعات عمومی
سینما، گرافیک کامپیوتری (CG Art) و Comic
Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="TheGodfather" data-source="post: 5251074" data-attributes="member: 63033"><p style="text-align: center">[ATTACH=full]288947[/ATTACH]</p> <p style="text-align: center">من هم فیلم برادران لیلا را بلافاصله پس از ریلیز دیدم.</p> <p style="text-align: center">سعید روستایی در بیست و شش سالگی ابد و یک روز را ساخته. پس از آن متری شیش و نیم را ساخت که گویا پایانش را به ناچار برای اکران در سینما مجبور بود سانسور کند، اما متاسفانه به خوبی ابد و یک روز نبود. حالا نوبت به برادران لیلا رسیده.</p> <p style="text-align: center">از همان ابتدای اکران در جشنواره کن حواشیاش شروع شد. میتوانید با یک سرچ در گوگل به آنها پی ببرید.</p> <p style="text-align: center">سعید روستایی جوان هنوز قصه بلد است. تصمیم به خوب یا بد بودن قصه به عهده خودتان، اما حقیقتاً من از موضوعی که روستایی برای تعریف کردن داشت خوشم آمد.</p> <p style="text-align: center">روستایی خیلی ساده و سر راست قصهی "نه"گفتن و مقابله با رسومی که کهنه شده، شرح بحران اقتصادیای که یک شبه گریبانمان را گرفت و روز به روز بیشتر و بیشتر خفهمان میکند و همچنین سیستم ناکار آمدی که همه چیز به تخ-م-ش است را برایمان تعریف میکند.</p> <p style="text-align: center">در این چند وقت همه در موردی سیلی لیلا به پدر صحبت میکنند. اللخصوص عرزشیها!</p> <p style="text-align: center">چرا متوجه نیستید که لیلا میتواند یکی از ما باشد. ما هم به ستوه آمدهایم، عصبانی هستیم و در حال تلاش برای رهایی از این منجلاب بیپایانیم.</p> <p style="text-align: center">همچون لیلا ما هم وقتی یک قدم به رهاییمان مانده چیزی سد راهمان میشود. یک بار پدر است، یک بار مادر، یک بار سیستم...</p> <p style="text-align: center">بالاخره روزی ما هم مثل بمب ساعتی منفجر میشویم و سیلی را میزنیم تا حداقل دلمان خنک شود!(مثل اعتراض--ات این چند وقته)</p> <p style="text-align: center">آن لحظه است که با خود میگوییم: من که باختهام، لااقل بگذار انتقامم را بگیرم!</p> <p style="text-align: center">از این موضوع بزرگ منشی و پدر سالاری که بگذریم به شرح این ماجرا میپردازم که روستایی در نیمهی دوم فیلم به آن پرداخته؛ بحران اقتصادی...</p> <p style="text-align: center">در این سالها کدام فیلمساز این چنین بحران اقتصادیای که گریبانگیرمان شده را به خوبی نمایش داده؟</p> <p style="text-align: center">زندگی در ایران همین است عزیزان من. فرقی ندارد در الهیهی تهران زندگی کنید یا شهری دور افتاده در جنوب کشور. بحران اقتصادی پدرمان را درآورده. وقتی این یک واقعیت است، منتقدین به غایت عرزشی چرا بهشان بر میخورد؟</p> <p style="text-align: center">چرا باز هم چنین آثاری را نماد سیاهنمایی میدانند؟</p> <p style="text-align: center">خسته نشدهاند از این همه دروغ و ریا و تهمت؟</p> <p style="text-align: center">وقتی وضعیت اقتصادی فرد دچار تزلزل شود چشمش را به روی همه چی میبندد. میتواند خودفروشی کند، دزدی کند و یا به جد و آبادش هم سیلی بزند!</p> <p style="text-align: center">او دیگر او نیست. او، اویی شده که سیستم و محیط دستکاریاش کرده.</p> <p style="text-align: center">خوشحالم که برادران لیلا مجوز نگرفت. حداقل پولم را به سینمادار های جیرهخوار سیستم ندادهام و خیلی زود هم توانستم فیلم را ببینم!</p> <p style="text-align: center">من برادران لیلا را بیشتر از متری شیش و نیم و کمتر از ابد و یک روز دوست دارم.</p> <p style="text-align: center">اما گروه بازیگران را بیشتر از دو فیلم قبلی میپسندم.</p> <p style="text-align: center">در دو اثر قبلی جای خالی یک بازیگر زن درست و حسابی که بهتر از پریناز ایزدیار باشد واقعاً خالی بود. علیدوستیِ در آستانهی چهل سالگی را بیشتر از همیشه دوست داشتم. حرکات کند و صدای دلنشینش در خور نقشش بود.</p> <p style="text-align: center">فرهاد اصلانی به خوبی توانسته بود کمدی روستایی را به بیننده منتقل کند و سعید پورصمیمی معرکه بود. در این بین فقط بازی مهدی حسینینیا تکراری بود و گریم پیمان معادی این بار به مذاقم خوش نیامد.</p> <p style="text-align: center">هومن بهمنش باز هم نشان داد که بعد از کلاری یکی از خوبهای مدیر فیلمبرداری است. سکانس پشت بام ساختمان را دوست داشتم.</p> <p style="text-align: center">تمام...</p> <p style="text-align: center">امتیاز</p> <p style="text-align: center">۸ از ۱۰</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TheGodfather, post: 5251074, member: 63033"] [CENTER][ATTACH type="full" width="595px" alt="Leilas_Brothers-00543.jpeg"]288947[/ATTACH] من هم فیلم برادران لیلا را بلافاصله پس از ریلیز دیدم. سعید روستایی در بیست و شش سالگی ابد و یک روز را ساخته. پس از آن متری شیش و نیم را ساخت که گویا پایانش را به ناچار برای اکران در سینما مجبور بود سانسور کند، اما متاسفانه به خوبی ابد و یک روز نبود. حالا نوبت به برادران لیلا رسیده. از همان ابتدای اکران در جشنواره کن حواشیاش شروع شد. میتوانید با یک سرچ در گوگل به آنها پی ببرید. سعید روستایی جوان هنوز قصه بلد است. تصمیم به خوب یا بد بودن قصه به عهده خودتان، اما حقیقتاً من از موضوعی که روستایی برای تعریف کردن داشت خوشم آمد. روستایی خیلی ساده و سر راست قصهی "نه"گفتن و مقابله با رسومی که کهنه شده، شرح بحران اقتصادیای که یک شبه گریبانمان را گرفت و روز به روز بیشتر و بیشتر خفهمان میکند و همچنین سیستم ناکار آمدی که همه چیز به تخ-م-ش است را برایمان تعریف میکند. در این چند وقت همه در موردی سیلی لیلا به پدر صحبت میکنند. اللخصوص عرزشیها! چرا متوجه نیستید که لیلا میتواند یکی از ما باشد. ما هم به ستوه آمدهایم، عصبانی هستیم و در حال تلاش برای رهایی از این منجلاب بیپایانیم. همچون لیلا ما هم وقتی یک قدم به رهاییمان مانده چیزی سد راهمان میشود. یک بار پدر است، یک بار مادر، یک بار سیستم... بالاخره روزی ما هم مثل بمب ساعتی منفجر میشویم و سیلی را میزنیم تا حداقل دلمان خنک شود!(مثل اعتراض--ات این چند وقته) آن لحظه است که با خود میگوییم: من که باختهام، لااقل بگذار انتقامم را بگیرم! از این موضوع بزرگ منشی و پدر سالاری که بگذریم به شرح این ماجرا میپردازم که روستایی در نیمهی دوم فیلم به آن پرداخته؛ بحران اقتصادی... در این سالها کدام فیلمساز این چنین بحران اقتصادیای که گریبانگیرمان شده را به خوبی نمایش داده؟ زندگی در ایران همین است عزیزان من. فرقی ندارد در الهیهی تهران زندگی کنید یا شهری دور افتاده در جنوب کشور. بحران اقتصادی پدرمان را درآورده. وقتی این یک واقعیت است، منتقدین به غایت عرزشی چرا بهشان بر میخورد؟ چرا باز هم چنین آثاری را نماد سیاهنمایی میدانند؟ خسته نشدهاند از این همه دروغ و ریا و تهمت؟ وقتی وضعیت اقتصادی فرد دچار تزلزل شود چشمش را به روی همه چی میبندد. میتواند خودفروشی کند، دزدی کند و یا به جد و آبادش هم سیلی بزند! او دیگر او نیست. او، اویی شده که سیستم و محیط دستکاریاش کرده. خوشحالم که برادران لیلا مجوز نگرفت. حداقل پولم را به سینمادار های جیرهخوار سیستم ندادهام و خیلی زود هم توانستم فیلم را ببینم! من برادران لیلا را بیشتر از متری شیش و نیم و کمتر از ابد و یک روز دوست دارم. اما گروه بازیگران را بیشتر از دو فیلم قبلی میپسندم. در دو اثر قبلی جای خالی یک بازیگر زن درست و حسابی که بهتر از پریناز ایزدیار باشد واقعاً خالی بود. علیدوستیِ در آستانهی چهل سالگی را بیشتر از همیشه دوست داشتم. حرکات کند و صدای دلنشینش در خور نقشش بود. فرهاد اصلانی به خوبی توانسته بود کمدی روستایی را به بیننده منتقل کند و سعید پورصمیمی معرکه بود. در این بین فقط بازی مهدی حسینینیا تکراری بود و گریم پیمان معادی این بار به مذاقم خوش نیامد. هومن بهمنش باز هم نشان داد که بعد از کلاری یکی از خوبهای مدیر فیلمبرداری است. سکانس پشت بام ساختمان را دوست داشتم. تمام... امتیاز ۸ از ۱۰[/CENTER] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
موضوعات عمومی
سینما، گرافیک کامپیوتری (CG Art) و Comic
Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft