ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
ساخت بازی
بازی های ایرانی
Quest of Persia يك بازي كاملا ايراني
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="sepul" data-source="post: 114164" data-attributes="member: 1160"><p>فکر نمی کنم همه بدونن چون بحث اصلا سر همين موضوع شروع شد</p><p></p><p>نه ندزديده کسی هم همچين چيزی نگفت، ولی qop1 رو حتی نميشه گفت که موتور بود !</p><p>سيستمش اينجوری بود که برای محيط های داخلی از فرمت فايل های quake3 استفاده می کرد و خودش فرمت خاص نداشت که در اين فايل ها همه چيز آماده هست و نيازی هم به اديتور نيست، فيزيک نداشت، تشخيص برخورد پر از ايراد بود، هوش مصنوعی نداشت و حتی الگوريتم های ساده مسيريابی هم پياده نکرده بودند ، اسکريپت نويسی نداشت و تمام وقايع در بازی hardcode شده بود، گرافيک بازی هيچ گونه نورپردازی و افکت خاصی نداشت، ....</p><p>فقط در حد يک دمو ساده بود که فايل های quake3 رو به ساده ترين شکل ممکن رندر می کرد که نتيجه اش رو هم در بازی ديديد، و به اين نمی گن موتور بازی !</p><p>من اگه جای اون شرکت بودم اولا همچين چيزی رو اسمش رو موتور نمی گذاشتم و اصلا بازی رو با اين خصوصيات فنی و گرافيکی ضعيف اصلا منتشر نمی کردم.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sepul, post: 114164, member: 1160"] فکر نمی کنم همه بدونن چون بحث اصلا سر همين موضوع شروع شد نه ندزديده کسی هم همچين چيزی نگفت، ولی qop1 رو حتی نميشه گفت که موتور بود ! سيستمش اينجوری بود که برای محيط های داخلی از فرمت فايل های quake3 استفاده می کرد و خودش فرمت خاص نداشت که در اين فايل ها همه چيز آماده هست و نيازی هم به اديتور نيست، فيزيک نداشت، تشخيص برخورد پر از ايراد بود، هوش مصنوعی نداشت و حتی الگوريتم های ساده مسيريابی هم پياده نکرده بودند ، اسکريپت نويسی نداشت و تمام وقايع در بازی hardcode شده بود، گرافيک بازی هيچ گونه نورپردازی و افکت خاصی نداشت، .... فقط در حد يک دمو ساده بود که فايل های quake3 رو به ساده ترين شکل ممکن رندر می کرد که نتيجه اش رو هم در بازی ديديد، و به اين نمی گن موتور بازی ! من اگه جای اون شرکت بودم اولا همچين چيزی رو اسمش رو موتور نمی گذاشتم و اصلا بازی رو با اين خصوصيات فنی و گرافيکی ضعيف اصلا منتشر نمی کردم. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
ساخت بازی
بازی های ایرانی
Quest of Persia يك بازي كاملا ايراني
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft